wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Prace konserwatorskie |
Data zamieszczenia: | 2025-03-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Fundacja Fundusz Lokalny SMK Koćmierzów 2 27-650 Samborzec powiat: sandomierski tel. 531 586 222, tel. 607 560 016 fundacjasmk@gmail.com |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Samborzec |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 531 586 222, te |
Termin składania ofert: | 2025-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Fundacja Fundusz Lokalny SMK zwraca się z zapytaniem w sprawie wykonania niżej opisanego zamówienia: ,,Prace konserwatorskie w budynku Resztówki w Kotowej Woli w gminie Zaleszany" 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Zadanie pn. ,,Prace konserwatorskie w budynku Resztówki w Kotowej Woli w gminie Zaleszany" dofinansowane będzie ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków na podstawie wstępnej promesy dofinansowania inwestycji Nr RPOZ/2022/12407/PolskiLad oraz na podstawie dotacji udzielonej przez Gminę Zaleszany. 1.2. W ramach zadania zostanie wykonany następujący zakres prac konserwatorskich: 1.2.1. odtworzenie posadzek - wykonanie posadzek - klepka parkietowa, 1.2.2. odtworzenie tynków zewnętrznych, 1.2.3. odtworzenie posadzek - wykonanie posadzek - płyty granitowe. 1.3. Zamówienie będzie realizowane w dwóch częściach. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: - Część I - Prace konserwatorskie 1: o posadzki drewniane - parkiet; - Część II - Prace konserwatorskie 2 o posadzki kamienne - granitowe, o granitowe posadzki kamienne tarasów zewnętrznych, o odtworzenie tynków zewnętrznych gzyms dolny ciągniony, Dopuszcza się złożenie przez jednego Oferenta oferty na jedną lub dwie części zamówienia. Szczegółowy zakres robót wskazany jest w załączniku nr Zał. 10 KOSZTORYS-ŚLEPY- Dwór-Kotowa_Wola-posadzki-schody-gzyms-cokół (przedmiar z wykazem prac). UWAGA! Załączony do zapytania ofertowego przedmiar robót (kosztorys ślepy) obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie: - posadzek drewnianych, - posadzek kamiennych, - posadzek kamiennych tarasów zewnętrznych, - okładziny schodów zewnętrznych głównych, - okładziny schodów zewnętrznych bocznych, - gzyms dolny ciągniony, - cokół kamienny granitowy. W ramach niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wykonać ograniczony zakres tj. roboty budowlane w zakresie: 1- posadzek drewnianych, - posadzek kamiennych, - posadzek kamiennych tarasów zewnętrznych, - gzyms dolny ciągniony. Dodatkowe informacje o zakresie prac niezbędnych do wykonania zostały opisane w załącznikach nr 5, nr 6a, nr 6b, nr 6c, nr 11, niniejszym zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami, wzorze umowy oraz w przedmiarach robót stanowiących załącznik do zapytania. Do wyceny należy przyjąć pełny zakres robót wynikający z załączników do zapytania ofertowego. 1.5. UWAGA! Załączone przedmiary robót są materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty, a ewentualne nieujęte w nim elementy robót wynikające z zapytania nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia. 1.6. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z zapytania ofertowego, przedmiaru robót, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń, koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. 1.7. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbędne do wykonania zadania i uzyskania niezbędnych pozwoleń (o ile będą wymagane). Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie prób, sprawdzeń i badań, uzyskiwanie warunków, zgód i opinii niezbędnych do wykonywania robót. 1.8. Przedstawiony zakres robót i przedmiar robót są jedynie instrumentem pomocniczym do przygotowania oferty. Zaleca się, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty zapoznał się na miejscu z przedmiotem zamówienia, a następnie uwzględnił w ofercie ewentualne dodatkowe koszty związane z realizacją zadania. 1.9. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia budowli narażonych na uszkodzenia w wyniku prowadzonych prac. 1.10. Wykonawca ma obowiązek składowania odpadów i ich wywiezienia na składowisko odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. 1.11. Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z lokalnymi warunkami realizacji przedmiotu zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty i prawidłowego wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia. Wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w cenie podanej w ofercie. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w terenie przed przystąpieniem do przygotowania oferty, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej w terenie poniesie Wykonawca. 1.12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres nie krótszy. niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 96 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres dłuższy niż 96 m-cy do oceny ofert w kryterium będzie policzony termin 96 m-cy jako maksymalny żądany przez Zamawiającego. 1.13. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia zamawiającemu przed podpisaniem umowy pisemnej gwarancji jakości. 1.14. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. 1.15. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiającemu przysługują również uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. 1.16. Wykonawca wykona prace budowlane objęte niniejszym zamówieniem w sposób kompleksowy, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, normatywami, instrukcjami oraz innymi przepisami dotyczącymi wykonawstwa, w tym zgodnie min. z: 1) przepisami zawartymi w Ustawie Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zmianami); 1.4. 22) przepisami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2022 r., poz. 1225 z późniejszymi zmianami); 3) wszystkimi przepisami i normami mającymi zastosowanie i wpływ na kompletność i prawidłowość wykonania zadania oraz docelowe bezpieczeństwo użytkowania wraz z trwałością. 4) współczesną wiedzą techniczną oraz w sposób zapewniający właściwą jakość tych prac. 1.17. Wykonawca zobowiązuje się do udziału w spotkaniach związanych z realizacją inwestycji. 1.18. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za składowane materiały i sprzęt. 1.19. Zamawiający zapewnia pomieszczenie do ich adaptacji na potrzeby socjalno - sanitarne i biurowych na potrzeby Wykonawcy. 1.20. Wykonawca wykona przedmiot umowy z własnych materiałów. 1.21. Wykonawca ma obowiązek zastosowania materiałów i urządzeń dopuszczonych do stosowania w budownictwie. Wszystkie materiały i urządzenia przed wbudowaniem muszą uzyskać akceptację Inspektora nadzoru. Wszelkie zmiany muszą uzyskać akceptację Inspektora nadzoru oraz Zamawiającego. W przypadku gdy materiały lub roboty nie będą w pełni zgodne z zapytaniem ofertowym i wpłynie to na niezadowalającą jakość prac, takie materiały będą niezwłocznie zastąpione innymi, właściwymi na koszt Wykonawcy. 1.22. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane. Wszystkie materiały i urządzenia powinny posiadać stosowne atesty, certyfikaty bezpieczeństwa i świadectwa zgodności. 1.23. Dostarczone i wbudowane przez Wykonawcę materiały winny posiadać atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności. Na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora nadzoru Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat zgodności z Polską normą lub aprobatę techniczną. 1.24. Zmiany w trakcie robót mogą być przez Wykonawcę wykonywane wyłącznie za zgodą Zamawiającego i Inspektora nadzoru w formie pisemnej. 1.25. Wykonawca zobowiązany jest stosować w czasie realizacji zamówienia wszelkie obowiązujące przepisy z zakresu prawa budowlanego, BHP, ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ppoż. oraz zapewnić stały nadzór techniczny. Wykonawca jest zobowiązany pokryć wszelkie opłaty i kary nałożone przez właściwe podmioty, organy i instytucje za dokonane przez Wykonawcę złamanie prawa, przekroczenie norm i przepisów w trakcie realizacji umowy oraz zawinione zaniedbania. 1.26. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego terenu budowy. 1.27. Przedmiot zamówienia należy wykonać z należytą starannością zgodnie z: 1) umową; 2) z zapytaniem ofertowym; 3) obowiązującymi polskimi przepisami prawa i normami; 4) aktualną, posiadaną najnowszą wiedzą techniczną, przepisami bhp, ppoż. oraz z zasadami doświadczenia zawodowego; 5) uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 1.28. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich niezbędnych prac pomocniczych i towarzyszących oraz robót tymczasowych i innych niezbędnych oraz nieuwzględnionych w wycenie i przedmiarze robót, jednak bez których nie będzie można ukończyć obiektu oraz przystąpić do jego użytkowania. Obowiązki Wykonawcy obejmują wszelkie zadania, elementy oraz roboty, które są objęte zapytaniem ofertowym wraz z załącznikami, a dotyczące przedmiotu zamówienia. W cenie ofertowej należy również przewidzieć i uwzględnić niezbędne środki i czas na realizacje wszystkich niezbędnych prac potrzebnych do realizacji przedmiotowego zadania, w szczególności: a) Organizację, zagospodarowanie, utrzymanie i likwidację placu budowy oraz poniesienia kosztów z tym związanych. b) Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów oraz poniesienie kosztów z tym związanych. 3c) Obsługa konserwatorska w przypadku wystąpienia sytuacji, dla której taka obsługa jest wymagana d) Uporządkowanie po zakończeniu robót terenu budowy. Odpowiedzialność Wykonawcy za teren budowy rozpoczyna się z dniem przekazania placu budowy i trwa do zakończenia odbioru końcowego. e) Koszty związane z przywróceniem do stanu pierwotnego terenu inwestycji, likwidacji ewentualnych szkód, wypłat odszkodowań za wyrządzone szkody na posesjach i obiektach istniejących. f) koszt przygotowania terenu budowy, g) budowa, utrzymanie i rozbiórka zaplecza budowy, h) zabezpieczenie i ochrona placu budowy, i) uporządkowanie placu budowy po zakończeniu robót, j) zabezpieczenie mienia zgromadzonego na placu budowy, k) uzyskanie wszelkich pozwoleń, decyzji i dokumentów koniecznych dla zamawiającego do użytkowania obiektu, l) wykonanie innych robót i czynności, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, wynikających z Prawa Budowlanego, Polskich Norm, zasad wiedzy i sztuki budowlanej, ł) usunięcie powstałych w czasie wykonywania robót odpadów w sposób zgodny z zapisami Ustawy o Odpadach oraz Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, m) wykonanie pozostałych robót budowlanych, usług i dostaw, określonych w zapytaniu i w opisie przedmiotu zamówienia, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 1.29. Materiały uzyskane w trakcie robót przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane Zamawiającemu. 1.30. Wymagania dotyczące Wykonawcy: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się spełnieniem n/w warunków udziału w postępowaniu: 1.31. Doświadczenie - dla części I - Prace konserwatorskie 1Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. roboty budowlane o wartości zadania nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto, co winni potwierdzić dowodami czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty. Zamawiający przez zamówienie rozumie jedną umowę. Przez zamówienie należy rozumieć: - zamówienie rozpoczęte i zakończone w w/w okresie - zamówienie zakończone w w/w okresie, a rozpoczęte wcześniej niż w w/w okresie. - dla części II - Prace konserwatorskie 2: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. roboty budowlane o wartości zadania nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, co winni potwierdzić dowodami czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty. Zamawiający przez zamówienie rozumie jedną umowę. Przez zamówienie należy rozumieć: - zamówienie rozpoczęte i zakończone w w/w okresie - zamówienie zakończone w w/w okresie, a rozpoczęte wcześniej niż w w/w okresie. 1.32. Potwierdzeniem spełniania w/w warunku (dla Części I i Części II) będzie złożenie wykazu robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na 4rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - Załącznik nr 2. 4. Wymagany, minimalny okres gwarancji: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 96 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Dokument nr: 01/2025 (01) Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 12.04.2025 r. do godz. 12:00 - osobiście: w siedzibie biura Zarządu Fundacji: Koćmierzów 2, 27-650 Samborzec - za pośrednictwem poczty tradycyjnej (liczy się termin wpływu): Biuro Zarządu Fundacji: Koćmierzów 2, 27-650 Samborzec, Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji zamówienia: do 27 listopada 2025 r. Wymagania: 2. Płatność za realizację zadania zostanie zrealizowana po zakończeniu całości robót i po odbiorze końcowym zadania. 3. Kryteria oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1) Cena oferty - waga kryterium 90% (jako cenę należy rozumieć kwotę brutto za zamówienie); 2) Doświadczenie Wykonawcy - waga kryterium 5%; 3) Długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady - 5% L.p. 1. Nazwa kryterium Cena oferty 2. Doświadczenie Wykonawcy 3. Długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady OpisWagaSposób oceny Cena oferty brutto (z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia, na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę Doświadczenie Wykonawcy - ilość zakończonych porównywalnych robót budowlanych o wartości min. - 50 000,00 zł brutto Długość udzielonego okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady w pełnych miesiącach. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 96 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. W przypadku gdy Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres dłuższy niż 96 m-cy do oceny ofert w kryterium będzie policzony termin 96 m-cy jako maksymalny żądany przez Zamawiającego.90% = 90 pktSposób oceny matematyczny: najniższa zaoferowana cena brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu ................................... x 90 cena brutto oferty badanej 1-5 pktZgodnie z deklaracją Wykonawcy: - 1 zadanie - 1 pkt; - 2 zadania - 2 pkt; - 3 zadania - 3 pkt; - 4 zadania - 4 pkt; - 5 zadań i więcej - 5 pkt. 0-5 pktSposób oceny matematyczny: długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady w badanej ofercie .................................... x 5 najdłuższa zaoferowana długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Wykonawca winien wypełnić w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego część dotyczącą kryterium ,,Długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady". W tej części formularza zadeklarowany okres zostanie przyjęty do w/w punktacji i będzie obowiązywał w umowie i po jej realizacji. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów w ocenie 5Łączna liczba przyznanych punktów będzie stanowiła sumę punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert. Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w zapytaniu ofertowym winien w cenie brutto ująć wszelkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia i warunkami stawianymi przez Zamawiającego niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić inne opłaty i podatki, a także ewentualne upusty, rabaty zastosowane przez Wykonawcę. Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów (maksymalnie 100 pkt, tj. w kryterium cena oferty - 90 pkt, w kryterium doświadczenie Wykonawcy - 5 pkt oraz w kryterium długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady - 5 pkt). Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 5. Warunki płatności: przelew do 30 dni. Wynagrodzenie płatne będzie - z zastrzeżeniem potrąceń lub zatrzymań dokonanych przez Zamawiającego, przewidzianych Umową lub przepisami prawa - w ciągu 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 6. Wymagany sposób dostarczenia przedmiotu zamówienia: nie dotyczy 7.2. Zaleca się złożyć ofertę na Formularzu oferty - Załącznik nr 1. 7.3. Do oferty należy dołączyć: o Formularz oferty - Załącznik nr 1 (wzór), o Wykaz robót budowlanych - Załącznik nr 2 (wzór) o Oświadczenie wykonawcy/ wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia - Załącznik nr 3 (wzór) o Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych - (jeśli dotyczy). 7.4. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. 7.5. Oferta wraz załącznikami musi być czytelna. 7.6. Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę. 7.7. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia. 7.8. Cena oferty brutto stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia. 7.9. Obliczona cena musi być wyrażona w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku VAT. 10. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na adres poczty elektronicznej podany przez 9. Wszelkiego 6Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma. 11. Zamawiający odrzuca ofertę zgodnie z art. 226 ustawy Prawo zamówień publicznych. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania lub zmiany treści zapytania ofertowego w każdym czasie bez podania przyczyn. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz możliwości niepodpisania umowy z Wykonawcą. 14. Zamawiający zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia. 15. Na wykonanie zadania zostanie zawarta umowa zgodnie z załączonym projektem umowy - Załącznik nr 4. 16. Okres związania ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu do składania ofert. 17. Strony umowy (Zamawiający i Wykonawca) zobowiązane są do poddania ewentualnych sporów we wzajemnych relacjach o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu. Uwagi: 18. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) informuję, iż: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Fundusz Lokalny SMK ? osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów; ? przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy; X przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze; ? przetwarzanie jest niezbędne do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej; ? przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi; ? przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności, gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem. Uzasadniony interes odnosi się do.................................................................. 4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, dalej ,,ustawa Pzp"; 5) Pani/Pana dane osobowe będą/nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej na podstawie: ...........................nd.................................................................................... 6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność 7) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych (na podst. art. 15 RODO) oraz prawo ich sprostowania (na podst. art. 16 RODO), usunięcia, ograniczenia przetwarzania (na podst. art. 18 RODO), prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w 7dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; 8) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych; 10) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 11) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. 12) nie przysługuje Państwu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Odpowiedzi na poniższe zapytanie ofertowe prosimy udzielić na załączonym formularzu. Kontakt: 8. Osoba upoważniona do kontaktu: Stanisław Baska, tel. 607 560 016 lub mailowo: stachbas@poczta.onet.pl rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje, itp. (wszelką korespondencję) Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną (e-mail: fundacjasmk@gmail.com), przy czym każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. |
© eurobudowa.pl 2004-2025