wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
pomorskie (Gdynia)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Cyberbezpieczny Samorząd w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) |
Data zamieszczenia: | 2025-03-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA DYDNIA Dydnia 224 36-204 Dydnia powiat: brzozowski (13) 4303002, faks (13) 4303194 urzad@gminadydnia.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/1073942 |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Dydnia |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | (13) 4303002, faks ( |
Termin składania ofert: | 2025-03-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Cyberbezpieczny Samorząd w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa Krótki opis przedmiotu zamówienia CZĘŚĆ I - Opracowanie i wdrożenie dokumentacji SZBI 1 Sporządzenie procedur i instrukcji SZBI, Wdrożenie SZBI dla Urzędu Gminy w Dydni (Usługa dotyczy sporządzenia procedur i instrukcji SZBI, wdrożenie SZBI dla Urzędu Gminy w Dydni zgodnie z wymaganymi przepisami prawa. Wdrożenie SZBI musi zostać wykonane w modelu stacjonarnym realizowanym w siedzibie Urzędu Gminy w Dydni spełniając wymagania KRI, KSC oraz RODO, NSC oraz NIS2). 2 Sporządzenie procedur i instrukcji SZBI, Wdrożenie SZBI dla GOPS w Dydni (Usługa dotyczy sporządzenia procedur i instrukcji SZBI, wdrożenie SZBI dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dydni zgodnie z wymaganymi przepisami prawa. Wdrożenie SZBI musi zostać wykonane w modelu stacjonarnym realizowanym w siedzibie Urzędu Gminy w Dydni spełniając wymagania KRI, KSC oraz RODO, NSC oraz NIS2). CZĘŚĆ II - Przeprowadzenie audytów 1. Audyt dla Urzędu Gminy w Dydni (Zadanie obejmuje przeprowadzenie audytu wdrożonego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Urzędzie Gminy w Dydni. Audyt musi zostać przeprowadzony w zakresie spełniającym wymagania określone w Regulaminie Konkursu Grantowego pn. ,,Cyberbezpieczny Samorząd" opublikowanym na stronie Centrum Projektów Polska Cyfrowa. Audyt musi zostać przeprowadzony w maksymalnym stopniu obiektywnie - poprzez przeprowadzone badania w Urzędzie Gminy w Dydni w celu przedstawienia rzeczywistego stanu cyberbezpieczeństwa jednostki). 2. Audyt dla GOPS w Dydni (Zadanie obejmuje przeprowadzenie audytu wdrożonego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dydni. Audyt musi zostać przeprowadzony w zakresie spełniającym wymagania określone w Regulaminie Konkursu Grantowego pn. ,,Cyberbezpieczny Samorząd" opublikowanym na stronie Centrum Projektów Polska Cyfrowa. Audyt musi zostać przeprowadzony w maksymalnym stopniu obiektywnie - poprzez przeprowadzone badania w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dydni w celu przedstawienia rzeczywistego stanu cyberbezpieczeństwa jednostki). CZĘŚĆ III - Wykonanie szkoleń specjalistycznych dla administratora systemu informatycznego obejmujących zarządzanie i konfigurację infrastrukturą, zakup szkoleń dla kadry pracowniczej z cyberbezpieczeństwa. 1 Zakup szkoleń specjalistycznych dla administratora systemu informatycznego, obejmujących zarządzanie i konfigurację infrastrukturą - Administrowanie systemem Windows Server 1. Wprowadzenie do administracji systemu Windows Server. 2. Usługi zarządzania tożsamością w systemie Windows Server. 3. Usługi infrastruktury sieciowej w systemie Windows Server. 4. Serwery plików i zarządzanie pamięcią masową w systemie Windows Server. 5. Wirtualizacja Hyper-V i kontenery w systemie Windows Server. 6. Wysoka dostępność w systemie Windows Server. 7. Odzyskiwanie danych po awarii w systemie Windows Server. 8. Bezpieczeństwo systemu Windows Server. 9. RDS (usługi pulpitu zdalnego) w systemie Windows Server. 10. Dostęp zdalny i usługi internetowe w systemie Windows Server. 11. Monitorowanie serwera i wydajności w systemie Windows Server. 12. Aktualizacja i migracja w systemie Windows Server. Wymagany certyfikat lub zaświadczenie ukończenia szkolenia wydane przez jednostkę prowadzącą szkolenie. 2 Zakup szkoleń specjalistycznych dla administratora systemu informatycznego, obejmujących zarządzanie i konfigurację infrastrukturą - Zarządzanie usługą Active Directory w środowisku Microsoft Windows Server 1. Instalacja i konfiguracja kontrolerów domeny. 2. Zarządzanie obiektami w AD DS. 3. Zarządzanie zaawansowaną infrastrukturą AD DS. 4. Wdrażanie i zarządzanie lokacjami i repliką AD DS. 5. Wdrażanie zasad grupy. 6. Zarządzanie ustawieniami użytkowników za pomocą zasad grupy. Wymagany certyfikat lub zaświadczenie ukończenia szkolenia wydane przez jednostkę prowadzącą szkolenie. 3 Zakup szkoleń specjalistycznych dla administratora systemu informatycznego, obejmujących zarządzanie i konfigurację infrastrukturą - FortiGate Administrator Szkolenie ma na celu poznać najpopularniejsze funkcje rozwiązań FortiGate za pomocą uczestnictwa w wykładach oraz uczestnictwa w interaktywnych laboratoriach, gdzie zostaną przedstawione zasady m.in. zapory ogniowej, uwierzytelnianie użytkowników, wysokiej dostępności, SSL VPN, VPN typu site-to-site IPsec, Fortinet Security Fabric oraz sposoby ochrony sieci za pomocą profili zabezpieczeń, takich jak IPS, program antywirusowy, filtrowanie sieci, kontrola aplikacji i inne. Wymagany certyfikat lub zaświadczenie ukończenia szkolenia wydane przez jednostkę prowadzącą szkolenie sygnowany przez Fortinet. 4 Zakup szkoleń dla kadry pracowniczej z cyberbezpieczeństwa Zamawiający wymaga zorganizowania przez Wykonawcę szkoleń mających na celu podniesienie świadomości pracowników urzędu z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz budowania umiejętności radzenia sobie z cyberzagrożeniami. Celem, który Zamawiający chce osiągnąć jest podniesienie świadomości pracowników w zakresie ochrony danych wrażliwych w organizacji oraz uświadomienie rzeczywistych zagrożeń płynących ze strony przestępców działających w sieci, a także ryzyka dla informacji i reputacji organizacji oraz przeciwdziałanie zagrożeniom płynącym z sieci. CZĘŚĆ IV - dostawa licencji oprogramowania, fabrycznie nowego sprzętu informatycznego wraz z montażem, instalacją, konfiguracją i uruchomieniem 1.Zakup licencji na system SIEM/SOAR dla Urzędu Gminy (ilość 1) - Zamawiający wymaga dostawy licencji na platformę zapewniającą przeciwdziałania cyberzagrożeniom, oferującą możliwości wykrywania i obsługi zdarzeń, incydentów oraz podatności. 2. Zakup licencji serwerowego systemu operacyjnego dla Urzędu Gminy (ilość2) - Licencja na oprogramowanie musi zostać dostarczona do obsługi serwera wyposażonego w 2 procesory 8-rdzeniowe. Jeśli dobór rodzaju lub liczby licencji zależy od liczby rdzeni procesora (procesorów) w serwerze, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć właściwą liczbę licencji do uruchomienia serwerowego systemu operacyjnego w środowisku fizycznym i wirtualnych środowisk serwerowego systemu operacyjnego. Zamawiający wymaga dostarczenia licencji na oprogramowanie (system serwerowy) w najnowszej wersji obecnie dostępnej na rynku. 3.Zakup macierzy pamięci masowej z dyskami dla Urzędu Gminy (min. 24 miesiące gwarancji) - ilość 1. Doposażeniem dla istniejącego serwera będzie macierz dyskowa, która umożliwi dostęp serwerów wirtualizacyjnych do współdzielonego bezpiecznego i szybkiego magazynu danych. 4.Zakup serwera NAS z dyskami dla Urzędu Gminy (min. 24 miesiące gwarancji) - ilość 1. Dodatkowy serwer backupu, dzięki któremu możliwe będzie wykonywanie bezpiecznych, integralnych kopii zapasowych. Backup będzie wykonywany dla danych z systemów dziedzinowych, maszyn wirtualnych oraz danych użytkowników. 5.Zakup zasilacza awaryjnego UPS Rack dla Urzędu Gminy (min. 24 miesiące gwarancji) -ilość1. Zasilacz UPS Online umożliwi podtrzymanie pracy urządzeń serwerowych w przypadku wystąpienia awarii zasilania - zapewni podtrzymanie systemów informatycznych znajdujących się w szafie teleinformatycznej Rack w Urzędzie Gminy w Dydni. 6. Zakup zasilacza awaryjnego UPS Rack dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dydni (min. 24 miesiące gwarancji) ilość1. Zasilacz UPS Online umożliwi podtrzymanie pracy urządzeń serwerowych w przypadku wystąpienia awarii zasilania - zapewni podtrzymanie systemów informatycznych znajdujących się w szafie teleinformatycznej Rack w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dydni 7. Zakup zasilaczy awaryjnych UPS do stanowisk komputerowych dla Urzędu Gminy (min. 24 miesiące gwarancji) ilość: 30. Zakup zasilaczy awaryjnych UPS do stanowisk komputerowych dla Urzędu Gminy. 8. Zakup zasilaczy awaryjnych UPS do stanowisk komputerowych dla jednostki podległej (min. 24 miesiące gwarancji) ilość: 8. Zakup zasilaczy awaryjnych UPS do stanowisk komputerowych dla GOPS. 9. Zakup awaryjnego źródła zasilania w postaci agregatu prądotwórczego dla Urzędu Gminy (min. 24 miesiące gwarancji) ilość:1. Zakup agregatu w celu podtrzymania zasilania w budynku Urzędu Gminy w Dydni. Agregat powinien posiadać panel automatyki samoczynnego załączania rezerwy (SZR). 10. Zakup systemu ochrony poczty email dla Urzędu Gminy (min. 24 miesiące gwarancji) ilość:1. System ochrony poczty musi zapewniać kompleksową ochronę antyspamową, antywirusową oraz antyspyware'ową bez limitu licencyjnego na ilość chronionych kont użytkowników. 11. Zakup serwera z systemem operacyjnym dla jednostki podległej (min. 24 miesiące gwarancji) ilość:1. Serwer, który zostanie wykorzystany do uruchomienia i udostępniania usług koniecznych do funkcjonowania Gminnego Ośrodka Pomocy Społeczne w Dydni wraz z systemem operacyjnym. 12. Zakup zarządzalnego przełącznika sieciowego dla jednostki podległej (min. 24 miesiące gwrancji) ilość:1. W celu zapewnienia odpowiedniej szybkości transmisji danych oraz możliwości połączenia wszystkich elementów w jedną współpracująca ze sobą spójną całość wymagana jest dostawa w pełni zarządzalnego przełącznika sieciowego. 13. Zakup usług informatycznych w zakresie wdrożenia, konserwacji i serwisu sprzętu informatycznego oraz oprogramowania. ilość:1. Usługa instalacji i konfiguracji dostarczonego sprzętu i oprogramowania, szkolenia administratora (instruktaż stanowiskowy) wraz ze wsparciem technicznym. CPV: 79417000-0, 79212000-3, 80500000-9, 30233141-1, 48820000-2,48823000-3,32425000-8,32420000-3,48000000-8,48900000-7 Dokument nr: 2025/BZP 00135530, ROiK.271.06.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-03-21 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dydnia 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dydnia 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dydnia 2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub w przypadku awarii platformy zakupowej drogą elektroniczną na e-mail: urzad@gminadydnia.pl. 3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. 4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. 5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Dydnia reprezentowana przez Wójta Gminy. 2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Dydnia jest Pani Agnieszka GOŁĄBEK,, e-mail: iod@gminadydnia.pl 3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO - co oznacza, że przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ROiK.271.06.2025.TŻ prowadzonym w trybie wskazanym w rozdziale III ust. 1 SWZ. 4) Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 ustawy. 5) Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas 6) Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy. 7) W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. 8) Posiadają Państwo: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO. 9) Nie przysługuje Państwu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10) Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1073942 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-03-21 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dydnia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025