Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
692z dziś
5724z ostatnich 7 dni
24479z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Przebudowa sali obsługi klienta w budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa sali obsługi klienta w budynku

Data zamieszczenia: 2025-03-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
Al. Marszałka J. Piłsudskiego 59A
10-950 Olsztyn
powiat: Olsztyn
przetargi4.ias.370000@mf.gov.pl
https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-03-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa sali obsługi klienta w budynku Urzędu Skarbowego w Iławie przy
ul. Wojska Polskiego 26
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy sali obsługi klienta w budynku Urzędu Skarbowego w Iławie przy Ul. Wojska Polskiego 26.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią:
1) opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SWZ;
2) wzór umowy - załącznik nr 3 do SWZ;
3) przedmiary robót - załącznik nr 10 do SWZ.
Przedmiary robót stanowią jedynie materiał poglądowy i pomocniczy do przygotowania oferty cenowej. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokładnie sprawdzić dokumentację projektową i teren realizacji prac budowlanych.
3. Wykonawca będzie realizować przedmiot umowy od poniedziałku do piątku w godz.ch od 7:00 do 16:00, na niewyłączonym z normalnej eksploatacji budynku (obiekcie), w oparciu o harmonogram uzgodniony z Zamawiającym.

CPV: 45213150-9, 71320000-7,45311200-2,45311100-1,45314300-4,45312000-7,45314000-1,45314100-2,45314200-3,31213300-5

Dokument nr: 2025/BZP 00134131, 2801-ILZ.260.3.2025

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-03-21 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu o
udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej przy użyciu platformy Marketplanet (https://ias.olsztyn.ezamawiajacy.pl).
2. Wszelkie informacje dotyczące sposobu komunikacji i wymagań sprzętowych zamieszczone są w rozdziale 11 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający określił pełną treść dot. RODO w Rozdziale 22 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający określił pełną treść dot. RODO w Rozdziale 22 SWZ.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-03-21 09:00
Miejsce składania ofert: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2801-ILZ.260.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy sali obsługi klienta w budynku Urzędu Skarbowego w Iławie przy ul. Wojska Polskiego 26.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią:
1) opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SWZ;
2) wzór umowy - załącznik nr 3 do SWZ;
3) przedmiary robót - załącznik nr 10 do SWZ.
Przedmiary robót stanowią jedynie materiał poglądowy i pomocniczy do przygotowania oferty cenowej. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokładnie sprawdzić dokumentację projektową i teren realizacji prac budowlanych.
3. Wykonawca będzie realizować przedmiot umowy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 16:00, na niewyłączonym z normalnej eksploatacji budynku (obiekcie), w oparciu o harmonogram uzgodniony z Zamawiającym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45213150-9 - Roboty budowlane w zakresie biurowców
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45314100-2 - Instalowanie central telefonicznych
45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych
31213300-5 - Szafy kablowe
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45314310-7 - Układanie kabli
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) C = cena oferty brutto - tj. łączna cena oferty brutto (z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia - stanowiącego wagę maksymalnie 90% (maksymalnie 90 punktów).
2) G = wydłużony okres gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia, powyżej okresu wymaganego przez Zamawiającego (60 miesięcy) - stanowiącego wagę maksymalnie 10% (maksymalnie 10 punktów).
2. Zamawiający będzie przyznawał punkty na podstawie informacji wskazanych w formularzu ofertowo-cenowym (załącznik nr 1 do SWZ).
3. Ocena ofert niepodlegających odrzuceniu w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie przeprowadzona wg następującej zasady:
1) cena oferty brutto ,,C" = waga kryterium 90 %
maksymalna ilość punktów - 90
Przy ww. kryterium zostanie zastosowana zasada minimalizacji - oferta o najniższej cenie uzyska największą liczbę punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, liczba punktów zostanie wyliczona według następującego wzoru:
Cmin
C = -------------------------- x 90
Cof
gdzie:
C - liczba punktów w kryterium cena
Cmin - najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert niepodlegających odrzuceniu
Cof - cena brutto oferty ocenianej
2) wydłużony okres gwarancji ,,G" = waga kryterium 10 %
maksymalna ilość punktów - 10
Zasady oceny kryterium wydłużonego okresu gwarancji - ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie przyznana według zasad określonych w poniższej tabeli:
Kryterium wydłużony okres gwarancji Punkty
60 miesięcy 0 pkt
72 miesiące 5 pkt
84 miesiące 10 pkt
a) Minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.
b) Gwarancja obejmuje nieodpłatne usuwanie wszelkich wad tkwiących w przedmiocie umowy, jak i powstałych w okresie gwarancji i rękojmi. Koszty dojazdu do miejsca wykonywania napraw pokrywa Wykonawca.
c) Wykonawca może zaproponować w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) dłuższy okres gwarancji do: 72 lub 84 miesięcy.
d) Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru końcowego robót, a w przypadku stwierdzenia wad w czasie odbioru, od podpisania protokołu odbioru końcowego robót zawierającego potwierdzenie usunięcia wady.
e) W przypadku braku oświadczenia przez Wykonawcę w Formularzu ofertowo-cenowym
i nie wskazania okresu gwarancji, Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego, tj.: 60 miesięcy i nie przyzna punktów w tym kryterium (0 pkt).
f) W przypadku, gdy Wykonawca zaznaczy w formularzu ofertowo-cenowym więcej niż jeden okres gwarancji Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia.
g) Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi zgodnym z okresem trwania gwarancji wskazanym przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz po zsumowaniu liczby punktów (P = C + G) uzyskanych we wskazanych wyżej kryteriach uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
na zasadach określonych w Rozdziale 9 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów wskazanych w SWZ - Rozdział 10 ust. 2 pkt 2 ppkt a SWZ.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) posiada następujące doświadczenie:
Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie, należycie wykonał minimum jedną (1) robotę budowlaną w czynnym obiekcie, polegającą na budowie, rozbudowie, nadbudowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej o wartości robót minimum 900 000,00 złotych brutto (jeden milion złotych) i kubaturze obiektu min. 2000 m ^3.
Pod pojęciem:
budynek użyteczności publicznej - za obiekty o charakterze użyteczności publicznej Zamawiający rozumie obiekty w rozumieniu Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych - PKOB (Dz.U. Nr 112, poz. 1316)
Sekcja 1 dział 12: 121 (Hotele i budynki zakwaterowania turystycznego); 122 (Budynki biurowe); 123 (Budynki Handlowo - Usługowe) z wyłączeniem hal o charakterze handlowym; 124 (Budynki transportu i łączności) z wyłączeniem budynków garaży; 126 (Ogólnodostępne obiekty kulturalne, budynki o charakterze edukacyjnym, budynki szpitali i zakładów opieki medycznej oraz budynki kultury fizycznej);
Oraz Sekcja 1: Dział 11, grupa 113 w klasie 1130 (Budynki zbiorowego zamieszkania)
- ,,Dla realizacji niniejszego zamówienia pod szerokim pojęciem: ,,budowa" należy rozumieć wykonanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowa, rozbudowa, nadbudowa obiektu budowlanego - art. 3 pkt 6 prawa budowlanego.
Przez rozbudowę należy rozumieć zmianę charakterystycznych parametrów istniejącego obiektu budowlanego, jak kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość" - wyrok NSA II OSK 2484/14.
Nadbudowa to rodzaj budowy, w wyniku którego powstaje nowa część istniejącego już obiektu budowlanego. W wyniku przeprowadzenia nadbudowy pewnego obiektu budowlanego zwiększa się jego wysokość i powierzchnia użytkowa" - wyrok WSA w Poznaniu II SA/Po 528/12.
Przebudowa to ,,wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji; w przypadku dróg są dopuszczalne zmiany charakterystycznych parametrów w zakresie niewymagającym zmiany granic pasa drogowego" - art. 3 pkt 7a prawa budowlanego.
Pod pojęciem:
,,jedna robota budowlana" Zamawiający rozumie jeden/-ną kontrakt/umowę.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów wskazanych w SWZ - Rozdział 10 ust. 2 pkt 2 ppkt b SWZ.
b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej następującymi osobami:
kierownikiem robót budowlanych - posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, posiadającym minimalne roczne doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik budowy lub kierownik robót liczone od daty uzyskania uprawnień budowlanych.
Wskazana osoba powinna posiadać aktualny wpis do izby samorządu zawodowego.
Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych, rozumie przez
to uprawnienia budowlane, zapewniające prawo do wykonywania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zawodu inżyniera budownictwa, wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2024 r. poz. 725t.j.) - zwane dalej ,,Prawo budowlane" oraz odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane
na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym handlu (EFTA), które zostały uznane
na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej
(Dz. U. z 2021 poz.1646 t.j.).
Zamawiający do oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu (obliczenia
i zweryfikowania łącznej sumy okresów doświadczenia zawodowego) będzie brał faktyczny czas trwania pełnienia wymaganej funkcji w miesiącach. Jako wymagany roczny okres doświadczenia należy rozumieć pełne 12 miesięcy.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów wskazanych w SWZ - Rozdział 10 ust. 2 pkt 2 ppkt c SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków lub opłat inne dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
b) zaświadczania właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne
i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcześniej
niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem składek
na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem, innych dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz
z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
c) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych
nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji;
b)-oświadczenie Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o braku podstaw
do wykluczenia z postępowania i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 5a do SWZ, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp oraz w zakresie podstawy wykluczenia w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
c)-Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp składa podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania, tj. oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp oraz w zakresie podstawy wykluczenia w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (załącznik nr 5b
do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a) aktualnego na dzień złożenia dokumentu (np. polisa, potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia, itp.) potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 00,00 zł.
Z przedłożonego dokumentu lub dokumentów musi wynikać, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia (należy udokumentować fakt opłacenia ubezpieczenia, jeśli nie wynika to z przedłożonego dokumentu), chyba że strony umowy ubezpieczenia umówiły się, że odpowiedzialność ubezpieczyciela rozpocznie się pomimo nieuiszczenia składki ubezpieczeniowej,
a Wykonawca potwierdzi to odpowiednimi dokumentami. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca nie może złożyć ww. informacji, Zamawiający dopuszcza złożenie innych dokumentów, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego warunku.
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów,
na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot,
na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
Złożone dokumenty powinny potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w Rozdziale 8 ust. 2 pkt 4 SWZ.
Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa w niniejszym podpunkcie, zostały wcześniej należycie wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania wskazanego poświadczenia.
c) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowalnymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
4. Wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna):
1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w ust. 2 powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie;
2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać, do której z ww. czynności powołano pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi identyfikować Wykonawcę, którego reprezentuje pełnomocnik lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika.
3) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
4) Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
5) Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów,
w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy
w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
6) Zgodnie z art. 445 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność za realizację umowy.
7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument stanowiący załącznik nr 1 do SWZ - formularz ofertowo-cenowy musi być podpisany przez osobę/osoby reprezentującą/reprezentujące wszystkich Wykonawców na podstawie stosownego pełnomocnictwa lub podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) - załącznik nr 6 do SWZ.
9) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony przez Zamawiającego wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) C = cena oferty brutto - tj. łączna cena oferty brutto (z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia - stanowiącego wagę maksymalnie 90% (maksymalnie 90 punktów).
2) G = wydłużony okres gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia, powyżej okresu wymaganego przez Zamawiającego (60 miesięcy) - stanowiącego wagę maksymalnie 10% (maksymalnie 10 punktów).
2. Zamawiający będzie przyznawał punkty na podstawie informacji wskazanych w formularzu ofertowo-cenowym (załącznik nr 1 do SWZ).
3. Ocena ofert niepodlegających odrzuceniu w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie przeprowadzona wg następującej zasady:
1) cena oferty brutto ,,C" = waga kryterium 90 %
maksymalna ilość punktów - 90
Przy ww. kryterium zostanie zastosowana zasada minimalizacji - oferta o najniższej cenie uzyska największą liczbę punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, liczba punktów zostanie wyliczona według następującego wzoru:
Cmin
C = -------------------------- x 90
Cof
gdzie:
C - liczba punktów w kryterium cena
Cmin - najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert niepodlegających odrzuceniu
Cof - cena brutto oferty ocenianej
2) wydłużony okres gwarancji ,,G" = waga kryterium 10 %
maksymalna ilość punktów - 10
Zasady oceny kryterium wydłużonego okresu gwarancji - ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie przyznana według zasad określonych w poniższej tabeli:
Kryterium wydłużony okres gwarancji Punkty
60 miesięcy 0 pkt
72 miesiące 5 pkt
84 miesiące 10 pkt
a) Minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.
b) Gwarancja obejmuje nieodpłatne usuwanie wszelkich wad tkwiących w przedmiocie umowy, jak i powstałych w okresie gwarancji i rękojmi. Koszty dojazdu do miejsca wykonywania napraw pokrywa Wykonawca.
c) Wykonawca może zaproponować w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) dłuższy okres gwarancji do: 72 lub 84 miesięcy.
d) Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru końcowego robót, a w przypadku stwierdzenia wad w czasie odbioru, od podpisania protokołu odbioru końcowego robót zawierającego potwierdzenie usunięcia wady.
e) W przypadku braku oświadczenia przez Wykonawcę w Formularzu ofertowo-cenowym
i nie wskazania okresu gwarancji, Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego, tj.: 60 miesięcy i nie przyzna punktów w tym kryterium (0 pkt).
f) W przypadku, gdy Wykonawca zaznaczy w formularzu ofertowo-cenowym więcej niż jeden okres gwarancji Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia.
g) Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi zgodnym z okresem trwania gwarancji wskazanym przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz po zsumowaniu liczby punktów (P = C + G) uzyskanych we wskazanych wyżej kryteriach uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2025-04-19

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.