wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
pomorskie (Gdynia)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Nabywanie i weryfikowanie uprawnień spawalniczych |
Data zamieszczenia: | 2025-03-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu ul. Wojska Polskiego 2B 39-300 Mielec powiat: mielecki Tel./faks: 17 7885194, fax: 17 7885195 zamowienia_publiczne@ckp.edu.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Mielec |
Wadium: | nie jest wymagane |
Nr telefonu: | Tel./faks: 17 788519 |
Termin składania ofert: | 2025-03-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Kompleksowej obsługi inżyniera spawalnictwa w zakresie nabywania i weryfikowania uprawnień spawalniczych zgodnie z wymogami Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. 2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej obsługi przez inżyniera spawalnictwa pracowników firmy, funkcjonującej w ramach SSE EURO-PARK Mielec, w zakresie nabywania i weryfikowania posiadanych uprawnień spawalniczych (111, 131, 135, 136, 138, 141, 311, 973) w 2025 roku. Zakres całorocznej obsługi inżyniera spawalnictwa w atestowanym laboratorium CKPiDN (Atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach) składa się z: 1. Prowadzenia ośmiogodzinnych szkoleń pn. ,,Szkolenia przedweryfikacyjne dla spawaczy" wg programu uzgodnionego z firmą (odbiorcą szkolenia). Planowana - minimalna liczba szkoleń w 2025 r.: 23 w ok. 3 - 4 osobowych grupach. Łączny minimalny wymiar godzinowy w okresie obowiązywania umowy - 184 godzin. Terminy każdorazowo inżynier spawalnictwa ustala z przedstawicielem firmy (odbiorcą szkolenia) i CKPiDN. Realizacja szkoleń następuje podczas trwania drugiej zmiany w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz.ch 15.00 - 23.00. 2. Prowadzenia ośmiogodzinnych szkoleń pn. ,,Nadzór nad przygotowaniem próbek do weryfikacji uprawnień spawalniczych oraz organizację stanowisk spawalniczych". Planowana - minimalna liczba szkoleń w 2025 r.: 23 w ok. 3 - 4 osobowych grupach. Łączny minimalny wymiar godzinowy w okresie obowiązywania umowy - 184 godzin. Terminy każdorazowo inżynier spawalnictwa ustala z przedstawicielem firmy (odbiorcą szkolenia) i CKPiDN. Realizacja następuje podczas trwania drugiej zmiany w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz.ch 15.00 - 23.00. 3. Prowadzenia kursów wg wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach na kursach w metodzie: 311; 135, 141, 973, 131 aluminium i 141 aluminium. Planowana - minimalna liczba kursów w 2025 r. to łącznie 12 w ok. 3 - 4 osobowych grupach. Łączny minimalny wymiar godzinowy w okresie obowiązywania umowy - 960 godzin. Terminy każdorazowo inżynier spawalnictwa ustala z przedstawicielem firmy (odbiorcą szkolenia) i CKPiDN. Realizacja następuje podczas trwania drugiej zmiany w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz.ch 15.00 - 23.00. 4. Dokonywania półrocznych weryfikacji uprawnień spawalniczych z wpisem do książeczek spawacza w siedzibie firmy w ilości min 780 szt. (odnosi się do liczby wpisów). 5. Prowadzenia ośmiogodzinnych szkoleń pn. ,,Ocena wizualna złączy spawanych VT - stal czarna i aluminium" Planowana - minimalna liczba szkoleń w 2025 r.: 1 w ok. 8 - 10 osobowej grupie. Łączny minimalny wymiar godzinowy w okresie obowiązywania umowy - 8 godzin. Terminy każdorazowo inżynier spawalnictwa ustala z przedstawicielem firmy (odbiorcą szkolenia) i CKPiDN. Realizacja następuje podczas trwania drugiej zmiany w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz.ch 15.00 - 23.00 lub w soboty w godz.ch 7.00 - 15.00. Dokument nr: ZP - 3/CKP/R/2025 Otwarcie ofert: 11.2 Oferty zostaną otwarte w Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu, budynek Regionalnego Centrum Transferu Nowoczesnych Technologii Wytwarzania, Ul. Wojska Polskiego 2B, 39 - 300 Mielec pokój 2 o godz. 1000 w dniu 17 marca 2025 roku. Składanie ofert: 11.1 Ofertę należy złożyć w Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu, budynek Regionalnego Centrum Transferu Nowoczesnych Technologii Wytwarzania, Ul. Wojska Polskiego 2B, 39 - 300 Mielec pokój 4 (sekretariat) do godz. 945 do dnia 17 marca 2025 roku pod rygorem nie rozpatrzenia oferty wniesionej po tym terminie bez względu na przyczyny opóźnienia. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godz. wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską. Miejsce i termin realizacji: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Wymagany termin realizacji zamówienia: sukcesywnie od dnia zawarcia umowy (planowany termin marzec 2025 r.) do dnia 31 stycznia 2026 roku. Wymagania: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o szacunkowej wartości poniżej 130.000 PLN i nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) INFORMACJE WPROWADZAJĄCE 1.1. Powiat Mielecki - Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu zaprasza do składania ofert w postępowaniu prowadzonym na kompleksową usługę przeprowadzania egzaminów spawalniczych zgodnie z wymogami Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. 1.2. Użyte terminy mają następujące znaczenie: ? ,,Zamawiający" - Powiat Mielecki - Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu. ? ,,Postępowanie" - postępowanie prowadzone przez Zamawiającego na podstawie niniejszego Instrukcji. ? ,,Zamówienie" - należy przez to rozumieć zamówienie publiczne, którego przedmiot został w sposób szczegółowy opisany w punkcie 2 Instrukcji. ? "Wykonawca" - podmiot, który ubiega się o wykonanie Zamówienia, złoży ofertę na wykonanie Zamówienia albo zawrze z Zamawiającym umowę w sprawie wykonania Zamówienia. 1.3. Dane Zamawiającego: Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu Adres: ul. Wojska Polskiego 2B, 39 - 300 Mielec Tel./faks: 17 7885194, fax: 17 7885195, http://www.ckp.edu.pl Email: zamowienia_publiczne@ckp.edu.pl Znak Postępowania: ZP - 3/CKP/R/2025 Uwaga: W korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się w/w znakiem. 4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW ORAZ OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 4.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu: Osoba wykonująca czynności opisane w pkt. 2 Instrukcji - tj. Inżynier spawalnictwa musi spełniać następujące warunki: A) Wykształcenie wyższe techniczne oraz uzyskany tytuł Międzynarodowego/Europejskiego Inżyniera Spawalnictwa (IWE/EWE) - potwierdzony dyplomem IWE/EWE. B) Posiadanie aktualnego certyfikatu kompetencji EWE z uwzględnieniem metod spawania MMA, MIG/MAG, TIG, lutospawanie. C) Posiadanie uprawnień do badań VT2. Wymagane jest przedstawienie na etapie postępowania aktualnego certyfikatu kompetencji VT2. D) Doświadczenia na podobnym stanowisku - min. 2 lata 4.2 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 4.2.1 Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4.2.2 Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem) należy dołączyć do oferty. 4.2.3 Warunek określony w ust. 4.1 powinien spełniać, co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy wspólnie. 4.2.4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zmówienia, których oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy na realizację zamówienia są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę między Wykonawcami określającą zakres zadań do realizacji w ramach zamówienia oraz solidarną odpowiedzialność za realizację zamówienia względem Zamawiającego (umowa konsorcjum). 4.2.5 Zamawiający nie dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu oświadczeń i dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. 5. Lista dokumentów i oświadczeń wymaganych w ofercie 5.1 Wypełniony formularz Oferty (wzór oferty załączony do instrukcji); 5.2 Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania - zał. Nr 2 5.3 Dokument potwierdzający wykształcenie wyższe techniczne oraz posiadanie tytułu Międzynarodowego/Europejskiego Inżyniera Spawalnictwa (IWE/EWE) (np. kopia dyplomu IWE/EWE). 5.4 Dokument potwierdzający posiadanie aktualnego certyfikatu kompetencji EWE z uwzględnieniem metod spawania MMA, MIG/MAG, TIG, lutospawanie (np. kopia certyfikatu). 5.5 Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do badań VT2. (np. kopia aktualnego certyfikatu kompetencji VT2). 5.6 Wzór umowy wraz ze wzorem protokołu odbioru - zał. Nr 4. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5.7 Oferta podlegająca ocenie (uznana za najkorzystniejszą zgodnie z postanowieniem niniejszej Instrukcji) w przypadku gdy zostanie złożona niekompletna będzie podlegać odrzuceniu. 6. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW 6.1 Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. (dalej, zbiorczo, ,,Korespondencja") Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub e-mailem (nr faksu 17 7885195, e-mail: zamówienia_publiczne@ckp.edu.pl). Zamawiający przyjmuje wszelkie pisma w godzinach urzędowania od 830 do 1330 od poniedziałku do piątku w dni robocze. 6.2 Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia oferty wraz z załącznikami, w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, a także zmiany lub wycofania oferty. 8. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium. 9. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 14 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, o którym mowa w punkcie 11.1 Instrukcji. 10. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERT 10.1 Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Instrukcji i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie. 10.2 Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na komputerze lub inną trwałą, czytelną techniką. Wszystkie kartki oferty powinny być trwale spięte, ponumerowane oraz zaparafowane lub podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy (dalej ,,Osoby Uprawnione"). 10.3 Ofertę należy umieścić w jednym zapieczętowanym lub w inny trwały sposób zabezpieczonym opakowaniu (np. koperta) oznaczonym napisem: Usługa kompleksowej obsługi firmy przez inżyniera spawalnictwa w zakresie - nie otwierać przed dniem 17.03.2025 r., do godz. 1000. 10.4 Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej. 11.3 Podczas otwarcia ofert zamawiający poda nazwy firm oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawarte w ofertach. 12. SPOSÓB OBLICZENIA CENY 12.1 Cena oferty wskazana przez Wykonawcę w formularzu oferty jest ceną ryczałtową (jednostkową za przeprowadzenie konkretnej czynności opisanej w pkt. 2 Instrukcji), musi być podana w PLN cyfrowo i słownie. Cenę oferty należy wyliczyć na podstawie kalkulacji własnej. 12.2 Cena podana w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją poszczególnego elementu zamówienia, wynikające z wymagań zawartych w niniejszym Instrukcji oraz postanowień zawartych w projekcie umowy. 12.3 Jeżeli cena podana liczbą nie odpowiada cenie podanej słownie, Zamawiający przyjmie za właściwą cenę podaną słownie. 12.4 Jeżeli Wykonawca stosuje w swojej praktyce upusty cenowe to proponując je Zamawiającemu w ofercie musi już uwzględnić ich wartość w cenie oferty za dany element. 12.5 Cena ofertowa nie będzie podlegała waloryzacji w okresie obowiązywania umowy. 12.6 Zamawiający dokona odrębnej oceny każdego elementu zamówienia - każda cena jednostkowa będzie podlegała odrębnej ocenie, z zastrzeżeniem że Wykonawca musi złożyć ofertę na cały zakres przedmiotu zamówienia (niedopuszczalne jest złożenie oferty na mniej niż 4 elementy podlegające ocenie). 13. OPIS KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERTY 13.1 Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, spełniającą warunki określone w Instrukcji. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: 1) Cena brutto całości [C] (z podatkiem VAT) (w zł) - 100% Zasady oceny ofert według ustalonego kryterium: C = (najniższa cena ofertowa brutto ÷ cena oferty rozpatrywanej brutto) x 100. 13.2 Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów tj. z najniższą ceną. 13.3 Jeżeli wykonawca, o którym mowa w punkcie 14.2, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający bada, czy spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. 13.4 Zamawiający wyklucza Wykonawcę, którego ofertę uznano za najkorzystniejszą zgodnie z punktem 14.2, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 13.5 Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) jej treść nie odpowiada treści Instrukcji o zamówieniu, 2) oferta jest niekompletna, zawiera błędy, 3) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 13.6 Zamawiający upoważniony jest do unieważnienia postępowania, jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; 2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia; 3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; 4) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 14. FORMALNOŚCI, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY 14.1 Przed upływem okresu związania ofertą tj. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi (pocztą elektroniczną lub faxem) wybranego Wykonawcę, że jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a także pozostałych oferentów o dokonanym wyborze wraz z uzasadnieniem. Zamawiający zakłada podanie przedmiotowych informacji do dnia 21.03.2025 r. 14.2 Zawiadomienie Wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zaproszeniem do zawarcia umowy i podpisania przez niego umowy. 15. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY Zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 16. OFERTY CZĘŚCIOWE I WARIANTOWE 16.1 Zamawiający nie dopuszcza składania Ofert wariantowych - oferty wariantowe nie będą rozpatrywane. 16.2 Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych - oferty częściowe nie będą rozpatrywane. 17. ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. Kontakt: OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Upoważnionym do bezpośredniego kontaktowania się i do udzielania wyjaśnień Wykonawcom jest Elwira Bator nr telefonu i faxu jak w pkt. 1.4. |
© eurobudowa.pl 2004-2025