wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z remontem sanitariatów w budynku |
Data zamieszczenia: | 2025-03-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Okręgowy w Rzeszowie ul. Plac Śreniawitów 3 35-959 Rzeszów powiat: Rzeszów przetargi@rzeszow.so.gov.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Rzeszów |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z remontem sanitariatów w budynku Sądu Rejonowego w Łańcucie przy Ul. Grunwaldzkiej 10, 37-100 Łańcut Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z remontem sanitariatów w budynku Sądu Rejonowego w Łańcucie przy Ul. Grunwaldzkiej 10, 37-100 Łańcut. 2. Szczegółowy zakres robót określa Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 10 do SWZ wraz z dokumentacją projektową, w skład której wchodzi: - Dokumentacja projektowa, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - Pozwolenie konserwatorskie - Decyzja nr 289/2024 znak Rz-IRN.5142.308.2024.ST z dnia 22 października 2024 roku wydana przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Przemyślu Delegatura w Rzeszowie, -Pozwolenie na budowę - Decyzja nr 20/25 znak: AB-I.6740.77.2024 z dnia 23 stycznia 2025 roku wydane przez Starostę Łańcuckiego, - Przedmiar robót, który będzie stanowił wyłącznie materiał pomocniczy dla Wykonawców do obliczenia ryczałtowej ceny ofertowej. 3. Budynek Sądu Rejonowego w Łańcucie podlega ścisłej ochronie konserwatorskiej na podstawie indywidualnej decyzji o wpisie do rejestru zabytków nieruchomych nr A-1023 z dnia 28.03.1987 r. CPV: 45330000-9-, 45400000-1 Dokument nr: 2025/BZP 00135890, IR.261.1.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-03-28 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-effdb559-1b8d-43be-a20f-65988957a86a 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej znajdują się w rozdziale nr IX Specyfikacji Warunków Zamówienia. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej znajdują się w rozdziale nr IX Specyfikacji Warunków Zamówienia. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna danych osobowych przetwarzanych w związku z udzielaniem zamówienia publicznego (RODO) stanowi załącznik nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna danych osobowych przetwarzanych w związku z udzielaniem zamówienia publicznego (RODO) stanowi załącznik nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-03-28 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Systemu dostępnego pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni Wymagania: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 100,00 zł, słownie: ( pięć tysięcy sto złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu; 3.2. gwarancjach bankowych; 3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 98 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: nr rachunku: 22 1130 1017 0021 1000 8690 0004 z podaniem tytułu wpłaty wadium: ,,wadium IR.261.1.2025" Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe zapisy dot. wadium zawiera Rozdział XXVII. Specyfikacji Warunków Zamówienia SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: IR.261.1.2025 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z remontem sanitariatów w budynku Sądu Rejonowego w Łańcucie przy ul. Grunwaldzkiej 10, 37-100 Łańcut. 2. Szczegółowy zakres robót określa Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 10 do SWZ wraz z dokumentacją projektową, w skład której wchodzi: - Dokumentacja projektowa, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - Pozwolenie konserwatorskie - Decyzja nr 289/2024 znak Rz-IRN.5142.308.2024.ST z dnia 22 października 2024 roku wydana przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Przemyślu Delegatura w Rzeszowie, -Pozwolenie na budowę - Decyzja nr 20/25 znak: AB-I.6740.77.2024 z dnia 23 stycznia 2025 roku wydane przez Starostę Łańcuckiego, - Przedmiar robót, który będzie stanowił wyłącznie materiał pomocniczy dla Wykonawców do obliczenia ryczałtowej ceny ofertowej. 3. Budynek Sądu Rejonowego w Łańcucie podlega ścisłej ochronie konserwatorskiej na podstawie indywidualnej decyzji o wpisie do rejestru zabytków nieruchomych nr A-1023 z dnia 28.03.1987 r. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które: 1) zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania, 2) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się niżej opisanymi kryteriami oceny ofert o znaczeniu (wadze): 1) Cena oferty brutto (C) - 60% 2) Termin wykonania zamówienia (T) - 20% 3) Okres gwarancji (G) - 20% Oferty będą oceniane w zakresie kryterium: 1) Cena oferty brutto (C) - Zamawiający przyzna maksymalnie 60 pkt, przyznając punkty za zaoferowaną cenę, wg następującego wzoru: C = [Cena najtańszej oferty brutto niepodlegającej odrzuceniu / Cena badanej oferty brutto niepodlegającej odrzuceniu] x 60 gdzie: C - liczba punktów w kryterium Cena oferty, jakie Wykonawca uzyskał, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku; x - znak mnożenia 2) Termin wykonania zamówienia (T) - oceniany będzie zaoferowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia, zgodnie ze złożonym przez Wykonawcę oświadczeniem w pkt 3 Formularza oferty, zgodnie z poniższą tabelą: do 90 dni od przekazania terenu realizacji przedmiotu zamówienia- 20 pkt. od 91 do 110 dni od przekazania terenu realizacji przedmiotu zamówienia -10 pkt. od 111 do 120 dni (termin max) od przekazania terenu realizacji przedmiotu zamówienia - 0 pkt. a) jeżeli wykonawca, zaoferuje termin wykonania zamówienia krótszy niż 90 dni od przekazania terenu realizacji przedmiotu zamówienia, to Zamawiający do oceny przyjmie maksymalną ilość punktów, natomiast do umowy zostanie wpisany termin wykonania zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę w pkt 3 Formularza oferty, b) jeżeli Wykonawca, który w pkt 3 Formularza oferty nie poda terminu wykonania zamówienia, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca potwierdził termin określony w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, tj. 120 dni, a oferta Wykonawcy otrzyma 0 (zero) pkt, c) w przypadku podania terminu dłuższego niż wskazany w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy PZP, d) w ramach tego kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 punktów. 3) Okres gwarancja (G) od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia - Zamawiający przyzna maksymalnie 20 pkt, a wartość punktowa badanej oferty zostanie obliczona wg wzoru G = [okres gwarancji (w miesiącach) w badanej ofercie niepodlegającej odrzuceniu / najdłuższy okres gwarancji (w miesiącach)] x 20 gdzie: G - liczba punktów w kryterium Okres gwarancji, jakie Wykonawca uzyskał, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (maksymalnie 20 pkt); x - znak mnożenia a) oceniany będzie zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji, zgodnie ze złożonym przez Wykonawcę oświadczeniem w pkt 4 Formularza oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWZ; b) okres udzielonej gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy oraz nie dłuższy niż 60 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia; c) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w pkt 4 Formularza oferty gwarancji na okres dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający przyjmie do oceny, że okres ten będzie wynosił 60 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę; d) w przypadku nie podania przez Wykonawcę okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że okres ten będzie wynosił 36 miesięcy; e) Oferta Wykonawcy, który w pkt 4 Formularza oferty poda okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp. Ocena końcowa wyliczona zostanie po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę w ww. kryteriach. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: P = C + T + G P = całkowita liczba punktów 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale XIX SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w SWZ. 2. Zamawiający wymaga wykazania spełniania następujących warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczących: 2.1. zdolności do występowania w obrocie prawnym - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie; 2.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie; 2.3. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie; 2.4. zdolności technicznej lub zawodowej a) Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobą do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych: - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - posiadającego co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych po uzyskaniu ww. uprawnień, - posiadającego aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kontrolę jakości, kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami winien być sporządzony na podstawie Załącznika nr 5 do SWZ - Wykaz osób. b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał (lub wykonuje) co najmniej dwa (2) zamówienia obejmujące swoim zakresem remont / budowę / przebudowę instalacji sanitarnych tj. instalacji wod.-kan. lub centralnego ogrzewania, w budynku użyteczności publicznej lub budynku innego przeznaczania niż użyteczności publicznej tj. w budynkach mieszkalnych, wielorodzinnych, zamieszkania zbiorowego itd. o minimalnej powierzchni użytkowej 2 000 m2 Wykazywane zamówienia winne być sporządzone na podstawie Załącznika nr 5A do SWZ - Wykaz robót oraz poparte referencjami bądź innymi dokumentami (które należy dołączyć do wykazu) potwierdzającymi należyte wykonanie wykazanych robót budowlanych. 3. Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji potwierdzenia należytego wykonania prac bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego były wykonane. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu określone w ust. 2 muszą być spełnione łącznie przez tych Wykonawców. 5. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający może żądać następujących podmiotowych środków dowodowych (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - niżej wymienione dokumenty składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie; w przypadku podmiotu udostępniającego zasoby, na których Wykonawca polega, niżej wymienione dokumenty składane są w odniesieniu do każdego z tych podmiotów): 1) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, zgodne z załącznikiem nr 8 do SWZ; 2) oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębny Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodne z załącznikiem nr 9 do SWZ; 3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni kalendarzowych, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: 1) wykaz osób, o których mowa w Rozdziale XX ust. 2 pkt. 2.4 lit a) SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kontrolę jakości, kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami sporządzony na podstawie Załącznika nr 5 do SWZ - Wykaz osób; 2) wykaz robót, o których mowa w Rozdziale XX ust. 2 pkt. 2.4 lit. b) SWZ, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem między innymi ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 5A do SWZ; Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa powyżej dotyczy robót, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Zamawiający wymaga złożenia: 1) Formularza ofertowego wypełnionego przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ i podpisany prawidłowo przez osobę(-y) uprawnioną(-e) do reprezentacji Wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, 2) Ponadto do oferty należy załączyć dokumenty wskazane w rozdziale XXII część A SWZ, 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający może żądać od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach. 4) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, (jeżeli dotyczy). SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 100,00 zł, słownie: ( pięć tysięcy sto złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu; 3.2. gwarancjach bankowych; 3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 98 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: nr rachunku: 22 1130 1017 0021 1000 8690 0004 z podaniem tytułu wpłaty wadium: ,,wadium IR.261.1.2025" Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe zapisy dot. wadium zawiera Rozdział XXVII. Specyfikacji Warunków Zamówienia 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje się na swoim profilu Wykonawcy i składając ofertę w zakładce ,,Wykonawcy" doda pozostałych Wykonawców wpisując ich dane. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, powinno zostać przekazane w ofercie wspólnej Wykonawców. Pełnomocnik, o którym mowa powyżej, pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną. Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na ,,Wykonawcę" należy wpisać dane dotyczące wszystkich współpartnerów, a nie ich pełnomocnika - lidera lub jednego ze współpartnerów. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które stanowią załącznik nr 3 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które: 1) zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania, 2) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się niżej opisanymi kryteriami oceny ofert o znaczeniu (wadze): 1) Cena oferty brutto (C) - 60% 2) Termin wykonania zamówienia (T) - 20% 3) Okres gwarancji (G) - 20% Oferty będą oceniane w zakresie kryterium: 1) Cena oferty brutto (C) - Zamawiający przyzna maksymalnie 60 pkt, przyznając punkty za zaoferowaną cenę, wg następującego wzoru: C = [Cena najtańszej oferty brutto niepodlegającej odrzuceniu / Cena badanej oferty brutto niepodlegającej odrzuceniu] x 60 gdzie: C - liczba punktów w kryterium Cena oferty, jakie Wykonawca uzyskał, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku; x - znak mnożenia 2) Termin wykonania zamówienia (T) - oceniany będzie zaoferowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia, zgodnie ze złożonym przez Wykonawcę oświadczeniem w pkt 3 Formularza oferty, zgodnie z poniższą tabelą: do 90 dni od przekazania terenu realizacji przedmiotu zamówienia- 20 pkt. od 91 do 110 dni od przekazania terenu realizacji przedmiotu zamówienia -10 pkt. od 111 do 120 dni (termin max) od przekazania terenu realizacji przedmiotu zamówienia - 0 pkt. a) jeżeli wykonawca, zaoferuje termin wykonania zamówienia krótszy niż 90 dni od przekazania terenu realizacji przedmiotu zamówienia, to Zamawiający do oceny przyjmie maksymalną ilość punktów, natomiast do umowy zostanie wpisany termin wykonania zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę w pkt 3 Formularza oferty, b) jeżeli Wykonawca, który w pkt 3 Formularza oferty nie poda terminu wykonania zamówienia, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca potwierdził termin określony w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, tj. 120 dni, a oferta Wykonawcy otrzyma 0 (zero) pkt, c) w przypadku podania terminu dłuższego niż wskazany w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy PZP, d) w ramach tego kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 punktów. 3) Okres gwarancja (G) od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia - Zamawiający przyzna maksymalnie 20 pkt, a wartość punktowa badanej oferty zostanie obliczona wg wzoru G = [okres gwarancji (w miesiącach) w badanej ofercie niepodlegającej odrzuceniu / najdłuższy okres gwarancji (w miesiącach)] x 20 gdzie: G - liczba punktów w kryterium Okres gwarancji, jakie Wykonawca uzyskał, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (maksymalnie 20 pkt); x - znak mnożenia a) oceniany będzie zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji, zgodnie ze złożonym przez Wykonawcę oświadczeniem w pkt 4 Formularza oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWZ; b) okres udzielonej gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy oraz nie dłuższy niż 60 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia; c) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w pkt 4 Formularza oferty gwarancji na okres dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający przyjmie do oceny, że okres ten będzie wynosił 60 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę; d) w przypadku nie podania przez Wykonawcę okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że okres ten będzie wynosił 36 miesięcy; e) Oferta Wykonawcy, który w pkt 4 Formularza oferty poda okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp. Ocena końcowa wyliczona zostanie po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę w ww. kryteriach. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: P = C + T + G P = całkowita liczba punktów 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2025