wielkopolskie (Poznań)
warmińsko-mazurskie (Ełk)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Najem kontenerów biurowo-warsztatowych |
Data zamieszczenia: | 2025-03-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Politechnika Gdańska ul. G. Narutowicza 11/12 80-233 Gdańsk powiat: Gdańsk tel.: 58 347 17 44 malgorzata.rewucka@pg.edu.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 58 347 17 44 |
Termin składania ofert: | 2025-03-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Najem kontenerów biurowo-warsztatowych na potrzeby stworzenia pracowni Protolab inżynierii materiałowej w ramach projektu ,,Studia 5.0. Programy studiów dla kluczowych branż krajowego przemysłu" III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ OKREŚLENIE WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest najem kontenerów biurowo-warsztatowych na potrzeby stworzenia pracowni Protolab inżynierii materiałowej w ramach realizacji Projektu Studia 5.0. Programy studiów dla kluczowych branż krajowego przemysłu". 2. Kontenery połączone powinny utworzyć powierzchnię użytkową o wymiarach nie mniejszych niż 5800mm na 4600mm. 3. Okres wynajmu wynosi 24 miesiące. 4. W cenę oferty ma być wkalkulowany transport i wyładunek na przygotowanej powierzchni oraz odbiór kontenerów po zakończeniu okresu najmu. 5. Wyposażenie kontenerów: a) Oświetlenie sufitowe minimum cztery punkty. b) Izolacja termiczna umożliwiająca całoroczną eksploatację kontenerów. c) Przyłącze elektryczne (rozprowadzone w czterech punktach) d) Wejście na krótszej ścianie e) Minimum dwa okna na dowolnych zewnętrznych ścianach f) Ewentualne ogrzewanie elektryczne. g) Podłoga umożliwiająca ustawienie biurek i stołów warsztatowych h) Wentylacja 7. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia. IX. INFORMACJA O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH DODATKOWYCH Zamawiający nie przewiduje udzielenia wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa w ramach niniejszego postępowania zamówień dodatkowych. CPV: 44211100-3 Dokument nr: ZZ/15/055/D/25 Składanie ofert: XIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT 1. Ofertę należy przesłać do dnia 21.03.2025 r. w formie elektronicznej - wypełnione i podpisane formularze i dokumenty należy dołączyć do wiadomości e-mail wysłanej na adres: malgorzata.rewucka@pg.edu.pl wpisując w polu wskazującym temat wiadomości: Oferta najem kontenerów dla projektu Studia 5.0 ZZ/15./055/D/25" Oferta może być w formie skanów dokumentów lub w postaci elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. Miejsce i termin realizacji: VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, w tym dostawa i posadowienie kontenerów: do 7 dni od dnia zawarcia umowy. 2. DOSTAWA nastąpi do Wydziału Fizyki i Matematyki Stosowanej po wcześniejszym telefonicznym lub mailowym uzgodnieniu daty i godz. dostawy. Wymagania: II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 1. Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zmianami) - zwanej dalej Pzp na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 2. Postępowanie prowadzone jest w oparciu o niniejsze ogłoszenie. 3. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 50.000 PLN. 4. Zamawiający udziela zamówienia w sposób przejrzysty, obiektywny i niedyskryminujący. 5. Postepowanie realizowane jest w ramach projektu Studia 5.0. Programy studiów dla kluczowych branż krajowego przemysłu" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 nr umowy o dofinansowanie FERS.01.05-IP.08-0027/23-00 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Zamawiający nie stawia szczególnych warunków udziału w postępowaniu. V. WYKLUCZENIA 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 2. Z postępowania Zamawiający wykluczy wykonawców, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835), tj: a. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; b. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; c. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt VII. KRYTERIA OCENY OFERT 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca wymagania niniejszego ogłoszenia i zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w poniższych kryteriach: Kryteria: a) 100 punktów - cena oferty Punkty w tym kryterium zostaną przyznane wykonawcom wg wzoru: Pc = gdzie: Cn ? 100pkt Cb Pc- otrzymane punkty za cenę Cn- najniższa cena spośród złożonych (ważnych) ofert Cb- cena badanej oferty 2. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku. 3. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu, z uwagi na to że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans punktów w kryteriach oceny ofert, Zamawiający wezwie wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. Cena oferty dodatkowej nie może być wyższa niż cena pierwotnej oferty. 4. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. 5. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, informując o tym niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Przez oczywistą omyłkę pisarską w szczególności należy rozumieć widoczne, wbrew zamierzeniu niewłaściwe użycie wyrazu, widocznie mylną pisownię wyrazu, ewidentny błąd gramatyczny, niezamierzone opuszczenie wyrazu (ów) lub jego części. 6. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, informując o tym niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 7. Zamawiający poprawi inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią ogłoszenia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, informując o tym niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 8. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, będą się wydawać rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzić wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający może wezwać do udzielenia wyjaśnień, w tym złożenia dowodów, dotyczących wyliczenia ceny lub kosztu. 9. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający wezwie wykonawcę, który nie złożył wymaganych dokumentów lub dokumenty te zawierają błędy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub zachodzą przesłanki unieważnienia postepowania. Nieuzupełnienie dokumentów w wyznaczonym terminie skutkować będzie odrzuceniem oferty z postepowania. 10. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: a) została złożona po terminie składania ofert; b) ostała złożona przez wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania lub niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, lub który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń; c) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów; d) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia; e) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego; f) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; g) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia; h) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu; i) wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, niepowodującej istotnej zmiany treści oferty. j) jej przyjęcie naruszałoby bezpieczeństwo publiczne lub istotny interes bezpieczeństwa państwa, a tego bezpieczeństwa lub interesu nie można zagwarantować w inny sposób; 11. Zamawiający unieważni postępowanie w okolicznościach określonych kiedy: a) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty; b) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu; c) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty; d) zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie lub koszcie; e) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; f) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego; VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY: 1. Ceną oferty jest cena podana w formularzu ofertowym.. 2. Cena oferty brutto winna być wyrażona liczbowo w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami działań matematycznych. 3. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich (PLN). 4. Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego, terminowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym również. Koszty poniesione przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia a nieuwzględnione w cenie oferty nie będą przez Zamawiającego dodatkowo rozliczane. 5. Ceny określone w ofercie obowiązują przez cały okres związania ofertą i będą wiążące dla zawieranej umowy. 6. Cena oferty nie będzie podlegać żadnym negocjacjom. Sposób obliczenia cen i podatek VAT 1. Wykonawca oblicza cenę oferty z podatkiem VAT. Stawka podatku VAT powinna być określona zgodnie z przepisami prawa. 2. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiegać się będą podmioty zagraniczne, które na podstawie odrębnych przepisów nie są zobowiązane do uiszczania podatku VAT, zamawiający dla porównania ceny ofert złożonych przez podmioty zagraniczne zobowiązany będzie doliczyć do ceny takich ofert należny podatek VAT, obciążający zamawiającego z tytułu realizacji umowy na mocy odrębnych przepisów. 3. Jeżeli Wykonawca składa ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U z 2020 r. poz. 106 ze zm), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. niniejszego postępowania zamówień dodatkowych. X. WARUNKI ZMIANY UMOWY Wszelkie zmiany i uzupełnienia postanowień Umowy wymagają dla swej ważności zgody drugiej strony oraz zachowania formy pisemnej. Warunki zmiany umowy zostały wskazane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do ogłoszenia. XII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia, 2) opcjonalnie - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy. W taki przypadku do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, określające jego zakres i wystawione przez osoby do tego upoważnione. W przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej za pośrednictwem poczty elektronicznej do zawarcia umowy Zamawiający będzie wymagał od wybranego Wykonawcy złożenia oryginału pełnomocnictwa lub jego notarialnie poświadczonej kopii. 2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. 3. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w jednym egzemplarzu, wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 2. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem ponosi Wykonawca. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe złożenie oferty lub nieprawidłowe oznakowanie koperty. Uwagi: i) Klauzula informacyjna RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L. z 2016 r. nr 119, str. 1; zm.: Dz. U. UE.L. z 2018 r. Nr 127, str. 2), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdańska z siedzibą w 80-233 Gdańsk przy ul. G. Narutowicza 11/12; b) inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Gdańskiej jest mgr inż. Paweł Baniel, tel. +48 58 348-66-29, e-mail: iod@pg.edu.pl; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZZ/15/055/D/25 na najem kontenerów na potrzeby projektu ,,Studia 5.0. Programy studiów dla kluczowych branż krajowego przemysłu" prowadzonym w z wyłączeniem przepisów ustawy pzp; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres co najmniej 4 lata od dnia zakończenia postępowania; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Dodatkowo, stosownie do art. 19 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. art. 19 ust. 2 i 3 oraz 75 ustawy Pzp:: 1)w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do uzyskania potwierdzenia, czy przetwarzane są dotyczące go dane osobowe, to Zamawiający będzie uprawniony do żądania od Wykonawcy dodatkowych informacji precyzujących żądanie (np. nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia); 2)w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych, to Zamawiający będzie uprawniony do przetwarzania tych danych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.. Kontakt: XI. OSOBA DO KONTAKTU Osobą do kontaktu z wykonawcami jest Małgorzata Rewucka, e-mail: malgorzata.rewucka@pg.edu.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025