Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
740z dziś
5772z ostatnich 7 dni
24527z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wymiana rozdzielaczy w Magazynie

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana rozdzielaczy w Magazynie

Data zamieszczenia: 2025-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: ELEWARR Sp. z o.o. Oddział Spółki w Krupcu
22-302 Siennica Nadolna
powiat: krasnostawski
tel. 84 661 70 18, 501 280 685
krupiec@elewarr.com.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Siennica Nadolna
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 84 661 70 18, 5
Termin składania ofert: 2025-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE (dalej Zapytanie)
na wymianę rozdzielaczy w Magazynie w Lubyczy Królewskiej.
Przedmiot zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana 3 rozdzielaczy w Magazynie w Lubyczy Królewskiej.
2.2. Przedmiotem zamówienia objęto niżej wymienione prace i roboty:
a) demontaż 3 szt. rozdzielaczy R-6, R-10, R-9 i ułożenie we wskazanym miejscu przez
Zamawiającego,
b) zakup i dostarczenie kompletnych nowych rozdzielaczy zbożowych z przekładniami
i napędem elektrycznym oraz niezbędnych materiałów do ich montażu,
c) zamontowanie kompletnych nowych rozdzielaczy zbożowych z napędem i sterowaniem do
obecnego systemu transportu ziarna w elewatorze oraz podłączenie do istniejącej instalacji
elektrycznej lub wykonanie nowej, jeżeli będą takie potrzeby, instalacji sterowniczej lub
wykonanie nowej, oznaczyć nr rozdzielacze,
d) uruchomienie zamontowanych rozdzielaczy i przeszkolenie pracowników Zamawiającego.
2.3. Wymagania techniczne (parametry) dla dostarczanych rozdzielaczy zbożowych:
e) rozdzielacz z napędem (motoreduktor) elektrycznym 400V i sterowaniem 230V (krańcówki
otwarcia-zamknięcia mechaniczne) szt. 2,
f) wykonanie z blachy konstrukcyjnej o grubości min 6 mm, wyłożony tworzywem PE 1000 min.
10 mm,
g) konstrukcja rozkręcana umożliwiająca wymianę przetartych elementów oraz innych
materiałów niezbędnych do prawidłowej pracy,
h) praca urządzenia w przedziale temperatur od -25 oC do + 50oC.
2.4. Wymagania serwisowe i powykonawcze dla dostarczanych zasuw zbożowych:
a) czas reakcji serwisu w przypadku awarii max. 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii,
b) okres gwarancji na dostarczone rozdzielacze i wykonane prace - 36 miesięcy od podpisania
protokołu odbioru wykonanych prac,
c) dostarczenie dokumentacji powykonawczej - dokumentacja techniczno-ruchowa (DTR).
UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza do wykonania zmian konstrukcyjnych w zakresie budynku
elewatora.
2.5.
Podwykonawstwo w wykonaniu przedmiotu zamówienia:
a) Wykonawca zamierzający powierzyć podwykonawcom realizację jakiegoś elementu
zamówienia, zobowiązany jest wskazać części zamówienia, których wykonanie
zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać firmy/nazwy podwykonawców (o
ile są już znani), w składanej ofercie.
b) Brak w ofercie informacji, o której mowa w lit. a powyżej, będzie uznany za zamiar
samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcę, który złożył ofertę.
c) Konieczność powierzenia podwykonawcom realizacji jakiegoś elementu zamówienia,
wynikła w trakcie realizacji zamówienia, wymaga uzyskania zgody Zamawiającego.
d) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia
Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi dnia 04.04.2025 r. o godz. 1345 w siedzibie Oddziału Spółki w Krupcu, 22-302
Siennica Nadolna.

Składanie ofert:
Sposób i termin składania ofert
8.1. Ofertę należy złożyć listownie (liczy się data wpływu oferty) lub osobiście w siedzibie Oddziału
Spółki w Krupcu, 22-302 Siennica Nadolna.
8.2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty przez Wykonawcę
spowoduje, iż oferty takie zostaną odrzucone.
8.3. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Oferta na wymianę rozdzielaczy w
Magazynie w Lubyczy Królewskiej nie otwierać przed: 04.04.2025 r. godz. 1345. Na kopercie poza
dopiskiem jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.
8.4. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 04.04.2025 r. do godz. 1200.

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce i termin realizacji
3.1. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest Magazyn w Lubyczy Królewskiej 22-680, ul.
Polna 1.
3.2. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie do dnia 30.06.2025 r.

Wymagania:
Wizja lokalna
4.1. Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu Wykonawcy chcący złożyć ofertę mają
obowiązek odbycia wizji lokalnej w Magazynie w Lubyczy Królewskiej. Złożenie oferty bez odbycia
wizji lokalnej będzie skutkowało jej odrzuceniem. Weryfikacja dokonania wizji lokalnej przez
danego Wykonawcę będzie dokonywana w oparciu o przesłane zgłoszenie, o którym mowa w pkt.
4.2 oraz rzeczywistą obecność danego Wykonawcy (lub jego przedstawiciela) potwierdzoną
złożeniem podpisu na liście obecności z wizji lokalnej.
4.2. Zgłoszenie uczestnictwa w wizji lokalnej należy kierować na adres e-mail: krupiec@elewarr.com.pl
(z dopiskiem ,,WIZJA LOKALNA") wraz z podaniem danych osobowych, tj. imię i nazwisko, nazwa i
adres Wykonawcy oraz nr telefonu kontaktowego.
5. Warunki udziału w postępowaniu
O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki:
1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, min. dwa (2) zamówienia, gdzie w
ramach każdego z tych zamówień była dostawa z montażem lub wymiana co najmniej dwóch (2)
rozdzielaczy do transportu ziarna/materiałów sypkich;
2)
3)
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości;
nie naruszył on obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca przed upływem terminu do składania ofert dokonał
płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z
odsetkami.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi wg formuły: ,,spełnia - nie spełnia".
6. Wymagane od Wykonawców oświadczenia oraz dokumenty
6.1. Wykonawca wraz z ofertą złoży następujące dokumenty:
a) Oświadczenie Wykonawcy, w tym o spełnianiu warunków, o których mowa w pkt. 5,
sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania;
b) Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie - z podaniem przedmiotu tych zamówień dat
wykonania (od-do), podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane (nazwa,
adres i telefon) - sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do
Zapytania;
c) Dowody określające należyte wykonanie zamówień uwzględnionych w wykazie, o którym
mowa w lit. b powyżej. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez
podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, określające czy te zamówienia
zostały wykonane należycie, a jeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest w
stanie uzyskać takich dokumentów, inne odpowiednie dokumenty - dla wykazywanych
zamówień;
d) Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej sporządzony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem
(UWAGA: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli
Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile
Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów);e) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego
reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit. d powyżej.
f) Dokumentację techniczną oferowanych rozdzielaczy wraz z podaniem opcji wyposażenia.
6.2. Wszystkie wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii
poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem" przez osoby upoważnione do reprezentowania
Wykonawcy.
6.3. W przypadku niezłożenia jakiegokolwiek z wymienionych w pkt 6.1 dokumentów lub złożenie
dokumentów zawierających błędy lub niekompletnych lub w niewłaściwej formie np. brak
potwierdzenia kopii przez uprawnione osoby do reprezentacji Wykonawcy, Zamawiający może
wezwać Wykonawcę jednorazowo, w zakresie danego rodzaju dokumentu, do jego uzupełnienia.
Brak uzupełnienia dokumentu spowoduje odrzucenie oferty danego Wykonawcy.
7. Wymagania dotyczące oferty
7.1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi
Załącznik nr 2 do Zapytania i złożona zgodnie z wymaganiami określonymi w Zapytaniu.
7.2. Musi być czytelna i odpowiadać treści Zapytania.
7.3. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - zgodnie z
zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osoby upoważnione do
reprezentowania Wykonawcy na podstawie pełnomocnictwa. Ofertę podpisać może pełnomocnik
Wykonawcy, jeżeli do oferty zostanie załączone pełnomocnictwo ogólne do reprezentowania
Wykonawcy i występowania w jego imieniu lub pełnomocnictwo szczególne do reprezentowania w
niniejszym postępowaniu.
7.4. Oferta powinna zawierać cenę netto za wykonanie przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem
stawki podatku VAT oraz ceną brutto wyrażoną w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
7.5. W zaoferowanej cenie (ryczałt) należy ująć wszystkie przewidywane koszty związane z realizacją
zamówienia naliczone zgodnie z obowiązującymi na dzień składania ofert przepisami.
7.6. Nie dopuszcza się w Zapytaniu możliwości składania ofert częściowych, tzn. oferujących realizacje
jedynie części przedmiotu zamówienia. Oferty takie będą odrzucone.
Zasady i tryb wyboru oferty
10.1. Wybór oferty zostanie dokonany spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
10.2. Oferty oceniane będą wg kryterium najniższej ceny netto tj. oferta z najniższą ceną zostanie
uznana za ofertę najkorzystniejszą.
10.3. Jeżeli w postępowaniu zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie tych
Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
dodatkowych zawierających nową cenę. Oferty dodatkowe nie mogą oferować cen wyższych niżzaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. W przypadku złożenia takich samych cen
ofert dodatkowych Zamawiający unieważni postępowanie.
10.4. Zamawiający poprawi w ofercie wszelkie oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie oraz inne omyłki
niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
10.5. W przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie zostanie unieważnione.
10.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzyskania od Wykonawcy wszelkich wyjaśnień treści
złożonej oferty, w tym w zakresie kalkulacji zaoferowanej ceny oferty.
10.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania jak i niedokonywania wyboru oferty bez podania
przyczyny.
10.8. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców o wyniku postępowania.
10.9. Zawarcie umowy w wyniku przeprowadzonego postępowania nastąpi po zaakceptowaniu
najkorzystniejszej oferty i podjęciu decyzji przez właściwy organ Zamawiającego.
10.10. Oferta zostanie odrzucona, jeżeli:
? zostanie złożona po wyznaczonym terminie lub w niewłaściwym miejscu,
? nie będzie zawierała informacji i dokumentów wymaganych w Zapytaniu,
? została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16
kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
? została złożona przez Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa
przedstawił informacje wprowadzające w błąd, co mogło mieć istotny wpływ na decyzje
podejmowane przez Zamawiającego w postępowaniu,
? nie będzie spełniać wymagań i warunków wskazanych w Zapytaniu.
10.11. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza uchyli się od zawarcia
umowy, Zamawiający może wybrać ofertę kolejnego Wykonawcy którego oferta jest
najkorzystniejsza.
10.12. Niezależnie od postanowień pkt 10.3 Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia z
wykonawcami, których oferty nie podlegają odrzuceniu, negocjacji w zakresie zaproponowanych cen
ofertowych. O zastosowaniu negocjacji Zamawiający poinformuje Wykonawców i prześle stosowne
zaproszenia. W zaproszeniu zostanie wskazany termin i sposób przeprowadzenia negocjacji.
Negocjacje nie są obowiązkowe. Po przeprowadzonych negocjacjach wszyscy wykonawcy, którzy
byli zaproszeni do negocjacji, zostaną wezwani do złożenia ofert ostatecznych. W wezwaniu
zostanie wyznaczony termin do ich złożenia (w tym miejsce i forma złożenia ofert). Składane oferty
ostateczne powinny zawierać ceny ofertowe nie wyższe niż te które zostały złożone przez danego
wykonawcę pierwotnie w ofercie, w przeciwnym przypadku oferta takiego wykonawcy zostanie
odrzucona. W przypadku niezłożenia przez danego wykonawcę oferty ostatecznej wiążąca będzie
cena z pierwotnie złożonej oferty. W zakresie wyboru oferty postanowienia pkt. 10.2-10.6 będą
stosowane odpowiednio.
11. Płatność za zamówienie
Zamawiający zapłaci Wykonawcy należność za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, po dokonaniu
odbioru przedmiotu zamówienia na podstawie wystawionej faktury VAT, protokołu odbioru podpisanego
przez obie strony w ciągu 14 dni od daty otrzymania tych dokumentów przez Zamawiającego na rachunek
bankowy Wykonawcy.
12. Termin związania ofertą
60 dni od upływu terminu składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem
terminu składania ofert.
13. Udzielenie wyjaśnień dotyczących Zapytania
13.1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania kierując
zapytania na adres krupiec@elewarr.com.pl, nie później niż na 4 dni przed upływem terminuskładania ofert. Zamawiający odpowie niezwłocznie na pytania zamieszczając treść wyjaśnień
na stronie prowadzonego postępowania.
13.2. W uzasadnionym przypadku przed terminem składania ofert Zamawiający może zmodyfikować
treść Zapytania oraz dokonać zmiany terminu składania ofert.
13.3. O każdej zmianie Zapytania czy terminu składania ofert, Zamawiający powiadomi niezwłocznie
na stronie prowadzonego postępowania.
Pozostałe informacje
14.1. Zamawiający informuje, że w zakresie udzielania zamówień nie podlega obowiązkowi stosowania
Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024, poz. 1320), a
uczestnikom postępowania nie przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w przywołanej
ustawie.
14.2. Zamawiający bez podania przyczyn może odstąpić od przeprowadzenia postępowania lub
przedłużyć termin do składania ofert.
14.3. Zamawiającemu przysługuje prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez
wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyny.
14.4. Z tytułu odrzucenia oferty, niedokonania wyboru oferty, odstąpienia od przeprowadzenia
postępowania, unieważnienia postępowania, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia
przeciwko Zamawiającemu.
14.5. Złożona w postępowaniu oferta staje się własnością Zamawiającego. Zamawiający nie ma
obowiązku ujawniania jakichkolwiek informacji dotyczących ofert złożonych w postępowaniu.
14.6. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16
kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1233), co do
których Wykonawca zastrzegł, nie później niż w terminie składania ofert, że nie mogą być
udostępniane, muszą być oznakowane klauzulą: ,,nie udostępniać - informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa" i załączone jako odrębna część, nie złączona z ofertą w sposób trwały.
14.7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawcę w
związku z przeprowadzeniem wizji lokalnej, przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy nie
przysługują żadne roszczenia z tego tytułu w stosunku do Zmawiającego.
14.8. Uczestnicy niniejszego postępowania zobowiązują się do przestrzegania wymagań
w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych (RODO), uwzględniając treść Załącznika nr 3
do Zapytania, dotyczący przestrzegania wymagań w zakresie ochrony danych osobowych (RODO).

Kontakt:
Osoby uprawnione do komunikowania się z Wykonawcami:
? Waldemar Lewko, tel. 84 661 70 18, 501 280 685
? Wiesław Andrzejewski, tel. 82 577 03 33, 691 958 021

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.