Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1336z dziś
7220z ostatnich 7 dni
22446z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Przebudowa wnętrz ze wszelkimi niezbędnymi robotami

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa wnętrz ze wszelkimi niezbędnymi robotami

Data zamieszczenia: 2025-03-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Górnośląski Akcelerator Przedsiębiorczości Rynkowej sp. z o.o
ul. Wincentego Pola 16
44-100 Gliwice
powiat: Gliwice
tel.: +48 32 33 93 110
gapr@gapr.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice
Wadium: 10 000,00 zł
Nr telefonu: tel.: +48 32 33 93 1
Termin składania ofert: 2025-03-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
wyboru wykonawcy robót budowlanych na inwestycji pn. ,,Przebudowa wnętrz siedziby Spółki1piętro"
Gliwice, dnia 28 lutego 2025 r.
W związku z planowaną realizacją inwestycji pn. ,,Przebudowa wnętrz siedziby Spółki - I piętro"
zaprasza do składania ofert na realizację robót budowlanych.
1. Przedmiot zelipów1enta>>xSpisany jest w SIWP, w tym w szczególności w dokumentacji projektowej Zamawiającego stanowiącej załącznik nr 1 do SIWP oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWP.
3. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamierzenia inwestycyjnego pod nazwą: ,,Przebudowa wnętrz siedziby Spółki - I piętro"z wszelkimi niezbędnymi do tego celu robotami
budowlanymi, w szczególności wykonanie robót: przygotowawczych, budowlano - konstrukcyjnych, instalacyjnych, wykończeniowych, dostawą wyposażania zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 1 do SIWP, zgodnie z umową, której wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWP oraz zgodnie z obowiązującymi normami, instrukcjami i sztuką budowlaną, a także zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zachowując obowiązujące przepisy, w tym BHP, ppoż. i środowiskowe.
Zakres inwestycji obejmie w szczególności: wykonanie przebudowy wnętrz, w tym zmianę aranżacji pomieszczeń, roboty rozbiórkowe, dostawę i montaż nowego umeblowania, dostawę i montaż nowego oświetlenia, montaż nowych instalacji, roboty wykończeniowe pomieszczeń zarządu spółki GAPR na I piętrze obiektu siedziby spółki GAPR przy Ul. Wincentego Pola 16 w Gliwicach.
4. Biorąc pod uwagę fakt, iż obiekt jest obecnie użytkowany Zamawiający informuje, iż ciężkie prace budowlane, które mogłyby zakłócać prace biurową nie mogą być wykonywane w godz.ch od 7:00 do 16:00 w dni powszednie. Ponadto wyznaczone zostaną ciągi komunikacyjne, po których mogą się poruszać ekipy pracowników Oferenta. Wyznaczone ciągi komunikacyjne podczas całego okresu trwania prac budowlanych muszą pozostać wolne od wszelkich pozostawionych materiałów budowlanych i innych zabudowań, tak aby stanowiły drogę ewakuacji dla osób przebywających w obiekcie.
UWAGA! Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został wskazany we wzorze umowy
0 wykonanie robót budowlanych stanowiącego załącznik nr 8 do SIWP (dalej: umowa)
1 w załącznikach do umowy.

Dokument nr: GAPR - DPRJ/ 176 / 25 / W

Otwarcie ofert: 20. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 marca 2025 r. o godz. 12:30.

Składanie ofert:
16. Oferty należy dostarczyć w terminie do dnia 21 marca 2025 r. do godz. 12:00.
17. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godz. wpływu oferty do siedziby Zamawiającego, a nie chwila jej nadania.

Miejsce i termin realizacji:
1. Termin realizacji zamówienia: marzec/ kwiecień 2025 r. - wrzesień 2025 r.
1) przewidywana data podpisania umowy: marzec/ kwiecień 2025 r.

Wymagania:
2. Postępowanie ogłoszono na stronie internetowej: www.gapr.pl
3. Postępowanie nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
4. Zamawiający ustala postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego. Postępowanie jest dwuetapowe.
W pierwszym etapie Oferenci składają oferty pisemne.
W drugim etapie dopuszczeni Oferenci składają oferty ustne w toku licytacji.
5. Udział w przetargu jest dobrowolny i równoznaczny z akceptacją postanowień niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Przetargu.
6. Niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Przetargu wyboru wykonawcy robót budowlanych na inwestycji pn. ,,Przebudowa wnętrz siedziby Spółki - / piętro" z dnia 28 lutego 2025 r. wraz załącznikami oraz komunikatami Komisji Przetargowej zwana jest dalej SIWP.
7. Zamawiający informuje, iż realizacja zamierzenia budowlanego będzie prowadzona w oparciu o dokumentację projektową stanowiącą załącznik nr 1 do SIWP.
8. Zamawiający informuje o możliwości dokonania wizji lokalnej na terenie inwestycji w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w formie dokumentowej (np. pisemnie, e-mailowo) -do terminu składania ofert.
2. Podstawą do określenia ceny w niniejszym przetargu jest SIWP.
Uwaga! zamieszczone w dokumentacji projektowej rysunki mają charakter pomocniczy. Ofertę należy opracować po dokonaniu weryfikacji wymiarów.
2) data przekazania terenu inwestycji: nie później niż 14 dni od daty wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3) data podpisania protokołu odbioru końcowego potwierdzającego odbiór przedmiotu umowy: 12 września 2025 r.
2. Realizacja zamówienia będzie zgodna z harmonogramem rzeczowo - finansowym, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do umowy.
3. Za datę wykonania przedmiotu umowy uznaje się datę podpisania przez Strony protokołu odbioru końcowego potwierdzającego odbiór przedmiotu umowy, po spełnieniu wszystkich obowiązków Oferenta określonych w umowie, z zastrzeżeniem ust. 4.
4. Okres rękojmi i gwarancji, o których mowa w § 10 umowy upływa po 5 (pięciu) latach od daty podpisania przez Strony protokołu odbioru końcowego potwierdzającego odbiór przedmiotu umowy, a ostateczne wykonanie przedmiotu umowy nie zwalnia Oferenta z wykonywania swoich obowiązków wymaganych w okresie rękojmi i gwarancji.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności technicznej, zawodowej oraz doświadczenia: warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca udokumentuje, w postaci złożenia dokumentów (np. potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie referencji lub zaświadczeń) potwierdzających należyte wykonanie co najmniej 2 (dwóch) robót, przy czym każda z nich musi dotyczyć budowy lub przebudowy lub modernizacji lub remontu lub adaptacji obiektu kubaturowego o powierzchni użytkowej co najmniej 200 m2, a wartość netto każdej z robót musi wynosić co najmniej 500 000,00 zł (pięćset tysięcy złotych 00/100), przy czym co najmniej 1 (jedna) robota musi być wykonana nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu.
UWAGA! Wykazanie inwestycji nie zakończonej wymaga udokumentowania należytego wykonania robót do dnia złożenia oferty (rj. przedłożenia referencji lub zaświadczeń) w zakresie nie mniejszym niż opisany w ust. 1 pkt 1.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy do oferty załączyć Wykaz robót, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWP wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków (np. referencjami lub zaświadczeniami).
2) kompetencji personelu kierowniczego: jedna osoba pełniąca funkcję kierownika budowy / kierownika robót, która:
a) posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w rozumieniu Prawa budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawnionych do sprawowania samodzielnej funkcji na podstawie odrębnych przepisów prawa, w specjalności konstrukcyjno -budowlanej,
Zamawiający dopuszcza równoważne uprawnienia, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz.U. z 2023 poz. 334).
b) posiada aktualny wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy do oferty załączyć Wykaz kwalifikacji personelu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWP wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków.
3) dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej: w celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku Oferent winien wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy do oferty załączyć Oświadczenie dot. sytuacji ekonomiczno - finansowej, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWP oraz informację (oryginał dokumentu) banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Oferenta, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Ostateczna ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie składanych przez Oferenta dokumentów, wymienionych w rozdz. IV ust. 1 i zostanie dokonana według formuły: ,,spełnia" - ,,nie spełnia".
2. Zamawiający dopuszcza udział w postępowaniu konsorcjum. W przypadku realizacji umowy przez konsorcjum wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum (zwane dalej ,,konsorcjantami")
ponoszą wobec Zamawiającego odpowiedzialność solidarną za wszystkie zobowiązania wynikające z niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy. W stosunkach między Zamawiającym a konsorcjantami, konsorcjanci są reprezentowani przez Lidera konsorcjum wskazanego w umowie konsorcjum. Podział obowiązków między konsorcjantami i skoordynowanie ich prac jest wewnętrzną sprawą konsorcjantów. Żaden z konsorcjantów nie może powoływać się wobec Zamawiającego na jakiekolwiek okoliczności dotyczące stosunków między konsorcjantami lub zaistniałych między nimi zdarzeń.
Wymogi dopuszczenia do postępowania uznaje się za spełnione, jeżeli konsorcjanci łącznie spełnią warunki określone w rozdz. IV, ust. 1 SIWP.
3. W przypadku, gdy Oferent w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest złożyć w ofercie informację formalną dotyczącą tych podmiotów, a także dokumenty - w szczególności oświadczenie tych podmiotów o ich zobowiązaniu się do oddania Oferentowi do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w których to oświadczeniach określa się w szczególności:
a. zakres udostępnionych Oferentowi zasobów innego podmiotu,
b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Oferenta i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz to, czy podmiot, na zdolnościach którego Oferent polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej, zawodowej oraz doświadczenia, zrealizuje zakres, którego wskazane zdolności dotyczą.
4. Oferent może polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane jako podwykonawca.
5. Oferent, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów. W tym przypadku konieczna jest umowa trójstronna Zamawiającego, Oferenta i podmiotu trzeciego dla przyjęcia przez taki podmiot względem Zamawiającego solidarnej odpowiedzialności z Oferentem albo zgodne oświadczenia tego podmiotu i Oferenta o przyjęciu przez ten podmiot odpowiedzialności solidarnej z Oferentem względem Zamawiającego.
6. Zamawiający dopuszcza wykonanie części zamówienia przez podwykonawców, w tym przypadku konieczne jest wskazanie w umowie o wykonanie robót budowlanych tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy również wymaga zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
7. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Oferent powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Oferent jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż samodzielnie spełnia warunki udziału w stopniu nie mniejszym niż wskazany poprzedni podwykonawca, na którego zasoby Oferent powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, lub zobowiązany jest wskazać innego podwykonawcę spełniającego te warunki.
8. Na postawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie zakazuje się udziału w postępowaniu i udziału w realizacji przedmiotu zamówienia:
a. obywatelom rosyjskim, osobom fizycznym zamieszkałym w Rosji lub osobom prawnym, podmiotom lub organom z siedzibą w Rosji,
b. osobom prawnym, podmiotom lub organom, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a;
c. osobom fizycznym lub prawnym, podmiotom lub organom działającym w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a lub b,
w tym podwykonawcom, dostawcom lub podmiotom, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia.
W celu weryfikacji ww. postanowienia Oferent będzie zobowiązany do złożenia oświadczenia na etapie prowadzonego postępowania oraz oświadczeń przed płatnością każdej z faktur.
V. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniężnej (przelew bankowy),
2) gwarancji bankowej,
3) gwarancji ubezpieczeniowej.
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. ING BANK ŚLĄSKI S. A. PL 68 1050 1285 1000 0022 0891 3984, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: ,,Wadium - ,,Przebudowa wnętrz siedziby Spółki -1piętrd'" oraz wskazać nazwę Oferenta.
4. Wadium wnoszone w pozostałych formach (oryginał dokumentu podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania instytucji, o której mowa w ust. 2 pkt. 2, 3 lub 4) należy dołączyć do oferty.
5. W przypadku wniesienia wadium przez konsorcjum w formach wskazanych w ust. 2 pkt 2 lub 3 z treści wadium powinno wynikać, iż zabezpiecza wszystkich Oferentów wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
7. Za skuteczne wniesienie wadium w formie pieniężnej Zamawiający uważa wadium, które w tym terminie (tj. przed upływem terminu do składania ofert) znajdzie się na koncie Zamawiającego.
8. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej gwarancja powinna zostać udzielona na pełny okres związania ofertą.
9. Gwarancje bankowa lub ubezpieczeniowa muszą być bezwarunkowe, nieodwoływalne, płatne na pierwsze żądanie, a spory na ich tle winny być oddane pod rozstrzygnięcie sądu powszechnego właściwego ze względu na siedzibę Zamawiającego. W przypadku wątpliwości treść gwarancji należy przesłać do akceptacji Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem.
10. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w nieprawidłowy sposób lub w nieprawidłowej formie.
11. Zamawiający zwraca wadium w wysokości nominalnej wszystkim Oferentom niezwłocznie po unieważnieniu postępowania lub zawarciu Umowy z Oferentem, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza i wniesieniu przez niego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zastrzeżeniem pkt 12 i 13.
12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w wysokości nominalnej na wniosek Oferenta, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
13. Zamawiający ma prawo zatrzymać wadium:
- Jeżeli Oferent, którego oferta została dopuszczona do licytacji, o której mowa w rozdz. IX ust. 2, nie wziął udziału w licytacji,
- Oferentom, którzy złożyli oferty o takiej samej najniższej cenie, jeżeli podczas licytacji nie dokonano przynajmniej jednego postąpienia lub
- jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana nie podpisał umowy zgodnej z jej wzorem i na warunkach określonych w ofercie. Przez niepodpisanie umowy należy rozumieć także dwukrotne nieusprawiedliwione niestawiennictwo Oferenta w wyznaczonym terminie i miejscu, celem podpisania umowy przez Strony lub nie podpisanie Umowy na wezwanie Zamawiającego lub
- jeżeli zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta lub
- jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana nie przedłożył na wezwanie Zamawiającego umowy konsorcjum (jeśli dotyczy) lub
- jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana nie wniósł przewidzianego umową zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT
1. Oferent powinien dostarczyć Ofertę, tj. komplet nw. dokumentów:
1) dowód wpłaty wadium w formie pieniężnej lub oryginał gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej;
2) wypełniony Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWP;
3) wypełniony Wykaz robót, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWP wraz z dokumentami (np. referencje, zaświadczenia) potwierdzającymi należyte wykonanie robót wykazanych w wykazie;
4) wypełniony Wykaz kwalifikacji personelu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWP wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane kwalifikacje (np. decyzja potwierdzająca nadanie uprawnień, wpis do OIIB);
5) Oświadczenie dot. sytuacji ekonomiczno - finansowej, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWP wraz z dokumentem potwierdzającym posiadanie przez Oferenta środków finansowych lub zdolności kredytowej;
6) Klauzulę informacyjną, której wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWP;
7) Zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby, których wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWP Qeśli dotyczy);
8) właściwe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy);
2. Oferenci muszą przedstawić treść oferty odpowiadającą treści SIWP.
3. Dokumenty wskazane w ust. 1 pkt. od 2 do 8 muszą zostać podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Oferenta. Jeżeli uprawnienie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego Oferenta to do oferty należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do działania dla osób podpisujących ofertę.
4. Dokumenty wskazane w ust. 1 pkt. od 1 do 8 składane są w oryginale, chyba że wprost wskazano tam możliwość przedkładania uwierzytelnionych kopii.
5. Poświadczenia dokumentów za zgodność z oryginałem Qeżeli SIWP przewiduje możliwość składania dokumentów w takiej formie) dokonuje odpowiednio osoba, której dokument dotyczy (np. w wpis do IIB), Oferent, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Oferent lub Oferenci wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu, w imieniu którego jest dokonywane.
6. Dokumenty zawierające dane osobowe należy dostarczyć w formie zanonimizowanej, tj. w sposób umożliwiający jedynie identyfikację podstawowych danych osób, których dotyczą, np. należy pozostawić widoczne imię i nazwisko, nr uprawnień i nr wpisu do IIB Kierownika Budowy, a zanonimizować informacje niedostępne publicznie (np. adres zamieszkania) poprzez ich zakrycie.
7. W przypadku ofert składanych przez Oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wypełniając formularz ofertowy oraz inne dokumenty powołujące się na ,,Oferenta" w miejscu ,,nazwa i adres Oferenta" należy wpisać dane dotyczące Oferentów wspólnie ubiegających się o zamówienie.
8. W przypadku oferty składanej przez konsorcjum dokumenty wskazane w ust. 1 pkt. 2 i 6 składa każdy z konsorcjantów. Pozostałe dokumenty stanowiące załączniki do oferty składa ten z konsorcjantów, którego dokumenty dotyczą lub lider konsorcjum zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
10. Nie jest dopuszczalne składanie ofert wariantowych.
11. Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem złożenia ofert.
12. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert przez jednego Oferenta skutkować będzie odrzuceniem wszystkich ofert danego Oferenta.
13. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, trwałą czytelną techniką, w wersji papierowej lub elektronicznej.
14. W przypadku składania oferty w wersji papierowej wszystkie kartki oferty powinny być trwale spięte, a każda strona zaparafowana lub podpisana własnoręcznie przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Oferenta (w przypadku konsorcjum - jego lidera).
Podpisaną ofertę w formie papierowej należy złożyć (osobiście lub przesyłką kurierską/ pocztową) w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego pod adresem:
Górnośląski Akcelerator Przedsiębiorczości Rynkowej sp. z o.o. ul. Wincentego Pola 16, 44-100 Gliwice
Na kopercie z ofertą należy podać:
OFERTA
W ODPOWIEDZI NA SIWP NR GAPR - DPRJ / 176 / 25 /W Nie otwierać przed dniem 21 marca 2025 r. do godz. 12:30
15. W przypadku składania oferty w wersji elektronicznej dokumenty muszą zostać podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Oferenta (w przypadku konsorcjum - jego lidera) za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
Podpisaną ofertę w formie elektronicznej należy przesłać na adres: gapr@gapr.pl
W tytule wiadomości należy podać: OFERTA W ODPOWIEDZI NA SIWP NR GAPR -DPRJ/176/25/W. Nie otwierać do dnia 21 marca 2025 r. do godz. 12:30
18. Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie składania ofert, nie będą rozpatrywane.
19. Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
21. Oferent pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 90 (dziewięćdziesięciu) dni, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający i Oferent mogą na piśmie, pod rygorem nieważności, przedłużyć termin związania ofertą.
VII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY RYCZAŁTOWEJ
1. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia ma charakter wynagrodzenia ryczałtowego.
2. Oferowana cena powinna być określona w walucie polskiej (wszystkie płatności będą realizowane wyłącznie w złotych polskich, zgodnie z obowiązującymi przepisami).
3. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.
4. Wartość wynagrodzenia ryczałtowego, która zostanie wskazana w umowie będzie niezmienna do końca realizacji przedmiotu umowy. Oferent nie będzie uprawniony do zgłaszania roszczeń o podwyższenie ceny lub dodatkowe wynagrodzenie w trakcie realizacji mowy ani po jej zakończeniu.
5. Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty, z uwzględnieniem opłat i podatków, związane z wykonaniem i odbiorem przedmiotu zamówienia i innych świadczeń niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, nawet jeżeli świadczeń tych nie wymieniono wprost w SIWP, w tym kosztów zakupu materiałów, robocizny, transportu, zaplecza budowy, kosztów ogólnych budowy w zakresie realizowanych robót oraz kosztów porządkowania budowy w zakresie realizowanych robót, kosztów związanych z klasyfikacją, zabezpieczeniem lub utylizacją odpadów, a także kosztów uzyskania wszelkich niezbędnych zgód i uzgodnień oraz ponoszonych kosztów ich spełnienia i realizacji.
Przy dokonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wszystkie dane z opisu przedmiotu zamówienia. Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny oferty wynikające z nieuwzględnienia wszystkich okoliczności mogących mieć wpływ na cenę - obciążają Oferenta.
6. Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji ofertowej ceny ryczałtowej odpowiada wyłącznie Oferent.
7. Obowiązującą podstawą do wyceny wartości robót budowlanych i dostaw jest SIWP, przy czym podane zestawienia mają charakter pomocniczy. Zakresy prac nie ujęte w zestawieniach, a wynikające z zapisów SIWP (w tym dokumentacji projektowej, umowy i z komunikatów komisji przetargowej), należy uwzględnić w wycenie wartości przedmiotu umowy.
VIII. KRYTERIA OCENY OFERTY
1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną ocenione pozytywnie pod względem formalnym.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:
cena -100% znaczenia
3. Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryterium ,,Cena" na następujących zasadach:
1) Podstawą oceny ofert w tym kryterium będzie cena brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, uzyskana w wyniku licytacji, o której mowa w rozdz. IX ust. 2.
2) Oferta najtańsza spośród ofert złożonych w trakcie licytacji otrzyma 100 punktów.
3) Pozostałe oferty proporcjonalnie mniej, według następującej formuły:
Pc =(Cn/Cb)*100 gdzie:
Pc - liczba punktów otrzymanych w kryterium ,,Cena"
Cn - cena najniższa wśród ofert złożonych w trakcie licytacji
Cb - cena oferty badanej
4) Na zakończenie licytacji zostanie utworzona lista rankingowa. IX. OCENA OFERT I WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. Ocena formalna
1) Formalna ocena ofert ma charakter niejawny i zostanie dokonana przez powołaną do tego celu Komisję Przetargową.
2) W toku formalnej oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, o czym niezwłocznie zawiadamia drogą elektroniczną Oferenta, którego to dotyczy. Oferent jest zobowiązany do udzjelenia wyjaśnień w terminie wskazanym w zawiadomieniu. Niedopuszczalne jest prowadzenie na tym etapie między Zamawiającym a Oferentem negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie zmiany w jej treści.
3) W wypadku udzjelenia przez Oferenta w odpowiedzi informacji niepełnej lub pominięcie któregokolwiek z pytań Zamawiającego, Zamawiającemu przysługuje prawo odrzucenia oferty. Z tytułu odrzucenia nie przysługuje Oferentowi żadne roszczenie.
4) Zamawiający w trakcie oceny ofert ma możliwość weryfikacji spełnienia warunków zastrzeżonych w SIWP poprzez żądanie dostarczenia w określonym terminie dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, również w zakresie udokumentowania treści załączników. W wypadku odmowy przekazania dokumentacji, niepełnego przedstawienia dokumentacji lub opóźnienia w jej dostarczeniu, Zamawiającemu przysługuje prawo odrzucenia oferty. Z tytułu odrzucenia nie przysługuje Oferentowi żadne roszczenie.
5) Zamawiający jest uprawniony do poprawienia w tekście oferty oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych, niezwłocznie zawiadamiając o tym danego Oferenta. W terminie 2 (dwóch) dni od dnia skutecznego zawiadomienia Oferent może nie zgodzić się na poprawienie w treści oferty oczywistych pomyłek pisarskich lub rachunkowych, w takim przypadku jego oferta
podlega odrzuceniu. Brak zgody musi zostać wyrażony na piśmie lub za pośrednictwem wiadomości e-mail (wówczas termin dwóch dni uznany będzie za zachowany, jeżeli w tym okresie oświadczenie Oferenta wpłynie do Zamawiającego).
6) Zamawiający dopuszcza możliwość jednokrotnego poprawienia przez Oferenta błędów formalnych lub uzupełnienia braków wymaganych dokumentów, które ujawnione zostały w toku oceny formalnej przez Komisję Przetargową, w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
7) Ocena ofert dokonana przez powołaną do tego celu Komisję Przetargową jest ostateczna, a Oferentom nie przysługuje prawo odwołania.
8) Oferty ocenione przez Komisję Przetargową pozytywnie pod względem formalnym zostaną dopuszczone do licytacji, o której mowa w ust. 2.
2. Licytacja
1) Jawne posiedzenie Komisji Przetargowej zostanie przeprowadzone w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego w Komunikacie zamieszczonym na stronie www.qapr.pl
2) W trakcie jawnego posiedzenia Komisji Przetargowej po podaniu, cen wszystkich dopuszczonych ofert, odbędzie się licytacja ,,w dół" z kwotą wywoławczą, którą będzie kwota netto z dopuszczonej oferty z najniższą ceną.
3) Na licytację mają obowiązek stawienia się wszyscy Oferenci dopuszczeni zgodnie z ust. 1 pkt 8 powyżej, którzy winni być reprezentowani przez osoby prawnie do tego umocowane. W przypadku niestawienia się na licytacji w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego lub w przypadku stawienia się osób bez wykazania prawnego umocowania do reprezentowania Oferenta, wadium takiego Oferenta jest zatrzymywane przez Zamawiającego na jego rzecz.
4) Prawnie umocowani Oferenci, o których mowa w pkt 3 mają prawo wziąć udział w licytacji, a w przypadku braku dokonania postąpienia do protokołu zostanie wpisana cena wskazana w ofercie, z zastrzeżeniem pkt 7.
5) Minimalne postąpienie będzie wynosić 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) do kwoty netto.
6) Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która w wyniku przeprowadzonej licytacji zdobyła najwyższą liczbę punktów, tj. zawierająca najniższą cenę.
7) Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że została złożona więcej niż jedna oferta o takiej samej najniższej cenie, a żaden z Oferentów, którzy je złożyli nie dokona podczas licytacji przynajmniej jednego postąpienia, wadium każdego z nich przepada na rzecz Zamawiającego, a najkorzystniejsza oferta zostanie ustalona poprzez losowanie (spośród w/w) za pomocą generatora liczb losowych.
8) Od wyniku licytacji nie przysługuje prawo odwołania.
9) Zamawiający jest uprawniony do wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty w przypadku, gdyby Oferent, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą odmówił podpisania Umowy lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania lub gdyby podpisanie umowy z takim Oferentem stało się niemożliwe z innych przyczyn.
10) Na zakończenie licytacji zostanie utworzona lista rankingowa.
11) Wynik licytacji podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. W przypadku braku zatwierdzenia przetarg nie zostanie rozstrzygnięty.
X. PODSTAWY WYKLUCZENIA
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza:
1) Oferentów, w stosunku do których otwarto likwidację, wdrożono postępowanie restrukturyzacyjne lub ogłoszono upadłość, z wyjątkiem Oferentów, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
2) Oferentów, którzy nie są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
3) Oferentów, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w tym Oferentów, którzy nie przedstawili dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub innych dokumentów zgodnie z wymogiem Zamawiającego zawartym w SIWP lub przedstawione dokumenty i oświadczenia nie potwierdzają spełniania wymagań Zamawiającego;
4) Oferentów, którzy nie wnieśli wadium w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego lub na przedłużony okres związania ofertą;
5) Oferentów, którzy złożyli nieprawdziwe informacje, informacje wprowadzające w błąd mające lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania lub na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w postępowaniu przetargowym;
6) Oferentów, którzy w terminie 2 dwóch dni od dnia skutecznego doręczenia zawiadomienia nie wyrazili zgody na poprawienie oczywistej omyłki pisarskiej lub rachunkowej, o których mowa w rozdz. IX ust. 1 pkt 5 SIWP;
7) Oferentów, którzy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nie uzupełnili braków lub nie poprawili lub nie wyrazili zgody na poprawienie błędów, o których mowa w rozdz. IX ust. 1 pkt 6 SIWP;
8) Oferentów, którzy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie złożyli wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty;
9) Oferentów, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych Oferentów w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, przy czym nie dotyczy to czynności podejmowanych w toku rozpoznania rynku;
10) Oferentów, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego lub na podstawie innych powszechnie obowiązujących przepisów;
11) Oferentów, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 5k do rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1).
2. Zamawiający niezwłocznie zawiadamia Oferenta o wykluczeniu z postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
3. Ofertę Oferenta wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
XI. KRYTERIA ODRZUCENIA OFERTY
1. Zamawiający odrzuca ofertę:
1) jeżeli jej treść nie odpowiada treści SIWP i nie jest możliwe poprawienie przez Zamawiającego niezgodności, w szczególności została złożona oferta niekompletna, wariantowa, częściowa lub na formularzu, którego treść nie jest zgodna z treścią formularza załączonego do niniejszego SIWP;
2) jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
3) jeżeli zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
4) jeżeli została złożona przez Oferenta wykluczonego z udziału w postępowaniu;
5) jeżeli Oferent nie udzieli wyjaśnień, udzieli w odpowiedzi informacji niepełnej lub pominie którekolwiek z pytań Zamawiającego;
6) jeżeli jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
2. Zamawiający niezwłocznie zawiadamia o odrzuceniu oferty Oferenta, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
XII. ZAWARCIE UMOWY
1. Złożenie oferty jest równoznaczne z pełną akceptacją wzoru umowy przez Oferenta.
2. Oferent, który wygrał licytację, jest zobowiązany do:
1) opracowania harmonogramu rzeczowo - finansowego, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do umowy i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu,
2) dostarczenie kopii umowy konsorcjum, przed podpisaniem umowy, w terminie wskazanym przez Zamawiającego (jeśli dotyczy),
3) podpisania trójstronnej umowy lub zgodnych oświadczeń podmiotu i Oferenta o przyjęciu przez ten podmiot odpowiedzialności solidarnej z Oferentem względem Zamawiającego, o których mowa w rozdz. IV ust. 5 SIWP (jeśli dotyczy),
4) dostarczenie kopii umów z podwykonawcami, na zasoby których powoływał się w Ofercie (jeśli dotyczy),
5) podpisania umowy o wykonanie robót budowlanych, której wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWP w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
6) wniesienia należytego zabezpieczenia umowy, o którym mowa w § 11 umowy w terminie określonym w umowie,
7) przedłożenia kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem polis/ umowy ubezpieczenia od wszelkich ryzyk budowlanych wraz z dowodami opłacenia składek w terminie określonym w § 5 umowy,
8) przedłożenia kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem polis/ umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wraz z dowodami opłacenia składek w terminie określonym w § 5 umowy.
XIII. ZAPYTANIA O PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia należy kierować w formie pisemnej na adres: gapr@gapr.pl
2. Zamawiający zastrzega, że będzie udzielał odpowiedzi na zapytania Oferentów, które wpłynęły nie później niż do dnia 12 marca 2025 r. do godz. 12:00 (dotyczące treści SIWP) w formie komunikatów ogłoszonych na stronie internetowej www.gapr.pl. Odpowiedzi na zapytania Oferentów zostaną udzielone przed upływem terminu składania ofert.
XIV. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
1. Zamawiający ma prawo do zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru oferty lub do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn, w szczególności gdy wystąpi najmniej jedna z następujących okoliczności:
1) nie wpłynie żadna oferta,
2) wszystkie oferty, które wpłyną w danym postępowaniu okażą się wadliwe i nie będzie można usunąć ich wad,
3) w toku postępowania ujawniona zostanie niemożliwa do usunięcia wada postępowania, uniemożliwiająca zawarcie umowy,
4) wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie przedmiotu zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
2. Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy w przypadku braku wystarczających środków finansowych na jej realizację.
3. Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru oferty lub do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.
4. Oferentom nie przysługują żadne roszczenia względem Zamawiającego w związku ze skorzystaniem przez niego z któregokolwiek z uprawnień wskazanych powyżej. W tym zakresie Oferenci składając ofertę zrzekają się wszelkich przysługujących im ewentualnie roszczeń wynikłych ze skorzystania przez Zamawiającego z któregokolwiek z tych uprawień.
XV. POSTANOWIENIE KOŃCOWE
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści SIWP przed upływem terminu składania ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści SIWP zostanie opublikowana na stronie internetowej www.qapr.pl. Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli będzie to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.
2. Oferent winien zapoznać się z całością dokumentacji dotyczącej SIWP.
3. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Oferent. Zamawiający nie przewiduje możliwości zwrotu kosztów przygotowania oferty.
4. W sprawach nieuregulowanych w Umowie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
5. Adres e-mail oraz nr telefonu wskazany przez Oferenta w ofercie są obowiązującymi w komunikacji pomiędzy Oferentem a Zamawiającym.
6. Adres e-mail wskazany przez Zamawiającego w SIWP (gapr@gapr.pl) jest adresem obowiązującym w komunikacji pomiędzy Oferentem a Zamawiającym.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.