Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
514z dziś
5546z ostatnich 7 dni
24300z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa materiałów instalacyjnych na potrzeby budowy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa materiałów instalacyjnych na potrzeby budowy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej

Data zamieszczenia: 2025-03-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sława Sp. z o.o
ul. H. Pobożnego 11
67-410 Sława
powiat: wschowski
68 35 000 53, tel: 68 35 000 61, 885 110 068
sekretariat@zwik.slawa.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Sława
Wadium: nie wymaga
Nr telefonu: 68 35 000 53, tel: 6
Termin składania ofert: 2025-03-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,DOSTAWA materiałów instalacyjnych na potrzeby budowy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na Cyplu"
IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów instalacyjnych na potrzebę
budowy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na Cyplu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ
Opisie Przedmiotu Zamówienia.

CPV: 44411000-4, 44190000-8

Dokument nr: DT.261.3.2025

Otwarcie ofert: 4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 20 marca 2025 roku o godz. 10.30 w siedzibie
zamawiającego.

Specyfikacja:
Wyjaśnienia i zmiany treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwanej dalej ,,SWZ")
oraz inne dokumenty dotyczące zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o
jego udzielenie będą udostępniane pod adresem:
https://zwik.slawa.pl/category/zamowienia-publiczne

Składanie ofert:
Składanie ofert następuje za pośrednictwem adresu poczty mailowej:
e-mail: sekretariat@zwik.slawa.pl
XVII.MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem poczty
elektronicznej na adres: sekretariat@zwik.slawa.pl
2. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej w nieprzekraczalnym
terminie do dnia 20 marca 2025 roku do godz. 10.00.

Miejsce i termin realizacji:
VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Termin realizacji zamówienia: do 14 dni od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
godziny pracy Zamawiającego: 7.00 - 15.00
Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument, prowadzone jest przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej.
Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest nr referencyjnym
nadanym przez Zamawiającego: DT.261.3.2025 . Wykonawcy powinni we wszelkich
kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie
III. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu na podstawie Regulaminu
udzielania zamówień publicznych z dnia 21.10.2024 roku
2. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
3. Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
4. Do postępowania stosuje się przepisy dotyczące dostaw.
3. Zamawiający przewiduje prawo opcji polegającym na możliwość zwiększenia
ilości zamawianych materiałów instalacyjnych do 30% w odniesieniu do ilości
podanych w Załączniku nr 1 do SWZ (OPZ).
V. PODWYKONAWSTWO
1. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę lub przez
poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
przedmiotu zamówienia.
VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają
wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spełniają określone
przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
VIII. PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do
których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w par. 9 regulaminu
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do
których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w:
a) w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego, (Dz. U. 2022 poz. 835), zwana dalej ,,UOBN", tj.
Zamawiający wykluczy Wykonawcę:
b. wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN;
c. którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o
przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz.
1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie
decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa
w art. 1 pkt 3 UOBN;
d. którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120), jest podmiot wymieniony
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN
IX. OŚWIADCZENIA I PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE
POTWIERDZAJĄCE BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA I SPEŁNIENIE
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert
oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w
postępowaniu, wypełnione i podpisane przez Wykonawcę - załączniki nr 3 do SWZ
2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego
oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym
niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenia wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.
U. 2021.275 t. j.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową
lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub
wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego
wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
4. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może
je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności
rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał dane
umożliwiające dostęp do tych środków, a także wówczas gdy podmiotowym środkiem
dowodowym jest oświadczenie. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia
podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca
wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
5. W zakresie nieuregulowanym regulaminem lub niniejszą SWZ do oświadczeń i
dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu, zastosowanie mają
przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 3 sierpnia 2023 r.
zmieniające rozporządzenie w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych
dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U.
z 2023 r. poz. 1824; zwanym dalej "r.p.ś.d.") oraz przepisy rozporządzenia Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania
informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452 zwanym dalej "r.d.e.")
X. POLEGANIE NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego
zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub
sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie
od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2. Wymagania dotyczące polegania na zdolnościach lub sytuacjach innych podmiotów, o
których mowa w ust.1:
1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi
udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów
na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy
potwierdzający tą okoliczność;
3) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z
wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę
poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów,
chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
4) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa
podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę
warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy
wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez
zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo
wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca nie
może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów
udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach
lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych
podmiotów na zasadach określonych w ust. 2, będzie dysponował niezbędnymi zasobami
w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy
stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich
zasobów, a także w celu wykazania braku wobec tych podmiotów podstaw do
wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków
udziału w postępowaniu, Wykonawca:
1) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu stanowiącym załącznik
nr 3 do SWZ;
2) w terminie określonym w Rozdziale IX ust. 2 SWZ, przedkłada w odniesieniu do
tych podmiotów oświadczenia i dokumenty tam wskazane.
XI.INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O
UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKI CYWILNE/ KONSORCJA)
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo
winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenia stanowiące załącznik nr 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te wstępnie potwierdzają spełnianie
warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w
którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
oraz brak podstaw do wykluczenia.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z
postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie.
XII. SPOSÓB KOMUNIKACJI ORAZ WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ
1. Informacje ogólne
a. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy poczty
elektronicznej.
d. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem strony
postępowania oraz poczty mailowej. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania,
zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie
zamieszczał na stronie postępowania: https://zwik.slawa.pl/category/zamowieniapubliczne
e. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny
sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanej w SWZ.
2. Wyjaśnienie treści SWZ:
2.1. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.
2.2. Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż
na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o
wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na odpowiednio 4 dni
przed upływem terminu składania ofert.
2.3. Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminach, o których mowa powyżej,
przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich
zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego
przygotowania i złożenia ofert.
2.4. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o
wyjaśnienie treści SWZ.
2.5. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym
mowa powyżej, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz
obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
2.6. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający udostępnia na stronie internetowej
prowadzonego postępowania pod adresem: https://zwik.slawa.pl/category/zamowieniapubliczne
XIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT ORAZ WYMAGANIA
FORMALNE DOTYCZĄCE SKŁADANYCH OŚWIADCZEŃ I
DOKUMENTÓW
1.Opis sposobu przygotowywania ofert:
1.1.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
1.2.Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.
1.3.Ofertę składa się na Formularzu ofertowym - zgodnie z Załącznikiem numer 2a oraz
Formularzu cenowym zgodnie z Załącznikiem 2b do SWZ w formie elektronicznej.
1.4.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu (Załącznik nr 3 do SWZ) składa się, pod rygorem nieważności, w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.
1.5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
1.6 Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z
dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji:
1)przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne,
organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą,
które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są
powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są
łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub
rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu
utrzymania ich w poufności,
2)nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli
wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one
udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa,
3)wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z
dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca
zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać załączone w osobnym miejscu
przeznaczonym na zamieszczenie tajemnicy przedsiębiorstwa; każdy dokument
zawierający tajemnicę przedsiębiorstwa powinien zostać zamieszczony w wydzielonym,
odrębnym pliku wyraźnie oznaczonym ,,Tajemnica przedsiębiorstwa - nie udostępniać";
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niezgodne z SWZ oznaczenie tajemnicy
przedsiębiorstwa.
1.7.Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił
wzory w formie formularzy zamieszczonych w załącznikach do SWZ, powinny być
sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.
1.8 .Podmiotowe środki dowodowe lub inne dokumenty, w tym dokumenty
potwierdzające umocowanie do reprezentowania, sporządzone w języku obcym
przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
XIV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. 1.Opis sposobu przygotowywania ofert:
1.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
1.2. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.
1.3. Wykonawca składa ofertę w oryginale wraz z wymaganymi dokumentami za
pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat@zwik.slawa.pl
1.4. Ofertę składa się na Formularzu ofertowym - zgodnie z Załącznikiem numer 2a wraz z
uzupełnionych Formularzem cenowym zgodnie z Załącznikiem 2b do SWZ w formie
elektronicznej.
a) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek
dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie
warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów,
b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118
PZP, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego
reprezentowania nie wynika z innych dokumentów złożonych z ofertą,
c) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika
ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia,
1.5. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
1.6. Do danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialne
stosuje się w szczególności format danych doc., pdf., zip lub inny powszechnie
stosowany format.
1.7. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania
Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym
dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez
upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
1.8. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć stosowne
pełnomocnictwo dla takiego pełnomocnika. Pełnomocnictwo w oryginale przekazuje się
w formie elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w
postaci elektronicznej z podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się
także złożenie cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa (sporządzonego uprzednio w
formie pisemnej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego
odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenie zgodności
cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej dokonuje
mocodawca lub notariusz. Cyfrowe odwzorowanie pełnomocnictwa nie może być
poświadczone przez upełnomocnionego.
1.9. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert określonym w niniejszej
SWZ wycofać swoją ofertę
1.10.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
1.11.Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił
wzory w formie formularzy zamieszczonych w załącznikach do SWZ, powinny być
sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.
1.12.Podmiotowe środki dowodowe lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające
umocowanie do reprezentowania, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z
tłumaczeniem na język polski.
XV.WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu.
XVI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Wykonawca będzie związany ofertą od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym
pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania
ofert, przez okres 30 dni, tj. do dnia 18.04.2025 roku
2. W przypadku gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu
związania ofertą, o którym mowa w pkt 1, Zamawiający przed upływem terminu
związania ofertą, zwróci się jednokrotnie do Wykonawców o wyrażenie zgody na
przedłużenie tego terminu o wskazywany przez niego okres, nie dłuższy niż 60 dni.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą, o którym mowa w ust. 2, wymaga złożenia przez
Wykonawcę pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu
związania ofertą.
3. Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona.
XVIII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ
KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG
TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1.Wykonawca określi cenę oferty netto z określeniem stawki VAT oraz cenę brutto
łącznie z podatkiem. Cenę należy podać w złotych polskich w zapisie liczbowym i
słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Cena oferty brutto musi gwarantować pełne wykonanie zakresu rzeczowego
objętego niniejszy zamówieniem. Cena podana w ofercie obejmuje wszystkie koszty
związane z terminowym i prawidłowy wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz
warunkami i wytycznymi stawianymi przez Zamawiającego odnoszące się do
przedmiotu zamówienia, zysk Wykonawcy oraz wszystkie wymagane przepisami
podatki i opłaty, w tym podatek VAT.
3. Opis sposobu obliczania ceny: Wykonawca winien podać cenę ofertową w
formularzu ofertowym - załącznik nr 2a do zapytania ofertowego
4. Kryteria oceny ofert:
1) Jedynym kryterium oceny ofert jest: cena (waga kryterium: 100%).
2)Zamawiający dokonana wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie
podlegających odrzuceniu, przyznając punktację przy zastosowaniu poniższego
wzoru:
16
najniższa cena ofertowa brutto za wykonanie zamówienia
Cena = ----------------------------------------------------------------------------------------- x 100
cena ofertowa brutto za wykonanie zamówienia oferty ocenianej
3) Maksymalnie oferta może otrzymać 100 pkt. Oferta z najniższą ceną otrzyma 100
pkt. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, tj. oferty która otrzyma
największą ilość punktów. W sytuacji, gdy zamawiający nie będzie mógł dokonać
wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert zawierają
taką samą cenę, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty do
złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty
dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych
ofertach.
5. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej
prowadzonego postępowania informacje o:
a)nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej
działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty
zostały otwarte;
b)cenach lub kosztach zawartych w ofertach.
XIX.INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE MUSZĄ ZOSTAĆ
DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawcą,
którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w terminach określonych w
regulaminie.
2. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie
wskazanym przez Zamawiającego.
Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą
dokumenty potwierdzające ich umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, o ile
umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
3. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem
17
umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych
Wykonawców.
4. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Spółkę z o.o. gdy oferowana cena zamówienia
wynosi powyżej dwukrotnej wysokości kapitału zakładowego, Zamawiający żąda
złożenia oświadczenia zgodnie z art. 230 Kodeksu spółek handlowych oraz dokumentu
potwierdzającego uprawnienie rozporządzania prawem lub zaciągnięcia zobowiązania do
świadczenia w imieniu Spółki o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału
zakładowego (wyciąg z umowy Spółki albo uchwałę wspólników).
5. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego
zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego
badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz
wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
XX. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO
WYKONANIA UMOWY
1. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
XXI. INFORMACJE O TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY ORAZ MOŻLIWOŚCI
JEJ ZMIANY
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 4
do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego
zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zmiana umowy podlega unieważnieniu, jeżeli została dokonana z naruszeniem
regulaminu
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści
wybranej oferty w zakresie wskazanym we Wzorze Umowy.
5. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania
formy pisemnej.
18
XXII. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ
1. Środki ochrony prawnej o których mowa w Dziale IX ustawy Pzp nie przysługują
wykonawcy.

Uwagi:
II. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Klauzula informacyjna z art. 13 ust. 1-3 RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego sektorowego
którego wartość nie przekracza progów unijnych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.
Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,Rozporządzenie", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Wodociągów i Kanalizacji
Sława Sp. z o. o. (adres: ul. H. Pobożnego 11, 67-410 Sława, tel. 68 35 000 53, e-mail:
sekretariat@zwik.slawa.pl
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z
Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na
adres administratora.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z
dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019),
zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas obowiązywania umowy.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w
związku z przepisami PZP.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z PZP.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania,
ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów
Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych
osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych.
10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3
Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może
żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na
celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego.
11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP.
12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego.
13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie
Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są
wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.
14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie
żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie
przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu,
Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do
protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2
Rozporządzenia.
15. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3
Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może
żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w
szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o
udzielenie zamówienia.
16. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników

Kontakt:
b. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Pan Jacek Mazur - Kierownik Działu Technicznego nr tel: 68 35 000 61/885 110 068
e-mail: j.mazur@zwik.slawa.pl
z którym można skontaktować się w godzinach pracy Zamawiającego

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.