wielkopolskie (Poznań)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
warmińsko-mazurskie (Ełk)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Organizacja i aranżacja stoiska, podczas wydarzeń wystawienniczych |
Data zamieszczenia: | 2025-03-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Województwo Łódzkie Al. Piłsudskiego 8 90-051 Łódź powiat: Łódź zp.info@lodzkie.pl https://umwl.ezamawiajacy.pl/pn/UMWL/demand/notice/public/159796/details |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Łódź |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-04-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Organizacja i aranżacja stoiska, podczas wydarzeń wystawienniczych, w tym plenerowych, organizowanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Zakup, a następnie przekazanie na własność Województwa Łódzkiego elementów stoiska wymienionych w OPZ. Przechowywanie elementów stoiska będących przedmiotem zamówienia oraz wyposażenia zapewnionego przez Zamawiającego, przez cały okres trwania umowy. 2. Transport elementów stoiska będących przedmiotem zamówienia oraz wyposażenia zapewnionego przez Zamawiającego wraz z załadowaniem i rozładowaniem na i z miejsca każdego wydarzenia. 3. Montaż i demontaż stoiska wystawienniczego. 4. Każdorazowe zadbanie o estetyczny wygląd każdego z elementów stoiska oraz stoiska jako całości. 5. Aranżacja stoiska z wykorzystaniem elementów będących przedmiotem zamówienia oraz wyposażenia zapewnionego przez Zamawiającego. 6. Zakup i dostarczenie na każde wydarzenie produktów spożywczych wymienionych w OPZ. 7. Wszystkie wydarzenia będą zlokalizowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Zamawiający przewiduje wydarzenia plenerowe oraz halowe. 8. W ramach umowy Wykonawca obsłuży minimalnie 10, maksymalnie 20 wydarzeń, w tym maksymalnie 10 wydarzeń kilkudniowych (max. 4 dniowych). 9. Przedmiot zamówienia został opisany w Opisie Przedmiotu Zamówienia (zwanym dalej ,,OPZ"), stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ (OPZ będzie także Załącznikiem nr 1 do umowy). CPV: 79950000-8 Dokument nr: 2025/BZP 00148500, OPPIV.272.8.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-04-01 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://umwl.ezamawiajacy.pl/pn/UMWL/demand/197902/notice/public/details 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Wszystkie informacje w tym zakresie, ze względu na ograniczoną ilość znaków niniejszego formularza znajdują się w SWZ, udostępnionej pod adresem: https://umwl.ezamawiajacy.pl/pn/UMWL/demand/197902/notice/public/details 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszystkie informacje w tym zakresie, ze względu na ograniczoną ilość znaków niniejszego formularza znajdują się w SWZ, udostępnionej pod adresem: https://umwl.ezamawiajacy.pl/pn/UMWL/demand/197902/notice/public/details 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://umwl.ezamawiajacy.pl/pn/UMWL/demand/notice/public/159796/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-04-01 10:00 Miejsce składania ofert: https://umwl.ezamawiajacy.pl/pn/UMWL/demand/197902/notice/public/details Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: OPPIV.272.8.2025 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Zakup, a następnie przekazanie na własność Województwa Łódzkiego elementów stoiska wymienionych w OPZ. Przechowywanie elementów stoiska będących przedmiotem zamówienia oraz wyposażenia zapewnionego przez Zamawiającego, przez cały okres trwania umowy. 2. Transport elementów stoiska będących przedmiotem zamówienia oraz wyposażenia zapewnionego przez Zamawiającego wraz z załadowaniem i rozładowaniem na i z miejsca każdego wydarzenia. 3. Montaż i demontaż stoiska wystawienniczego. 4. Każdorazowe zadbanie o estetyczny wygląd każdego z elementów stoiska oraz stoiska jako całości. 5. Aranżacja stoiska z wykorzystaniem elementów będących przedmiotem zamówienia oraz wyposażenia zapewnionego przez Zamawiającego. 6. Zakup i dostarczenie na każde wydarzenie produktów spożywczych wymienionych w OPZ. 7. Wszystkie wydarzenia będą zlokalizowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Zamawiający przewiduje wydarzenia plenerowe oraz halowe. 8. W ramach umowy Wykonawca obsłuży minimalnie 10, maksymalnie 20 wydarzeń, w tym maksymalnie 10 wydarzeń kilkudniowych (max. 4 dniowych). 9. Przedmiot zamówienia został opisany w Opisie Przedmiotu Zamówienia (zwanym dalej ,,OPZ"), stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ (OPZ będzie także Załącznikiem nr 1 do umowy). 4.2.6.) Główny kod CPV: 79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników 4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe elementy wystawiennicze 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. W zakresie zdolności zawodowej zamawiający określa następujący warunek udziału w postępowaniu: -wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał (tj. zakończył) przynajmniej dwie usługi polegające na obsłudze i aranżacji stoisk wystawienniczych na kwotę 100.000,00 zł łącznie, 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: - oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w SWZ. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda: - wykazu usług, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat*, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, to wykaz usług ma dotyczyć usług, w których Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. *Uwaga: Okres wyrażony w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: W celu oceny ofert w kryterium oceny pn. ,,Dodatkowe elementy wystawiennicze" Wykonawca zaznacza w punkcie 1.2 Formularza ofertowego (Załącznik nr 2 do SWZ) właściwy kwadrat, w zależności od możliwości dostarczenia dodatkowych elementów wystawienniczych ponad ilość wymaganą w OPZ. Oferta w zakresie informacji żądanych w pkt. 1.2 formularza ofertowego nie będzie podlegała uzupełnieniu. Szczegółowe wymogi co do powyższego środka wskazane zostały w pkt XX.2.lit.b) SWZ. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Zgodnie z SWZ SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Przepisy dotyczące Wykonawcy w zakresie podstaw wykluczenia stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835), zwanej dalej ,,ustawą o szczególnych rozwiązaniach". 3) Wykonawca, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna, a także podmiot, na zasobach którego wykonawca polega celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach poprzez złożenie wraz z ofertą oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w SWZ musi samodzielnie spełnić jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w pkt 5), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (przykładowy wzór tego oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ). 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników 4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe elementy wystawiennicze 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-04-30 |
© eurobudowa.pl 2004-2025