Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1336z dziś
7220z ostatnich 7 dni
22446z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Adaptacja budynku na potrzeby placówek oświatowych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Adaptacja budynku na potrzeby placówek oświatowych

Data zamieszczenia: 2025-03-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Gliwicki
Zygmunta Starego 17
44-100 Gliwice
powiat: Gliwice
przetargi@starostwo.gliwice.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice
Wadium: 20 000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-03-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Adaptacja budynku przy Ul. Szpitalnej 25 w Knurowie na potrzeby placówek oświatowych
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rodzaj zamówienia: Zamówienie dotyczy robót budowlanych.
Zakres przedmiotu zamówienia:
Etap 1: Przebudowa stropu przy klatce schodowej w budynku szkoły w Knurowie przy ulicy Szpitalnej 25 oraz montaż elektrycznego podnośnika z napędem łańcuchowym.
Etap 2: Modernizacja segmentu B
Etap 3: Modernizacja segmentu A
Załączniki:
dokumentacja projektowa - ,,Adaptacja budynku przy ulicy Szpitalnej 25 w Knurowie na potrzeby placówek oświatowych"- ETAPY 1, 2, 3 wykonana przez Firmę Inżynieryjno-Konsultingową ,,ARCUS" S.C.
Mając na uwadze zlokalizowanie terenu budowy w czynnym obiekcie użyteczności publicznej, Wykonawca wygrodzi teren budowy w taki sposób, aby uniemożliwić osobom trzecim dostęp w rejon prowadzonych prac oraz zapewni całkowite bezpieczeństwo pracowników na czynnym obiekcie. Ponadto Wykonawca weźmie pod uwagę taką organizację i prowadzenie robót, aby jak najmniej kolidowały z prowadzoną w obiekcie działalnością.
UWAGA: Wykonawca musi uwzględnić rozpoczęcie robót od ETAPÓW 1 i 2. Po zakończeniu obu etapów można przystąpić do realizacji prac związanych z ETAPEM 3.
Etap 1: Przebudowa stropu przy klatce schodowej w budynku szkoły w Knurowie przy ulicy Szpitalnej 25.
ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE:
a) wydzielenie miejsca prowadzenia prac i jego prawidłowe oznakowanie,
b) demontaż balustrad,
c) rozbiórka fragmentu istniejącego stropu;
ROBOTY WŁAŚCIWE:
d) wykonanie nowego fragmentu stropu,
e) montaż balustrad;
ROBOTY PORZĄDKOWE:
f) uporządkowanie terenu z posegregowaniem materiałów przewidzianych do ponownego wykorzystania i przeznaczonych do wywiezienia na składowisko odpadów,
g) mycie pomieszczeń;
Montaż podnośnika elektrycznego z napędem łańcuchowym:
PRACE PRZYGOTOWAWCZE:
h) wygrodzenie i zabezpieczenie terenu,
ROBOTY WŁAŚCIWE:
i) montaż podnośnika elektrycznego z napędem łańcuchowym.
Etap 2: Modernizacja segmentu B
PRACE PRZYGOTOWAWCZE:
a) wygrodzenie i zabezpieczenie terenu,
b) demontaż elementów m.in. ścian działowych, wyposażenia łazienek, instalacji podlegającej modernizacji;
ROBOTY WŁAŚCIWE MODERNIZACJA SANITARIATÓW / SAL LEKCYJNYCH / KORYTARZY:
SANITARIATY:
c) nowe wydzielenie ściankami działowymi,
d) systemowe kabiny sanitarne,
e) sufit podwieszany na ruszcie systemowym,
f) nowe oprawy oświetleniowe,
g) nowe wyposażenie;
SALE LEKCYJNE:
h) nowy podział istniejących sal lekcyjnych,
i) prace malarskie w zakresie ścian i sufitów,
j) nowe oprawy oświetleniowe + włączniki + kontakty,
k) wymiana posadzek w salach posiadających wyeksploatowane posadzki:
KORYTARZE:
l) prace malarskie w zakresie ścian,
m) renowacja istniejącej posadzki wykonanej z lastryko,
ROBOTY PORZĄDKOWE:
a) uporządkowanie terenu i utylizacja elementów zdemontowanych/wyburzonych.
Etap 3: Modernizacja segmentu A
PRACE PRZYGOTOWAWCZE:
a) wygrodzenie i zabezpieczenie terenu,
b) demontaż elementów m.in. ścian działowych, wyposażenia łazienek, instalacji podlegającej modernizacji;
ROBOTY WŁAŚCIWE MODERNIZACJA SANITARIATÓW / SAL LEKCYJNYCH / KORYTARZY:
SANITARIATY:
c) nowe wydzielenie ściankami działowymi,
d) systemowe kabiny sanitarne,
e) sufit podwieszany na ruszcie systemowym,
f) nowe oprawy oświetleniowe,
g) nowe wyposażenie;
SALE LEKCYJNE:
h) nowy podział istniejących sal lekcyjnych,
i) prace malarskie w zakresie ścian i sufitów,
j) nowe oprawy oświetleniowe + włączniki + kontakty,
k) wymiana posadzek w salach posiadających wyeksploatowane posadzki;
KORYTARZE:
l) prace malarskie w zakresie ścian,
m) renowacja istniejącej posadzki wykonanej z lastryko,
ROBOTY PORZĄDKOWE:
n) uporządkowanie terenu i utylizacja elementów zdemontowanych/wyburzonych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 tj. dokumentacja projektowa - ,,Adaptacja budynku przy ulicy Szpitalnej 25 w Knurowie na potrzeby placówek oświatowych"- ETAPY 1, 2, 3 wykonana przez Firmę Inżynieryjno-Konsultingową ,,ARCUS" S.C. Główny zakres prac, sposób ich wykonania oraz wymagania jakościowe co do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zostały określone w przedmiarze robót oraz STWiORB stanowiących załącznik do SWZ.

CPV: 45453000-7, 45310000-3,45313100-5,45450000-6, 45332300-6

Dokument nr: 2025/BZP 00130189, WIF-RZPO.272.00007.2025

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-03-21 10:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-876f87b4-465e-4b3c-a216-6a5e85177b6f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, pisemnie. Składanie ofert i komunikacja w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (dalej jako Platforma) pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
Komunikacja za pośrednictwem Platformy jest preferowanym sposobem przekazywania informacji (a w przypadku składania ofert wymaganym bezwzględnie), natomiast Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: /pzgliwice/skrytka lub przetargi@starostwo.gliwice.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Wymagania techniczne umożliwiające pracę za pośrednictwem Platformy:
a) specyfikacja połączenia - formularze udostępniane są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) oznaczenie czasu odbioru danych wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy.
Dostępny pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ Regulamin Platformy e-Zamówienia określa pozostałe szczegółowe minimalne wymagania dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z Platformy oraz zawiera informacje dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłania danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych.
5. Sposób sporządzania dokumentów, oświadczeń, wniosków, ofert, pełnomocnictw czy innych informacji winien być zgodny z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie
(Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
6. Informacje o sposobie składania ofert w postępowaniu zostały opisane w dokumencie ,,Oferty, wnioski i prace konkursowe" - instrukcja interaktywna, dostępnym pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf
7. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.
8. Informacja o sposobie komunikacji w postępowaniu opisana została w dokumencie ,,Komunikacja w postępowaniu", dostępnym pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
Przesyłanie przez Wykonawcę dokumentów, oświadczeń, wniosków, pełnomocnictw czy innych informacji, z wyłączeniem składania ofert, jest możliwe poprzez dostępne w ramach danego postępowania formularze do komunikacji (w sekcji Formularze prowadzonego postępowania). Możliwość korzystania w postępowaniu z formularzy do komunikacji w pełnym zakresie wymaga posiadania konta podmiotu ,,Wykonawca" oraz zalogowania się na Platformie. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce Komunikacja. W celu przesłania pisma o wyjaśnienia treści dokumentów postępowania wystarczające jest posiadanie konta uproszczonego na Platformie.
9. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): dot. osób będących:
o Wykonawcami - osobami fizycznymi,
o Wykonawcami - osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą
o pełnomocnikami Wykonawców,
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Gliwicki z siedzibą w Gliwicach przy Ul. Zygmunta Starego 17;
w sprawach związanych z Pana/Pani danymi osobowymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, tel. 32 231 96 86, e-mail: iod@starostwo.gliwice.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej ,,ustawa Pzp") w celu związanym z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr WIF.RZPO.272.00007.2025 oraz zawarcia i realizacji umowy;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, w szczególności w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, a także firma LTC Sp. z o.o. z Wielunia oraz Kancelaria Prawna COMESTOR Radca Prawny Ireneusz Żarłok z Katowic;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, tj. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, a także przepisów szczególnych;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Pani/Pana dane nie będą przekazywane odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej;
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-03-21 10:00
Miejsce składania ofert: 1. Oferty (wraz z wymaganymi załącznikami) należy złożyć za pośrednictwem Platformy

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIF-RZPO.272.00007.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rodzaj zamówienia: Zamówienie dotyczy robót budowlanych.
Zakres przedmiotu zamówienia:
Etap 1: Przebudowa stropu przy klatce schodowej w budynku szkoły w Knurowie przy ulicy Szpitalnej 25 oraz montaż elektrycznego podnośnika z napędem łańcuchowym.
Etap 2: Modernizacja segmentu B
Etap 3: Modernizacja segmentu A
Załączniki:
dokumentacja projektowa - ,,Adaptacja budynku przy ulicy Szpitalnej 25 w Knurowie na potrzeby placówek oświatowych"- ETAPY 1, 2, 3 wykonana przez Firmę Inżynieryjno-Konsultingową ,,ARCUS" S.C.
Mając na uwadze zlokalizowanie terenu budowy w czynnym obiekcie użyteczności publicznej, Wykonawca wygrodzi teren budowy w taki sposób, aby uniemożliwić osobom trzecim dostęp w rejon prowadzonych prac oraz zapewni całkowite bezpieczeństwo pracowników na czynnym obiekcie. Ponadto Wykonawca weźmie pod uwagę taką organizację i prowadzenie robót, aby jak najmniej kolidowały z prowadzoną w obiekcie działalnością.
UWAGA: Wykonawca musi uwzględnić rozpoczęcie robót od ETAPÓW 1 i 2. Po zakończeniu obu etapów można przystąpić do realizacji prac związanych z ETAPEM 3.
Etap 1: Przebudowa stropu przy klatce schodowej w budynku szkoły w Knurowie przy ulicy Szpitalnej 25.
ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE:
a) wydzielenie miejsca prowadzenia prac i jego prawidłowe oznakowanie,
b) demontaż balustrad,
c) rozbiórka fragmentu istniejącego stropu;
ROBOTY WŁAŚCIWE:
d) wykonanie nowego fragmentu stropu,
e) montaż balustrad;
ROBOTY PORZĄDKOWE:
f) uporządkowanie terenu z posegregowaniem materiałów przewidzianych do ponownego wykorzystania i przeznaczonych do wywiezienia na składowisko odpadów,
g) mycie pomieszczeń;
Montaż podnośnika elektrycznego z napędem łańcuchowym:
PRACE PRZYGOTOWAWCZE:
h) wygrodzenie i zabezpieczenie terenu,
ROBOTY WŁAŚCIWE:
i) montaż podnośnika elektrycznego z napędem łańcuchowym.
Etap 2: Modernizacja segmentu B
PRACE PRZYGOTOWAWCZE:
a) wygrodzenie i zabezpieczenie terenu,
b) demontaż elementów m.in. ścian działowych, wyposażenia łazienek, instalacji podlegającej modernizacji;
ROBOTY WŁAŚCIWE MODERNIZACJA SANITARIATÓW / SAL LEKCYJNYCH / KORYTARZY:
SANITARIATY:
c) nowe wydzielenie ściankami działowymi,
d) systemowe kabiny sanitarne,
e) sufit podwieszany na ruszcie systemowym,
f) nowe oprawy oświetleniowe,
g) nowe wyposażenie;
SALE LEKCYJNE:
h) nowy podział istniejących sal lekcyjnych,
i) prace malarskie w zakresie ścian i sufitów,
j) nowe oprawy oświetleniowe + włączniki + kontakty,
k) wymiana posadzek w salach posiadających wyeksploatowane posadzki:
KORYTARZE:
l) prace malarskie w zakresie ścian,
m) renowacja istniejącej posadzki wykonanej z lastryko,
ROBOTY PORZĄDKOWE:
a) uporządkowanie terenu i utylizacja elementów zdemontowanych/wyburzonych.
Etap 3: Modernizacja segmentu A
PRACE PRZYGOTOWAWCZE:
a) wygrodzenie i zabezpieczenie terenu,
b) demontaż elementów m.in. ścian działowych, wyposażenia łazienek, instalacji podlegającej modernizacji;
ROBOTY WŁAŚCIWE MODERNIZACJA SANITARIATÓW / SAL LEKCYJNYCH / KORYTARZY:
SANITARIATY:
c) nowe wydzielenie ściankami działowymi,
d) systemowe kabiny sanitarne,
e) sufit podwieszany na ruszcie systemowym,
f) nowe oprawy oświetleniowe,
g) nowe wyposażenie;
SALE LEKCYJNE:
h) nowy podział istniejących sal lekcyjnych,
i) prace malarskie w zakresie ścian i sufitów,
j) nowe oprawy oświetleniowe + włączniki + kontakty,
k) wymiana posadzek w salach posiadających wyeksploatowane posadzki;
KORYTARZE:
l) prace malarskie w zakresie ścian,
m) renowacja istniejącej posadzki wykonanej z lastryko,
ROBOTY PORZĄDKOWE:
n) uporządkowanie terenu i utylizacja elementów zdemontowanych/wyburzonych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 tj. dokumentacja projektowa - ,,Adaptacja budynku przy ulicy Szpitalnej 25 w Knurowie na potrzeby placówek oświatowych"- ETAPY 1, 2, 3 wykonana przez Firmę Inżynieryjno-Konsultingową ,,ARCUS" S.C. Główny zakres prac, sposób ich wykonania oraz wymagania jakościowe co do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zostały określone w przedmiarze robót oraz STWiORB stanowiących załącznik do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45313100-5 - Instalowanie wind
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria (w punktach):
1) ,,Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia" - C;
2) ,,Gwarancja i rękojmia na wykonane roboty budowlane" - G;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości i rękojmia na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
3. Zdolność techniczna lub zawodowa
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
A) wykonali w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie budynku lub pomieszczeń w budynku, wraz z instalacjami (elektryczną i wod.-kan.) o wartości co najmniej 500 000 zł brutto;
B) skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, tj.:
- 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz min. 5 letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu stosownych uprawnień,
- 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń i min. 5 letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu stosownych uprawnień,
- 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń i min. 5 letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu stosownych uprawnień,
(*) Uwaga: osoba wymieniona w pkt. B tiret pierwszy będzie pełniła funkcję kierującego pracami budowlanymi, czyli kierownika budowy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) w zakresie braku podstaw wykluczenia - oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp (oraz art. 125 ust. 5 ustawy pzp - w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotu trzeciego) - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2A do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) w zakresie potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
o wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane o treści ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SWZ dla potwierdzenia warunku określonego w rozdz. 9 ust. 3 lit A), wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
o wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SWZ dla potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdz. 9 ust. 3 lit B).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
o Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W takim przypadku Wykonawca składa wypełniony dokument - ZAŁĄCZNIK NR 6 do SWZ. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby winno potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
- sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia przewidziane względem Wykonawcy oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu:
a) przedstawia oświadczenie podmiotu trzeciego, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - ZAŁĄCZNIK NR 6 do SWZ, oraz
b) przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w ust. 2 pkt 1), na wezwanie Zamawiającego.
4. Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa ust. 1 pkt 1), dane umożliwiające dostęp do tych środków.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
7. W przypadku wnoszenia wadium przez Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum), z dokumentu gwarancyjnego winno wynikać iż udzielone zabezpieczenie dotyczy obu Wykonawców występujących wspólnie.
3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej zobowiązani będą do złożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego - kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projekt umowy wraz z warunkami jej zmiany zawiera ZAŁĄCZNIK nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria (w punktach):
1) ,,Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia" - C;
2) ,,Gwarancja i rękojmia na wykonane roboty budowlane" - G;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości i rękojmia na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2025-04-19

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.