Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
702z dziś
5734z ostatnich 7 dni
24488z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Modernizacja pionu rozdzielaczy podnośnika w elewatorze

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja pionu rozdzielaczy podnośnika w elewatorze

Data zamieszczenia: 2025-03-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Elewarr Sp. z o.o. Oddział Spółki w Gądkach
ul. Zbożowa 1
62-023 Gądki
powiat: poznański
882 182 980, 691 958 054
koronowo@elewarr.com.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Gądki
Wadium: ---
Nr telefonu: 882 182 980, 691 958
Termin składania ofert: 2025-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja pionu rozdzielaczy podnośnika P14 w elewatorze w Koronowie
2. Przedmiot zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pionu rozdzielaczy podnośnika P14 w elewatorze
w Magazynie Koronowo.
2.1.1. Zakres prac obejmuje:
a) Zakup 7 szt. rozdzielaczy dwudrogowych - asymetrycznych o wymiarach ? 250x250mm
sterowanych elektrycznie z przekładniami kątowymi samo-hamownymi.
b) Zakup 20 mb rur stalowych grubości 3mm o średnicy ? 250mm.
c) Demontaż 7 szt. starych rozdzielaczy z pionu.
d) Demontaż 7 szt. starych rozdzielaczy z pionu.
e) Wycięcie zużytych odcinków rur.
f) Montaż nowych rozdzielaczy z podłączeniem ich do sterowania oraz uzupełnienie
brakujących odcinków nowymi rurami.
g) Wykonanie przy każdym nowym rozdzielaczu wzierników - 7 szt.
h) Sprawdzenie działania nowo zamontowanych rozdzielaczy i przekazanie
zmodernizowanych urządzeń Zamawiającemu do użytkowania.
i) Uporządkowanie terenu po pracach i pozostawienie go w stanie nie gorszym niż przed
realizacją zamówienia, w tym dokonania naprawy na własny koszt powstałych zniszczeń,
uszkodzeń lub strat wszelkich konstrukcji, materiałów, urządzeń i wyposażenia oraz
wszelkich innych szkód w mieniu znajdującym się na terenie prac.
2.2. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia z terenu Zamawiającego wszystkich odpadów
powstałych na skutek prowadzenia prac objętych zamówieniem. Wykonawca przedstawi karty
przekazania odpadów.
2.3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości i rękojmi za wady na przedmiot
zamówienia co najmniej 24 miesiące. Termin gwarancji jakości stanowi jedno z kryteriów oceny
ofert.

Otwarcie ofert: 9. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi dnia 24.03.2025 r. o godz. 13:00 w siedzibie Oddziału w Gądkach.

Składanie ofert:
8. Sposób i termin składania ofert:
8.1. Ofertę należy złożyć listownie (liczy się data wpływu oferty) lub osobiście w siedzibie Oddziału w
Gądkach, Ul. Zbożowa 1, 62-023 Gądki.
8.4. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 24.03.2025 r. do godz. 12:00.

Miejsce i termin realizacji:
3. Miejsce i termin realizacji:
3.1. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest Magazyn w Koronowie, ul Przemysłowa 7, 86 -
010 Koronowo.
3.2. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie do dnia 30.04.2025 r.

Wymagania:
2.4. Podwykonawstwo w wykonaniu przedmiotu zamówienia:
a) Wykonawca zamierzający powierzyć podwykonawcom realizację jakiegoś elementu
zamówienia, zobowiązany jest wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza
powierzyć podwykonawcom oraz podać firmy/nazwy podwykonawców (o ile są już znani),
w składanej ofercie.
b) Brak w ofercie informacji, o której mowa w lit. a powyżej, będzie uznany za zamiar
samodzielnego wykonania zamówienia przez wykonawcę, który złożył ofertę.
c) Konieczność powierzenia podwykonawcom realizacji jakiegoś elementu zamówienia,
wynikła w trakcie realizacji zamówienia, wymaga uzyskania zgody Zamawiającego.
d) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z
odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
64. Wizja lokalna:
4.1. Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu Wykonawcy chcący złożyć ofertę
mają obowiązek odbycia wizji lokalnej w Magazynie w Koronowie, celem zapoznania się
szczegółowego z zakresem przedmiotu zamówienia, dokonania własnych pomiarów i
wymiarowania oraz prawidłowego, zgodnego ze stanem rzeczywistym oszacowania ceny za
cały przedmiot zamówienia. Złożenie oferty bez odbycia wizji lokalnej będzie skutkowało
jej odrzuceniem. Weryfikacja dokonania wizji lokalnej przez danego Wykonawcę będzie
dokonywana w oparciu o przesłane zgłoszenie, o którym mowa w pkt. 4.2 oraz rzeczywistą
obecność danego Wykonawcy (lub jego przedstawiciela) potwierdzoną złożeniem podpisu na
liście obecności z wizji lokalnej.
4.2. Zgłoszenie uczestnictwa w wizji lokalnej należy kierować na adres e-mail:
koronowo@elewarr.com.pl (z dopiskiem ,,WIZJA LOKALNA") wraz z podaniem danych
osobowych, tj. imię i nazwisko, nazwa i adres Wykonawcy oraz nr telefonu kontaktowego.
5. Warunki udziału w postępowaniu:
O zamówienie może się ubiegać wykonawca, który spełnia następujące warunki:
1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie min. dwa (2) zamówienia, gdzie w
ramach każdego z tych zamówień była dostawa z montażem lub wymiana co najmniej czterech
(4) rozdzielaczy wraz z wymianą rur.
2)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości,
3)nie naruszył on obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca przed upływem terminu do
składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami,
Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców nastąpi wg formuły: ,,spełnia - nie spełnia".
6. Wymagane od Wykonawców oświadczenia oraz dokumenty:
6.1. Wykonawca wraz z ofertą złoży następujące dokumenty:
a) Oświadczenie Wykonawcy, w tym o spełnianiu warunków, o których mowa w pkt. 5,
sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania.
b) Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie - z podaniem przedmiotu tych zamówień, dat
wykonania (od-do), podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane (nazwa,
adres i telefon) - sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do
Zapytania.
c) Dowody określające należyte wykonanie zamówień uwzględnionych w wykazie, o
którym mowa w lit. b powyżej. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, określające
czy te zamówienia zostały wykonane należycie, a jeżeli z przyczyn niezależnych od
Wykonawcy nie jest w stanie uzyskać takich dokumentów, inne odpowiednie dokumenty
- dla wykazywanych zamówień.
d) Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej sporządzony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego
złożeniem. (UWAGA: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów,
jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz
danych).
e) jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania
nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit. d powyżej - pełnomocnictwo lub inny
dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
6.2. Wszystkie wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii
poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem" przez osoby upoważnione do reprezentowania
Wykonawcy.
66.3. W przypadku niezłożenia jakiegokolwiek z wymienionych w pkt 6.1 dokumentów lub złożenie
dokumentów zawierających błędy lub niekompletnych lub złożenie dokumentu w niewłaściwej
formie np. brak potwierdzenia kopii przez uprawnione osoby do reprezentacji wykonawcy,
Zamawiający może wezwać Wykonawcę jednorazowo, w zakresie danego rodzaju dokumentu,
do jego uzupełnienia. Brak uzupełnienia dokumentu spowoduje odrzucenie oferty danego
Wykonawcy.
7. Wymagania dotyczące oferty:
7.1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi
Załącznik nr 2 do Zapytania i złożona zgodnie z wymaganiami określonymi w Zapytaniu.
7.2. Musi być czytelna i odpowiadać treści Zapytania.
7.3. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - zgodnie
z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osoby upoważnione do
reprezentowania wykonawcy na podstawie pełnomocnictwa. Ofertę podpisać może
pełnomocnik Wykonawcy, jeżeli do oferty zostanie załączone pełnomocnictwo ogólne do
reprezentowania Wykonawcy i występowania w jego imieniu lub pełnomocnictwo szczególne
do reprezentowania w niniejszym postępowaniu.
7.4. Oferta powinna zawierać cenę netto za wykonanie przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem
stawki podatku VAT oraz ceną brutto wyrażoną w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
7.5. W zaoferowanej cenie (ryczałt) należy ująć wszystkie przewidywane koszty związane z
realizacją zamówienia naliczone zgodnie z obowiązującymi na dzień składania ofert przepisami
oraz wszystkie koszty wynikające z Zapytania, bez których realizacja przedmiotu zamówienia
byłaby niemożliwa.
7.6. Nie dopuszcza się w Zapytaniu możliwości składania ofert częściowych, tzn. oferujących
realizacje jedynie części przedmiotu zamówienia. Oferty takie będą odrzucone.
8.2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty przez Wykonawcę
spowoduje, iż oferty takie zostaną odrzucone.
8.3. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Oferta: Modernizacja pionu rozdzielaczy
podnośnika P14 w Magazynie w Koronowie, nie otwierać przed: 24.03.2025 r. godz. 13:00". Na
kopercie poza dopiskiem jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.
10. Zasady i tryb wyboru oferty:
10.1. Wybór oferty zostanie dokonany spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
10.2. Oferty oceniane będą wg następujących zasad i kryteriów oceny ofert:
10.2.1 Cena oferty netto (C) - 80 pkt, gdzie punkty za to kryterium będą wyliczane na
podstawie wzoru
CN
C = ------- x 80
COB
gdzie:
C - ilość punktów przyznanych ofercie
CN - najniższa zaoferowana cena
COB - cena zaoferowana w ofercie badanej
610.2.2
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium oceny ofert jakim
jest Cena brutto wynosi - 80 pkt.
Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady (O) - 20 pkt (min. 24 m-ce; max. 60 m-
cy), gdzie punkty za to kryterium będą wyliczane na podstawie wzoru:
OOB
O = ------- x 20
ON
gdzie:
O - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium okres gwarancji jakości i
rękojmi za wady
OOB - okres gwarancji jakości i rękojmi za wady zaoferowany w ofercie badanej
ON - najdłuższy okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynoszący 60
miesięcy.
Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynosi 24 miesiące. Jeżeli
Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres dłuższy niż 60
miesięcy, to do wyliczenia punktów będzie przyjęty maksymalny okres 60 miesięcy.
Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady należy podać w pełnych miesiącach.
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium oceny ofert jakim
jest Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynosi - 20 pkt.
10.2.3Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi - 100 pkt. i
zostanie obliczona wg następującego wzoru:
ŁP = C + O
gdzie:
ŁP - łączna ilość punktów
10.2.4Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej
kryteria. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch (2) miejsc po przecinku, stosując
powszechne zasady zaokrąglania.
W przypadku niepodania przez Wykonawcę w ofercie ceny oferty, okresu gwarancji i
rękojmi za wady, Zamawiający odrzuci ofertę takiego Wykonawcy.
10.2.5
10.3. Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za ofertę najkorzystniejszą.
10.4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert
przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród
tych ofert ofertę, która ma najniższą cenę. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o
którym mowa w pierwszym zdaniu, Zamawiający wezwie tych wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających
nową cenę. Oferty dodatkowe nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio
złożonych przez nich ofertach. W przypadku złożenia takich samych cen ofert dodatkowych
Zamawiający unieważni postępowanie.
10.5. Zamawiający poprawi w ofercie wszelkie oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie oraz inne
omyłki niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
10.6. W przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie zostanie unieważnione.
10.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzyskania od wykonawcy wszelkich wyjaśnień treści
złożonej oferty, w tym w zakresie kalkulacji zaoferowanej ceny oferty.
10.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niedokonywania wyboru oferty bez podania przyczyny.
10.9. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców o wyniku postępowania.
10.10. Zawarcie umowy w wyniku przeprowadzonego postępowania nastąpi po zaakceptowaniu
najkorzystniejszej oferty i podjęciu decyzji przez właściwy organ Zamawiającego.
10.11. Oferta zostanie odrzucona, jeżeli:
? została złożona po wyznaczonym terminie lub w niewłaściwym miejscu,
? nie będzie zawierała informacji i dokumentów wymaganych w Zapytaniu,
? została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy
z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
? została złożona przez Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa
przedstawił informacje wprowadzające w błąd, co mogło mieć istotny wpływ na
decyzje podejmowane przez Zamawiającego w postępowaniu,
? nie będzie spełniać wymagań i warunków wskazanych w Zapytaniu.
10.12. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza uchyli się od zawarcia
umowy, Zamawiający może wybrać ofertę kolejnego Wykonawcy, którego oferta jest
najkorzystniejsza.
10.13. Niezależnie od postanowień pkt 10.4 Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia
z wykonawcami, których oferty nie podlegają odrzuceniu, negocjacji w zakresie
zaproponowanych przez nich warunków dla wskazanych kryteriów oceny ofert. O zastosowaniu
negocjacji Zamawiający poinformuje Wykonawców i prześle stosowne zaproszenia. W
zaproszeniu zostanie wskazany termin i sposób przeprowadzenia negocjacji. Negocjacje nie są
obowiązkowe. Po przeprowadzonych negocjacjach wszyscy wykonawcy, którzy byli zaproszeni
do negocjacji, zostaną wezwani do złożenia ofert ostatecznych. W wezwaniu zostanie wskazany
termin do ich złożenia (w tym miejsce i forma złożenia ofert). Składane oferty ostateczne powinny
zawierać propozycje warunków nie mniej korzystne w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych
w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona pierwotnie. Oferta ostateczna, która jest mniej
korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż
oferta złożona pierwotnie, podlega odrzuceniu. W przypadku niezłożenia przez danego
wykonawcy oferty ostatecznej wiążące będą warunki z pierwotnie złożonej oferty. W zakresie
wyboru oferty postanowienia pkt. 10.2-10.6 będą stosowane odpowiednio.
11. Płatność za zamówienie:
Zamawiający zapłaci Wykonawcy należność za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, po
dokonaniu odbioru przedmiotu zamówienia na podstawie wystawionej faktury VAT, protokołu odbioru
podpisanego przez obie strony w ciągu 14 dni od daty otrzymania tych dokumentów przez
Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy.
12. Termin związania ofertą:
60 dni od upływu terminu składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem
terminu składania ofert.
13. Udzielenie wyjaśnień dotyczących Zapytania:
13.1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania kierując
zapytania na adres gadki@elewarr.com.pl, nie później niż na 4 dni przed upływem terminu
składania ofert. Zamawiający odpowie niezwłocznie na pytania zamieszczając treść
wyjaśnień na stronie prowadzonego postępowania.
13.2. W uzasadnionym przypadku przed terminem składania ofert Zamawiający może
zmodyfikować treść Zapytania oraz dokonać zmiany terminu składania ofert.
13.3. O każdej zmianie Zapytania czy terminu składania ofert, Zamawiający powiadomi
niezwłocznie na stronie prowadzonego postępowania.
614. Pozostałe informacje:
14.1. Zamawiający informuje, że w zakresie udzielania zamówień nie podlega obowiązkowi
stosowania Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024,
poz. 1320), a uczestnikom postępowania nie przysługują środki ochrony prawnej przewidziane
w przywołanej ustawie.
14.2. Zamawiający bez podania przyczyn może odstąpić od przeprowadzenia postępowania lub
przedłużyć termin do składania ofert.
14.3. Zamawiającemu przysługuje prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez
wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyny.
14.4. Z tytułu odrzucenia oferty, niedokonania wyboru oferty, odstąpienia od przeprowadzenia
postępowania, unieważnienia postępowania, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia
przeciwko Zamawiającemu.
14.5. Złożona w postępowaniu oferta staje się własnością Zamawiającego. Zamawiający nie ma
obowiązku ujawniania jakichkolwiek informacji dotyczących ofert złożonych w postępowaniu.
14.6. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16
kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1233), co do
których Wykonawca zastrzegł, nie później niż w terminie składania ofert, że nie mogą być
udostępniane, muszą być oznakowane klauzulą: ,,nie udostępniać - informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa" i załączone jako odrębna część, nie złączona z ofertą w sposób
trwały.
14.7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawcę w
związku z przeprowadzeniem wizji lokalnej, przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy nie
przysługują żadne roszczenia z tego tytułu w stosunku do Zmawiającego.
14.8. Uczestnicy niniejszego postępowania przetargowego zobowiązują się do przestrzegania
wymagań w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych (RODO), uwzględniając treść
Załącznika nr 4 do Zapytania, dotyczący przestrzegania wymagań w zakresie ochrony danych
osobowych (RODO).

Kontakt:
13.4. Osoby uprawnione do komunikowania się z Wykonawcami:
Jerzy Zadworny 882 182 980
Miłosz Buciora 691 958 054

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.