Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
692z dziś
5724z ostatnich 7 dni
24479z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Prace konserwatorskie

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace konserwatorskie

Data zamieszczenia: 2025-03-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Fundacja Fundusz Lokalny SMK
Koćmierzów 2
27-650 Samborzec
powiat: sandomierski
tel. 531 586 222, tel. 607 560 016
fundacjasmk@gmail.com
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Samborzec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 531 586 222, te
Termin składania ofert: 2025-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Fundacja Fundusz Lokalny SMK zwraca się z zapytaniem w sprawie wykonania niżej opisanego
zamówienia:
,,Prace konserwatorskie w budynku Resztówki w Kotowej Woli
w gminie Zaleszany"
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1.1. Zadanie pn. ,,Prace konserwatorskie w budynku Resztówki w Kotowej Woli w gminie
Zaleszany" dofinansowane będzie ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
na podstawie wstępnej promesy dofinansowania inwestycji Nr RPOZ/2022/12407/PolskiLad
oraz na podstawie dotacji udzielonej przez Gminę Zaleszany.
1.2. W ramach zadania zostanie wykonany następujący zakres prac konserwatorskich:
1.2.1. odtworzenie posadzek - wykonanie posadzek - klepka parkietowa,
1.2.2. odtworzenie tynków zewnętrznych,
1.2.3. odtworzenie posadzek - wykonanie posadzek - płyty granitowe.
1.3. Zamówienie będzie realizowane w dwóch częściach. Przedmiot zamówienia został
podzielony na następujące części:
- Część I - Prace konserwatorskie 1:
o posadzki drewniane - parkiet;
- Część II - Prace konserwatorskie 2
o posadzki kamienne - granitowe,
o granitowe posadzki kamienne tarasów zewnętrznych,
o odtworzenie tynków zewnętrznych gzyms dolny ciągniony,
Dopuszcza się złożenie przez jednego Oferenta oferty na jedną lub dwie części
zamówienia.
Szczegółowy zakres robót wskazany jest w załączniku nr Zał. 10 KOSZTORYS-ŚLEPY-
Dwór-Kotowa_Wola-posadzki-schody-gzyms-cokół (przedmiar z wykazem prac).
UWAGA! Załączony do zapytania ofertowego przedmiar robót (kosztorys ślepy) obejmuje
wykonanie robót budowlanych w zakresie:
- posadzek drewnianych,
- posadzek kamiennych,
- posadzek kamiennych tarasów zewnętrznych,
- okładziny schodów zewnętrznych głównych,
- okładziny schodów zewnętrznych bocznych,
- gzyms dolny ciągniony,
- cokół kamienny granitowy.
W ramach niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wykonać ograniczony
zakres tj. roboty budowlane w zakresie:
1- posadzek drewnianych,
- posadzek kamiennych,
- posadzek kamiennych tarasów zewnętrznych,
- gzyms dolny ciągniony.
Dodatkowe informacje o zakresie prac niezbędnych do wykonania zostały opisane w
załącznikach nr 5, nr 6a, nr 6b, nr 6c, nr 11, niniejszym zapytaniu ofertowym wraz z
załącznikami, wzorze umowy oraz w przedmiarach robót stanowiących załącznik do zapytania.
Do wyceny należy przyjąć pełny zakres robót wynikający z załączników do zapytania
ofertowego.
1.5. UWAGA! Załączone przedmiary robót są materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny
ryczałtowej oferty, a ewentualne nieujęte w nim elementy robót wynikające z zapytania nie
mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia.
1.6. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z
zapytania ofertowego, przedmiaru robót, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do
eksploatacji zainstalowanych urządzeń, koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i
zabezpieczeniem terenu budowy.
1.7. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbędne do
wykonania zadania i uzyskania niezbędnych pozwoleń (o ile będą wymagane). Do obowiązków
Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie prób, sprawdzeń i badań, uzyskiwanie
warunków, zgód i opinii niezbędnych do wykonywania robót.
1.8. Przedstawiony zakres robót i przedmiar robót są jedynie instrumentem pomocniczym do
przygotowania oferty. Zaleca się, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty zapoznał się na
miejscu z przedmiotem zamówienia, a następnie uwzględnił w ofercie ewentualne dodatkowe
koszty związane z realizacją zadania.
1.9. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia budowli narażonych na uszkodzenia w
wyniku prowadzonych prac.
1.10. Wykonawca ma obowiązek składowania odpadów i ich wywiezienia na składowisko odpadów
zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.
1.11. Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z lokalnymi warunkami realizacji przedmiotu
zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty i
prawidłowego wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia. Wszelkie utrudnienia
wynikające z warunków realizacji przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w cenie podanej
w ofercie. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w terenie przed
przystąpieniem do przygotowania oferty, celem sprawdzenia warunków związanych z
wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania wszelkich
dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się
możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia
elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszty związane z przeprowadzeniem
wizji lokalnej w terenie poniesie Wykonawca.
1.12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi za wady na
okres nie krótszy. niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 96 miesięcy. W przypadku gdy
Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres dłuższy niż 96 m-cy do
oceny ofert w kryterium będzie policzony termin 96 m-cy jako maksymalny żądany przez
Zamawiającego.
1.13. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia zamawiającemu przed podpisaniem umowy
pisemnej gwarancji jakości.
1.14. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji.
1.15. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiającemu przysługują również
uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne na zasadach określonych w Kodeksie
cywilnym.
1.16. Wykonawca wykona prace budowlane objęte niniejszym zamówieniem w sposób
kompleksowy, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, normatywami,
instrukcjami oraz innymi przepisami dotyczącymi wykonawstwa, w tym zgodnie min. z:
1) przepisami zawartymi w Ustawie Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tj. Dz. U. z
2024 r., poz. 725 ze zmianami);
1.4.
22) przepisami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r.
w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie
(Dz. U. 2022 r., poz. 1225 z późniejszymi zmianami);
3) wszystkimi przepisami i normami mającymi zastosowanie i wpływ na kompletność i
prawidłowość wykonania zadania oraz docelowe bezpieczeństwo użytkowania wraz z
trwałością.
4) współczesną wiedzą techniczną oraz w sposób zapewniający właściwą jakość tych prac.
1.17. Wykonawca zobowiązuje się do udziału w spotkaniach związanych z realizacją inwestycji.
1.18. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za składowane materiały i sprzęt.
1.19. Zamawiający zapewnia pomieszczenie do ich adaptacji na potrzeby socjalno - sanitarne i
biurowych na potrzeby Wykonawcy.
1.20. Wykonawca wykona przedmiot umowy z własnych materiałów.
1.21. Wykonawca ma obowiązek zastosowania materiałów i urządzeń dopuszczonych do stosowania
w budownictwie. Wszystkie materiały i urządzenia przed wbudowaniem muszą uzyskać
akceptację Inspektora nadzoru. Wszelkie zmiany muszą uzyskać akceptację Inspektora nadzoru
oraz Zamawiającego. W przypadku gdy materiały lub roboty nie będą w pełni zgodne
z zapytaniem ofertowym i wpłynie to na niezadowalającą jakość prac, takie materiały będą
niezwłocznie zastąpione innymi, właściwymi na koszt Wykonawcy.
1.22. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny
być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do
stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane. Wszystkie materiały i
urządzenia powinny posiadać stosowne atesty, certyfikaty bezpieczeństwa i świadectwa
zgodności.
1.23. Dostarczone i wbudowane przez Wykonawcę materiały winny posiadać atesty, certyfikaty,
deklaracje zgodności. Na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora nadzoru Wykonawca
obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat zgodności z Polską
normą lub aprobatę techniczną.
1.24. Zmiany w trakcie robót mogą być przez Wykonawcę wykonywane wyłącznie za zgodą
Zamawiającego i Inspektora nadzoru w formie pisemnej.
1.25. Wykonawca zobowiązany jest stosować w czasie realizacji zamówienia wszelkie obowiązujące
przepisy z zakresu prawa budowlanego, BHP, ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ppoż.
oraz zapewnić stały nadzór techniczny. Wykonawca jest zobowiązany pokryć wszelkie opłaty i
kary nałożone przez właściwe podmioty, organy i instytucje za dokonane przez Wykonawcę
złamanie prawa, przekroczenie norm i przepisów w trakcie realizacji umowy oraz zawinione
zaniedbania.
1.26. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich
pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego terenu budowy.
1.27. Przedmiot zamówienia należy wykonać z należytą starannością zgodnie z:
1) umową;
2) z zapytaniem ofertowym;
3) obowiązującymi polskimi przepisami prawa i normami;
4) aktualną, posiadaną najnowszą wiedzą techniczną, przepisami bhp, ppoż. oraz z zasadami
doświadczenia zawodowego;
5) uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
1.28. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich
niezbędnych prac pomocniczych i towarzyszących oraz robót tymczasowych i innych
niezbędnych oraz nieuwzględnionych w wycenie i przedmiarze robót, jednak bez których nie
będzie można ukończyć obiektu oraz przystąpić do jego użytkowania. Obowiązki Wykonawcy
obejmują wszelkie zadania, elementy oraz roboty, które są objęte zapytaniem ofertowym wraz
z załącznikami, a dotyczące przedmiotu zamówienia. W cenie ofertowej należy również
przewidzieć i uwzględnić niezbędne środki i czas na realizacje wszystkich niezbędnych prac
potrzebnych do realizacji przedmiotowego zadania, w szczególności:
a) Organizację, zagospodarowanie, utrzymanie i likwidację placu budowy oraz poniesienia
kosztów z tym związanych.
b) Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie
na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów oraz poniesienie kosztów z tym związanych.
3c) Obsługa konserwatorska w przypadku wystąpienia sytuacji, dla której taka obsługa jest
wymagana
d) Uporządkowanie po zakończeniu robót terenu budowy. Odpowiedzialność Wykonawcy za
teren budowy rozpoczyna się z dniem przekazania placu budowy i trwa do zakończenia
odbioru końcowego.
e) Koszty związane z przywróceniem do stanu pierwotnego terenu inwestycji, likwidacji
ewentualnych szkód, wypłat odszkodowań za wyrządzone szkody na posesjach i obiektach
istniejących.
f) koszt przygotowania terenu budowy,
g) budowa, utrzymanie i rozbiórka zaplecza budowy,
h) zabezpieczenie i ochrona placu budowy,
i) uporządkowanie placu budowy po zakończeniu robót,
j) zabezpieczenie mienia zgromadzonego na placu budowy,
k) uzyskanie wszelkich pozwoleń, decyzji i dokumentów koniecznych dla zamawiającego do
użytkowania obiektu,
l) wykonanie innych robót i czynności, które były do przewidzenia na etapie przygotowania
oferty, wynikających z Prawa Budowlanego, Polskich Norm, zasad wiedzy i sztuki
budowlanej,
ł) usunięcie powstałych w czasie wykonywania robót odpadów w sposób zgodny z zapisami
Ustawy o Odpadach oraz Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
m) wykonanie pozostałych robót budowlanych, usług i dostaw, określonych w zapytaniu
i w opisie przedmiotu zamówienia, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu
zamówienia.
1.29. Materiały uzyskane w trakcie robót przedstawiające wartość użytkową lub materialną
zostaną przekazane Zamawiającemu.
1.30. Wymagania dotyczące Wykonawcy:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się spełnieniem n/w warunków udziału
w postępowaniu:
1.31. Doświadczenie
- dla części I - Prace konserwatorskie 1Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że nie
wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej
1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. roboty budowlane
o wartości zadania nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto, co winni potwierdzić dowodami czy
roboty te zostały wykonane w sposób należyty. Zamawiający przez zamówienie rozumie jedną
umowę.
Przez zamówienie należy rozumieć:
- zamówienie rozpoczęte i zakończone w w/w okresie
- zamówienie zakończone w w/w okresie, a rozpoczęte wcześniej niż w w/w okresie.
- dla części II - Prace konserwatorskie 2:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim
rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. roboty budowlane o wartości zadania nie
mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, co winni potwierdzić dowodami czy roboty te zostały
wykonane w sposób należyty. Zamawiający przez zamówienie rozumie jedną umowę.
Przez zamówienie należy rozumieć:
- zamówienie rozpoczęte i zakończone w w/w okresie
- zamówienie zakończone w w/w okresie, a rozpoczęte wcześniej niż w w/w okresie.
1.32. Potwierdzeniem spełniania w/w warunku (dla Części I i Części II) będzie złożenie wykazu
robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi
stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca
wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na
4rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie
dokumenty - Załącznik nr 2.
4. Wymagany, minimalny okres gwarancji: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił
gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 96
miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.

Dokument nr: 01/2025 (01)

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 12.04.2025 r. do godz. 12:00
- osobiście: w siedzibie biura Zarządu Fundacji: Koćmierzów 2, 27-650 Samborzec
- za pośrednictwem poczty tradycyjnej (liczy się termin wpływu): Biuro Zarządu Fundacji:
Koćmierzów 2, 27-650 Samborzec,

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia: do 27 listopada 2025 r.

Wymagania:
2. Płatność za realizację zadania zostanie zrealizowana po zakończeniu całości robót i po odbiorze
końcowym zadania.
3. Kryteria oceny ofert:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
1)
Cena oferty - waga kryterium 90% (jako cenę należy rozumieć kwotę brutto za zamówienie);
2)
Doświadczenie Wykonawcy - waga kryterium 5%;
3)
Długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady - 5%
L.p.
1.
Nazwa
kryterium
Cena oferty
2. Doświadczenie
Wykonawcy
3. Długość
okresu
gwarancji
jakości i
rękojmi za
wady
OpisWagaSposób oceny
Cena oferty brutto (z
podatkiem VAT) za
realizację przedmiotu
zamówienia, na którą
powinny składać się
wszelkie koszty
ponoszone przez
Wykonawcę
Doświadczenie
Wykonawcy - ilość
zakończonych
porównywalnych
robót budowlanych o
wartości min. -
50 000,00 zł brutto
Długość udzielonego
okresu gwarancji
jakości i rękojmi za
wady w pełnych
miesiącach.
Zamawiający
wymaga, aby
Wykonawca udzielił
gwarancji jakości i
rękojmi za wady na
okres nie krótszy niż
36 miesięcy i nie
dłuższy niż 96
miesięcy licząc od
dnia podpisania
protokołu odbioru
końcowego. W
przypadku gdy
Wykonawca udzieli
gwarancji jakości i
rękojmi za wady na
okres dłuższy niż 96
m-cy do oceny ofert w
kryterium będzie
policzony termin 96
m-cy jako
maksymalny żądany
przez Zamawiającego.90% = 90 pktSposób oceny matematyczny:
najniższa zaoferowana cena brutto
spośród
ofert
niepodlegających
odrzuceniu
................................... x 90
cena brutto oferty badanej
1-5 pktZgodnie z deklaracją Wykonawcy:
- 1 zadanie - 1 pkt;
- 2 zadania - 2 pkt;
- 3 zadania - 3 pkt;
- 4 zadania - 4 pkt;
- 5 zadań i więcej - 5 pkt.
0-5 pktSposób oceny matematyczny:
długość okresu gwarancji jakości i
rękojmi za wady w badanej ofercie
.................................... x 5
najdłuższa zaoferowana długość
okresu gwarancji jakości i rękojmi
za wady spośród ofert
niepodlegających odrzuceniu
Wykonawca winien wypełnić w
Formularzu ofertowym,
stanowiącym załącznik nr 1 do
niniejszego zapytania ofertowego
część dotyczącą kryterium ,,Długość
okresu gwarancji jakości i rękojmi
za wady". W tej części formularza
zadeklarowany okres zostanie
przyjęty do w/w punktacji i będzie
obowiązywał w umowie i po jej
realizacji.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów w ocenie
5Łączna liczba przyznanych punktów będzie stanowiła sumę punktów przyznanych w poszczególnych
kryteriach oceny ofert.
Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w zapytaniu ofertowym winien w
cenie brutto ująć wszelkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia i warunkami
stawianymi przez Zamawiającego niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu
zamówienia oraz uwzględnić inne opłaty i podatki, a także ewentualne upusty, rabaty zastosowane
przez Wykonawcę. Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania
zamówienia. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia.
Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów
(maksymalnie 100 pkt, tj. w kryterium cena oferty - 90 pkt, w kryterium doświadczenie Wykonawcy
- 5 pkt oraz w kryterium długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady - 5 pkt). Punktacja
przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do
dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Warunki płatności: przelew do 30 dni.
Wynagrodzenie płatne będzie - z zastrzeżeniem potrąceń lub zatrzymań dokonanych przez
Zamawiającego, przewidzianych Umową lub przepisami prawa - w ciągu 30 dni od dnia otrzymania
przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
6. Wymagany sposób dostarczenia przedmiotu zamówienia: nie dotyczy
7.2. Zaleca się złożyć ofertę na Formularzu oferty - Załącznik nr 1.
7.3. Do oferty należy dołączyć:
o Formularz oferty - Załącznik nr 1 (wzór),
o Wykaz robót budowlanych - Załącznik nr 2 (wzór)
o Oświadczenie wykonawcy/ wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia -
Załącznik nr 3 (wzór)
o Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych
dokumentów rejestracyjnych - (jeśli dotyczy).
7.4. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
7.5. Oferta wraz załącznikami musi być czytelna.
7.6. Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę.
7.7. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia.
7.8. Cena oferty brutto stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu
zamówienia.
7.9. Obliczona cena musi być wyrażona w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem należnego
podatku VAT.
10. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający
domniema, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na adres poczty elektronicznej podany przez
9. Wszelkiego
6Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią
pisma.
11. Zamawiający odrzuca ofertę zgodnie z art. 226 ustawy Prawo zamówień publicznych.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania lub zmiany treści zapytania ofertowego w każdym
czasie bez podania przyczyn.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz
możliwości niepodpisania umowy z Wykonawcą.
14. Zamawiający zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia
zamówienia.
15. Na wykonanie zadania zostanie zawarta umowa zgodnie z załączonym projektem umowy -
Załącznik nr 4.
16. Okres związania ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu do składania ofert.
17. Strony umowy (Zamawiający i Wykonawca) zobowiązane są do poddania ewentualnych sporów we
wzajemnych relacjach o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest
dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym
przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą
prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.

Uwagi:
18. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) informuję,
iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Fundusz Lokalny SMK
? osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym
lub większej liczbie określonych celów;
? przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą,
lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
X przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na
administratorze;
? przetwarzanie jest niezbędne do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub
innej osoby fizycznej;
? przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w
ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi;
? przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów
realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których
nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności
osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności, gdy
osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem.
Uzasadniony interes odnosi się do..................................................................
4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo
zamówień publicznych, dalej ,,ustawa Pzp";
5) Pani/Pana dane osobowe będą/nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji
międzynarodowej na podstawie:
...........................nd....................................................................................
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp,
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób
gwarantujący jego nienaruszalność
7) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych (na podst. art. 15 RODO) oraz prawo ich
sprostowania (na podst. art. 16 RODO), usunięcia, ograniczenia przetwarzania (na podst. art. 18
RODO), prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w
7dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie
odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
8) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych osobowych;
10) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
11) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie
profilowania.
12) nie przysługuje Państwu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj.
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
Odpowiedzi na poniższe zapytanie ofertowe prosimy udzielić na załączonym formularzu.

Kontakt:
8. Osoba upoważniona do kontaktu:
Stanisław Baska, tel. 607 560 016 lub mailowo: stachbas@poczta.onet.pl
rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje, itp. (wszelką
korespondencję) Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną
(e-mail: fundacjasmk@gmail.com), przy czym każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie
potwierdza fakt ich otrzymania.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.