wielkopolskie (Poznań)
warmińsko-mazurskie (Ełk)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup wyposażenia |
Data zamieszczenia: | 2025-03-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Jedlicze Rynek 6 38-460 Jedlicze powiat: krośnieński 535277500 ug@jedlicze.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/219008 |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Jedlicze |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 535277500 |
Termin składania ofert: | 2025-03-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup wyposażenia celem realizacji projektu pn. ,,Centrum Usług Społecznych w Jedliczu" Powstaje w kontekście projektu FEPK.07.18-IP.01-0006/24 - Prace adaptacyjne budynków na terenie gminy Jedlicze Część 1 Zakup naczyń i sztućców Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia celem realizacji projektu pn. ,,Centrum Usług Społecznych w Jedliczu" według poniższego zestawienia: Część nr 1: Zakup naczyń i sztućców wyposażenie aneksu kuchennego (m.in.. kpl. naczyń dla 50 osób, sztućce, tace) - 1 komplet 2) Żarnowiec kpl. naczyń i sztućców - 1 kpl 3) Moderówka kpl. naczyń i sztućców - 1 komplet 4) Potok kpl. naczyń i sztućców - 1 komplet Część nr 2: Zakup wyposażenia do ćwiczeń manualnych, sensorycznych i ruchowych 1. Zestaw do nordic walking - 100 szt. 2. Zestaw do ćwiczeń manualnych, sensorycznych i ruchowych- 4 zestawy 3. Lina do przeciągania -4 szt. 4. Gra "boule boule", "pentaque" -4 szt. 5. Gra Rzucanie pierścieniami na tyczki -4 szt. 6. Dart (popularne lotki) -4 szt. 7. Gry logiczne -20 szt. 8. Karty do gry- 25 szt. 9. Gra zręcznościowa Rzut do celu- 4 szt. Jeden zestaw do ćwiczeń manualnych, sensorycznych i ruchowych zawiera: 1. Kamienie do ćwiczeń manualnych - 1 zestaw 2. Gra zręcznościowa Osiołek - 1szt. 3. Przewlekanka - 1szt. 4. Układanki - 1szt. 5. Układanki - 1szt. 6. Układanki - 1szt. 7. Klocki Geo - 1szt. 8. Rozpoznawanie dźwięków - 1szt. 9. Memory tematyczne - 1 szt. 10. Domino sylabowe - 1 szt. 11. Historia Polski Quiz - 1 szt. 12. Pan tu nie stał - gra - 1 szt. 13. Quiz o świecie i Europie - 1 szt. 14. Bingo - 1 szt. 15. Szachy - 1 szt. 16. Kółko i krzyżyk - 1 szt. 17. Chińczyk/warcaby - 1 szt. 18. Gra zręcznościowa chwyć jajko - 1 szt. 19. Serso - 1 szt. 20. Aktywne ringo - 1 szt. 21. Kalambury - 1 szt. 22. Pakiet startowy do zajęć artystycznych - 1 zestaw Część nr 3: Zakup mebli sofa - 4 szt stoły - 10 szt. krzesła - 50 szt. Część nr 4: Zakup czajników - 3 szt. Część nr 5: DOSTAWA i montaż zabudowy meblowej kuchennej 2. Wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno - wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych niniejszym zapytaniem należy załączyć do oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. 5. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 3. Wykonawca wykona samodzielnie rzeczywiste pomiary niezbędne do realizacji zadania. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. 8. Informacje uzupełniające na temat przedmiotu zamówienia można uzyskać po numerem telefonu 535 277 500 - Anna Pelczar - Bożek. Część 2 Zadanie częściowe nr 2 Zakup wyposażenia do ćwiczeń manual Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia celem realizacji projektu pn. ,,Centrum Usług Społecznych w Jedliczu" według poniższego zestawienia: Część nr 1: Zakup naczyń i sztućców wyposażenie aneksu kuchennego (m.in.. kpl. naczyń dla 50 osób, sztućce, tace) - 1 komplet 2) Żarnowiec kpl. naczyń i sztućców - 1 kpl 3) Moderówka kpl. naczyń i sztućców - 1 komplet 4) Potok kpl. naczyń i sztućców - 1 komplet Część nr 2: Zakup wyposażenia do ćwiczeń manualnych, sensorycznych i ruchowych 1. Zestaw do nordic walking - 100 szt. 2. Zestaw do ćwiczeń manualnych, sensorycznych i ruchowych- 4 zestawy 3. Lina do przeciągania -4 szt. 4. Gra "boule boule", "pentaque" -4 szt. 5. Gra Rzucanie pierścieniami na tyczki -4 szt. 6. Dart (popularne lotki) -4 szt. 7. Gry logiczne -20 szt. 8. Karty do gry- 25 szt. 9. Gra zręcznościowa Rzut do celu- 4 szt. Jeden zestaw do ćwiczeń manualnych, sensorycznych i ruchowych zawiera: 1. Kamienie do ćwiczeń manualnych - 1 zestaw 2. Gra zręcznościowa Osiołek - 1szt. 3. Przewlekanka - 1szt. 4. Układanki - 1szt. 5. Układanki - 1szt. 6. Układanki - 1szt. 7. Klocki Geo - 1szt. 8. Rozpoznawanie dźwięków - 1szt. 9. Memory tematyczne - 1 szt. 10. Domino sylabowe - 1 szt. 11. Historia Polski Quiz - 1 szt. 12. Pan tu nie stał - gra - 1 szt. 13. Quiz o świecie i Europie - 1 szt. 14. Bingo - 1 szt. 15. Szachy - 1 szt. 16. Kółko i krzyżyk - 1 szt. 17. Chińczyk/warcaby - 1 szt. 18. Gra zręcznościowa chwyć jajko - 1 szt. 19. Serso - 1 szt. 20. Aktywne ringo - 1 szt. 21. Kalambury - 1 szt. 22. Pakiet startowy do zajęć artystycznych - 1 zestaw Część nr 3: Zakup mebli sofa - 4 szt stoły - 10 szt. krzesła - 50 szt. Część nr 4: Zakup czajników - 3 szt. Część nr 5: DOSTAWA i montaż zabudowy meblowej kuchennej 2. Wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno - wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych niniejszym zapytaniem należy załączyć do oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. 5. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 3. Wykonawca wykona samodzielnie rzeczywiste pomiary niezbędne do realizacji zadania. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. 8. Informacje uzupełniające na temat przedmiotu zamówienia można uzyskać po numerem telefonu 535 277 500 - Anna Pelczar - Bożek. 4. Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych: Zadanie częściowe nr 1 - Zakup naczyń i sztućców Zadanie częściowe nr 2 Zakup wyposażenia do ćwiczeń manualnych, sensorycznych i ruchowych Zadanie częściowe nr 3- Zakup mebli Zadanie częściowe nr 4 - Zakup czajników Zadanie częściowe nr 5 - DOSTAWA i montaż zabudowy meblowej kuchennej Część 3 Zakup mebli Przedmioty zamówienia DOSTAWA Meble Opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia celem realizacji projektu pn. ,,Centrum Usług Społecznych w Jedliczu" według poniższego zestawienia: Część nr 1: Zakup naczyń i sztućców wyposażenie aneksu kuchennego (m.in.. kpl. naczyń dla 50 osób, sztućce, tace) - 1 komplet 2) Żarnowiec kpl. naczyń i sztućców - 1 kpl 3) Moderówka kpl. naczyń i sztućców - 1 komplet 4) Potok kpl. naczyń i sztućców - 1 komplet Część nr 2: Zakup wyposażenia do ćwiczeń manualnych, sensorycznych i ruchowych 1. Zestaw do nordic walking - 100 szt. 2. Zestaw do ćwiczeń manualnych, sensorycznych i ruchowych- 4 zestawy 3. Lina do przeciągania -4 szt. 4. Gra "boule boule", "pentaque" -4 szt. 5. Gra Rzucanie pierścieniami na tyczki -4 szt. 6. Dart (popularne lotki) -4 szt. 7. Gry logiczne -20 szt. 8. Karty do gry- 25 szt. 9. Gra zręcznościowa Rzut do celu- 4 szt. Jeden zestaw do ćwiczeń manualnych, sensorycznych i ruchowych zawiera: 1. Kamienie do ćwiczeń manualnych - 1 zestaw 2. Gra zręcznościowa Osiołek - 1szt. 3. Przewlekanka - 1szt. 4. Układanki - 1szt. 5. Układanki - 1szt. 6. Układanki - 1szt. 7. Klocki Geo - 1szt. 8. Rozpoznawanie dźwięków - 1szt. 9. Memory tematyczne - 1 szt. 10. Domino sylabowe - 1 szt. 11. Historia Polski Quiz - 1 szt. 12. Pan tu nie stał - gra - 1 szt. 13. Quiz o świecie i Europie - 1 szt. 14. Bingo - 1 szt. 15. Szachy - 1 szt. 16. Kółko i krzyżyk - 1 szt. 17. Chińczyk/warcaby - 1 szt. 18. Gra zręcznościowa chwyć jajko - 1 szt. 19. Serso - 1 szt. 20. Aktywne ringo - 1 szt. 21. Kalambury - 1 szt. 22. Pakiet startowy do zajęć artystycznych - 1 zestaw Część nr 3: Zakup mebli sofa - 4 szt stoły - 10 szt. krzesła - 50 szt. Część nr 4: Zakup czajników - 3 szt. Część nr 5: DOSTAWA i montaż zabudowy meblowej kuchennej 2. Wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno - wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych niniejszym zapytaniem należy załączyć do oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. 5. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 3. Wykonawca wykona samodzielnie rzeczywiste pomiary niezbędne do realizacji zadania. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. 8. Informacje uzupełniające na temat przedmiotu zamówienia można uzyskać po numerem telefonu 535 277 500 - Anna Pelczar - Bożek. 4. Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych: Zadanie częściowe nr 1 - Zakup naczyń i sztućców Zadanie częściowe nr 2 Zakup wyposażenia do ćwiczeń manualnych, sensorycznych i ruchowych Zadanie częściowe nr 3- Zakup mebli Zadanie częściowe nr 4 - Zakup czajników Zadanie częściowe nr 5 - DOSTAWA i montaż zabudowy meblowej kuchennej Część 4 Zakup czajników Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia celem realizacji projektu pn. ,,Centrum Usług Społecznych w Jedliczu" według poniższego zestawienia: Część nr 1: Zakup naczyń i sztućców wyposażenie aneksu kuchennego (m.in.. kpl. naczyń dla 50 osób, sztućce, tace) - 1 komplet 2) Żarnowiec kpl. naczyń i sztućców - 1 kpl 3) Moderówka kpl. naczyń i sztućców - 1 komplet 4) Potok kpl. naczyń i sztućców - 1 komplet Część nr 2: Zakup wyposażenia do ćwiczeń manualnych, sensorycznych i ruchowych 1. Zestaw do nordic walking - 100 szt. 2. Zestaw do ćwiczeń manualnych, sensorycznych i ruchowych- 4 zestawy 3. Lina do przeciągania -4 szt. 4. Gra "boule boule", "pentaque" -4 szt. 5. Gra Rzucanie pierścieniami na tyczki -4 szt. 6. Dart (popularne lotki) -4 szt. 7. Gry logiczne -20 szt. 8. Karty do gry- 25 szt. 9. Gra zręcznościowa Rzut do celu- 4 szt. Jeden zestaw do ćwiczeń manualnych, sensorycznych i ruchowych zawiera: 1. Kamienie do ćwiczeń manualnych - 1 zestaw 2. Gra zręcznościowa Osiołek - 1szt. 3. Przewlekanka - 1szt. 4. Układanki - 1szt. 5. Układanki - 1szt. 6. Układanki - 1szt. 7. Klocki Geo - 1szt. 8. Rozpoznawanie dźwięków - 1szt. 9. Memory tematyczne - 1 szt. 10. Domino sylabowe - 1 szt. 11. Historia Polski Quiz - 1 szt. 12. Pan tu nie stał - gra - 1 szt. 13. Quiz o świecie i Europie - 1 szt. 14. Bingo - 1 szt. 15. Szachy - 1 szt. 16. Kółko i krzyżyk - 1 szt. 17. Chińczyk/warcaby - 1 szt. 18. Gra zręcznościowa chwyć jajko - 1 szt. 19. Serso - 1 szt. 20. Aktywne ringo - 1 szt. 21. Kalambury - 1 szt. 22. Pakiet startowy do zajęć artystycznych - 1 zestaw Część nr 3: Zakup mebli sofa - 4 szt stoły - 10 szt. krzesła - 50 szt. Część nr 4: Zakup czajników - 3 szt. Część nr 5: DOSTAWA i montaż zabudowy meblowej kuchennej 2. Wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno - wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych niniejszym zapytaniem należy załączyć do oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. 5. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 3. Wykonawca wykona samodzielnie rzeczywiste pomiary niezbędne do realizacji zadania. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. 8. Informacje uzupełniające na temat przedmiotu zamówienia można uzyskać po numerem telefonu 535 277 500 - Anna Pelczar - Bożek. 4. Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych: Zadanie częściowe nr 1 - Zakup naczyń i sztućców Zadanie częściowe nr 2 Zakup wyposażenia do ćwiczeń manualnych, sensorycznych i ruchowych Zadanie częściowe nr 3- Zakup mebli Zadanie częściowe nr 4 - Zakup czajników Zadanie częściowe nr 5 - DOSTAWA i montaż zabudowy meblowej kuchennej Część 5 DOSTAWA i montaż zabudowy meblowej kuchennej Przedmioty zamówienia DOSTAWA Meble Opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia celem realizacji projektu pn. ,,Centrum Usług Społecznych w Jedliczu" według poniższego zestawienia: Część nr 1: Zakup naczyń i sztućców wyposażenie aneksu kuchennego (m.in.. kpl. naczyń dla 50 osób, sztućce, tace) - 1 komplet 2) Żarnowiec kpl. naczyń i sztućców - 1 kpl 3) Moderówka kpl. naczyń i sztućców - 1 komplet 4) Potok kpl. naczyń i sztućców - 1 komplet Część nr 2: Zakup wyposażenia do ćwiczeń manualnych, sensorycznych i ruchowych 1. Zestaw do nordic walking - 100 szt. 2. Zestaw do ćwiczeń manualnych, sensorycznych i ruchowych- 4 zestawy 3. Lina do przeciągania -4 szt. 4. Gra "boule boule", "pentaque" -4 szt. 5. Gra Rzucanie pierścieniami na tyczki -4 szt. 6. Dart (popularne lotki) -4 szt. 7. Gry logiczne -20 szt. 8. Karty do gry- 25 szt. 9. Gra zręcznościowa Rzut do celu- 4 szt. Jeden zestaw do ćwiczeń manualnych, sensorycznych i ruchowych zawiera: 1. Kamienie do ćwiczeń manualnych - 1 zestaw 2. Gra zręcznościowa Osiołek - 1szt. 3. Przewlekanka - 1szt. 4. Układanki - 1szt. 5. Układanki - 1szt. 6. Układanki - 1szt. 7. Klocki Geo - 1szt. 8. Rozpoznawanie dźwięków - 1szt. 9. Memory tematyczne - 1 szt. 10. Domino sylabowe - 1 szt. 11. Historia Polski Quiz - 1 szt. 12. Pan tu nie stał - gra - 1 szt. 13. Quiz o świecie i Europie - 1 szt. 14. Bingo - 1 szt. 15. Szachy - 1 szt. 16. Kółko i krzyżyk - 1 szt. 17. Chińczyk/warcaby - 1 szt. 18. Gra zręcznościowa chwyć jajko - 1 szt. 19. Serso - 1 szt. 20. Aktywne ringo - 1 szt. 21. Kalambury - 1 szt. 22. Pakiet startowy do zajęć artystycznych - 1 zestaw Część nr 3: Zakup mebli sofa - 4 szt stoły - 10 szt. krzesła - 50 szt. Część nr 4: Zakup czajników - 3 szt. Część nr 5: DOSTAWA i montaż zabudowy meblowej kuchennej 2. Wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno - wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych niniejszym zapytaniem należy załączyć do oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. 5. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 3. Wykonawca wykona samodzielnie rzeczywiste pomiary niezbędne do realizacji zadania. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. 8. Informacje uzupełniające na temat przedmiotu zamówienia można uzyskać po numerem telefonu 535 277 500 - Anna Pelczar - Bożek. 4. Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych: Zadanie częściowe nr 1 - Zakup naczyń i sztućców Zadanie częściowe nr 2 Zakup wyposażenia do ćwiczeń manualnych, sensorycznych i ruchowych Zadanie częściowe nr 3- Zakup mebli Zadanie częściowe nr 4 - Zakup czajników Zadanie częściowe nr 5 - DOSTAWA i montaż zabudowy meblowej kuchennej CPV: 39221110-1, 37524100-8, 39141000-2, 39150000-8, 39710000-2, 39141000-2, 45421153-1 Dokument nr: 2025-87143-219008, IR.6740.1.6.2025.APB Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-03-18 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-03 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat krośnieński Gmina Jedlicze Miejscowość Jedlicze adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat krośnieński Gmina Jedlicze Miejscowość Żarnowiec adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat krośnieński Gmina Jedlicze Miejscowość Moderówka adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat krośnieński Gmina Jedlicze Miejscowość Potok Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2025-03-20 Koniec realizacji 2025-03-31 Czy występuje płatność częściowa NIE Opis Zadanie częściowe nr 1 - Zakup naczyń i sztućców Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat krośnieński Gmina Jedlicze Miejscowość Jedlicze adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat krośnieński Gmina Jedlicze Miejscowość Żarnowiec adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat krośnieński Gmina Jedlicze Miejscowość Moderówka adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat krośnieński Gmina Jedlicze Miejscowość Potok Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2025-03-20 Koniec realizacji 2025-03-31 Czy występuje płatność częściowa NIE Opis Zadanie częściowe nr 2 Zakup wyposażenia do ćwiczeń manualnych, sensorycznych i ruchowych Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat krośnieński Gmina Jedlicze Miejscowość Jedlicze adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat krośnieński Gmina Jedlicze Miejscowość Żarnowiec adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat krośnieński Gmina Jedlicze Miejscowość Moderówka adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat krośnieński Gmina Jedlicze Miejscowość Potok Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2025-03-20 Koniec realizacji 2025-03-31 Czy występuje płatność częściowa NIE Opis Zadanie częściowe nr 3- Zakup mebli Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat krośnieński Gmina Jedlicze Miejscowość Jedlicze adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat krośnieński Gmina Jedlicze Miejscowość Moderówka Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2025-03-20 Koniec realizacji 2025-03-31 Czy występuje płatność częściowa NIE Opis Zadanie częściowe nr 4 - zakup czajników Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat krośnieński Gmina Jedlicze Miejscowość Jedlicze Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2025-03-20 Koniec realizacji 2025-03-31 Czy występuje płatność częściowa NIE Opis Zadanie częściowe nr 5 - DOSTAWA i montaż zabudowy meblowej kuchennej Wymagania: Warunki zmiany umowy 1. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: 1) Zaistnienia okoliczności po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacja finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy. 2) Brak chwilowego dostępności asortymentu, wstrzymania lub trudności w zakresie realizacji dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy. 3) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji umowy. 4) Zmiany Producenta urządzeń pod warunkiem, że zmiana Producenta urządzeń zapewni uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych. 5) Zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany zakresu przedmiotowego zamówienia ze względu na zamianę elementów wyposażenia przedmiotu zamówienia, na alternatywne o tożsamych lub lepszych parametrach technicznych, jeżeli montaż pierwotnie oferowanych elementów wyposażenia jest technicznie niewykonalny lub z przyczyn nie zależnych od Wykonawcy, spowoduje konieczność zmiany terminu zakończenia zadania. 6) zmiany, która nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 7) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców, 8) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 209 000 euro, i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 3. W przypadku, gdy w okresie realizacji niniejszej umowy na rynku pojawią się urządzenia o wyższych parametrach niż objęte umową Strony mogą dokonać zmiany przedmiotu umowy (dostawy urządzeń objętych umową). Zmiana przedmiotu umowy (zastąpienie urządzeń dotychczasowych urządzeniami o wyższych parametrach nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 4 ust. 1 umowy. 4. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę , zawierającego: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy. Czy dopuszczalna oferta częściowa? TAK Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej ; c) zdolności technicznej lub zawodowej: ? ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w sekcji 11 pkt 3 zapytania ofertowego. Wykonawca, który nie potwierdzi spełniania ww. warunku zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 2.Wykonawca, który nie potwierdzi spełniania ww. warunku zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie wykluczona. Typ Wiedza i doświadczenie Opis 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej ; c) zdolności technicznej lub zawodowej: ? ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w sekcji 11 pkt 3 zapytania ofertowego. Wykonawca, który nie potwierdzi spełniania ww. warunku zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 2.Wykonawca, który nie potwierdzi spełniania ww. warunku zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie wykluczona. Typ Potencjał techniczny Opis 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej ; c) zdolności technicznej lub zawodowej: ? ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w sekcji 11 pkt 3 zapytania ofertowego. Wykonawca, który nie potwierdzi spełniania ww. warunku zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 2.Wykonawca, który nie potwierdzi spełniania ww. warunku zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie wykluczona. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej ; c) zdolności technicznej lub zawodowej: ? ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w sekcji 11 pkt 3 zapytania ofertowego. Wykonawca, który nie potwierdzi spełniania ww. warunku zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 2.Wykonawca, który nie potwierdzi spełniania ww. warunku zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie wykluczona. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej ; c) zdolności technicznej lub zawodowej: ? ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w sekcji 11 pkt 3 zapytania ofertowego. Wykonawca, który nie potwierdzi spełniania ww. warunku zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 2.Wykonawca, który nie potwierdzi spełniania ww. warunku zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie wykluczona. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Formularz oferty - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 2. Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z zamawiającym - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków- załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. 4. Wypełniony Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia odpowiednio na daną część. 5. Pełnomocnictwo, w przypadku gdy oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, tj. uczestników konsorcjum lub wykonawców działających w formie spółki cywilnej, jeżeli z dokumentów dołączonych do oferty np. umowy spółki cywilnej nie wynika odpowiedni sposób reprezentacji dla podpisania oferty. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym z zamawiającym osobowo lub kapitałowo. 2. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe należy rozumieć powiązania polegające na: 1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; 2) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. 3. W celu wykazania braku konfliktu interesów wykonawca składa oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z zamawiającym, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. 4. Wykonawca, który nie złoży oświadczenia o którym mowa w pkt 3 zostanie wykluczony z postępowania a oferta jego zostanie odrzucona. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-03-10 Data ostatniej zmiany 2025-03-10 13:15:40 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe NIE Opis 1) Cena - waga kryterium 95% (max 95 pkt) Liczba punków = (Cmin/Cof)x95xwaga gdzie: Cmin - najniższa cena z spośród wszystkich ofert Cof - cena podana w badanej ofercie Czy kryterium cenowe NIE Opis - okres gwarancji jakości i rękojmi za wady- 24 miesięcy(minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady wymagany od każdego wykonawcy) - 0 pkt - okres gwarancji jakości i rękojmi za wady -30 miesięcy- 2 pkt - okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - 36 miesięcy i powyżej tej wartości - 3 pkt Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium społeczne realizacja zamówienia odbywać się będzie bez zatrudnienia (udziału) osób niepełnosprawnych - 0,00 pkt - zadeklarowanie, że do realizacji zamówienia Wykonawca zatrudni (oddeleguje) 1 osobę niepełnosprawną - 2,00 pkt Kryteria oceny Czy kryterium cenowe NIE Opis 1) Cena - waga kryterium 95% (max 95 pkt) Liczba punków = (Cmin/Cof)x95xwaga gdzie: Cmin - najniższa cena z spośród wszystkich ofert Cof - cena podana w badanej ofercie Czy kryterium cenowe NIE Opis - okres gwarancji jakości i rękojmi za wady- 24 miesięcy(minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady wymagany od każdego wykonawcy) - 0 pkt - okres gwarancji jakości i rękojmi za wady -30 miesięcy- 2 pkt - okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - 36 miesięcy i powyżej tej wartości - 3 pkt Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium społeczne realizacja zamówienia odbywać się będzie bez zatrudnienia (udziału) osób niepełnosprawnych - 0,00 pkt - zadeklarowanie, że do realizacji zamówienia Wykonawca zatrudni (oddeleguje) 1 osobę niepełnosprawną - 2,00 pkt Kryteria oceny Czy kryterium cenowe NIE Opis 1) Cena - waga kryterium 95% (max 95 pkt) Liczba punków = (Cmin/Cof)x95xwaga gdzie: Cmin - najniższa cena z spośród wszystkich ofert Cof - cena podana w badanej ofercie Czy kryterium cenowe NIE Opis - okres gwarancji jakości i rękojmi za wady- 24 miesięcy(minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady wymagany od każdego wykonawcy) - 0 pkt - okres gwarancji jakości i rękojmi za wady -30 miesięcy- 2 pkt - okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - 36 miesięcy i powyżej tej wartości - 3 pkt Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium społeczne realizacja zamówienia odbywać się będzie bez zatrudnienia (udziału) osób niepełnosprawnych - 0,00 pkt - zadeklarowanie, że do realizacji zamówienia Wykonawca zatrudni (oddeleguje) 1 osobę niepełnosprawną - 2,00 pkt Kryteria oceny Czy kryterium cenowe NIE Opis 1) Cena - waga kryterium 95% (max 95 pkt) Liczba punków = (Cmin/Cof)x95xwaga gdzie: Cmin - najniższa cena z spośród wszystkich ofert Cof - cena podana w badanej ofercie Czy kryterium cenowe NIE Opis - okres gwarancji jakości i rękojmi za wady- 24 miesięcy(minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady wymagany od każdego wykonawcy) - 0 pkt - okres gwarancji jakości i rękojmi za wady -30 miesięcy- 2 pkt - okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - 36 miesięcy i powyżej tej wartości - 3 pkt Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium społeczne realizacja zamówienia odbywać się będzie bez zatrudnienia (udziału) osób niepełnosprawnych - 0,00 pkt - zadeklarowanie, że do realizacji zamówienia Wykonawca zatrudni (oddeleguje) 1 osobę niepełnosprawną - 2,00 pkt Kryteria oceny Czy kryterium cenowe NIE Opis 1) Cena - waga kryterium 95% (max 95 pkt) Liczba punków = (Cmin/Cof)x95xwaga gdzie: Cmin - najniższa cena z spośród wszystkich ofert Cof - cena podana w badanej ofercie Czy kryterium cenowe NIE Opis - okres gwarancji jakości i rękojmi za wady- 24 miesięcy(minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady wymagany od każdego wykonawcy) - 0 pkt - okres gwarancji jakości i rękojmi za wady -30 miesięcy- 2 pkt - okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - 36 miesięcy i powyżej tej wartości - 3 pkt Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium społeczne realizacja zamówienia odbywać się będzie bez zatrudnienia (udziału) osób niepełnosprawnych - 0,00 pkt - zadeklarowanie, że do realizacji zamówienia Wykonawca zatrudni (oddeleguje) 1 osobę niepełnosprawną - 2,00 pkt Kontakt: Osoby do kontaktu Anna Pelczar-Bożek tel.: 535277500 e-mail: ug@jedlicze.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025