wielkopolskie (Poznań)
podkarpackie (Mielec)
dolnośląskie (Wrocław)
łódzkie (Sieradz)
świętokrzyskie (Skarżysko-Kamienna)
zachodniopomorskie (Szczecin)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rozbudowa cmentarza komunalnego wraz z przebudową kolumbarium |
Data zamieszczenia: | 2025-03-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Jawor Rynek 1 59-400 Jawor powiat: jaworski agnieszka.djoric@jawor.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/1064142 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Jawor |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Rozbudowa cmentarza komunalnego wraz z przebudową kolumbarium w ramach zadania pn. ,,Rozbudowa Cmentarza Komunalnego" w Jaworze Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. ,,Rozbudowa cmentarza komunalnego wraz z przebudową kolumbarium w ramach zadania pn. ,,Rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Jaworze"" 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 10 - Opis przedmiotu zamówienia, Dokumentacja projektowa całościowa, Dokumentacja dotyczące części objętej postępowaniem wraz z przedmiarem, zdjęcia. 1.2. Inwestycja zlokalizowana jest na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym gruntu 205, 191 obręb 0004 Ogrody, jednostka ewidencyjna 020501_1 Jawor (powiat jaworski, woj. dolnośląskie). 1.3. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest m. in. do: a) Ukształtowanie i niwelacja terenu, b) wykonania robót ziemnych związanych z przygotowaniem terenu pod cmentarz, c) budowy dojazdu, chodników, placów, alejek i ciągów pieszo-jezdnych z kostki betonowej, d) budowy ogrodzenia panelowego i ogrodzenia z prefabrykatów betonowych, e) zagospodarowania terenu zielenią f) zakupu i dostawy lamp solarnych na słupach oświetleniowych, g) montażu ww. elementów na terenie Cmentarza Komunalnego w Jaworze we wskazanym miejscu, h) rozbudowy cmentarza wraz i infrastrukturą (alejki, utworzenie lasu pamięci, przygotowanie terenu pod przyszłe pochówki). i) wykonanie i montaż na kolumbarium okładzin kamiennych. Lokalizacja kolumbarium przewidzianego do przebudowy wskazana została na załączniku graficznym. j) wykonanie prac ziemnych i zagospodarowanie terenu przy kolumbarium łącznie z nasadzeniem drzew i krzewów, ustawieniem ławek, lamp itp. k) Wydzielenie w części cmentarza od strony zieleni ochronnej i starej części cmentarza tzw. LASU PAMIĘCI (LP) l) Wykonanie studni 2. Roboty budowlane należy wykonać na podstawie Decyzji pozwolenia na budowę, Starosty Jaworskiego Nr 246/2017 z dnia 27 lipca 2017 r. - zawiadomienie o rozpoczęciu robót do PINB w Jaworze z dnia 28 lipca 2020 r. oraz decyzji Nr 23/2024 z dnia 09 lutego 2024 r. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ CPV: 45215400-1, 45111200-0,45000000-7,45100000-8,45233260-9,45233222-1,45236000-0,45400000-1,31500000-1 Dokument nr: 2025/BZP 00136756, ZP.271.3.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-03-24 10:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/1064142 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1064142 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem : https://platformazakupowa.pl/transakcja/1064142 https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_jawor ID postępowania: 1064142 2. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego". Za datę przekazania przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. 3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Jawora - GMINA JAWOR adres: Rynek 1, 59-400 Jawor, strona internetowa: www.jawor.pl , e-mail: um@jawor.pl 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych w osobie Pana Piotra Chałaszczyka, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@jawor.pl , numer telefonu: 513-644-118. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania; Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1064142 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-03-24 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1064142 Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące Wymagania: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 15.000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych, 00/100 groszy). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2024 r. poz. 419). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Gmina Jawor, 59-400 Jawor, Rynek 1, Bank Spółdzielczy w Jaworze Oddział w Jaworze, Nr konta: 13 8647 0007 0018 4029 2000 0005 W tytule przelewu należy wskazać nr postępowania: ZP.271.3.2025 UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp; 2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego; 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert, a gwarant/ poręczyciel miał obowiązek wypłacenia Zamawiającemu kwoty wadium, o ile tylko przesłanka zatrzymania wadium zaistnieje w okresie związania ofertą); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zamawiający; 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). 6. Złożenie wadium w innej formie niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą. Wadium w formie innej niż pieniężna musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu. 7. W przypadku wadium wnoszonego w formie poręczenia Zamawiający wymaga, aby poręczenie miało charakter solidarny. 8. W przypadku dokonywania przez Wykonawcę wpłaty wadium na rachunek Zamawiającego za pośrednictwem systemów płatności internetowych pośredniczących w dokonywanych transakcjach bankowych w celu prawidłowego wniesienia wadium zaleca się w tytule przelewu wskazanie osoby/ nazwy firmy dokonującej wpłaty wadium oraz jej adresu. 9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona. 10. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2025 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. ,,Rozbudowa cmentarza komunalnego wraz z przebudową kolumbarium w ramach zadania pn. ,,Rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Jaworze"" 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 10 - Opis przedmiotu zamówienia, Dokumentacja projektowa całościowa, Dokumentacja dotyczące części objętej postępowaniem wraz z przedmiarem, zdjęcia. 1.2. Inwestycja zlokalizowana jest na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym gruntu 205, 191 obręb 0004 Ogrody, jednostka ewidencyjna 020501_1 Jawor (powiat jaworski, woj. dolnośląskie). 1.3. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest m. in. do: a) Ukształtowanie i niwelacja terenu, b) wykonania robót ziemnych związanych z przygotowaniem terenu pod cmentarz, c) budowy dojazdu, chodników, placów, alejek i ciągów pieszo-jezdnych z kostki betonowej, d) budowy ogrodzenia panelowego i ogrodzenia z prefabrykatów betonowych, e) zagospodarowania terenu zielenią f) zakupu i dostawy lamp solarnych na słupach oświetleniowych, g) montażu ww. elementów na terenie Cmentarza Komunalnego w Jaworze we wskazanym miejscu, h) rozbudowy cmentarza wraz i infrastrukturą (alejki, utworzenie lasu pamięci, przygotowanie terenu pod przyszłe pochówki). i) wykonanie i montaż na kolumbarium okładzin kamiennych. Lokalizacja kolumbarium przewidzianego do przebudowy wskazana została na załączniku graficznym. j) wykonanie prac ziemnych i zagospodarowanie terenu przy kolumbarium łącznie z nasadzeniem drzew i krzewów, ustawieniem ławek, lamp itp. k) Wydzielenie w części cmentarza od strony zieleni ochronnej i starej części cmentarza tzw. LASU PAMIĘCI (LP) l) Wykonanie studni 2. Roboty budowlane należy wykonać na podstawie Decyzji pozwolenia na budowę, Starosty Jaworskiego Nr 246/2017 z dnia 27 lipca 2017 r. - zawiadomienie o rozpoczęciu robót do PINB w Jaworze z dnia 28 lipca 2020 r. oraz decyzji Nr 23/2024 z dnia 09 lutego 2024 r. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ 4.2.6.) Główny kod CPV: 45215400-1 - Roboty na cmentarzach 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45000000-7 - Roboty budowlane 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45236000-0 - Wyrównywanie terenu 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert został zawarty w rozdziale XIX Specyfikacji Warunków Zamówienia. 1. Oferty, które nie zostały odrzucone, zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert: l.p. Kryterium Waga * 1. Cena (C) 60 % = 60,00 pkt 2. Okres gwarancji (G) 20 % = 20,00 pkt 3. Termin wykonania (T) 20 % = 20,00 pkt * wg zasady 1 % = 1 pkt 2. Zostanie wybrana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert w oparciu o następujący algorytm: P = C + G + T gdzie: P = suma punktów jaką Wykonawca uzyska za wszystkie kryteria oceny ofert C = ilość punktów jaką Wykonawca uzyska za kryterium Cena. G = ilość punktów jaką Wykonawca uzyska za kryterium Okres gwarancji. T = ilość punktów jaką Wykonawca uzyska za kryterium Termin wykonania. Liczbę punktów (P), jaka zostanie przyznana ofercie, stanowi obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku suma punktów uzyskanych w każdym kryterium oceny ofert. Do kryteriów została przypisana waga określona udziałem procentowym. Zamawiający będzie oceniał oferty odpowiadające wyżej wymienionym kryteriom, przy czym oferty w danym kryterium podlegać będą ocenie w oparciu o niżej podane zasady przyznawania punktów. Oferta może uzyskać maksymalnie 60 pkt w kryterium ,,Cena", maksymalnie 20 pkt w kryterium ,,Okres gwarancji", maksymalnie 20 pkt w kryterium ,,Termin wykonania". a) Zasady oceny ofert w kryterium Cena (C)- waga 60 %: Oferta może uzyskać maksymalnie 60 pkt w kryterium ,,Cena". Punkty za kryterium ,,Cena" zostaną obliczone w następujący sposób: C min. C = ---------------- x 60 C bad. gdzie: C - ilość punktów jaką Wykonawca uzyska za kryterium ,,Cena" C min. - cena brutto oferty najtańszej C bad. - cena brutto oferty badanej b) Zasady oceny ofert w kryterium Okres gwarancji (G)- waga 20 %: Punkty za kryterium ,,Okres gwarancji" zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie oświadczenia dotyczącego okresu udzielonej gwarancji, zawartego w formularzu oferty. Punkty za kryterium ,,Okres gwarancji" zostaną obliczone w następujący sposób: Okres gwarancji (G) - waga 20 pkt. w tym: a. za deklarowany okres gwarancji 36 miesiące Wykonawca otrzyma 0 pkt. b. za deklarowany okres gwarancji 48 miesięcy Wykonawca otrzyma 10 pkt. c. za deklarowany okres gwarancji 60 miesięcy Wykonawca otrzyma 20 pkt. Maksymalny okres gwarancji podlegający punktacji to 60 miesięcy. Oznacza to, że Wykonawca, który zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy nie otrzyma więcej niż 20 punktów. Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu gwarancji poniżej 36 miesięcy lub nie podanie (wpisanie) gwarancji w formularzu oferty, spowoduje przyjęcie minimalnego okresu wynoszącego 36 miesięcy i otrzymania 0 pkt. c) Zasady oceny ofert w kryterium Termin wykonania (T)- waga 20 %: a. za deklarowany termin wykonania do 7 miesięcy - Wykonawca otrzyma 0 pkt. b. za deklarowany termin wykonania do 6 miesięcy - Wykonawca otrzyma 10 pkt. c. za deklarowany termin wykonania do 5 miesięcy - Wykonawca otrzyma 20 pkt. Punkty za kryterium ,,Termin wykonania" zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie oświadczenia dotyczącego deklarowanego terminu wykonaia, zawartego w formularzu oferty. 3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w oparciu o podane kryteria w sumie uzyska największą ilość punktów. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 112 ust. 2 uPzp w zakresie: 1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie; 2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie; 3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: a) Wykonawcy winni wykazać, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł. b) posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 500.000,00 zł. /Weryfikacja spełniania tego warunku dokonywana jest w oparciu o sprawozdanie finansowe lub inne dokumenty finansowe, informację z banku o wysokości środków lub zdolności kredytowej, opłaconą polisę/ 4) Zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) w zakresie kwalifikacji zawodowej kadry technicznej: dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej: i. 1 osobą na stanowisku Kierownika budowy, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy przy realizacji robót budowlanych w specjalności drogowej związanych z budową i/lub przebudową i/lub remontem;** ii. 1 osobą na stanowisku Kierownika robót, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy przy realizacji robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej związanych z budową i/lub przebudową i/lub remontem**; **Uprawnienia zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2024 poz. 725), a w przypadku uprawnień uzyskanych przed wejściem w życie ww. ustawy należy powołać się na inne aktualne uprawnienia, odpowiednie do wymaganego przez Zamawiającego zakresu. **Zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. 2024 poz. 725) samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w rozdz. VII ust. 1 pkt 4 lit a SWZ, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (ustawa z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2023 poz. 334). Zamawiający dopuszcza ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. /Wykonawca wykaże podstawę do dysponowania tymi osobami oraz oświadczy, że wykazane osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wykazu osób i przedłożonych przez Wykonawcę informacji o podstawie do dysponowania tymi zasobami i oświadczenia wg zasady spełnia / nie spełnia. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców./ b) w zakresie doświadczenia zawodowego: należycie zrealizował w okresie ostatnich 5 lat* przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej: i) dwie roboty budowlane polegające na budowie/przebudowie nawierzchni dróg i chodników o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł. brutto, wraz z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca musi wykazać, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodny z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. ii) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie/przebudowie/rozbudowie cmentarza o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł. brutto, wraz z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca musi wykazać, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodny z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. / Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wykazu robót budowlanych, wykazu usług i przedłożonych przez Wykonawcę poświadczeń/ innych dokumentów/ oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia./ * Okres wyrażony w latach, o którym mowa w rozdz. VII ust. 1 pkt 4 lit. b niniejszej SWZ liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. 2. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej musi być spełniony: 1) przez Wykonawcę samodzielnie lub 2) przez co najmniej jeden podmiot udostępniający doświadczenie samodzielnie lub 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - samodzielnie przez co najmniej jednego z tych Wykonawców. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SWZ; Zamawiający informuje, iż wezwie Wykonawcę do złożenie ww. Oświadczenia w przypadku wpłynięcia przynajmniej 2 ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 8 do SWZ. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 6 do SWZ (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert); 2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 7 do SWZ; 3) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia; 4) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 15.000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych, 00/100 groszy). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2024 r. poz. 419). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Gmina Jawor, 59-400 Jawor, Rynek 1, Bank Spółdzielczy w Jaworze Oddział w Jaworze, Nr konta: 13 8647 0007 0018 4029 2000 0005 W tytule przelewu należy wskazać nr postępowania: ZP.271.3.2025 UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp; 2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego; 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert, a gwarant/ poręczyciel miał obowiązek wypłacenia Zamawiającemu kwoty wadium, o ile tylko przesłanka zatrzymania wadium zaistnieje w okresie związania ofertą); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zamawiający; 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). 6. Złożenie wadium w innej formie niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą. Wadium w formie innej niż pieniężna musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu. 7. W przypadku wadium wnoszonego w formie poręczenia Zamawiający wymaga, aby poręczenie miało charakter solidarny. 8. W przypadku dokonywania przez Wykonawcę wpłaty wadium na rachunek Zamawiającego za pośrednictwem systemów płatności internetowych pośredniczących w dokonywanych transakcjach bankowych w celu prawidłowego wniesienia wadium zaleca się w tytule przelewu wskazanie osoby/ nazwy firmy dokonującej wpłaty wadium oraz jej adresu. 9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona. 10. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 niniejszej SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi (w zależności od tego co jest przedmiotem postępowania) wykonają poszczególni Wykonawcy. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, jeśli są wymagane, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w Rozdziale XXII SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert został zawarty w rozdziale XIX Specyfikacji Warunków Zamówienia. 1. Oferty, które nie zostały odrzucone, zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert: l.p. Kryterium Waga * 1. Cena (C) 60 % = 60,00 pkt 2. Okres gwarancji (G) 20 % = 20,00 pkt 3. Termin wykonania (T) 20 % = 20,00 pkt * wg zasady 1 % = 1 pkt 2. Zostanie wybrana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert w oparciu o następujący algorytm: P = C + G + T gdzie: P = suma punktów jaką Wykonawca uzyska za wszystkie kryteria oceny ofert C = ilość punktów jaką Wykonawca uzyska za kryterium Cena. G = ilość punktów jaką Wykonawca uzyska za kryterium Okres gwarancji. T = ilość punktów jaką Wykonawca uzyska za kryterium Termin wykonania. Liczbę punktów (P), jaka zostanie przyznana ofercie, stanowi obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku suma punktów uzyskanych w każdym kryterium oceny ofert. Do kryteriów została przypisana waga określona udziałem procentowym. Zamawiający będzie oceniał oferty odpowiadające wyżej wymienionym kryteriom, przy czym oferty w danym kryterium podlegać będą ocenie w oparciu o niżej podane zasady przyznawania punktów. Oferta może uzyskać maksymalnie 60 pkt w kryterium ,,Cena", maksymalnie 20 pkt w kryterium ,,Okres gwarancji", maksymalnie 20 pkt w kryterium ,,Termin wykonania". a) Zasady oceny ofert w kryterium Cena (C)- waga 60 %: Oferta może uzyskać maksymalnie 60 pkt w kryterium ,,Cena". Punkty za kryterium ,,Cena" zostaną obliczone w następujący sposób: C min. C = ---------------- x 60 C bad. gdzie: C - ilość punktów jaką Wykonawca uzyska za kryterium ,,Cena" C min. - cena brutto oferty najtańszej C bad. - cena brutto oferty badanej b) Zasady oceny ofert w kryterium Okres gwarancji (G)- waga 20 %: Punkty za kryterium ,,Okres gwarancji" zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie oświadczenia dotyczącego okresu udzielonej gwarancji, zawartego w formularzu oferty. Punkty za kryterium ,,Okres gwarancji" zostaną obliczone w następujący sposób: Okres gwarancji (G) - waga 20 pkt. w tym: a. za deklarowany okres gwarancji 36 miesiące Wykonawca otrzyma 0 pkt. b. za deklarowany okres gwarancji 48 miesięcy Wykonawca otrzyma 10 pkt. c. za deklarowany okres gwarancji 60 miesięcy Wykonawca otrzyma 20 pkt. Maksymalny okres gwarancji podlegający punktacji to 60 miesięcy. Oznacza to, że Wykonawca, który zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy nie otrzyma więcej niż 20 punktów. Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu gwarancji poniżej 36 miesięcy lub nie podanie (wpisanie) gwarancji w formularzu oferty, spowoduje przyjęcie minimalnego okresu wynoszącego 36 miesięcy i otrzymania 0 pkt. c) Zasady oceny ofert w kryterium Termin wykonania (T)- waga 20 %: a. za deklarowany termin wykonania do 7 miesięcy - Wykonawca otrzyma 0 pkt. b. za deklarowany termin wykonania do 6 miesięcy - Wykonawca otrzyma 10 pkt. c. za deklarowany termin wykonania do 5 miesięcy - Wykonawca otrzyma 20 pkt. Punkty za kryterium ,,Termin wykonania" zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie oświadczenia dotyczącego deklarowanego terminu wykonaia, zawartego w formularzu oferty. 3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w oparciu o podane kryteria w sumie uzyska największą ilość punktów. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-04-23 |
© eurobudowa.pl 2004-2025
Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.