Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
740z dziś
5772z ostatnich 7 dni
24527z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Najem kontenerów biurowo-warsztatowych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Najem kontenerów biurowo-warsztatowych

Data zamieszczenia: 2025-03-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Politechnika Gdańska
ul. G. Narutowicza 11/12
80-233 Gdańsk
powiat: Gdańsk
tel.: 58 347 17 44
malgorzata.rewucka@pg.edu.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 58 347 17 44
Termin składania ofert: 2025-03-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Najem kontenerów biurowo-warsztatowych na potrzeby stworzenia pracowni Protolab
inżynierii materiałowej w ramach projektu ,,Studia 5.0. Programy studiów dla kluczowych branż
krajowego przemysłu"
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ OKREŚLENIE WIELKOŚCI LUB ZAKRESU
ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest najem kontenerów biurowo-warsztatowych na potrzeby
stworzenia pracowni Protolab inżynierii materiałowej w ramach realizacji Projektu Studia 5.0.
Programy studiów dla kluczowych branż krajowego przemysłu".
2. Kontenery połączone powinny utworzyć powierzchnię użytkową o wymiarach nie mniejszych niż
5800mm na 4600mm.
3. Okres wynajmu wynosi 24 miesiące.
4. W cenę oferty ma być wkalkulowany transport i wyładunek na przygotowanej powierzchni oraz
odbiór kontenerów po zakończeniu okresu najmu.
5. Wyposażenie kontenerów:
a) Oświetlenie sufitowe minimum cztery punkty.
b) Izolacja termiczna umożliwiająca całoroczną eksploatację kontenerów.
c) Przyłącze elektryczne (rozprowadzone w czterech punktach)
d) Wejście na krótszej ścianie
e) Minimum dwa okna na dowolnych zewnętrznych ścianach
f) Ewentualne ogrzewanie elektryczne.
g) Podłoga umożliwiająca ustawienie biurek i stołów warsztatowych
h) Wentylacja
7. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze
umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
IX. INFORMACJA O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH DODATKOWYCH
Zamawiający nie przewiduje udzielenia wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa w ramach
niniejszego postępowania zamówień dodatkowych.

CPV: 44211100-3

Dokument nr: ZZ/15/055/D/25

Składanie ofert:
XIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy przesłać do dnia 21.03.2025 r.
w formie elektronicznej - wypełnione i podpisane formularze i dokumenty należy dołączyć do
wiadomości e-mail wysłanej na adres: malgorzata.rewucka@pg.edu.pl wpisując w polu wskazującym
temat wiadomości: Oferta najem kontenerów dla projektu Studia 5.0 ZZ/15./055/D/25"
Oferta może być w formie skanów dokumentów lub w postaci elektronicznej podpisane kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.

Miejsce i termin realizacji:
VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, w tym dostawa i
posadowienie kontenerów: do 7 dni od dnia zawarcia umowy.
2. DOSTAWA nastąpi do Wydziału Fizyki i Matematyki Stosowanej po wcześniejszym telefonicznym lub
mailowym uzgodnieniu daty i godz. dostawy.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku
Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zmianami) - zwanej
dalej Pzp na podstawie art. 2 ust. 1 pkt.
2. Postępowanie prowadzone jest w oparciu o niniejsze ogłoszenie.
3. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 50.000 PLN.
4. Zamawiający udziela zamówienia w sposób przejrzysty, obiektywny i niedyskryminujący.
5. Postepowanie realizowane jest w ramach projektu Studia 5.0. Programy studiów dla kluczowych
branż krajowego przemysłu" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego
Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego
2021-2027 nr umowy o dofinansowanie FERS.01.05-IP.08-0027/23-00
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW,
POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków udziału w postępowaniu.
V. WYKLUCZENIA
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają
wykluczeniu z postępowania.
2. Z postępowania Zamawiający wykluczy wykonawców, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835), tj:
a. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie
decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.
1 pkt 3;
b. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu
ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu
terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3;
c. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust.
1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105
i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia
24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt
VII. KRYTERIA OCENY OFERT
1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca wymagania niniejszego
ogłoszenia i zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w poniższych kryteriach:
Kryteria:
a) 100 punktów - cena oferty Punkty w tym kryterium zostaną przyznane wykonawcom wg
wzoru:
Pc =
gdzie:
Cn
? 100pkt
Cb
Pc- otrzymane punkty za cenę
Cn- najniższa cena spośród złożonych (ważnych) ofert
Cb- cena badanej oferty
2. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
3. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej spośród wszystkich ofert niepodlegających
odrzuceniu, z uwagi na to że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans punktów w kryteriach
oceny ofert, Zamawiający wezwie wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. Cena oferty dodatkowej
nie może być wyższa niż cena pierwotnej oferty.
4. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę
wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
5. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, informując o tym niezwłocznie
Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Przez oczywistą omyłkę pisarską w szczególności
należy rozumieć widoczne, wbrew zamierzeniu niewłaściwe użycie wyrazu, widocznie mylną pisownię
wyrazu, ewidentny błąd gramatyczny, niezamierzone opuszczenie wyrazu (ów) lub jego części.
6. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek, informując o tym niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
7. Zamawiający poprawi inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią ogłoszenia,
niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, informując o tym niezwłocznie Wykonawcę, którego
oferta została poprawiona.
8. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, będą się wydawać rażąco
niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzić wątpliwości zamawiającego co do możliwości
wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub
wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający może wezwać do udzielenia wyjaśnień, w tym
złożenia dowodów, dotyczących wyliczenia ceny lub kosztu.
9. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający wezwie wykonawcę, który nie złożył wymaganych
dokumentów lub dokumenty te zawierają błędy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym
terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub zachodzą
przesłanki unieważnienia postepowania. Nieuzupełnienie dokumentów w wyznaczonym terminie
skutkować będzie odrzuceniem oferty z postepowania.
10. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
a) została złożona po terminie składania ofert;
b) ostała złożona przez wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania lub
niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, lub który nie złożył w przewidzianym
terminie oświadczenia, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak
podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego
środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń;
c) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
d) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
e) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz
organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej określonymi przez zamawiającego;
f) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16
kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
g) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia;
h) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu;
i) wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, niepowodującej
istotnej zmiany treści oferty.
j) jej przyjęcie naruszałoby bezpieczeństwo publiczne lub istotny interes bezpieczeństwa
państwa, a tego bezpieczeństwa lub interesu nie można zagwarantować w inny sposób;
11. Zamawiający unieważni postępowanie w okolicznościach określonych kiedy:
a) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;
b) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;
c) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający
może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
d) zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie lub koszcie;
e) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej
przewidzieć;
f) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY:
1. Ceną oferty jest cena podana w formularzu ofertowym..
2. Cena oferty brutto winna być wyrażona liczbowo w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku zgodnie z zasadami działań matematycznych.
3. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich (PLN).
4. Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego, terminowego i
kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym również. Koszty poniesione przez Wykonawcę
przy realizacji zamówienia a nieuwzględnione w cenie oferty nie będą przez Zamawiającego dodatkowo
rozliczane.
5. Ceny określone w ofercie obowiązują przez cały okres związania ofertą i będą wiążące dla zawieranej
umowy.
6. Cena oferty nie będzie podlegać żadnym negocjacjom.
Sposób obliczenia cen i podatek VAT
1. Wykonawca oblicza cenę oferty z podatkiem VAT. Stawka podatku VAT powinna być określona
zgodnie z przepisami prawa.
2. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiegać się będą podmioty zagraniczne, które na
podstawie odrębnych przepisów nie są zobowiązane do uiszczania podatku VAT, zamawiający dla
porównania ceny ofert złożonych przez podmioty zagraniczne zobowiązany będzie doliczyć do ceny
takich ofert należny podatek VAT, obciążający zamawiającego z tytułu realizacji umowy na mocy
odrębnych przepisów.
3. Jeżeli Wykonawca składa ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku
podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U z 2020
r. poz. 106 ze zm), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu zamawiający dolicza do
przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
niniejszego postępowania zamówień dodatkowych.
X. WARUNKI ZMIANY UMOWY
Wszelkie zmiany i uzupełnienia postanowień Umowy wymagają dla swej ważności zgody drugiej strony
oraz zachowania formy pisemnej. Warunki zmiany umowy zostały wskazane we wzorze umowy
stanowiącym załącznik nr 4 do ogłoszenia.
XII.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1
do niniejszego ogłoszenia,
2) opcjonalnie - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeżeli upoważnienie do podpisania
oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy. W taki przypadku do
oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, określające jego zakres i wystawione przez osoby do tego
upoważnione.
W przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej za pośrednictwem poczty elektronicznej
do zawarcia umowy Zamawiający będzie wymagał od wybranego Wykonawcy złożenia oryginału
pełnomocnictwa lub jego notarialnie poświadczonej kopii.
2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę.
3. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy
zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla
danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w jednym egzemplarzu, wg wzorów druków załączonych
przez Zamawiającego.
2. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem ponosi Wykonawca. Zamawiający nie ponosi
odpowiedzialności za nieprawidłowe złożenie oferty lub nieprawidłowe oznakowanie koperty.

Uwagi:
i)
Klauzula informacyjna RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L. z 2016 r. nr 119, str. 1; zm.: Dz. U. UE.L. z 2018 r.
Nr 127, str. 2), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdańska z siedzibą
w 80-233 Gdańsk przy ul. G. Narutowicza 11/12;
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Gdańskiej jest mgr inż. Paweł Baniel, tel.
+48 58 348-66-29, e-mail: iod@pg.edu.pl;
c)
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZZ/15/055/D/25
na najem kontenerów na potrzeby projektu ,,Studia 5.0. Programy studiów dla kluczowych branż
krajowego przemysłu" prowadzonym w z wyłączeniem przepisów ustawy pzp;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo
zamówień publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres co najmniej 4 lata od dnia zakończenia
postępowania;
f)
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g)
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
?
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z
prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą
Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
?
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego);
?
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i)
nie przysługuje Pani/Panu:
?
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
?
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
?
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Dodatkowo, stosownie do art. 19 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których
mowa w art. art. 19 ust. 2 i 3 oraz 75 ustawy Pzp::
1)w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do uzyskania potwierdzenia, czy przetwarzane są
dotyczące go dane osobowe, to Zamawiający będzie uprawniony do żądania od Wykonawcy
dodatkowych informacji precyzujących żądanie (np. nazwy lub daty postępowania o udzielenie
zamówienia);
2)w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do ograniczenia przetwarzania jego danych
osobowych, to Zamawiający będzie uprawniony do przetwarzania tych danych do czasu zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia..

Kontakt:
XI. OSOBA DO KONTAKTU
Osobą do kontaktu z wykonawcami jest Małgorzata Rewucka, e-mail: malgorzata.rewucka@pg.edu.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.