wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Odłów inwazyjnych gatunków żółwi |
Data zamieszczenia: | 2025-03-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu ul. Tadeusza Kościuszki 57 61-891 Poznań powiat: Poznań Telefon: +48 61 6396400 sekretariat.poznan@poznan.rdos.gov.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: +48 61 6396 |
Termin składania ofert: | 2025-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Odłów inwazyjnych gatunków żółwi Przedmiotem zamówienia jest odłów inwazyjnych gatunków żółwi. Zadanie wynika z realizacji projektu pn. ,,Wdrażanie działań z zakresu ochrony czynnej na obszarach Natura 2000" dofinansowanego ze środków FENX.01.05. Ochrona przyrody i rozwój zielonej infrastruktury Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 (FEnIKS). Realizację zadania przewidziano na lata 2025 - 2029. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz realizacji zamówienia określone są w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ Część zamówienia: LOT-0001 Tytuł: Odłów inwazyjnych gatunków żółwi Opis: Przedmiotem zamówienia jest odłów inwazyjnych gatunków żółwi. Zadanie wynika z realizacji projektu pn. ,,Wdrażanie działań z zakresu ochrony czynnej na obszarach Natura 2000" dofinansowanego ze środków FENX.01.05. Ochrona przyrody i rozwój zielonej infrastruktury Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 (FEnIKS). Decyzja o zapewnieniu finansowania nr MF/IP11.973.4.19.2025.ZFUE.FENIKS.23 z dnia 20.01.2025 r. Realizacja zadania jest przewidziana na lata 2025 - 2029. 1. W ramach przedmiotu zamówienia do zadań Wykonawcy należy: a) montaż 10 pułapek; b) kontrola zamontowanych pułapek; c) odłów inwazyjnych gatunków żółwi; d) trwałe usunięcie ze środowiska osobników odłowionych; e) przedłożenie corocznego sprawozdania z wykonanego zamówienia. 2. Wykonawca na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia musi posiadać zezwolenie wydane przez właściwego regionalnego dyrektora ochrony środowiska, o którym mowa w art. 120 ust. 2 ustawy o ochronie przyrody z dnia 16 kwietnia 2014 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 55). 3. Przedmiot zamówienia realizowany jest w obrębie następujących zbiorników wodnych: Jezioro Drzeczkowskie, Jezioro Witosławskie, Jezioro Wojnowickiego, stawów w Zglińcu oraz zbiorników pomiędzy Jeziorem Drzeczkowskim a Jeziorem Witosławskim. Obszar prowadzonych odłowów został przedstawiony na mapie stanowiącej Załącznik nr 1 do OPZ. Wewnętrzny identyfikator: WOK.082.4.2025.KS Główna klasyfikacja (cpv): 90721700 Usługi ochrony gatunków zagrożonych Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90721800 Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami, 77610000 Usługi zakładania pułapek, 90700000 Usługi środowiska naturalnego CPV: 90721700, 90721800, 77610000, 90700000 Dokument nr: 161322-2025, WOK.082.4.2025.KS Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia: Data otwarcia: 11/04/2025 12:00:00 (UTC+2) Specyfikacja: Dokumenty zamówienia Dokumenty zamówienia Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski Adres dokumentów zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b973707-8c6e-447e-8825-28c9f32b6ffd Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 11/04/2025 11:30:00 (UTC+2) Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji Podpodział krajowy (NUTS): Poznański (PL418) Kraj: Polska Informacje dodatkowe: 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art.132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz.1320), zwanej dalej "ustawą Pzp". 2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. 3. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 4. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 139 ust. 1 ustawy najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. 5. Zamówienie nie zostało podzielone na części ze względu na charakter zamówienia. Dokonanie podziału zamówienia na części wymagałoby skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części, co mogłoby narazić zamawiającego na nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz wprowadzić dodatkowe ryzyka zagrażające prawidłowej i terminowej realizacji zamówienia. Wskazać w tym przypadku należy, że w przypadku podziału zamówienia na części odpowiedzialność za ewentualne błędy w realizacji poszczególnych części zamówienia byłaby rozmyta i trudno byłoby jednoznacznie określić przyczynę błędu i podmiot odpowiedzialny za jego zaistnienie. Podobnie opóźnienia w przebiegu postępowań o udzielenie zamówień publicznych (wynikające m.in. z pytań do postępowań, uzupełnień dokumentów), a także ewentualne opóźnienia wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby zagrozić realizacji całości zamówienia. Powyższe okoliczności przemawiają za udzieleniem zamówienia jednemu wykonawcy. Brak podziału zamówienia na części nie ogranicza udziału w postępowaniu wykonawcom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw w rynku zamówień publicznych. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom). Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców. Wykonawca na żądanie Zamawiającego jest zobowiązany przedłożyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z art. 125 ust.1 ustawy Pzp, dotyczące Podwykonawcy, w celu udokumentowania, że wobec Podwykonawcy nie zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w SWZ. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis art. 122 ustawy Pzp stosuje się odpowiednio. Powierzenie czynności zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z przedmiotem zamówienia. 8. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp: a) w sytuacji złowienia więcej niż 15 osobników inwazyjnych gatunków żółwi oraz innych obcych gatunków żółwi, w okresie udzielonego zamówienia, zamawiający w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnej usługi polegającej na trwałym usunięciu ze środowiska pozostałych osobników obcych gatunków żółwi; b) w sytuacji, gdy po zakończeniu zamówienia, zamawiający w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu tych samych usług polegających na odłowieniu inwazyjnych gatunków żółwi. Zamawiający przy obliczaniu wartości zamówienia uwzględnił całkowitą jego wartość. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 11. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudniania osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 12. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp. 13. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych. 14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 15. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 261 ustawy Pzp. 17. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty. 15. Termin realizacji zamówienia: 1) etap 1.: do 31 października 2025 r., 2) etap 2.: do 31 października 2026 r., 3) etap 3.: do 31 października 2027 r., 18. Zamawiający informuje, że w przypadku nieotrzymania środków na realizację zamówienia postępowanie zostanie unieważnione (art. 257 pkt 1 ustawy Pzp). 19. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postepowaniu, określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ. 20. Zamawiający wymaga wskazania spełnienia następujących warunków określonych w art.112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczących d) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą, która posiada co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu odłowów żółwi słodkowodnych. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę wykazu usług. Przez jedną wykonaną usługę Zamawiający rozumie realizację przedmiotu jednej umowy (jednego zamówienia). Szacowany okres obowiązywania Okres obowiązywania: 31 Miesiące Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach Kontakt: Oficjalna nazwa: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu Numer rejestracyjny: NIP: 7781459285 Numer rejestracyjny: REGON: 300975927 Adres pocztowy: ul. Tadeusza Kościuszki 57 Miejscowość: Poznań Kod pocztowy: 61-891 Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Poznań (PL415) Kraj: Polska E-mail: sekretariat.poznan@poznan.rdos.gov.pl Telefon: +48 61 6396400 Adres strony internetowej: http://www.gov.pl/web/rdos-poznan Role tej organizacji: Nabywca |
© eurobudowa.pl 2004-2025