wielkopolskie (Poznań)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
warmińsko-mazurskie (Ełk)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Transport, montaż oraz demontaż wystawy edukacyjnej |
Data zamieszczenia: | 2025-03-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN Anielewicza 6 00-157 Warszawa powiat: Warszawa przetargi@polin.pl https://polin.ezamawiajacy.pl/pn/POLIN/demand/notice/public/159666/details |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Transport, montaż oraz demontaż wystawy edukacyjnej pt. ,,Pełno ich nigdzie. Przywracanie pamięci o polskich Żydach w przestrzeni miejskiej" na trasie Warszawa - Poznań - Warszawa. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu, montażu oraz demontażu wystawy edukacyjnej pt. ,,Pełno ich nigdzie. Przywracanie pamięci o polskich Żydach w przestrzeni miejskiej" na trasie Warszawa - Poznań - Warszawa (z uwzględnieniem spakowania i rozpakowania elementów wystawy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) 2) załącznik nr 1 do OPZ - Instrukcja transportu i montażu wystawy CPV: 60000000-8, 60100000-9,45223800-4 Dokument nr: 2025/BZP 00146763, DPR.217.12.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-03-24 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://polin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://polin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej Zamawiającego MarketPlanet pod adresem https://oneplace.marketplanet.pl/reulamin 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@polin.pl, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy, 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO, 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia), b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników), c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego), d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://polin.ezamawiajacy.pl/pn/POLIN/demand/notice/public/159666/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-03-24 10:00 Miejsce składania ofert: https://polin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-05-12 do 2025-05-16 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: DPR.217.12.2025 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu, montażu oraz demontażu wystawy edukacyjnej pt. ,,Pełno ich nigdzie. Przywracanie pamięci o polskich Żydach w przestrzeni miejskiej" na trasie Warszawa - Poznań - Warszawa (z uwzględnieniem spakowania i rozpakowania elementów wystawy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) 2) załącznik nr 1 do OPZ - Instrukcja transportu i montażu wystawy 4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego 45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-05-12 do 2025-05-16 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryterium oceny ofert określonych w SWZ. 2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów: 1) Cena [C] - waga kryterium - 60 pkt 2) Doświadczenie koordynatora zadania skierowanego do realizacji zamówienia [D] - 40 pkt 3. Zasady oceniania oferty w kryterium ,,Cena" punkty w kryterium ,,Cena" zostaną obliczone zgodnie z poniższym wzorem: najniższa całkowita cena ofertowa C = --------------------------------------------------------------- x 60 pkt cena całkowita oferty badanej gdzie: C- liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium, Najniższa całkowita cena ofertowa - to najniższa cena całkowita brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, Cena całkowita oferty badanej - to cena całkowita brutto oferty badanej niepodlegającej odrzuceniu. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 60 punktów. 4. Zasady oceny ofert w kryterium ,,Doświadczenie koordynatora zadania skierowanego do realizacji zamówienia" Kryterium ,,Doświadczenie koordynatora zadania skierowanego do realizacji zamówienia" zostanie ocenione na podstawie podanego w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, doświadczenia w nadzorze lub realizacji montażu i demontażu konstrukcji tymczasowych osoby skierowanej do realizacji zamówienia w roli koordynatora zadania. Wykonawca zobligowany jest wskazać w Formularzu ofertowym: imię i nazwisko osoby skierowanej do realizacji zamówienia w roli koordynatora oraz informacje na temat posiadanego przez koordynatora doświadczenia w nadzorowaniu lub montażu i demontażu konstrukcji tymczasowych (przez konstrukcje tymczasowe Zamawiający rozumie w szczególności: wystawy podróżujące, rusztowania, elementy scenograficzne, elementy wystaw, meble, stanowiska ekspozycyjno-wystawiennicze). Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium następująco: a) brak doświadczenia w zakresie nadzoru lub realizacji montażu i demontażu konstrukcji tymczasowych - 0 pkt b) nadzór lub realizacja 1 montażu i demontażu konstrukcji tymczasowych - 10 pkt c) nadzór lub realizacja 2 montaży i demontaży konstrukcji tymczasowych - 20 pkt d) nadzór lub realizacja 3 montaży i demontaży konstrukcji tymczasowych - 30 pkt e) nadzór lub realizacja 4 montaży i demontaży konstrukcji tymczasowych - 40 pkt Punkty a) do e) nie ulegają sumowaniu. Wykonawca zobowiązany jest zaznaczyć w formularzu ofertowym tylko jedną z możliwych opcji dot. doświadczenia koordynatora oraz bezwzględnie uzupełnić wszystkie informacje zawarte w tabeli - stosownie do zaznaczonej opcji. Wykonawca musi wskazać w formularzu: przedmiot usługi (zakres) realizowany przez koordynatora, termin wykonania usługi, nazwę i adres podmiotu, na rzecz którego została wykonana usługa. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 40. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanych wyżej kryteriach ,,Ceny" i ,,Doświadczenia koordynatora zadania skierowanego do realizacji zamówienia" uzyska największą liczbę punktów, według wzoru: P = C + D gdzie: P - całkowita liczba punktów przyznanych ofercie, C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium ,,Cena", D - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium ,,Doświadczenia koordynatora zadania skierowanego do realizacji zamówienia ". 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie koordynatora zadania skierowanego do realizacji zamówienia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 6 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 4 do SWZ; 2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (jeżeli wykonawca wskaże w formularzu ofertowym/oświadczeniu wstępnym wykonawcy zamawiający samodzielnie pobierze z ogólnodostępnych rejestrów); 3) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczącą wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 5, 6, 7 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2024 poz. 507) - Załącznika 5 do SWZ; 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, w tym odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązani są na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 2.1 Rozdział IX SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryterium oceny ofert określonych w SWZ. 2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów: 1) Cena [C] - waga kryterium - 60 pkt 2) Doświadczenie koordynatora zadania skierowanego do realizacji zamówienia [D] - 40 pkt 3. Zasady oceniania oferty w kryterium ,,Cena" punkty w kryterium ,,Cena" zostaną obliczone zgodnie z poniższym wzorem: najniższa całkowita cena ofertowa C = --------------------------------------------------------------- x 60 pkt cena całkowita oferty badanej gdzie: C- liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium, Najniższa całkowita cena ofertowa - to najniższa cena całkowita brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, Cena całkowita oferty badanej - to cena całkowita brutto oferty badanej niepodlegającej odrzuceniu. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 60 punktów. 4. Zasady oceny ofert w kryterium ,,Doświadczenie koordynatora zadania skierowanego do realizacji zamówienia" Kryterium ,,Doświadczenie koordynatora zadania skierowanego do realizacji zamówienia" zostanie ocenione na podstawie podanego w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, doświadczenia w nadzorze lub realizacji montażu i demontażu konstrukcji tymczasowych osoby skierowanej do realizacji zamówienia w roli koordynatora zadania. Wykonawca zobligowany jest wskazać w Formularzu ofertowym: imię i nazwisko osoby skierowanej do realizacji zamówienia w roli koordynatora oraz informacje na temat posiadanego przez koordynatora doświadczenia w nadzorowaniu lub montażu i demontażu konstrukcji tymczasowych (przez konstrukcje tymczasowe Zamawiający rozumie w szczególności: wystawy podróżujące, rusztowania, elementy scenograficzne, elementy wystaw, meble, stanowiska ekspozycyjno-wystawiennicze). Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium następująco: a) brak doświadczenia w zakresie nadzoru lub realizacji montażu i demontażu konstrukcji tymczasowych - 0 pkt b) nadzór lub realizacja 1 montażu i demontażu konstrukcji tymczasowych - 10 pkt c) nadzór lub realizacja 2 montaży i demontaży konstrukcji tymczasowych - 20 pkt d) nadzór lub realizacja 3 montaży i demontaży konstrukcji tymczasowych - 30 pkt e) nadzór lub realizacja 4 montaży i demontaży konstrukcji tymczasowych - 40 pkt Punkty a) do e) nie ulegają sumowaniu. Wykonawca zobowiązany jest zaznaczyć w formularzu ofertowym tylko jedną z możliwych opcji dot. doświadczenia koordynatora oraz bezwzględnie uzupełnić wszystkie informacje zawarte w tabeli - stosownie do zaznaczonej opcji. Wykonawca musi wskazać w formularzu: przedmiot usługi (zakres) realizowany przez koordynatora, termin wykonania usługi, nazwę i adres podmiotu, na rzecz którego została wykonana usługa. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 40. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanych wyżej kryteriach ,,Ceny" i ,,Doświadczenia koordynatora zadania skierowanego do realizacji zamówienia" uzyska największą liczbę punktów, według wzoru: P = C + D gdzie: P - całkowita liczba punktów przyznanych ofercie, C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium ,,Cena", D - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium ,,Doświadczenia koordynatora zadania skierowanego do realizacji zamówienia ". 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie koordynatora zadania skierowanego do realizacji zamówienia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-04-22 |
© eurobudowa.pl 2004-2025