wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pozyskanie danych teledetekcyjnych |
Data zamieszczenia: | 2025-03-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu Namysłowska 8 50-304 Wrocław powiat: Wrocław magdalena.anuszkiewicz@cui.wroclaw.pl https://portal.smartpzp.pl/cui/public/postepowanie?postepowanie=79124738 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-03-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Pozyskanie danych teledetekcyjnych (zdjęcia ukośne, ortofotomapy ukośne, model siatkowy 3D (mesh)) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest pozyskanie danych teledetekcyjnych, a na ich podstawie opracowanie i dostarczenie produktów wyszczególnionych w dokumentach postępowania w tym SWZ, projekcie umowy i OPZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania jakościowe, znajdują się w projekcie umowy (wraz z jej załącznikami) stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ. CPV: 71355100-2, 79961200-0 Dokument nr: 2025/BZP 00136858, CUI-ZZ.3200.5.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-03-17 11:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/cui/public/postepowaniepostepowanie=79124738 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument, oznaczone jest sygnaturą CUI-ZZ.3200.5.2025. Wykonawcy proszeni są o powoływanie się na ten symbol we wszystkich kontaktach z przedstawicielami prowadzącego postępowanie. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: poprzez Platformę zakupową https://portal.smartpzp.pl/cui/public/postepowaniepostepowanie=79124738 Za moment wpływu wymienionych oświadczeń lub dokumentów przyjmuje się datę i godzinę zarejestrowania ich na platformie zakupowej po stronie Zamawiającego 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający wymaga formatów dokumentów w obrocie elektronicznym oraz formatów podpisów wskazuje na formaty wymienione w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, umożliwiających użycie kwalifikowanego podpisu elektronicznego (w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.). Korzystanie z platformy zakupowej jest bezpłatne. Pełną obsługę techniczną platformy zakupowej świadczy firma Portal Pzp Sp. z o.o. (nazwa platformy zakupowej: SmartPzp). W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z infolinią techniczną +48 22 123 07 97, e-mail: pomoc@portalpzp.pl. Dokumenty elektroniczne w postępowaniu muszą spełniać łącznie następujące wymagania: a) są utrwalone w sposób umożliwiający ich wielokrotne odczytanie, zapisanie i powielenie, a także przekazanie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym nośniku danych; b) umożliwiają prezentację treści w postaci elektronicznej, w szczególności przez wyświetlenie tej treści na monitorze ekranowym; c) umożliwiają prezentację treści w postaci papierowej, w szczególności za pomocą wydruku; d) zawierają dane w układzie niepozostawiającym wątpliwości co do treści i kontekstu zapisanych informacji Zamawiający informuje, że platforma zakupowa umożliwia przesyłanie nieograniczonej ilości plików przy czym pojedynczy plik nie może przekraczać 100 MB. Zasady przesyłania korespondencji za pomocą poczty elektronicznej: a) Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują ww. oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Dowód transmisji danych lub wydruk potwierdzenia nadania z poczty Zamawiającego oznacza, że Wykonawca otrzymał korespondencję pocztą elektroniczną w momencie jej przekazania przez Zamawiającego, niezależnie od ewentualnego potwierdzenia faktu jej otrzymania. b) W przypadku przesłania dokumentów, o których mowa powyżej, pocztą elektroniczną, gdy Wykonawca nie potwierdzi odbioru wiadomości, dowodem nadania tej wiadomości będzie wydruk potwierdzenia nadania z programu pocztowego Zamawiającego. c) Zamawiający informuje, że poczta email Zamawiającego umożliwia jednorazowe przesłanie plików o łącznej wielkości nie przekraczającej 25 MB. W związku z tym, większe pliki zaleca się skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP) w celu nieprzekroczenia tej wielkości. d) Wszelkie informacje, co do których publikacji zobligowany jest Zamawiający ustawą Pzp będzie zamieszał na platformie zakupowej oraz na stronie internetowej dostępnej pod adresem http://www.bip.cui.wroclaw.pl/app=przetargi Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: w zakresie dotyczącym zagadnień proceduralnych: p. Magdalena Anuszkiewicz, magdalena.anuszkiewicz@cui.wroclaw.pl Oferta musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu (-ów) określającego (-ych) status prawny Wykonawcy (-ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy (-ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula dotycząca obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z rozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z dnia 14 maja 2016 r. L 119/1), znajduje się w dokumentach zamówienia - Specyfikacji Warunków Zamówienia. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/cui/public/postepowanie?postepowanie=79124738 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-03-17 11:00 Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/cui/public/postepowaniepostepowanie=79124738 Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-30 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: CUI-ZZ.3200.5.2025 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest pozyskanie danych teledetekcyjnych, a na ich podstawie opracowanie i dostarczenie produktów wyszczególnionych w dokumentach postępowania w tym SWZ, projekcie umowy i OPZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania jakościowe, znajdują się w projekcie umowy (wraz z jej załącznikami) stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 71355100-2 - Usługi fotogrametryczne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 79961200-0 - Usługi fotografii lotniczej 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-30 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciuo wskazane kryte ria - wyłącznie kryterium cena 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy: 1) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie odrębne usługi (projekty) o wartości co najmniej 300 000 zł brutto (trzysta tysięcy złotych brutto) każda, z których jedna usługa zawiera co najmniej: a) synchroniczne pozyskanie cyfrowych fotogrametrycznych zobrazowań lotniczych ukośnych i pionowych o GSD <=10 cm oraz chmury punktów z lotniczego skanowania laserowego (ALS) o gęstości >= 12 p./m2 dla obszaru miejskiego o powierzchni co najmniej 50 km2; b) opracowanie czterech zestawów ortofotomap lub fotoplanów ukośnych (N, S, W, E) w kompozycji barwnej RGB na podstawie samodzielnie pozyskanych zobrazowań lotniczych ukośnych o GSD <= 10 cm oraz samodzielnie pozyskanej chmury punktów z ALS o gęstości >= 12 p./m2 dla obszaru miejskiego o powierzchni co najmniej 50 km2 c) opracowanie modelu siatkowego 3D (mesh) na podstawie samodzielnie pozyskanych zobrazowań lotniczych ukośnych i pionowych o GSD <= 10cm oraz samodzielnie pozyskanej chmury punktów z ALS o gęstości >= 12 p./m2 dla obszaru miejskiego o powierzchni co najmniej 50 km2; d) opracowanie na podstawie samodzielnie pozyskanych danych chmury punktów z ALS o gęstości >= 12p./m2 w standardzie zgodnym ze specyfikacją ASPRS (co najmniej LAS 1.2), a następnie na jej podstawie opracowanie numerycznego modelu terenu (NMT) i numerycznego modelu pokrycia terenu (NMPT) o rozdzielczości przestrzennej <= 1m dla obszaru miejskiego o powierzchni co najmniej 50 km2. a druga usługa zawiera co najmniej:: a) synchroniczne pozyskanie cyfrowych fotogrametrycznych zobrazowań lotniczych ukośnych i pionowych o GSD <=10 cm oraz chmury punktów z lotniczego skanowania laserowego (ALS) o gęstości >= 12 p./m2 dla obszaru miejskiego o powierzchni co najmniej 50 km2; b) opracowanie czterech zestawów ortofotomap ukośnych (N, S, W, E) w kompozycji barwnej RGB na podstawie samodzielnie pozyskanych zobrazowań lotniczych ukośnych o GSD <= 10 cm oraz samodzielnie pozyskanej chmury punktów z ALS o gęstości >= 12 p./m2 dla obszaru miejskiego o powierzchni co najmniej 50 km2, w wyniku którego dokonano zgłoszenia tych danych w Głównym Urzędzie Geodezji i Kartografii, potwierdzonego wnioskiem o przyjęcie do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego (PZGiK); c) opracowanie modelu siatkowego 3D (mesh) na podstawie samodzielnie pozyskanych zobrazowań lotniczych ukośnych i pionowych o GSD <= 10cm oraz samodzielnie pozyskanej chmury punktów z ALS o gęstości >= 12 p./m2 dla obszaru miejskiego o powierzchni co najmniej 50 km2; d) opracowanie na podstawie samodzielnie pozyskanych danych chmury punktów z ALS o gęstości >= 12p./m2 w standardzie zgodnym ze specyfikacją ASPRS (co najmniej LAS 1.2), a następnie na jej podstawie opracowanie numerycznego modelu terenu (NMT) i numerycznego modelu pokrycia terenu (NMPT) o rozdzielczości przestrzennej <= 1m dla obszaru miejskiego o powierzchni co najmniej 50 km2. Uwaga: Doświadczenie wykonawców nie sumuje się, co oznacza że: - w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy warunek musi zostać spełniony w całości przez jednego z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. - w przypadku gdy Wykonawca, przy spełnianiu warunku, powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego, podmiot trzeci musi samodzielnie spełnić powyższy warunek. 2) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje, potwierdzone udziałem w co najmniej dwóch usługach wskazanych w literach a) do g) w zakresie przypisanym do wymagania każda, spełniającymi poniższe wymagania: a) jedną osobą posiadającą doświadczenie w projektowaniu nalotów fotogrametrycznych, w których wykonano synchronicznie cyfrowe fotogrametryczne zobrazowania lotnicze ukośne i pionowe oraz lotniczy skaning laserowy; b) jedną osobą posiadającą doświadczenie w pełnieniu zadań operatora urządzeń fotogrametrycznych pozwalających na synchroniczne wykonanie cyfrowych fotogrametrycznych zobrazowań lotniczych pionowych i ukośnych oraz skaningu laserowego; c) trzema osobami posiadającymi doświadczenie w wykonywaniu aerotriangulacji oraz ortofotomap ukośnych i pionowych; d) trzema osobami posiadającymi doświadczenie w wykonywaniu klasyfikacji chmury punktów z ALS; e) dwiema osobami posiadającymi doświadczenie w wykonywaniu NMT i NMPT, f) jedną osobą posiadającą doświadczenie w wykonywaniu modeli 3D (mesh) z fotogrametrycznych zobrazowań ukośnych i pionowych; g) dwiema osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii nadane przez Głównego Geodetę Kraju w zakresie 7 - Fotogrametria i teledetekcja. Uwaga 1: Zamawiający dopuszcza realizację przez te same osoby dla więcej niż jednego zakresu, o którym mowa w pkt 2 ppkt a) - g) np. Osoba spełniająca warunek z ppt f) musi posiadać doświadczenie w zakresie wykonywaniu modeli 3D (mesh) z fotogrametrycznych zobrazowań ukośnych i pionowych w dwóch projektach (usługach) i jednocześnie może spełniać warunek z ppkt e) tj. musi posiadać doświadczenie w zakresie wykonywania NMT i NMPT w dwóch projektach (usługach). Uwaga 2: W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek będzie oceniany łącznie dla wszystkich Wykonawców. 3) Wykonawca dysponuje odpowiedni potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj.: a) samolotem przeznaczonym do wykonywania cyfrowych fotogrametrycznych zobrazowań lotniczych wyposażonym w urządzenie GPS/INS do ciągłego pomiaru elementów orientacji zewnętrznej zdjęć i posiadającym możliwość instalacji fotogrametrycznej kamery średnio formatowej oraz instalacji jednocześnie zestawu kamer do zdjęć ukośnych, wraz ze specjalistycznym łożem stabilizującym jednoczesną pracę fotogrametrycznej, średnio formatowej kamery, czterech kamer średnio formatowych do zobrazowań ukośnych oraz lotniczego skanera laserowego (LIDAR); b) dedykowaną wykonywaniu zdjęć pionowych fotogrametryczną, cyfrową, średnio formatową kamerą lotniczą o rozdzielczości nie mniejszej niż 100 megapikseli, posiadającą aktualny (nie starszy niż 2 lata) certyfikat kalibracji wydany przez producenta; c) zestawem nie mniej niż czterech kamer średnio formatowych, przystosowanych do wykonywania zdjęć ukośnych o rozdzielczości minimum 100 megapikseli, posiadającą aktualny (nie starszy niż 2 lata) certyfikat kalibracji wydany przez producenta; d) systemem skaningu laserowego z rejestracją ciągłej fali (full wave) lub co najmniej 4 odbić z pojedynczego impulsu, posiadający aktualny (nie starszy niż 2 lata) certyfikat kalibracji wydany przez producenta; e) co najmniej dwiema standardowymi stacjami fotogrametrycznymi wyposażonymi w stosowne oprogramowanie, przeznaczonymi do technologii opracowania ortofotomap pionowych oraz umożliwiających opracowanie ortofotomap ukośnych; f) co najmniej jedną licencją oprogramowania dedykowanego opracowaniu i klasyfikacji chmury punktów z ALS; g) co najmniej jedną licencją oprogramowania dedykowanego automatycznemu opracowaniu modeli 3D mesh. Uwaga: W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek będzie oceniany łącznie dla wszystkich Wykonawców. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; Wzór stanowi Załącznik do SWZ; 2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym Załącznik do SWZ. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - potwierdzające spełnienie warunku opisanego w rozdziale pkt 6.2.4 ppkt 1) SWZ - wzór stanowi Załącznik do SWZ. Dowodami, o których mowa, powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy; 2) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w Rozdziale 6 pkt 6.2.4 ppkt 2) - 3) SWZ - wzór stanowi Załącznik do SWZ. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie stawia warunku w przedmiotowym postępowaniu. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia rozumie się Wykonawców składających ofertę jako konsorcjum lub spółka cywilna. Oświadczenia i dokumenty wymienione w poniższych punktach muszą być złożone: - 7.1.2. SWZ (Oświadczenie - Brak podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału - Załącznik nr 2), wraz z ofertą - składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji. - 7.2.1. 1) SWZ (Oświadczenie - Grupa kapitałowa - Załącznik nr 3)- składane na wezwanie zamawiającego składa każdy z Wykonawców oddzielnie. - 7.2.1. 2) SWZ (Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji- Załącznik nr 5)- składane na wezwanie zamawiającego składa każdy z Wykonawców oddzielnie. - Pełnomocnictwo - w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do składania oświadczeń woli. Z pełnomocnictwa musi wynikać wprost do jakich czynności pełnomocnik został umocowany. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą, b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem - 7.1.4. SWZ (Oświadczenie z art. 117 ust.4) - wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie składane wspólnie. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców. Składanie oświadczeń przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia zostało szczegółowo opisane w SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy zostały określone w projekcie umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciuo wskazane kryte ria - wyłącznie kryterium cena 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-04-15 |
© eurobudowa.pl 2004-2025