wielkopolskie (Poznań)
warmińsko-mazurskie (Ełk)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa armatury |
Data zamieszczenia: | 2025-03-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedsiębiorstwo Komunalne w Kruszwicy Sp. z o.o ul. Goplańska 2 88-150 Kruszwica powiat: inowrocławski tel. 52 3515377, 52 351 54 37 zwik@pk-kruszwica.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Kruszwica |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 52 3515377, 52 |
Termin składania ofert: | 2025-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,DOSTAWA ARMATURY HAWLE NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNALNEGO W KRUSZWICY SP. Z o.o." 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa armatury produkowanej przez firmę HAWLE 2. Zakres dostawy, zasady wykonywania zamówienia i szczegółowe warunki realizacji przedmiotowego zamówienia określają: 1) Formularz oferty (Załącznik nr 1). 2) Wzór umowy (Załącznik tir 3). CPV: 42130000-9 Otwarcie ofert: Zamawiający otworzy oferty w dniu 25.03.2025 r. o godz. 8:00. Składanie ofert: 1. Dostawca zamieszcza ofertę wraz z załącznikami w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą i adresem dostawcy i zamawiającego, opisaną w następujący sposób: Nazwa i adres dostawcy Przedsiębiorstwo Komunalne w Kruszwicy sp. z o.o. Ul. Goplańska 2 88-150 Kruszwica ,,DOSTAWA ARMATURY HAWLE NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNALNEGO W KRUSZWICY SP. Z O.O." nie otwierać przed 25.03.2025 r. przed godz. 8:00 2. Ofertę w formie papierowej należy przesłać na adres Przedsiębiorstwo Komunalne w Kruszwicy Sp. z o.o., Ul. Goplańska 2, 88-150 Kruszwica. Zamawiający dopuszcza osobiste złożenie oferty w sekretariacie. 3. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 24.03.2025 r. do godz. 15:00. Miejsce i termin realizacji: V. Okres, na jaki zostanie zawarta umowa: Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.03.2026r. Wymagania: II. Tryb udzjelenia zamówienia: Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.). Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o latowego ze względu na wartość zamówienia nie przekraczającą progu 443 000 EURO. Postępowanie prowadzone jest przez zamawiającego zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień w Przedsiębiorstwie Komunalnym w Kruszwicy Sp.z o.o. 3. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. 4. Zakres zamówienia może zostać zrealizowany przez mikro i małych przedsiębiorców. 5. Zamawiający w ramach przedmiotowego zamówienia nie dopuszcza podwykonawstwa. VI. Warunki udziału w postępowaniu 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, tj.: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę ora/ służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Na podstawie nil 7 ust. 1 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia pubiieznego wyklucza się: - dostawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkl 3 ustawy; - dostawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym v\\\\'rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r, póz. 1124, 1285.1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r.. o ile została wpisami na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; - dostawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. I pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. 0 rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. póz. 120. 295 i 1598). jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 1 rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. b) Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia dostawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, który zawarł układ z wierzycielami, albo którego działalność jest zawieszona; c) Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia dostawcę, który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2. Zamawiający nic określa dodatkowych w arunków' udziału w postępow aniu. 3, W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w postępowaniu zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. 4. W przypadku, gdy złożona oferta budzi wątpliwości zamawiającego, jest nieczytelna lub nie zawiera wszystkich wymaganych załączników, zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania dodatkowych wyjaśnień i/łub uzupełnień dokumentów dotyczących treści złożonych ofert w loku badania i oceny ofert w terminie wyznaczonym przez zamawiającego. 5. Oferta dostaw'cy zostanie odrzucona w przypadku, gdy: 1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, 2) została złożona przez dostawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu. 3) dostawca w wyznaczonym terminie nie złożył dodatkowych wyjaśnień i/lub uzupełnień dokumentów dotyczących treści złożonych ofert w toku badania i oceny ofert. 4) dostawca nie zgodził się na przedłużenie terminu związania ofertą. 5} oferta nie została podpisana przez dostawcę. 6) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 6. Dostawca, który- nie spełni warunków- udziału w postępowaniu bądź przedstawi nieprawdziwe informacje zostanie wykluczony z postępowania VII. Kryteria oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: Przez rabat zamawiający rozumie procentową obniżkę od cen katalogowych produktów marki Hawle. dla których będzie stosowany obowiązujący cennik producenta. Najkorzystniejsza oferta to ta, która będzie zawierała najwyższy rabat od cen katalogowych produktów marki I lawie. VIII. Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający udzieli zamówienia dostawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszym zapytaniu warunki oraz przedstawi najwyższą wartość rabatu od cen katalogowych. 2. W przypadku oferowania przez dwóch lub więcej dostawców takiej samej wartości rabatu, zamawiający w-ezwie tych dostawców do złożenia ofert dodatkowych. 3. Dostawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować wartości rabatu niższego niż zaoferowane w złożonych ofertach. 4. Dostawca zostaje związany ofertą do dnia 23.04.2025r. 5. W uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zamawiający może tylko raz zwrócić się do dostawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony czas. nie dłuższy jednak niż 60 dni. Dostawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, zawiadamiając o tym zamawiającego. 6. W ramach złożonej oferty należy dostarczyć: 1) Formularz oferty w oryginale - załącznik nr 1 zapytania ofertowego. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia w oryginale - załącznik nr 2 zapytania. 7. Jeżeli osobą podpisującą ofertę nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisywania oferty, w oryginale lub poświadczone notarialnie. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez dostawcę. X. Kontakt z Zamawiającym 1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, informacje i zawiadomienia składane przez Zamawiającego oraz Dostawców przekazywane są pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: Przedsiębiorstwo Komunalne w Kruszwicy sp. z o.o.. Goplańska 2, 88-150 Kruszwica, e-mail: zwik@pk-kruszwica.pl 2. W przypadku przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji drogą elektroniczną, dostawca zobowiązany jest oryginał tych dokumentów przesłać niezwłocznie pocztą na wskazany powyżej adres. 3. Dostawcy mogą zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienia, a zamawiający zobowiązany jest udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że zapytanie wpłynęło do zamawiającego nie później niż na 7 dni przed upływem terminu składania ofert. 4. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływam terminu składania ofert zmienić treść zapylania ofertowego. O dokonanej zmianie treści zapytania ofertowego zamawiający poinformuje dostawców drogą mailową oraz zamieści ogłoszenie na stronie internetowej zamawiającego. 5. Jeżeli odpowiedzi na pytania lub zgłoszone problemy będą wiązały się ze zmianą warunków zamówienia, zamawiający może przedłużyć termin składania ofert. XI. Warunki płatności: Zamawiający ma obowiązek zapłaty faktury przelewem na rachunek bankowy dostawcy wskazany w treści faktury w terminie do 30 dni licząc od daty jej doręczenia i akceptacji przez zamawiającego, Za datę zapłaty uważać się będzie datę wydania dyspozycji polecenia przelewu kwoty na rachunek bankowy dostawcy. XII. Pozostałe informacje: 1. W przypadku, gdy wybrany dostawca będzie uchylać się od zawarcia umowy, zamawiający wybierze kolejnego dostawcę, którego oferta była najkorzystniejsza podczas oceny ofert. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Kontakt: 6. Osobą upoważnioną do kontaktu po stronie zamawiającego jest: Kierownik Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Jerzy Pindel od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00 tel. 52 3515377 e-mail: zwik@pk-kruszwica.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025