wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
warmińsko-mazurskie (Ełk)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa drogi |
Data zamieszczenia: | 2025-03-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA IZBICA KUJAWSKA Marszałka Pilsudskiego 32 87-865 Izbica Kujawska powiat: włocławski przetargi@izbicakuj.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/1074809 |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Izbica Kujawska |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-03-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Przebudowa drogi w miejscowości Grochowiska w km 0+000 do 0+301,60." Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Przebudowa drogi w miejscowości Grochowiska w km 0+000 do 0+301,60." 2. Realizacja zamówienia obejmuje: Na przebudowywanym odcinku przewiduje się wykonanie nawierzchni asfaltowej z AC11S 50/70 gr. min. 3 cm na warstwie wiążącej AC11W gr. min. 3 cm. Podbudowę stanowić będzie 20 cm kruszywa (kruszywo twarde) wykonane na istniejącym podłożu - nawierzchni z kruszywa. Na poszerzeniach konstrukcji dodatkowo należy wykonać warstwę odsączającą z piasku gr. 15 cm. W ramach zadania wykonane zostaną również zjazdy do posesji o nawierzchni bitumicznej oraz zjazdy na pola z kruszywa. PARAMETRY DROGI - droga wewnętrzna - kategoria ruchu KR1 - szerokość jezdni: 3,5 m - typ przekroju: jednojezdniowy (1x2) - pochylenie poprzeczne jezdni: dwustronne 2% - pochylenie poprzeczne pobocza: 8% - zjazdy: pochylenie zjazdów zmienne do 5% - długość projektowanego odcinka: 301,60 mb. ROZWIĄZANIA SYTUACYJNE Droga została maksymalnie dopasowana do istniejącego śladu oraz do istniejącego pasa drogowego. ROZWIĄZANIA WYSOKOŚCIOWE Niweleta drogi dopasowana w maksymalny sposób do istniejącego terenu. Na odcinku od km 0+185 do km 0+301,60 celem nawiązania się wysokościowego do istniejących posesji należy wykonać korytowanie na całej szerokości jezdni i wykonać pełną konstrukcję. PROJEKTOWANE KONSTRUKCJE o Konstrukcja jezdni w istniejącym śladzie Warstwa ścieralna AC 11 S 50/70 min. 3 cm Skropienie Skropienie emulsją asfaltowa C60 B3 ZM 0,5 kg/m2 - Warstwa wiążąca AC 11W 50/70 min. 3 cm Skropienie Skropienie emulsją asfaltowa C60 B3 ZM 0,7 kg/m2 - Warstwa podbudowy z kruszywa Warstwa podbudowy z KŁSM 0/31,5 (kruszywo twarde) min. 20 cm Istniejące podłoże Wyprofilowane istniejące podłoże - RAZEM 26 cm o Konstrukcja jezdni na poszerzeniach/konstrukcja zjazdów bitumicznych Warstwa ścieralna AC 11 S 50/70 min. 3 cm Skropienie Skropienie emulsją asfaltowa C60 B3 ZM 0,5 kg/m2 - Warstwa wiążąca AC 11W 50/70 min. 3 cm Skropienie Skropienie emulsją asfaltowa C60 B3 ZM 0,7 kg/m2 - Warstwa podbudowy z kruszywa Warstwa podbudowy z KŁSM 0/31,5 (kruszywo twarde) min. 20 cm Warstwa odsączająca Warstwa odsączająca z piasku 15 cm RAZEM 41 cm o Konstrukcja pobocza w istniejącym śladzie Górna warstwa podbudowy Warstwa podbudowy z KŁSM 0/31,5 (kruszywo twarde) 6 cm Warstwa podbudowy Warstwa podbudowy z KŁSM 0/31,5 (kruszywo twarde) 20 cm RAZEM 26 cm o Konstrukcja pobocza - pełna konstrukcja Górna warstwa podbudowy Warstwa podbudowy z KŁSM 0/31,5 (kruszywo twarde) 6 cm Warstwa podbudowy Warstwa podbudowy z KŁSM 0/31,5 (kruszywo twarde) 20 cm Warstwa odsączająca Warstwa odsączająca z piasku 15 cm RAZEM 41 cm o Konstrukcja zjazdu z kruszywa Warstwa podbudowy Warstwa podbudowy z KŁSM 0/31,5 (kruszywo twarde) 26 cm Warstwa odsączająca Warstwa odsączająca z piasku 15 cm RAZEM 41 cm Odprowadzenie wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych poza jezdnię i pobocza na teren pasa drogowego. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: - opracowania przed rozpoczęciem robót projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót prowadzonych w pasie drogowym oraz uzyskania zatwierdzenia przez organ zarządzający ruchem; - wprowadzenia stałej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają złączniki nr 4, 8, 9 do SWZ. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został w projektowanych postanowieniach umowy, stanowionym załącznik nr 3 do SWZ. CPV: 45233000-9, 45100000-8, 45111200-0, 45233120-6 Dokument nr: 2025/BZP 00138258, GKLP.271.04.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-03-26 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/1074809 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/izbicakuj 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdz. X SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdz. XXVII SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1074809 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-03-26 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/izbicakuj Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: GKLP.271.04.2025 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Przebudowa drogi w miejscowości Grochowiska w km 0+000 do 0+301,60." 2. Realizacja zamówienia obejmuje: Na przebudowywanym odcinku przewiduje się wykonanie nawierzchni asfaltowej z AC11S 50/70 gr. min. 3 cm na warstwie wiążącej AC11W gr. min. 3 cm. Podbudowę stanowić będzie 20 cm kruszywa (kruszywo twarde) wykonane na istniejącym podłożu - nawierzchni z kruszywa. Na poszerzeniach konstrukcji dodatkowo należy wykonać warstwę odsączającą z piasku gr. 15 cm. W ramach zadania wykonane zostaną również zjazdy do posesji o nawierzchni bitumicznej oraz zjazdy na pola z kruszywa. PARAMETRY DROGI - droga wewnętrzna - kategoria ruchu KR1 - szerokość jezdni: 3,5 m - typ przekroju: jednojezdniowy (1x2) - pochylenie poprzeczne jezdni: dwustronne 2% - pochylenie poprzeczne pobocza: 8% - zjazdy: pochylenie zjazdów zmienne do 5% - długość projektowanego odcinka: 301,60 mb. ROZWIĄZANIA SYTUACYJNE Droga została maksymalnie dopasowana do istniejącego śladu oraz do istniejącego pasa drogowego. ROZWIĄZANIA WYSOKOŚCIOWE Niweleta drogi dopasowana w maksymalny sposób do istniejącego terenu. Na odcinku od km 0+185 do km 0+301,60 celem nawiązania się wysokościowego do istniejących posesji należy wykonać korytowanie na całej szerokości jezdni i wykonać pełną konstrukcję. PROJEKTOWANE KONSTRUKCJE o Konstrukcja jezdni w istniejącym śladzie Warstwa ścieralna AC 11 S 50/70 min. 3 cm Skropienie Skropienie emulsją asfaltowa C60 B3 ZM 0,5 kg/m2 - Warstwa wiążąca AC 11W 50/70 min. 3 cm Skropienie Skropienie emulsją asfaltowa C60 B3 ZM 0,7 kg/m2 - Warstwa podbudowy z kruszywa Warstwa podbudowy z KŁSM 0/31,5 (kruszywo twarde) min. 20 cm Istniejące podłoże Wyprofilowane istniejące podłoże - RAZEM 26 cm o Konstrukcja jezdni na poszerzeniach/konstrukcja zjazdów bitumicznych Warstwa ścieralna AC 11 S 50/70 min. 3 cm Skropienie Skropienie emulsją asfaltowa C60 B3 ZM 0,5 kg/m2 - Warstwa wiążąca AC 11W 50/70 min. 3 cm Skropienie Skropienie emulsją asfaltowa C60 B3 ZM 0,7 kg/m2 - Warstwa podbudowy z kruszywa Warstwa podbudowy z KŁSM 0/31,5 (kruszywo twarde) min. 20 cm Warstwa odsączająca Warstwa odsączająca z piasku 15 cm RAZEM 41 cm o Konstrukcja pobocza w istniejącym śladzie Górna warstwa podbudowy Warstwa podbudowy z KŁSM 0/31,5 (kruszywo twarde) 6 cm Warstwa podbudowy Warstwa podbudowy z KŁSM 0/31,5 (kruszywo twarde) 20 cm RAZEM 26 cm o Konstrukcja pobocza - pełna konstrukcja Górna warstwa podbudowy Warstwa podbudowy z KŁSM 0/31,5 (kruszywo twarde) 6 cm Warstwa podbudowy Warstwa podbudowy z KŁSM 0/31,5 (kruszywo twarde) 20 cm Warstwa odsączająca Warstwa odsączająca z piasku 15 cm RAZEM 41 cm o Konstrukcja zjazdu z kruszywa Warstwa podbudowy Warstwa podbudowy z KŁSM 0/31,5 (kruszywo twarde) 26 cm Warstwa odsączająca Warstwa odsączająca z piasku 15 cm RAZEM 41 cm Odprowadzenie wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych poza jezdnię i pobocza na teren pasa drogowego. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: - opracowania przed rozpoczęciem robót projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót prowadzonych w pasie drogowym oraz uzyskania zatwierdzenia przez organ zarządzający ruchem; - wprowadzenia stałej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają złączniki nr 4, 8, 9 do SWZ. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został w projektowanych postanowieniach umowy, stanowionym załącznik nr 3 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, z przypisaniem im odpowiednio wag: L.p Kryterium Znaczenie procentowe kryterium 1 Cena oferty 60% 2 Okres gwarancji i rękojmi 40% Łącznie 100% Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Przyznanie ilości punktów ofertom będzie odbywać się wg poniższych zasad: Nr kryterium Wzór 1 Cena - C Liczba punktów = ( Cmin/Cof) x waga gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof- cena podana w ofercie 2 Okres gwarancji i rękojmi - G Liczba punktów = ( Gof/Gmax) x waga gdzie: - Gof - podany w ofercie okres gwarancji i rękojmi - Gmax - najwyższy spośród wszystkich ofert okres gwarancji i rękojmi Punkty za kryterium okres gwarancji i rękojmi zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie oświadczenia dotyczącego ilości miesięcy określonej w formularzu ofertowym przewidziany na okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia w przedziale od 36 do 72 miesięcy. W trakcie oceny poszczególnych ofert, zostaną wyliczone punkty wg poniższego wzoru: Px= Cx + Gx Px Łączna ilość punktów uzyskanych przez badana ofertę x nr badanej oferty W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku. 4. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium - ,,cena" oraz ,, okres gwarancji i rękojmi ") zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane, zgodnie z ilością uzyskanych punktów. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. 6. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że: a) Wykonawca samodzielnie lub jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inny podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca (doświadczenie w/w podmiotów nie sumuje się), nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości min. 200 000,00 złotych (dwieście tysięcy złotych ) brutto każda. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda: wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 7 do SWZ. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ; 2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2a do SWZ; 3) Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2b do SWZ, jeśli dotyczy; 4) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - załącznik nr 5 do SWZ, jeśli dotyczy; 5) Oświadczenia Podmiotu udostępniającego zasoby - załącznik nr 6 do SWZ, jeśli dotyczy; 6) Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - jeśli dotyczy, 7) Pełnomocnictwo, jeśli dotyczy. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. w ramach konsorcjum, spółki cywilnej), oświadczenie, o którym mowa w rozdz XV. 1. SWZ, stanowiące załącznik nr 2a do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. w ramach konsorcjum, spółki cywilnej) ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, składając stosowne pełnomocnictwo, składają oświadczenie, z którego wynika, które części zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy - załącznik nr 5 do SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z zapisami Projektowanych Postanowień Umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, z przypisaniem im odpowiednio wag: L.p Kryterium Znaczenie procentowe kryterium 1 Cena oferty 60% 2 Okres gwarancji i rękojmi 40% Łącznie 100% Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Przyznanie ilości punktów ofertom będzie odbywać się wg poniższych zasad: Nr kryterium Wzór 1 Cena - C Liczba punktów = ( Cmin/Cof) x waga gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof- cena podana w ofercie 2 Okres gwarancji i rękojmi - G Liczba punktów = ( Gof/Gmax) x waga gdzie: - Gof - podany w ofercie okres gwarancji i rękojmi - Gmax - najwyższy spośród wszystkich ofert okres gwarancji i rękojmi Punkty za kryterium okres gwarancji i rękojmi zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie oświadczenia dotyczącego ilości miesięcy określonej w formularzu ofertowym przewidziany na okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia w przedziale od 36 do 72 miesięcy. W trakcie oceny poszczególnych ofert, zostaną wyliczone punkty wg poniższego wzoru: Px= Cx + Gx Px Łączna ilość punktów uzyskanych przez badana ofertę x nr badanej oferty W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku. 4. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium - ,,cena" oraz ,, okres gwarancji i rękojmi ") zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane, zgodnie z ilością uzyskanych punktów. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. 6. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-04-24 |
© eurobudowa.pl 2004-2025