wielkopolskie (Poznań)
warmińsko-mazurskie (Ełk)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa ściany wydzielenia ppoż |
Data zamieszczenia: | 2025-03-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A Kordylewskiego 11 31-542 Kraków powiat: Kraków zamowienia@marr.pl https://marr.ezamawiajacy.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-03-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa ściany wydzielenia ppoż. w osi 10 budynku B 1.1 zlokalizowanym na terenie obiektu Business Park Nad Drwiną 10 w Krakowie Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: ,,Budowa ściany wydzielenia ppoż. w osi 10 budynku B 1.1 zlokalizowanym na terenie obiektu Business Park Nad Drwiną 10 w Krakowie" obejmującego zakresem między innymi wykonanie niżej wymienionych prac: Stan obecny Konstrukcja ściany wykonana jako mieszana: do poziomu ok. 4m jest to ściana murowana z cegły kratówki gr. 24cm obustronnie tynkowana ok. 2cm - sumaryczna grubość ok. 28cm, od poziomu ok. 4m do poziomu ok. 8m jest to ściana murowana z bloczków żużlobetonowych o grubości 19cm z drążeniami pionowymi na zaprawie cementowo-wapiennej ze spoinami pionowymi oraz poziomymi, od poziomu ok. 8m pod dach konstrukcja ściany to blacha trapezowa, jednostronna na podkonstrukcji stalowej. Stan oczekiwany W związku z powyższym projektuje się rozbiórkę blachy trapezowej a następnie odtworzenie ściany do poziomu zadaszenia przy użyciu betonu komórkowego gr.18 cm klasy min. 500 i nośności fb=4 MPa. Elementy murowane projektuje się jako wykonane na zaprawie cementowo-wapiennej tradycyjnej o spoinie min. 10mm klasy min. M15. W projekcie założono wykonanie spoin poziomych i pionowych. Projektowany fragment zamurowania projektuje się jako zbrojony dwoma prętami #6 ze stali żebrowanej B500A w co drugiej spoinie, z zagęszczeniem w strefie dolnej. Połączenie zbrojenia muru do słupów żelbetowych projektuje się jako realizowane na zaprawie żywicznej. Głębokość wklejenia założono jako 10cm. Ścianę projektuje się jako wykonaną na wysokość ok. 20mm poniżej pokrycia z blachy trapezowej. Uszczelnienie blacha trapezowa - ściana murowana należy wykonać z materiałów elastycznych (umożliwiających odkształcenia pionowe blachy trapezowej) spełniających odpowiednią izolacyjność pożarową (EI 120). Szczelinę dylatacyjną pomiędzy nowoprojektowanym fragmentem ściany murowanej a blachą trapezową należy wypełnić wełną mineralną SKALNĄ (80kg/m3) oraz zabezpieczyć przeciwpożarowo. Wypełnienie na obu końcach kitem ognioochronnym oraz masą uszczelniającą (silikatowo-kauczukową).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.) obejmują następujące rodzaje czynności: a)Prace murarskie Dla celów zapoznania się z zakresem przedmiotu zamówienia i złożenia oferty, z uwagi na ograniczone warunki realizacyjne Zamawiający wymaga od Wykonawcy odbycia wizji w czasie której Wykonawca dokona oględzin. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się poprzez e-mail: dizn.kancelaria@marr.pl UWAGA !!! Oferta złożona bez odbycia wizji lokalnej podlega odrzuceniu zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 PZP CPV: 45000000-7, 45453000-7 Dokument nr: 2025/BZP 00134304, ZP/04/25/DIZN Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-03-21 12:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://marr.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://marr.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://marr.ezamawiajacy.pl w zakładce ,,Korespondencja". Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania niż elektroniczny.2.Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego lub ich złożenia/wysłania naPlatformie.3.Ogólne zasady korzystania z Platformy: a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie MARR S.A.; https://marr.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.b) Wykonawca po wybraniu opcji ,,Przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto; podaje adres email, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie ,,zarejestruj się". c)Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. d)Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. 4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję ,,Zadaj pytanie" lub przy użyciu zakładki ,,Korespondencja". W celu zadania pytania, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Otwiera się okno, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wysłane". Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. 5.Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy Zakupowej. 6.W przypadku wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą Platforma zakupowa MARR S.A. tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godz.ch 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl. 7.Dopuszczalny format podpisu elektronicznego: a) dokumenty w formacie ,,pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. 8.Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej: a)Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; b)Komputer klasy PC lub MAC, o konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; c)Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja10.0;d)Włączona obsługa JavaScript; e)Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. 9. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL,XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.10.Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. z siedzibą w Krakowie (31- 542) przy Ul. Kordylewskiego 11, www.marr.pl, email: biuro@marr.pl administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących Pani/Pana danych osobowych wysyłając email na adres: iod@marr.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora (jak wyżej); Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. ,,c" i lit. ,,f" RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Budowa ściany wydzielenia ppoż. w osi 10 budynku B 1.1 zlokalizowanym na terenie obiektu Business Park Nad Drwiną 10 w Krakowie" (ZP/04/25/DIZN) prowadzonym w trybie podstawowym, o jakim stanowi art. 275 pkt 1 ustawy; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024, poz. 1320 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp"; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji tj. przez okres 10 pełnych lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie ww. zamówienia; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp (podanie danych dobrowolne, ale konieczne do udziału w postępowaniu); w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Krakowie oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy Ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Krakowie prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://marr.ezamawiajacy.pl Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://marr.ezamawiajacy.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-03-21 12:00 Miejsce składania ofert: https:/marr.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/04/25/DIZN 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: ,,Budowa ściany wydzielenia ppoż. w osi 10 budynku B 1.1 zlokalizowanym na terenie obiektu Business Park Nad Drwiną 10 w Krakowie" obejmującego zakresem między innymi wykonanie niżej wymienionych prac: Stan obecny Konstrukcja ściany wykonana jako mieszana: do poziomu ok. 4m jest to ściana murowana z cegły kratówki gr. 24cm obustronnie tynkowana ok. 2cm - sumaryczna grubość ok. 28cm, od poziomu ok. 4m do poziomu ok. 8m jest to ściana murowana z bloczków żużlobetonowych o grubości 19cm z drążeniami pionowymi na zaprawie cementowo-wapiennej ze spoinami pionowymi oraz poziomymi, od poziomu ok. 8m pod dach konstrukcja ściany to blacha trapezowa, jednostronna na podkonstrukcji stalowej. Stan oczekiwany W związku z powyższym projektuje się rozbiórkę blachy trapezowej a następnie odtworzenie ściany do poziomu zadaszenia przy użyciu betonu komórkowego gr.18 cm klasy min. 500 i nośności fb=4 MPa. Elementy murowane projektuje się jako wykonane na zaprawie cementowo-wapiennej tradycyjnej o spoinie min. 10mm klasy min. M15. W projekcie założono wykonanie spoin poziomych i pionowych. Projektowany fragment zamurowania projektuje się jako zbrojony dwoma prętami #6 ze stali żebrowanej B500A w co drugiej spoinie, z zagęszczeniem w strefie dolnej. Połączenie zbrojenia muru do słupów żelbetowych projektuje się jako realizowane na zaprawie żywicznej. Głębokość wklejenia założono jako 10cm. Ścianę projektuje się jako wykonaną na wysokość ok. 20mm poniżej pokrycia z blachy trapezowej. Uszczelnienie blacha trapezowa - ściana murowana należy wykonać z materiałów elastycznych (umożliwiających odkształcenia pionowe blachy trapezowej) spełniających odpowiednią izolacyjność pożarową (EI 120). Szczelinę dylatacyjną pomiędzy nowoprojektowanym fragmentem ściany murowanej a blachą trapezową należy wypełnić wełną mineralną SKALNĄ (80kg/m3) oraz zabezpieczyć przeciwpożarowo. Wypełnienie na obu końcach kitem ognioochronnym oraz masą uszczelniającą (silikatowo-kauczukową).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.) obejmują następujące rodzaje czynności: a)Prace murarskie Dla celów zapoznania się z zakresem przedmiotu zamówienia i złożenia oferty, z uwagi na ograniczone warunki realizacyjne Zamawiający wymaga od Wykonawcy odbycia wizji w czasie której Wykonawca dokona oględzin. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się poprzez e-mail: dizn.kancelaria@marr.pl UWAGA !!! Oferta złożona bez odbycia wizji lokalnej podlega odrzuceniu zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 PZP 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 (słownie: dwa) zamówienia, z których każde polega na wykonaniu prac budowlanych, które w swym zakresie zawierały budowę ścian działowych, na kwotę 25.000.00 zł brutto każde 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne odpowiednie dokumenty. Przykładowy wykaz stanowi załącznik nr 6 do SWZ 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków i niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w Rozdziale VII pkt. 1 SWZ; 2. Zobowiązanie innego podmiotu wraz z oświadczeniem tego podmiotu o braku podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 5 i 5a do SWZ ), o których mowa w Rozdziale VIII pkt. 3 i 6 SWZ (jeżeli dotyczy); 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie należy załączyć oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik 5b do SWZ), o którym mowa w Rozdziale IX pkt. 3 SWZ 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisywania oferty, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik 5b do SWZ). 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zmiana postanowień Umowy jest dopuszczalna, jeżeli zachodzi jedna z okoliczności wymienionych w art. 455 ustawy PZP. Zamawiający, w granicach dozwolonych przepisami art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, dopuszcza możliwość zmiany umowy w szczególności w przypadku: a) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia i wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, jeżeli zmiana wynika z okoliczności, której Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania ofert i nie jest przez niego zawiniona, b) przedłużenia terminu wykonania zamówienia o czas niezbędny na jego wykonanie, w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia, okoliczności lub warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają wykonywanie prac w ustalonym terminie, c) przedłużenia terminu wykonania zamówienia o czas niezbędny na jego wykonanie, w przypadku wystąpienia innego niż siła wyższa zdarzenia nieprzewidywalnego i losowego, pozostającego poza kontrolą Stron i za które żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, d) zmiany terminu wykonania zamówienia będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: niedające się przewidzieć utrudnienia, czasowe wstrzymanie wykonywania prac, o którym mowa w § 9 ust. 12 Umowy lub inne przeszkody dające się przypisać Zamawiającemu, e) zmiany terminu wykonania zamówienia w związku z koniecznością wykonania prac dodatkowych wpływających na termin wykonania prac objętych Umową, f) zmiany w zakresie udziału w realizacji zamówienia podwykonawców. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia te warunki w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiana ta nie może prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, g) zmiany terminu wykonania zamówienia z powodu zmiany istotnych przepisów prawa, powodującej konieczność dostosowania przedmiotu zamówienia do zmiany przepisów, 2. Zmiana treści Umowy wymaga zgody obydwu Stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 3. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-04-21 |
© eurobudowa.pl 2004-2025