Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
514z dziś
5546z ostatnich 7 dni
24300z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Remont balkonów oraz innych zadań ujętych w opracowaniu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont balkonów oraz innych zadań ujętych w opracowaniu

Data zamieszczenia: 2025-03-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Na Skraju"
ul. Kulczyńskiego 14
02-777 Warszawa
powiat: Warszawa
tel. 730 003 825
p.heleniak@naskraju.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: tel. 730 003 825
Termin składania ofert: 2025-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont balkonów oraz innych zadań ujętych w opracowaniu

III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem Zamówienia jest: Remont balkonów oraz innych zadań ujętych w opracowaniu.
Przetarg obejmuje 6 zadań
1. Zadanie 1
o Grzegorzewskiej 1 Pion F 10 szt. typl
o Grzegorzewskiej 2 Pion G 11 szt. typ i
o Grzegorzewskiej 6 Pion D 8 szt. typl
o Szolc - Rogozińskiego 11 Pion F 9 szt. typ 4
o Szolc - Rogozińskiego 17 Pion D 16 szt. typ 3
2. Zadanie 2
o Polaka 7 Pion G 10 szt. typl
o Kulczyńskiego 4 Pion C 4 szt. typ 2
o Kulczyńskiego 5 Pion J 4 szt. typ 2
o Kulczyńskiego 8 Pion D 5 szt. typl
o Kulczyńskiego 9 Pion J 11 szt. typl
o Kulczyńskiego 10 Pion D 3 szt. typ 2
o Kulczyńskiego 22 Pion A 11 szt. typl
o Kulczyńskiego 24 Pion G 10szt. typl plus 1 szt. typ 2
3. Zadanie 3
o Kopcińskiego 9 Piony Z i M 4 szt. typl plus 4 szt. typ 3
o Kopcińskiego 12 Pion D 4 szt. typ 3
o Kopcińskiego 16 Piony A i G 9 szt. typ 3 plus 8 szt. typ 2
o Nugat 8 Pion K 8 szt. typ 2
o Przybylskiego 1 Pion B 3 szt. typ l plus 1 szt. typ 2
o Przybylskiego 2 Pion D 2 szt. typl plus 1 szt. typ 2
o Przybylskiego 7 Pion B 4 szt. typi plus 1 szt. typ 2
o Przybylskiego 11 Pion S 4 szt. typl plus 1 szt. typ 2
4. Zadanie 4
o Polinezyjska 1 Pion F 13 szt. typ 1
o Polinezyjska 12 Piony B i C 21 szt. typ 1
o Magellana 6 Pion C 5 szt. typ 1
5. Zadanie 5
Wybudowanie balkonu w budynku przy Ul. Kulczyńskiego 10 m.16 w formule Projektuj i Buduj. Do Wykonawcy należy uzyskanie pozwolenia na budową. Balkon musi być wiszący (nie podparty).
6. Zadanie 6
Zamalowanie graffiti na elewacjach budynków w zasobach spółdzielni. Rozliczenie nastąpi na podstawie obmiarów powykonawczych. Każdorazowo miejsce i zakres prac wskaże inspektor budowlany SM ,,Na Skraju". Do przetargu należy wskazać cenę jednostkową za 1 m2 skutecznego zamalowania farbą elewacyjną. Szacunkowa ilość ok. 2000 m2.
Dla 6 zadań w przedmiocie zamówienia mieści się wykonanie ekspertyzy ornitologicznej dla każdego pionu balkonów, uzyskanie niezbędnych pozwoleń (w tym pozwolenia RDOŚ jeżeli będzie wymagane), wykonanie zaleceń pozwoleń jak np. wykonanie kompensacji (budek dla ptaków) i pozostałych wymogów zawartych w pozwoleniu

Otwarcie ofert: 4. Komisyjne otwarcie oraz ewentualne negocjacje ofert w siedzibie Zamawiającego nastąpi W dniu 24.03.2025 r. o godz. 12:00
5. Otwarcie ofert odbywa się jawnie.

Specyfikacja:
2. Materiały przetargowe są dostępne na stronie internetowej Spółdzielni pod adresem: https://naskraiu.ol/przetarei/ lub od pana Paweł Heleniak tel. 730 003 825, adres mailowy: p.heleniak@naskraju.pl

Składanie ofert:
2. Zamkniętą ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pokój nr 4 w terminie do dnia 24.03.2025 r. do godz. 10:00

Miejsce i termin realizacji:
IV. ISTOTNE WARUNKI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
1. Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia:
Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia do dnia 30.11.2025 r.

Wymagania:
II. INFORMACJE OGÓLNE
1. Postępowanie niniejsze prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie ,,Regulaminu udzielania zamówień na roboty budowlane, konserwacyjne, dostawy i usługi oraz trybu powoływania i zasad pracy komisji przetargowych w celu wyłonienia wykonawców udzielanych zamówień" obowiązującego u Zamawiającego, zamieszczonego na jego stronie internetowej lub dostępnego do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z udziałem w niniejszym postępowaniu, bez względu na jego wynik.
2. Gwarancja:
Zamawiający oczekuje od Wykonawcy minimum 60 miesięcznej gwarancji na wykonane prace i użyte materiały (nie dotyczy zamalowania graffiti).
3. Zabezpieczenia:
Zamawiający potrąca z każdej faktury zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 3% wartości brutto (nie dotyczy zamalowania graffiti). Zabezpieczenie to jest zwracane w wartości nominalnej, pod warunkami umownymi, po zakończeniu okresu gwarancji, lub Wykonawca może wnieść zabezpieczenie należytego wykonania Umowy w wysokości 3% ceny ofertowej (brutto), w formie nieodwołalnej i bezwarunkowej gwarancji ubezpieczeniowej ważnej na pierwsze żądanie,
4. Wartość Oferty:
1) wartość ofertowa zostanie określona przez Wykonawcę na podstawie zakresu robót stanowiącego Załącznik nr 1 do SWIZ; Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy. Zamawiający nie dopuszcza rozliczenia częściowego dla każdego budynku. Rozliczenie to odbywać się będzie na podstawie odbioru końcowego dla każdego z budynków, bez istotnych uwag i złożenia faktury.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu robót oraz wskazania robót zamiennych.
5. Zaliczki:
Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie Przedmiotu Zamówienia.
6. Rozliczenie Przedmiotu Zamówienia:
Rozliczenie wykonania Przedmiotu Zamówienia będzie następowało ryczałtowo, zgodnie z umową. Dopuszcza się rozliczenie częściowe, przy czym jedna część musi obejmować co najmniej jeden budynek.
7. Wykonanie Przedmiotu Zamówienia:
Za datę zakończenia Przedmiotu Zamówienia przyjmuje się datę podpisania protokołu odbioru końcowego bez istotnych usterek.
8. Uprawnienie Zamawiającego:
Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty lub zamknięcie przetargu bez dokonania wyboru oferty bez podania przyczyn.
V. ZASADY SPORZĄDZANIA OFERT:
1. Zasady sporządzenia oferty
W ofercie należy wskazać cenę netto i brutto z 8% podatkiem VAT zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr. 1
2. Oferty częściowe, wariantowe:
1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrane zadania.
2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Cena oferty:
1) cenę oferty należy podać w złotych polskich, w dwóch kwotach tzn. netto i brutto;
2) cena oferty zawiera wszystkie koszty Wykonawcy konieczne do realizacji Zamówienia wraz z wygrodzeniem i zabezpieczeniem, posprzątaniem terenu po wykonaniu robót, i wszelkimi kosztami związanymi z pomiarami uzgodnieniami określonymi w zakresie robót stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
5. Związanie oferta:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VI. FORMALNE WARUNKI SPORZĄDZANIA OFERT:
1. Oferta powinna być sporządzona zgodnie z postanowieniami niniejszej specyfikacji.
2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
4. Oferta powinna być sporządzona wg wzoru określonego w materiałach przetargowych.
5. Oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy oraz wskazaniem 'firmy Wykonawcy. Wszystkie strony oferty oraz załączników, winny być parafowane przez osoby podpisujące ofertę. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, winno być dołączone do oferty, o ile sposób reprezentacji nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Pełnomocnictwo składane jest w oryginale.
6. W przypadku, gdy Wykonawca, jako załącznik do oferty dołącza kopię dokumentu, kopia ta winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do podpisania oferty wraz z datą tego potwierdzenia.
7. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, winny być parafowane przez osoby upoważnione do podpisania oferty.
8. Kompletna oferta, łącznie z załącznikami, powinna mieć ponumerowane i parafowane zapisane strony.
VII. WADIUM
1. Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w formie pieniężnej w wysokości zależnej od wybranej grupy budynków:
Zadaniel 39 000,00 zł
Zadanie 2 41000,00 zł
Zadanie 3 32 000,00 zł
Zadanie 4 30 000,00 zł
Zadanie 5 1 000,00 zł
zadanie 6 3000,00 zł
2. Wadium należy wnieść na rachunek Zamawiającego w Santander Bank S.A. o numerze
04 1090 1694 0000 00010829 6710, w tytule wpisując: ,,Wadium - Remont balkonów oraz innych zadań ujętych w opracowaniu
W przypadku złożenia wadium na więcej niż jedna grupa budynków, należy wpłacić wadium dla każdej grupy oddzielnym przelewem.
3. Bankowe potwierdzenie wniesienia wadium powinno być dołączone do oferty lub dostarczone Spółdzielni osobno przed terminem otwarcia ofert.
4. Wadium może być wniesione również w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, której dokument winien być załączony do oferty w oryginale. Oferta, która nie jest zabezpieczona wadium, nie bierze udziału w przetargu.
5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po podpisaniu umowy.
6. Oferent, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy:
1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w przetargu;
2) nie przystąpi do zawarcia umowy z przyczyn leżących po stronie oferenta w terminie 7 dni licząc od daty powiadomienia oferenta o udzieleniu mu zamówienia.
3) odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
4) przedstawił w ofercie dane nieprawdziwe
7. Wykonawcy, którego oferta nie została wybrana Zamawiający zwraca wadium w terminie 7 dni od daty zatwierdzenia wyboru oferty przez Zarząd lub upływu terminu związania. W tym samym terminie Zamawiający zwraca wadium w przypadku zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru oferty.
VIII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do CEIDG, wystawionej nie wcześniej niż 90 dni przed upływem składania ofert
b) posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie objętym zamówieniem.
Warunek powyższy uznany zostanie za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie w okresie pięciu lat przed datą złożenia ofert wykonanie co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego zakresem i wartością prac zamówieniu na które składa ofertę.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedstawić: wykaz robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji
0 tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 10).
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie kadrą techniczną (kierowników robót) z wykształceniem wyższym technicznym, z minimum 2 letnim doświadczeniem zawodowym w roli kierownika robót licząc od dnia uzyskania uprawnień budowlanych.
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej
1 000.000,00 zł (jeden milion złotych(.
IX. SKŁADANIE I OTWARCIE OFERT ORAZ NEGOCJACJE
1. Pisemną ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w jednym egzemplarzu, w nieprzejrzystej zamkniętej i opieczętowanej kopercie lub opakowaniu, uniemożliwiającym otwarcie bez pozostawienia trwałych śladów, oznaczonym pełną nazwą Wykonawcy, adresem Zamawiającego oraz wskazaniem niniejszego postępowania.
3. Za termin złożenia oferty uważa się datę i godzinę jej dotarcia do miejsca składania ofert. Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po upływie terminu ich składania, nie będą rozpatrywane ani zwracane.
6. Podczas otwierania kopert z ofertami Zamawiający ogłosi nazwy oferentów, ich adresy i ceny ofertowe.
X. DODATKOWE INFORMACJE PRZETARGOWE
1. Zamawiający w toku postępowania, wzywa do uzupełnienia złożonych dokumentów, jeżeli są niekompletne lub zawierają błędy w wyznaczonym terminie. Zamawiający odrzuca ofertę, w której braków Oferent nie uzupełnił.
2. Zamawiający wykluczy z postępowania Oferenta, który nie wniósł wadium w wymaganej wartości.
3. Zamawiający odrzuca ofertę sprzeczną z SIWZ oraz gdy Oferent nie zgadza się na poprawienie oczywistej pomyłki w tekście oferty.
4. Oferty złożone prawidłowo i załączone dokumenty nie podlegają zwrotowi bez względu na wynik postępowania.
5. Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami z ramienia Zamawiającego jest: Paweł Heleniak pod numerem telefonu 730 003 825, lub e-mailem: p.heleniak@naskraju.pl
6. Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp., Zamawiający i Oferenci przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną z zastrzeżeniem, że każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania.
7. Korespondencję, także dotyczącą udzjelenia wyjaśnień co do treści materiałów przetargowych, uważa się za złożoną w terminie, jeżeli jej treść dotarła do Zamawiającego na - nie mniej niż 6 dni przed upływem terminu składania ofert lub w terminie określonym w zawiadomieniu, bądź wezwaniu.
8. Treść zapytań dotyczących materiałów wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje Wykonawcom.
9. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej budynków będącymi Przedmiotem Zamówienia. W przypadku uwag lub niezgodności powinien pisemnie o nich powiadomić Zamawiającego.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.