dolnośląskie (Wrocław)
mazowieckie (Warszawa)
opolskie (Opole)
wielkopolskie (Poznań)
wielkopolskie (Poznań)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa nawierzchni boiska, wyposazenia sali treningowej, pomp ciepła powietrze-powietrze, magazynu energii, wyposazenia do profesjonalnej kuchni, wyposazenia kina plenerowego |
Data zamieszczenia: | 2025-03-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Fundacja Góra Spokoju J. Tuwima 41 97-215 Inowłódz powiat: tomaszowski (mazowiecki) 884622625 kontakt@goraspokoju.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/219019 |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Inowłódz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 884622625 |
Termin składania ofert: | 2025-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Dywersyfikacja działalnosci gospodarczej Fundacji Góra Spokoju poprzez wprowadzenie na rynek nowych usług, tj. warsztatów i obozów sportowych, kina plenerowego i oferty gastronomicznej w zakresie zdrowego odzywiania w woj. łódzkim" Powstaje w kontekście projektu KPOD.01.01-IZ.00-C928/24 - Dywersyfikacja działalnosci gospodarczej Fundacji Góra Spokoju poprzez wprowadzenie na rynek nowych usług, tj. warsztatów i obozów sportowych, kina plenerowego i oferty gastronomicznej w woj. łódzkim Część 1 Wykonawca dostaw w ramach komponentu inwestycyjnego projektu Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis DOSTAWA nawierzchni boiska, wyposazenia sali treningowej, pomp ciepła powietrze-powietrze, magazynu energii, wyposazenia do profesjonalnej kuchni, wyposazenia kina plenerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dołączonym zapytaniu ofertowym. Okres gwarancji co najmniej 24 miesiące CPV: 31430000-9, 32342400-6, 37421000-5, 37440000-4, 38652000-0, 39141000-2, 39312000-2, 39314000-6, 39315000-3, 39711100-0 Dokument nr: 2025-85086-219019 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-03-24 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-03 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo łódzkie Powiat tomaszowski Gmina Inowłódz Miejscowość Inowłódz Wymagania: Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, ?na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: - zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia nie wykracza poza termin realizacji projektu tj. 29.08.2025 r. ?i nie wpływa negatywnie na etapy realizacji projektu, - zmiany zapisów umowy o dofinansowanie realizacji projektu ,,Dywersyfikacja działalnosci gospodarczej Fundacji Góra Spokoju poprzez wprowadzenie na rynek nowych usług, tj. warsztatów i obozów sportowych, kina plenerowego i oferty gastronomicznej w zakresie zdrowego odzywiania w woj. łódzkim" jaką Zamawiający podpisze z podmiotem udzielającym współfinansowania, w szczególności, gdy umowa ta zostanie zmieniona po dniu udzielenia niniejszego zamówienia, - Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna w sytuacji, gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego lub nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy, m.in. w przypadku gdy: - nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; - nastąpi zmiana Przewodnika kwalifikowalności wydatków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności obowiązującego dla zawartych umów i wymagająca zmiany Umowy zawartej z Wykonawcą; - nastąpi zmiana w interpretacjach ww. Przewodnika; - nastąpi konieczność likwidacji pomyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy; wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony; - nastąpią zmiany wartości umowy tj. zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmian Ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez wykonawcę przedmiotu zamówienia; - z przyczyn niezawinionych przez żadną ze stron, wykonanie umowy w terminie w niej przewidzianym nie jest możliwe; - w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami (Siła wyższa" oznacza wydarzenia zewnętrzne, nieprzewidywalne, nieoczekiwane i poza kontrolą Stron, występujące po podpisaniu Umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z Umowy); - wystąpią okoliczności, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć; - w wyniku zaistnienia przyczyn, niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy (przy dochowaniu należytej staranności) skutkujących niemożliwością lub znacznymi opóźnieniami w realizacji zamówienia ?a w szczególności czasowy brak dostępności na rynku zasobów potrzebnych do realizacji przedmiotu zamówienia; - w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona. - Zmianie ma ulec wykonawca, któremu zamawiający udzielił zamówienia pod warunkiem, że: w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania zasady konkurencyjności; - w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców ?w przypadku zmiany podwykonawcy, zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac. - Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Szczegółowy opis wymaganych dokumentów lub oświadczeń zawarty jest w załączonym zapytaniu ofertowym Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Szczegółowy opis warunków udziału w postępowaniu zawarty jest w załączonym zapytaniu ofertowym Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-03-10 Data ostatniej zmiany 2025-03-10 00:15:12 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena - 60% Czy kryterium cenowe NIE Opis 40% - długość okresu gwarancji lub rękojmi Kontakt: Osoby do kontaktu Diana Świątek tel.: 884622625 e-mail: kontakt@goraspokoju.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025