wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
dolnośląskie (Wrocław)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż kotłowni oraz instalacji przygotowania wody |
Data zamieszczenia: | 2025-03-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Silikaty Trąbki spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Plac Stefana Batorego 3 70-207 Szczecin powiat: Szczecin 666029298 gosia@silikatytrabki.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/219921 |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Szczecin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 666029298 |
Termin składania ofert: | 2025-03-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Innowacyjne rozwiązania w zakładzie Silikaty Trąbki Sp. z o,o, dla zrównoważonego rozwoju i gospodarki o obiegu zamkniętym. Powstaje w kontekście projektu KPOD.01.13-IW.01-0131/24 - Innowacyjne rozwiązania w zakładzie Silikaty Trąbki Sp. z o,o, dla zrównoważonego rozwoju i gospodarki o obiegu zamkniętym. Część 1 DOSTAWA i montaż kotłowni oraz instalacji przygotowania wody Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kotłowni na biomasę wraz z modernizacją systemu parowego w celu poprawy efektywności energetycznej obejmującą stworzenie instalacji parowej 16 bar w obiegu zamkniętym oraz instalację systemu przygotowania wody. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zaprojektowania i wykonania kotła oraz instalacji przygotowania wody; 2) dostawy i montażu kotła parowego płomienicowo płomieniówkowego trójciągowego o budowie poziomej opalanego pelletem o wydajności pary 2200-2500 kg/h i ciśnieniu 18 bar wraz z osprzętem; 3) dostawy i montażu instalacji uzdatniania wody; 4) dokonania oceny zgodności zespołu kotłowego; 5) udziału w odbiorze realizowanym przy udziale Urzędu Dozoru Technicznego (,,UDT"); 6) rozruchu układu kotłowego; 7) szkolenia załogi Zamawiającego z obsługi przedmiotu Zamówienia. Przedmiot Zamówienia będzie realizowany w 3 etapach: 1) Etap 1: wykonanie dokumentacji projektowej kotła oraz instalacji przygotowania wody; 2) Etap 2: dostawa elementów składających się na przedmiot Zamówienia; 3) Etap 3: montaż elementów dostarczonych w ramach Etapu 2, uruchomienie kotła wraz z instalacją przygotowania wody w infrastrukturze Zamawiającego oraz szkolenie załogi Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do takiego wykonania przedmiotu Umowy, aby składał się on z następujących elementów: 1) przedpalenisko ceramiczne i palnik z możliwością płynnej modulacji na pellet z systemem czyszczenia; 2) ekonomizer; 3) układ czyszczenia płomieniówek; 4) układ magazynowania i transportu pelletu do silosów min. pojemość magazynu 100 t; 5) układ transportu pelletu z magazynu do zbiornika przykotłowego; 6) system automatycznego odmulania; 7) system automatycznego odsalania; 8) zbiornik wody zasilającej poj. 5000-6000 l z pełnym odgazowaniem; 9) stacja odżelaziania i odmanganiania wody; 10) stacja zmiękczania wody; 11) układ odwróconej osmozy wydajność ok. 2000 l/h; 12) zbiornik buforowy na wodę osmotyczną pojemność 7000-8000 l; 13) układ pompowy ze zbiornika buforowego do zbiornika wody zasilającej kocioł; 14) układ dozowania chemii do uzdatniania wody kotłowej i membran osmotycznych; 15) szafy przemysłowe sterujące pracą zespołu kotłowego; 16) armatura pomp (moduł pompowy) zasilający kocioł; 17) palnik o konstrukcji szkieletowej trójwarstwowej; 18) wnętrze palnika wyposażone w stalowe osłony zabezpieczone powłoką ceramiczną; 19) palnik wyposażony w ruchome ruszta zapewniające czyszczenie w trybie ciągłym (również podczas pracy palnika); 20) palnik wyposażony w system czyszczenia pneumatycznego komory pod rusztem; 21) przedpalenisko z układem odprowadzania popiołu, zapewniające ograniczenie przedostawania się pyłu do kotła; 22) przedpalenisko z mobilną konstrukcją (możliwość odsuwania od kotła w celach serwisowych). Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia prawidłowego i stabilnego spalania, w taki sposób, aby powietrze było doprowadzane niezależnie zarówno w strefę nad, jak i pod ruszt (dwa obwody sterujące pracą wentylatorów). Wykonawca zobowiązuje się do odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu dostawy w taki sposób, aby nie uległ on jakimkolwiek uszkodzeniom do czasu realizacji prac montażowych. Strony oświadczają tym samym, że na Zamawiającym nie będzie ciążyło ryzyko uszkodzenia lub utraty przedmiotu dostawy do czasu zakończenia prac montażowych, a w szczególności Zamawiający nie będzie zobowiązany do dokonywania jakichkolwiek czynności konserwacyjnych w celu utrzymania przedmiotu dostawy w dobrym stanie lub zabezpieczenia go przed uszkodzeniem. Wszelka dokumentacja techniczna i projektowa stworzona przez Wykonawcę w ramach wykonania przedmiotu Zamówienia powinna tworzyć spójną całość, w tym ze standardem używanych materiałów, specyfikacją wyposażenia i rysunkami, a także powinna spełniać wymagania Urzędu Dozoru Technicznego, a tym samym powinna zostać sporządzona w sposób zapewniający odbiór przedmiotu Umowy przez Urząd Dozoru Technicznego. UWAGA! Wykonawca będzie realizował prace montażowe na istniejącej u Zamawiającego infrastrukturze - istniejącym już ciągu technologicznym, który zlokalizowany jest przy Ul. Leśnej 10, 73-121 Trąbki należącym do Zamawiającego. Ww. ciąg technologiczny stanowi jedną spójną całość. CPV: 42162000-2, 42912000-2, 44163140-3, 44622100-7 Dokument nr: 2025-83602-219921, 01/03/2025/PARP Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-03-20 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-04 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo zachodniopomorskie Powiat stargardzki Gmina Marianowo Miejscowość Trąbki Wymagania: Warunki zmiany umowy Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania: 1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - w takim wypadku zmianie ulegnie umowa w zakresie objętym zmianą ww. przepisów prawa; 2) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, w takim wypadku zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia Wykonawcy brutto, odpowiednio do zmiany wysokości stawki podatku VAT; 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia - w takim wypadku zmianie ulegnie umowa w zakresie objętym zmianą ww. zapisów umownych; 4) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących realizowania programu, w ramach którego zamówienie jest dofinansowane lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości - w takim wypadku zmianie ulegnie umowa w zakresie objętym zmianą wytycznych i zaleceń; 5) gdy wystąpią udokumentowane i obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia - w takim przypadku dopuszczalna jest zmiana zakresu umowy, wynagrodzenia Wykonawcy lub terminu jej wykonania w zakresie niezbędnym do usunięcia ww. skutków, tj. w przypadku zmiany terminu - przez czas trwania tych przeszkód lub czas usunięcia ich skutków; 6) gdy wystąpi konieczność zrealizowania przedmiotu Zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, materiałowych lub narzędzi, niż wskazane w projekcie wykonanym przez Wykonawcę w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych w tym projekcie rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Umowy. Rozliczenie ewentualnych usług zamiennych nastąpi kosztorysem różnicowym, który stanowić będzie różnicę pomiędzy kosztorysem usług objętych przedmiotem Zamówienia, a kosztorysem usług zamiennych; 7) gdy nastąpi konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia lub poszczególnych etapów, w sytuacji: ? W przypadku zawieszenia wykonywania usług przez Zamawiającego z powodów wystąpienia przyczyn technicznych lub organizacyjnych okresowo uniemożliwiających kontynuowanie wykonywania przedmiotu umowy, o czas zawieszenia. O zawieszeniu Zamawiający powiadomi Wykonawcę wskazując przyczynę zawieszenia; ? działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie - w takim przypadku termin zostanie wydłużony o czas występowania siły wyższej lub usunięcia jej skutków; ? w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od stron - termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do eliminacji okoliczności, za które Zamawiający lub Wykonawca nie odpowiadają; ? w przypadku udokumentowanych opóźnień ze strony dostawców/podwykonawców Wykonawcy, na które Wykonawca nie miał wpływu i nie wystąpiły one z powodu zaniedbań Wykonawcy (np. zbyt późnego złożenia zamówienia u dostawców). Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu oferty Typ Wiedza i doświadczenie Opis O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu Zamówienia. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie wykonał co najmniej: a) 10 zamówień, których przedmiotem jest produkcja kotłów na paliwa stałe, w tym co najmniej 2 na biomasę; b) 10 zamówień, których przedmiotem są kotły zasilane palnikami; c) 1 zamówienie, którego przedmiotem jest zaprojektowanie, dostawa oraz montaż kotła parowego. Spełnienie tego warunku będzie weryfikowane na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych zamówień. Wykaz ten powinien zawierać, co najmniej: a) określenie przedmiotu zrealizowanego zamówienia; b) datę zakończenia realizacji zamówienia; c) podmiot, na rzecz którego zamówienie zostało zrealizowane. Wzór wykazu zrealizowanych zamówień stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia poniższe warunki: 1) akceptuje treść niniejszego zapytania bez zastrzeżeń. Warunek ten będzie weryfikowany na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w złożonej przez niego ofercie; 2) nie podlega wykluczeniu. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, jeżeli: a) Wykonawca znajduje się na liście, o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącym środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy oraz rozporządzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających, jest jednostką (jakąkolwiek osobą prawną, podmiotem lub organem) z siedzibą w Rosji, która jest w ponad 50% własnością publiczną lub pod kontrolą publiczną lub będzie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego [dalej: ,,Ustawa"] Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę: ? wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy; ? którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy; ? którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy; b) f) Wykonawca jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: ? uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, ? posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, ? pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, ? pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z Zamawiającym, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych Zamawiającego. ? pozostawaniu z Zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Zamawiający będzie weryfikował spełnienie lub brak spełnienia podstaw do wykluczenia, o których mowa powyżej, poprzez złożone przez Wykonawcę oświadczenia zawarte w złożonej przez niego ofercie. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-03-13 Data ostatniej zmiany 2025-03-13 19:44:18 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium ceny brutto - 100% wagi oceny. Punkty będą liczone według następującego wzoru: ((Cena najniższa)/(Cena oferty ocenianej))× 100% × 100 punktów. Zamawiający wybierze Wykonawcę, który uzyskał największą ilość punktów, zgodnie z powyższym wzorem (zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku). Kontakt: Osoby do kontaktu Małgorzata Beczkowska tel.: 666029298 e-mail: gosia@silikatytrabki.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025