wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja pionu rozdzielaczy podnośnika w elewatorze |
Data zamieszczenia: | 2025-03-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Elewarr Sp. z o.o. Oddział Spółki w Gądkach ul. Zbożowa 1 62-023 Gądki powiat: poznański 882 182 980, 691 958 054 koronowo@elewarr.com.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Gądki |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 882 182 980, 691 958 |
Termin składania ofert: | 2025-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja pionu rozdzielaczy podnośnika P14 w elewatorze w Koronowie 2. Przedmiot zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pionu rozdzielaczy podnośnika P14 w elewatorze w Magazynie Koronowo. 2.1.1. Zakres prac obejmuje: a) Zakup 7 szt. rozdzielaczy dwudrogowych - asymetrycznych o wymiarach ? 250x250mm sterowanych elektrycznie z przekładniami kątowymi samo-hamownymi. b) Zakup 20 mb rur stalowych grubości 3mm o średnicy ? 250mm. c) Demontaż 7 szt. starych rozdzielaczy z pionu. d) Demontaż 7 szt. starych rozdzielaczy z pionu. e) Wycięcie zużytych odcinków rur. f) Montaż nowych rozdzielaczy z podłączeniem ich do sterowania oraz uzupełnienie brakujących odcinków nowymi rurami. g) Wykonanie przy każdym nowym rozdzielaczu wzierników - 7 szt. h) Sprawdzenie działania nowo zamontowanych rozdzielaczy i przekazanie zmodernizowanych urządzeń Zamawiającemu do użytkowania. i) Uporządkowanie terenu po pracach i pozostawienie go w stanie nie gorszym niż przed realizacją zamówienia, w tym dokonania naprawy na własny koszt powstałych zniszczeń, uszkodzeń lub strat wszelkich konstrukcji, materiałów, urządzeń i wyposażenia oraz wszelkich innych szkód w mieniu znajdującym się na terenie prac. 2.2. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia z terenu Zamawiającego wszystkich odpadów powstałych na skutek prowadzenia prac objętych zamówieniem. Wykonawca przedstawi karty przekazania odpadów. 2.3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia co najmniej 24 miesiące. Termin gwarancji jakości stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Otwarcie ofert: 9. Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi dnia 24.03.2025 r. o godz. 13:00 w siedzibie Oddziału w Gądkach. Składanie ofert: 8. Sposób i termin składania ofert: 8.1. Ofertę należy złożyć listownie (liczy się data wpływu oferty) lub osobiście w siedzibie Oddziału w Gądkach, Ul. Zbożowa 1, 62-023 Gądki. 8.4. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 24.03.2025 r. do godz. 12:00. Miejsce i termin realizacji: 3. Miejsce i termin realizacji: 3.1. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest Magazyn w Koronowie, ul Przemysłowa 7, 86 - 010 Koronowo. 3.2. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie do dnia 30.04.2025 r. Wymagania: 2.4. Podwykonawstwo w wykonaniu przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca zamierzający powierzyć podwykonawcom realizację jakiegoś elementu zamówienia, zobowiązany jest wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać firmy/nazwy podwykonawców (o ile są już znani), w składanej ofercie. b) Brak w ofercie informacji, o której mowa w lit. a powyżej, będzie uznany za zamiar samodzielnego wykonania zamówienia przez wykonawcę, który złożył ofertę. c) Konieczność powierzenia podwykonawcom realizacji jakiegoś elementu zamówienia, wynikła w trakcie realizacji zamówienia, wymaga uzyskania zgody Zamawiającego. d) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 64. Wizja lokalna: 4.1. Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu Wykonawcy chcący złożyć ofertę mają obowiązek odbycia wizji lokalnej w Magazynie w Koronowie, celem zapoznania się szczegółowego z zakresem przedmiotu zamówienia, dokonania własnych pomiarów i wymiarowania oraz prawidłowego, zgodnego ze stanem rzeczywistym oszacowania ceny za cały przedmiot zamówienia. Złożenie oferty bez odbycia wizji lokalnej będzie skutkowało jej odrzuceniem. Weryfikacja dokonania wizji lokalnej przez danego Wykonawcę będzie dokonywana w oparciu o przesłane zgłoszenie, o którym mowa w pkt. 4.2 oraz rzeczywistą obecność danego Wykonawcy (lub jego przedstawiciela) potwierdzoną złożeniem podpisu na liście obecności z wizji lokalnej. 4.2. Zgłoszenie uczestnictwa w wizji lokalnej należy kierować na adres e-mail: koronowo@elewarr.com.pl (z dopiskiem ,,WIZJA LOKALNA") wraz z podaniem danych osobowych, tj. imię i nazwisko, nazwa i adres Wykonawcy oraz nr telefonu kontaktowego. 5. Warunki udziału w postępowaniu: O zamówienie może się ubiegać wykonawca, który spełnia następujące warunki: 1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie min. dwa (2) zamówienia, gdzie w ramach każdego z tych zamówień była dostawa z montażem lub wymiana co najmniej czterech (4) rozdzielaczy wraz z wymianą rur. 2)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, 3)nie naruszył on obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca przed upływem terminu do składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami, Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców nastąpi wg formuły: ,,spełnia - nie spełnia". 6. Wymagane od Wykonawców oświadczenia oraz dokumenty: 6.1. Wykonawca wraz z ofertą złoży następujące dokumenty: a) Oświadczenie Wykonawcy, w tym o spełnianiu warunków, o których mowa w pkt. 5, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania. b) Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z podaniem przedmiotu tych zamówień, dat wykonania (od-do), podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane (nazwa, adres i telefon) - sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do Zapytania. c) Dowody określające należyte wykonanie zamówień uwzględnionych w wykazie, o którym mowa w lit. b powyżej. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, określające czy te zamówienia zostały wykonane należycie, a jeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest w stanie uzyskać takich dokumentów, inne odpowiednie dokumenty - dla wykazywanych zamówień. d) Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej sporządzony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem. (UWAGA: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych). e) jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit. d powyżej - pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. 6.2. Wszystkie wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem" przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 66.3. W przypadku niezłożenia jakiegokolwiek z wymienionych w pkt 6.1 dokumentów lub złożenie dokumentów zawierających błędy lub niekompletnych lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie np. brak potwierdzenia kopii przez uprawnione osoby do reprezentacji wykonawcy, Zamawiający może wezwać Wykonawcę jednorazowo, w zakresie danego rodzaju dokumentu, do jego uzupełnienia. Brak uzupełnienia dokumentu spowoduje odrzucenie oferty danego Wykonawcy. 7. Wymagania dotyczące oferty: 7.1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do Zapytania i złożona zgodnie z wymaganiami określonymi w Zapytaniu. 7.2. Musi być czytelna i odpowiadać treści Zapytania. 7.3. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy na podstawie pełnomocnictwa. Ofertę podpisać może pełnomocnik Wykonawcy, jeżeli do oferty zostanie załączone pełnomocnictwo ogólne do reprezentowania Wykonawcy i występowania w jego imieniu lub pełnomocnictwo szczególne do reprezentowania w niniejszym postępowaniu. 7.4. Oferta powinna zawierać cenę netto za wykonanie przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem stawki podatku VAT oraz ceną brutto wyrażoną w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 7.5. W zaoferowanej cenie (ryczałt) należy ująć wszystkie przewidywane koszty związane z realizacją zamówienia naliczone zgodnie z obowiązującymi na dzień składania ofert przepisami oraz wszystkie koszty wynikające z Zapytania, bez których realizacja przedmiotu zamówienia byłaby niemożliwa. 7.6. Nie dopuszcza się w Zapytaniu możliwości składania ofert częściowych, tzn. oferujących realizacje jedynie części przedmiotu zamówienia. Oferty takie będą odrzucone. 8.2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty przez Wykonawcę spowoduje, iż oferty takie zostaną odrzucone. 8.3. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Oferta: Modernizacja pionu rozdzielaczy podnośnika P14 w Magazynie w Koronowie, nie otwierać przed: 24.03.2025 r. godz. 13:00". Na kopercie poza dopiskiem jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy. 10. Zasady i tryb wyboru oferty: 10.1. Wybór oferty zostanie dokonany spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. 10.2. Oferty oceniane będą wg następujących zasad i kryteriów oceny ofert: 10.2.1 Cena oferty netto (C) - 80 pkt, gdzie punkty za to kryterium będą wyliczane na podstawie wzoru CN C = ------- x 80 COB gdzie: C - ilość punktów przyznanych ofercie CN - najniższa zaoferowana cena COB - cena zaoferowana w ofercie badanej 610.2.2 Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium oceny ofert jakim jest Cena brutto wynosi - 80 pkt. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady (O) - 20 pkt (min. 24 m-ce; max. 60 m- cy), gdzie punkty za to kryterium będą wyliczane na podstawie wzoru: OOB O = ------- x 20 ON gdzie: O - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium okres gwarancji jakości i rękojmi za wady OOB - okres gwarancji jakości i rękojmi za wady zaoferowany w ofercie badanej ON - najdłuższy okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynoszący 60 miesięcy. Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynosi 24 miesiące. Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres dłuższy niż 60 miesięcy, to do wyliczenia punktów będzie przyjęty maksymalny okres 60 miesięcy. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady należy podać w pełnych miesiącach. Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium oceny ofert jakim jest Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynosi - 20 pkt. 10.2.3Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi - 100 pkt. i zostanie obliczona wg następującego wzoru: ŁP = C + O gdzie: ŁP - łączna ilość punktów 10.2.4Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej kryteria. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch (2) miejsc po przecinku, stosując powszechne zasady zaokrąglania. W przypadku niepodania przez Wykonawcę w ofercie ceny oferty, okresu gwarancji i rękojmi za wady, Zamawiający odrzuci ofertę takiego Wykonawcy. 10.2.5 10.3. Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za ofertę najkorzystniejszą. 10.4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która ma najniższą cenę. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pierwszym zdaniu, Zamawiający wezwie tych wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Oferty dodatkowe nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. W przypadku złożenia takich samych cen ofert dodatkowych Zamawiający unieważni postępowanie. 10.5. Zamawiający poprawi w ofercie wszelkie oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie oraz inne omyłki niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. 10.6. W przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie zostanie unieważnione. 10.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzyskania od wykonawcy wszelkich wyjaśnień treści złożonej oferty, w tym w zakresie kalkulacji zaoferowanej ceny oferty. 10.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niedokonywania wyboru oferty bez podania przyczyny. 10.9. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców o wyniku postępowania. 10.10. Zawarcie umowy w wyniku przeprowadzonego postępowania nastąpi po zaakceptowaniu najkorzystniejszej oferty i podjęciu decyzji przez właściwy organ Zamawiającego. 10.11. Oferta zostanie odrzucona, jeżeli: ? została złożona po wyznaczonym terminie lub w niewłaściwym miejscu, ? nie będzie zawierała informacji i dokumentów wymaganych w Zapytaniu, ? została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ? została złożona przez Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd, co mogło mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w postępowaniu, ? nie będzie spełniać wymagań i warunków wskazanych w Zapytaniu. 10.12. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę kolejnego Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. 10.13. Niezależnie od postanowień pkt 10.4 Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia z wykonawcami, których oferty nie podlegają odrzuceniu, negocjacji w zakresie zaproponowanych przez nich warunków dla wskazanych kryteriów oceny ofert. O zastosowaniu negocjacji Zamawiający poinformuje Wykonawców i prześle stosowne zaproszenia. W zaproszeniu zostanie wskazany termin i sposób przeprowadzenia negocjacji. Negocjacje nie są obowiązkowe. Po przeprowadzonych negocjacjach wszyscy wykonawcy, którzy byli zaproszeni do negocjacji, zostaną wezwani do złożenia ofert ostatecznych. W wezwaniu zostanie wskazany termin do ich złożenia (w tym miejsce i forma złożenia ofert). Składane oferty ostateczne powinny zawierać propozycje warunków nie mniej korzystne w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona pierwotnie. Oferta ostateczna, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona pierwotnie, podlega odrzuceniu. W przypadku niezłożenia przez danego wykonawcy oferty ostatecznej wiążące będą warunki z pierwotnie złożonej oferty. W zakresie wyboru oferty postanowienia pkt. 10.2-10.6 będą stosowane odpowiednio. 11. Płatność za zamówienie: Zamawiający zapłaci Wykonawcy należność za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, po dokonaniu odbioru przedmiotu zamówienia na podstawie wystawionej faktury VAT, protokołu odbioru podpisanego przez obie strony w ciągu 14 dni od daty otrzymania tych dokumentów przez Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy. 12. Termin związania ofertą: 60 dni od upływu terminu składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 13. Udzielenie wyjaśnień dotyczących Zapytania: 13.1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania kierując zapytania na adres gadki@elewarr.com.pl, nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający odpowie niezwłocznie na pytania zamieszczając treść wyjaśnień na stronie prowadzonego postępowania. 13.2. W uzasadnionym przypadku przed terminem składania ofert Zamawiający może zmodyfikować treść Zapytania oraz dokonać zmiany terminu składania ofert. 13.3. O każdej zmianie Zapytania czy terminu składania ofert, Zamawiający powiadomi niezwłocznie na stronie prowadzonego postępowania. 614. Pozostałe informacje: 14.1. Zamawiający informuje, że w zakresie udzielania zamówień nie podlega obowiązkowi stosowania Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024, poz. 1320), a uczestnikom postępowania nie przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w przywołanej ustawie. 14.2. Zamawiający bez podania przyczyn może odstąpić od przeprowadzenia postępowania lub przedłużyć termin do składania ofert. 14.3. Zamawiającemu przysługuje prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyny. 14.4. Z tytułu odrzucenia oferty, niedokonania wyboru oferty, odstąpienia od przeprowadzenia postępowania, unieważnienia postępowania, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu. 14.5. Złożona w postępowaniu oferta staje się własnością Zamawiającego. Zamawiający nie ma obowiązku ujawniania jakichkolwiek informacji dotyczących ofert złożonych w postępowaniu. 14.6. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1233), co do których Wykonawca zastrzegł, nie później niż w terminie składania ofert, że nie mogą być udostępniane, muszą być oznakowane klauzulą: ,,nie udostępniać - informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa" i załączone jako odrębna część, nie złączona z ofertą w sposób trwały. 14.7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawcę w związku z przeprowadzeniem wizji lokalnej, przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu w stosunku do Zmawiającego. 14.8. Uczestnicy niniejszego postępowania przetargowego zobowiązują się do przestrzegania wymagań w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych (RODO), uwzględniając treść Załącznika nr 4 do Zapytania, dotyczący przestrzegania wymagań w zakresie ochrony danych osobowych (RODO). Kontakt: 13.4. Osoby uprawnione do komunikowania się z Wykonawcami: Jerzy Zadworny 882 182 980 Miłosz Buciora 691 958 054 |
© eurobudowa.pl 2004-2025