JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1077z dziś
8001z ostatnich 7 dni
29904z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa stołu wraz z krzesłami oraz elementami wyposażenia

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa stołu wraz z krzesłami oraz elementami wyposażenia

Data zamieszczenia: 2025-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Częstochowie
ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2
42-217 Częstochowa
powiat: Częstochowa
tel.kom. 797327395
przetargi@mops.czestochowa.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.kom. 797327395
Termin składania ofert: 2025-03-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA stołu wraz z krzesłami oraz elementami wyposażenia wnętrz na potrzeby
pomieszczeń przystosowywanych do prowadzenia kompleksowych usług terapeutycznych
świadczonych w ramach realizacji Zadania 1: Przystanek ,,Rozwiń skrzydła" projektu pn.
,,Rozwiń skrzydła", współfinansowanego ze środków Europejskiej Funduszu Społecznego
Plus, realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027.
W związku z faktem, iż szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 zł
netto, zamówienie prowadzone jest z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Prawo
zamówień publicznych.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa stołu wraz z krzesłami oraz elementami
wyposażenia wnętrz na potrzeby pomieszczeń przystosowywanych do prowadzenia
kompleksowych usług terapeutycznych świadczonych przez terapeutę integracji
sensorycznej, psychologów oraz logopedę w ramach Zadania 1 pn. ,,Przystanek rozwiń
skrzydła", którego realizatorem jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Częstochowie.
Zadanie 1: Przystanek ,,Rozwiń skrzydła" jest częścią projektu pn. ,,Rozwiń skrzydła",
współfinansowanego ze środków Europejskiej Funduszu Społecznego Plus,
realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, dla
Priorytetu FESL. 07.00 - Fundusze Europejskie dla społeczeństwa, Działania: FESL.07.07
- Wsparcie rodziny, dzieci i młodzieży oraz deinstytucjonalizacja pieczy zastępczej.
2. Szczegółowy zakres zamówienia oraz jego specyfikację zawiera tabela poniżej:
1 sztuka
1. Stół
Średnica
Wysokość
min. 90 cm
Dostosowany do wzrostu 119-142 cm
Blat
Stelaż
Wykonany z płyty wiórowej laminowanej o grubości co najmniej
25 mm, z laminatem HPL, odporny na zarysowania, uderzenia,
wilgoć, czynniki chemiczne oraz wysoką temperaturę, o gładkiej
i nieporowatej powierzchni
Wykonany z rury stalowej ? 25 x 1,5 mm i ? 50 x 1,5 mm,
malowany farbą proszkową
Kolor blatużółty
Kolor stelażabiały
Atesty
i certyfikatyZastosowane do konstrukcji materiały muszą posiadać atesty
higieniczne Państwowego Zakładu Higieny i spełniać normy
mebli do instytucji edukacyjnych PN EN 1729-1:2016-02 oraz PN
EN 1729-2:2023-10 .
Gwarancja24 miesiące
6 sztuk
2. Krzesło
Rozmiar
Wysokość do
górnej
powierzchni
siedziska +/-
10mm
Wysokość do
górnej
powierzchni
blatu stołu +/-
10 mm
Stelaż
Dostosowane do wzrostu 119-142 cm
350 mm
590 mm
Siedzisko i
oparcieWykonany z rur stalowych o średnicy 20 mm (?20×1,5 mm), co
zapewnia solidność i stabilność konstrukcji. Powierzchnia stelażu
malowana farbą proszkową, która zwiększa odporność na
uszkodzenia mechaniczne oraz korozję, a także nadaje estetyczny
wygląd. Nóżki wyposażone w stopki z tworzywa
Wykonane ze sklejki płaskiej o grubości 8 mm, z wyprofilowanym
siedziskiem oraz zaokrąglonym oparciem
Kolor stelażybiały
Kolor siedziska bukowy
z oparciem
Atesty
i certyfikatyZastosowane do konstrukcji materiały muszą posiadać atesty
higieniczne Państwowego Zakładu Higieny i spełniać normy
mebli do instytucji edukacyjnych PN-EN 1729-1 oraz PN-EN
1729-2.
Gwarancja24 miesiące
3. Dywan winylowy alfabet i liczby
Wymiar
Opis
200 x 200 cm
Funkcjonalny i łatwy w utrzymaniu dywan, z którego można 1 sztuka
korzystać zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz (jest odporny na
promieniowanie UV)., gr. 0,3 cm
Atesty
i certyfikatyNormy EN 1307 i ISO 9001
Gwarancja24 miesiące
4. Zegar ścienny
Wymiary
(+/- 2cm):
Tarcza
Wskazówki:
średnica: 30 cm, grubość: 4 cm
szklana wytrzymała i odporna na zarysowania
metalowe
o
Mechanizm
o
Wskazówki płynące: Bezgłośna praca zegara bez
tradycyjnego tykania.
Precyzyjny mechanizm kwarcowy gwarantujący
dokładność pomiaru czasu
Zasilaniestandardowa bateria AA
Montażwyposażony w system mocowania umożliwiający łatwą instalację
na ścianie
Kolordo ustalenia z Zamawiającym
Gwarancja
1 sztuka
24 miesiące
5. Poduszki do siadania na podłodze dla dzieci
MateriałPU, gąbka
Szerokość
(+/- 2 cm)
Długość
(+/- 2 cm)
Wysokość
(+/- 1 cm)
Waga:
(+/- 1 kg)38 cm Długość (cm) 38 Wysokość (cm) 8 Waga (kg) 5,5 Kolor
wielokolorowy
38 cm
2 komplety
8 cm
5,5
Kolorwielokolorowy
Ilość6 sztuk w zestawie
Gwarancja
24 miesiące
3. Zamawiający wymaga, aby dostarczone meble i całe wyposażenie zgodne z przedmiotem
zamówienia było fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie
z normami branżowymi, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do lokalu, w którym
odbywać się będą zajęcia w ramach projektu - przy Ul. Generała Kazimierza Pułaskiego
59/65 w Częstochowie.
5. Wykonawca zobowiązuje się do montażu mebli i ich ustawienia w pomieszczeniu
wskazanym przez Zamawiającego.
6. Meble muszą spełniać wymagania pod względem BHP zgodnie z obowiązującymi w tym
zakresie przepisami prawa oraz posiadać certyfikaty zgodności z normami dotyczącymi
jakości mebli oraz niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa.
7. Wykonawca dostarczy przed odbiorem niezbędne certyfikaty i atesty dostarczonych mebli
i wyposażenia.
8. Odbiór dostawy nastąpi na podstawie sporządzonego protokołu odbioru, podpisanego
bez uwag przez obie Strony umowy.

Dokument nr: SO.261.4.3.2025.MZ

Składanie ofert:
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Zainteresowanych prosimy o składanie ofert drogą elektroniczną w formie skanu
z widocznym podpisem (format JPG, PDF), na adres: przetargi@mops.czestochowa.pl,
z tytułem wiadomości: "Oferta na _____________________" /podać nazwę i numer
zamówienia/
2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 21.03.2025 roku o godz. 10:00. Oferty złożone
po tym terminie nie zostaną rozpatrzone.
3. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów
dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost
z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć
stosowne pełnomocnictwo.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: dostawa w terminie do 30 dni od dnia zawarcia
umowy o udzielenie zamówienia publicznego.

Wymagania:
PODWYKONAWSTWO
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy
(Podwykonawcom).
2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę
kluczowych części zamówienia.
3. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia
Podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie
zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie)
nazwy (firmy) tych Podwykonawców.
INFORMACJA NA TEMAT ZAKAZU KONFLIKTU INTERESÓW
1. Konflikt interesów oznacza każdą sytuację, w której osoby biorące udział w przygotowaniu
lub prowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia lub mogące wpłynąć na wynik
tego postępowania mają, bezpośrednio lub pośrednio, interes finansowy, ekonomiczny
lub inny interes osobisty, który postrzegać można jako zagrażający ich bezstronności
i niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
2. W celu uniknięcia konfliktu interesów, w niniejszym postępowaniu nie mogą brać udziału
Wykonawcy, w przypadku których występują okoliczności wskazujące na ich osobowe lub
kapitałowe powiązania z Zamawiającym.
3. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między
Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu
Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane
z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą,
polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika
z przepisów prawa,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia,
lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we
wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów
zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie
zamówienia,
5) pozostawaniu z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje
uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku
z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
4. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie zgodnego z prawdą oświadczenia
o braku powiązań osobowych lub kapitałowych, stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania
ofertowego.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
(na zasadach określonych w rozdziale VII zapytania ofertowego) oraz spełniają niżej określone
warunki udziału w postępowaniu:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku
w powyższym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym
zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym
zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym
zakresie.
VII. PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza
się:
1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz
finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r.,
o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3
ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot
wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego
2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
UWAGA: Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy
z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, które
w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub
dopuszczenie do udziału w konkursie lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, o której
mowa powyżej, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości
do 20 000 000,00 zł.
VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY:
Lp.Wymagany dokument / oświadczenie
1Formularz ofertowy (załącznik nr 1)
2Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych (załącznik nr 2)
3Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(załącznik nr 3)
4Oświadczenie o niezaleganiu wobec ZUS i US (załącznik nr 4)
5Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
chyba, że Zamawiający posiada te dokumenty lub może je uzyskać za pomocą
bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub
więcej Wykonawców, dokumenty, o których mowa w poz. 3 - 5, składa każdy z nich.
KRYTERIUM OCENY OFERT: najniższa cena (cena - 100%)
1. Oferta każdego Wykonawcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu, będzie
podlegała ocenie według następującego wzoru:
C=
Cn
Cb
x 100
gdzie:
C - ilość punktów w kryterium ,,cena"
Cn - cena najtańszej oferty
Cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkie elementy kosztów wykonania
przedmiotu zamówienia. Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny oferty brutto
wynikające z nieuwzględnienia wszystkich okoliczności, które mogą wpływać na cenę,
ponosi Wykonawca.
3. W przypadku, gdy nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to,
że zostały złożone oferty o takiej samej liczbie punktów, Zamawiający wzywa
Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych w terminie
określonym przez Zamawiającego. Oferta dodatkowa nie może zawierać cen wyższych niż
te, które zostały zaoferowane w złożonej ofercie.
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA OSÓB FIZYCZNYCH DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA
DANYCH OSOBOWYCH:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej ,,RODO",
Zamawiający informuje się, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych, przetwarzanych w Miejskim Ośrodku
Pomocy Społecznej w Częstochowie, jest Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy
Społecznej w Częstochowie z siedzibą w Częstochowie przy ul. Polskiej Organizacji
Wojskowej 2. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail:
kancelaria@mops.czestochowa.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
2) Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie wyznaczył inspektora
ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail:
iod@mops.czestochowa.pl. Z inspektorem danych osobowych można się kontaktować
we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Częstochowie.
3) Pani/Pana dane osobowe (wykonawcy/zleceniobiorcy) będą przetwarzane w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego
przedmiotem jest dostawa stołu wraz z krzesłami oraz elementami wyposażenia wnętrz
na potrzeby pomieszczeń przystosowywanych do prowadzenia kompleksowych usług
terapeutycznych świadczonych w ramach realizacji Zadania 1: Przystanek ,,Rozwiń
skrzydła" projektu pn. ,,Rozwiń skrzydła", współfinansowanego ze środków Europejskiej
Funduszu Społecznego Plus, realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie
dla Śląskiego 2021-2027, także w celu realizacji umowy cywilnoprawnej. Podstawą
prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. B i C RODO.
4) Odbiorcami danych osobowych Oferentów mogą być podmioty uprawnione na
podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych
osobowych.
5) Dane osobowe Oferentów będą przechowywane przez okres postępowania o udzielenie
zamówienia, dane wybranego Wykonawcy przez cały czas trwania umowy, a następnie
zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6) Obowiązek podania przez Oferentów danych osobowych jest związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
7) W odniesieniu do danych osobowych Oferentów decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
8) Oferent posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jego dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jego danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Oferentom nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
XIII. INFORMACJA O TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY ORAZ MOŻLIWOŚCI JEJ ZMIANY
1. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą,
zostanie podpisana umowa o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Wzór umowy zawiera załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Wzór umowy nie podlega negocjacjom, złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją
postanowień umowy.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości istotnych zmian postanowień zawartej umowy,
na podstawie, których dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie opisanym we wzorze
umowy.
5. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
XIV. POZOSTAŁE POSTANOWIENIA I INFORMACJE:
1. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
2. Oferenci nie są uprawnieni do występowania z jakimikolwiek roszczeniami pieniężnymi
i niepieniężnymi wobec Zamawiającego w związku z niniejszym zapytaniem ofertowym,
w tym z tytułu poniesionych przez nich kosztów przygotowania oferty lub ewentualnych
szkód, w szczególności w przypadku odstąpienia przez nich od postępowania lub wyboru
innego Wykonawcy przez Zamawiającego.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania
ofert zmienić treść zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę zapytania ofertowego
Zamawiający niezwłocznie zamieszcza na stronie internetowej.
6. Wybór najkorzystniejszej oferty jest ostateczny i nie podlega procedurze odwoławczej.
7. Po zakończeniu postępowania oferenci, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia
zostaną zawiadomieni o wyborze najkorzystniejszej oferty. Jeżeli Oferent, którego oferta
została wybrana, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający może wybrać kolejną
ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert bez konieczności ponownego stosowania
procedury wyboru.
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania ceny z Wykonawcą, który złoży
ważną najkorzystniejszą ofertę w przypadku, gdy cena tej oferty przekracza budżet
projektu, którym dysponuje Zamawiający.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) dokonania oceny ofert przed badaniem, a następnie wezwania tylko Wykonawcy,
którego oferta została oceniona najwyżej, w celu uzupełnienia braków w ofercie lub
złożenia wyjaśnień do treści oferty. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została
oceniona najwyżej, nie spełni warunków udziału w postępowaniu lub uchyla się od
zawarcia umowy, Zamawiający wezwie do uzupełnienia braków lub złożenia
wyjaśnień ofertę Wykonawcy, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród
pozostałych ofert;
2) odwołania postępowania lub jego unieważnienia w całości lub części bez podania
przyczyny.

Kontakt:
Osobą upoważnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest Pan Michał Zieliński, tel.
kom. 797327395, e-mail: mzielinski@mops.czestochowa.pl

Przetargi z podobnych kategorii

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.