Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
404z dziś
5436z ostatnich 7 dni
24190z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa narzędzi i materiałów eksploatacyjnych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa narzędzi i materiałów eksploatacyjnych

Data zamieszczenia: 2025-03-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki
ul. Gabriela Narutowicza 11/12
80-233 Gdańsk
powiat: Gdańsk
tel:. +48 58 348 61 53, 58 347 18 66, fax: +48 58 347 24 45
szp.weti@pg.edu.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: ---
Nr telefonu: tel:. +48 58 348 61
Termin składania ofert: 2025-03-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA narzędzi i materiałów eksploatacyjnych
DOSTAWA narzędzi i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby projektów AIMS5.0, SUSTRONICS dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi i materiałów eksploatacyjnych na
potrzeby projektów AIMS5.0, SUSTRONICS.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia.
4) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącej
produkcji, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i
nie może być przedmiotem praw osób trzecich.
5) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom
określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający
może żądać, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą dokumentację techniczną.
Przez dokumentację techniczną Zamawiający rozumie: specyfikacje techniczne
udostępniane przez producentów, dystrybutorów lub opisy sporządzone przez
Wykonawcę na ich podstawie, wraz ze wskazaniem źródeł pochodzenia
przedstawionych informacji, np. adres strony internetowej www. producenta
zawierającej opis oferowanych urządzeń. Wskazane źródła informacji, na
podstawie których sporządzona została dokumentacja techniczna muszą być
weryfikowalne w okresie prowadzonego postępowania. Dokumentacja techniczna
musi potwierdzać wszystkie wymagane parametry techniczne przedmiotu
zamówienia wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający
dopuszcza złożenie dokumentacji w języku angielskim.

CPV: 44613400-4, 39157000-7, 44531510-9, 38650000-6, 24951100-6, 30193000-8

Dokument nr: ZZ/030/009/D/2025

Składanie ofert:
6. Termin i sposób składania ofert
1) TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 25.03.2025 r. o godz. 10:00.
2) Ofertę należy złożyć pisemnie, w języku polskim lub angielskim.
3) Oferty należy składać w:
a) formie pisemnej (opatrzonej własnoręcznym podpisem) - w zamkniętej i
opisanej kopercie, w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Gdańska,
Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, 80-233 Gdańsk Ul. G.
Narutowicza 11/12, Budynek WETI A (nr 41), pok. 127 lub
b) przy pomocy środków komunikacji elektronicznej:
w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym) lub
? w postaci elektronicznej (opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym) przesłanej na adres: szp.weti@pg.edu.pl ,
z wpisanym w temacie wiadomości następującym oznaczeniem:
,,ZZ/030/009/D/2025 - OFERTA" lub
? jako
skan
podpisanej
oferty
przesłanej
na
adres:
szp.weti@pg.edu.pl , z wpisanym w temacie wiadomości
następującym oznaczenie: ,,ZZ/030/009/D/2025 - OFERTA.

Miejsce i termin realizacji:
7) Termin realizacji zamówienia:
Zamawiający wyznacza termin wykonania zamówienia: maksymalnie do
21 dni kalendarzowych, liczonych od dnia udzielenia zamówienia.
8) Miejsce realizacji zamówienia:
Politechnika Gdańska, Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul.
Gabriela Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek WETI A (nr 41), pokój 116.

Wymagania:
na podstawie art. 11 ust. 5 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320)
1. Tryb udzielenia zamówienia
1) Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 11 ust. 5 pkt. 1 ustawy z dnia 11
września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) -
dalej ustawa Pzp.
2) Strona internetowa Zamawiającego: https://pg.edu.pl
3) Adres poczty elektronicznej: szp.weti@pg.edu.pl
4) Niniejsze ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone jest w Biuletynie Informacji
Publicznej na stronie podmiotowej Zamawiającego: https://dzp.pg.edu.pl
5) Zamawiający udziela zamówienia w sposób zapewniający przejrzystość,
bezstronność i obiektywizm oraz równe traktowanie podmiotów zainteresowanych
wykonaniem zamówienia, z uwzględnieniem okoliczności mogących mieć wpływ
na jego udzielenie.
6) Zamawiający zastrzega, że niniejsze ogłoszenie stanowi zaproszenie do
składania ofert i nie stanowi oferty, a otrzymanie w wyniku niniejszego
zaproszenia oferty Wykonawcy nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia
przez Politechnikę Gdańska bądź zawarciem jakiejkolwiek umowy, a nadto nie
łączy się z koniecznością zawarcia przez Zamawiającego umowy.
7) Zamawiający nie udostępnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa
w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli podmiot
zainteresowany wykonaniem zamówienia, nie później niż przed zawarciem
umowy o wykonanie zamówienia zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i
jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa. Zastrzeżone informacje muszą stanowić tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1233). Stosowne zastrzeżenie
Wykonawca powinien złożyć na formularzu OFERTA, stanowiącym załącznik nr 2
do niniejszego ogłoszenia. W przeciwnym razie cała oferta może zostać
ujawniona. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa
w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane,
jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwałą SN z dnia 20
października 2005 (sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem.
3) Zamówienie realizowane jest:
? w ramach projektu SUSTRONICS finansowanego ze środków Chips JU
(dawniej KDT JU) oraz środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w
ramach umów: nr 101112109, oraz nr KDT/2022/12/SUSTRONICS/2023.
? w ramach projektu AIMS5.0 finansowanego ze środków Chips JU (dawniej
KDT JU) oraz środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach
umów: nr 101112089, oraz nr KDT/2023/32/AIMS5.0/2023
3. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Oferta musi zawierać co najmniej:
a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru
stanowiącego załącznik nr 2 do ogłoszenia
b) opcjonalnie pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
2) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie zaoferowanego sprzętu,
charakteryzując go poprzez wskazanie: producenta oraz modelu lub nr
katalogowego lub nazwy albo innych informacji jednoznacznie identyfikujących
oferowany przedmiot zamówienia.
3) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną
cenę.
4) Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do
reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy
określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy
organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela
Wykonawcy.
5) Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z ww. opisem ponosi wyłącznie
Wykonawca.
6) Jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu
stwierdzającego status prawny Wykonawcy to do oferty należy dołączyć
stosowne pełnomocnictwo określające jego zakres i wystawione przez osoby do
tego upoważnione.
7) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści ogłoszenia
drogą elektroniczną na adres email: szp.weti@pg.edu.pl
4. Opis sposobu obliczania ceny oferty
1) Wykonawca określa cenę za realizację zamówienia w formularzu ofertowym
sporządzonym z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do
niniejszego ogłoszenia.
2) Cenę oferty należy określić w PLN.
3) oferty należy określić w wartości brutto z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
4) Stawka podatku VAT powinna być określona zgodnie z przepisami prawa
obowiązującymi w dniu składania oferty.
5) W przypadku złożenia oferty w walucie innej niż PLN, cena oferty zostanie
przeliczona na PLN wg kursu NBP, tabela A, obowiązującego w dniu
wyznaczonym jako termin składania ofert.
6) Cenę oferty należy obliczyć uwzględniając wszystkie elementy związane z
prawidłową terminową realizacją zamówienia. Koszty poniesione przez
Wykonawcę, a nie uwzględnione w cenie oferty nie będą przez Zamawiającego
dodatkowo rozliczane.
7) Cena określona w ofercie obowiązuje przez cały okres związania ofertą i będzie
wiążąca dla zawieranej umowy.
8) Cena nie będzie podlegać żadnym negocjacjom.
9) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem.
10) Jeżeli w postępowaniu zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do
powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11
marca 2004 r. podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z dnia 2024 r. poz. 361 ze
zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający doliczy do
przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towaru i usług, która miałby
obowiązek doliczyć. W takim przypadku Wykonawca, składając ofertę ma
obowiązek poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić
do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego oraz wskazać nazwę i
wartość towaru lub usługi bez kwoty podatku a także wskazać stawkę podatku od
towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy będzie miała zastosowanie.
5. Termin związania ofertą
1) Termin związania ofertą: 30 dni tj. do dnia 23.04.2025 r.
4) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać
swoją ofertę.
5) Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
6) Dokumenty w formie kopii powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem
przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z
formą reprezentacji Wykonawcy.
7. Kryteria oceny ofert
1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami:
Lp.
Kryterium
Znaczenie
procentowe
kryteriumMaksymalna liczba
punktów jakie może
otrzymać oferta za
dane kryterium
(1 pkt = 1%)
1.Cena oferty (C)70%70 pkt.
2.Termin dostawy (T)30%30 pkt.
2) Ocenie ofert będą podlegać tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
3) Sposób i zasady oceny ofert wg poszczególnych kryteriów:
2.1) Kryterium: cena oferty
a) ocenie podlega cena całkowita brutto oferty w PLN
b) ofercie z najniższą ceną Zamawiający przyzna maksymalną liczbę
punktów - 70 pkt
c) pozostałym ofertom Zamawiający przyzna punkty obliczone wg wzoru:
??
? = ?? x 70
gdzie:
C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium cena oferty
Cn - najniższa cena brutto spośród złożonych ważnych, nieodrzuconych
ofert w PLN;
Cb - cena brutto ocenianej oferty w PLN;
70 - waga kryterium
d) obliczenia dokonywane będą przez Zamawiającego z dokładnością do
dwóch miejsc po przecinku
e) w kryterium cena oferty (C) oferta może uzyskać maksymalnie 70 pkt
2.2) Kryterium: termin dostawy
a) ocenie podlega termin dostawy wynikający ze złożonej oferty
b) termin dostawy należy określić w dniach kalendarzowych
c) termin dostawy nie może być dłuższy niż 21 dni kalendarzowych od
dnia udzielenia zamówienia i nie krótszy niż 7 dni kalendarzowych od
dnia udzielenia zamówienia
d) kryterium termin dostawy rozpatrywane będzie wg następującego wzoru:
?=
????
??
x 30
gdzie:
T - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium termin
dostawy
Tmin - najkrótszy zaoferowany termin dostawy spośród ofert
podlegających ocenie;
Tb - termin dostawy oceny badanej (ocenianej);
30 - waga kryterium
e) obliczenia dokonywane będą przez Zamawiającego z dokładnością do
dwóch miejsc po przecinku
f)
w przypadku niewpisania przez Wykonawcę terminu dostawy,
Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin dostawy
wynoszący 21 dni kalendarzowych
g) w przypadku wpisania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż
21 dni kalendarzowych, Zamawiający odrzuci ofertę
h) w kryterium termin dostawy (T) oferta może uzyskać maksymalnie 30 pkt
4) Zamawiający dokona zsumowania punktów przyznanych w kryteriach oceny ofert.
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma oferta zostanie obliczona wg wzoru:
CLP = C + T
gdzie:
CLP - całkowita liczba punktów przyznanych ofercie
C - liczba punktów przyznanych w kryterium cena oferty
T - liczba punktów przyznanych w kryterium termin dostawy
Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt.
5) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie
wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym ogłoszeniu o udzielanym
zamówieniu oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane
powyżej kryteria wyboru.
6) W przypadku, gdy Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty
z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych
kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która
otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
7) W przypadku, gdy nie będzie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym
mowa w ust. 6) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do
złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż
zaoferowane we wcześniej złożonych ofertach.
8) W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia
przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
9) Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, informując o
tym niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Przez
oczywistą omyłkę pisarską w szczególności należy rozumieć widoczne, wbrew
zamierzeniu niewłaściwe użycie wyrazu, widocznie mylną pisownię wyrazu,
ewidentny błąd gramatyczny, niezamierzone opuszczenie wyrazu (ów) lub jego
części.
10) Zamawiający poprawi oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem
konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, informując o tym
niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
11) Zamawiający poprawi inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią
ogłoszenia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, informując o tym
niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
12) Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia dokumentów wymaganych wraz
z ofertą.
13) Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, w
stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art.
7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego z dnia 13 kwietnia 2022 r. (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz.
507, z 2025 r. poz. 172) zwanej dalej ustawą sankcyjną.
Zamawiający samodzielnie dokona weryfikacji Wykonawcy pod kątem
wykluczenia z postępowania w oparciu o ww. przesłanki. W przypadku
Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej,
Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit a) ustawy Pzp w
związku z art. 7 ust. 1 i 3 ustawy sankcyjnej.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie
bez podania przyczyn

Uwagi:
9. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania
swobodnego przepływu takich danych
danych
osobowych
oraz
1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, zm.:
Dz. Urz. UE. L. z 2018r. nr 127, str.2), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdańska
ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk;
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Gdańskiej jest
mgr inż. Paweł Baniel: tel. +48 58 348-66-29, iod@pg.edu.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego na ,,Dostawę narzędzi i materiałów eksploatacyjnych na
potrzeby projektów AIMS5,0, SUSTRONICS dla Wydziału Elektroniki,
Telekomunikacji
i
Informatyki
Politechniki
Gdańskiej".,
nr:
ZZ/030/009/D/2025" prowadzonym w trybie art. 11 ust. 5 pkt. 1 ustawy z
dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024
r. poz. 1320) dalej ,,ustawa Pzp";
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,
którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 18 ust. 1 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i
4 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dokumentacja
postępowań o zamówienie publiczne finansowanych ze środków
pochodzących z funduszy Unii Europejskiej (EU) przechowywana będzie
również przez okres wynikający z umów o dofinansowanie projektów
finansowanych ze środków pochodzących z UE;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio
Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie
zamówienia
publicznego;
konsekwencje
niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana
danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w
zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników);
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego.);
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych w Warszawie, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.
20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.
2) Dodatkowo stosownie do art. 19 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający informuje o
ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 oraz 75 ustawy Pzp:
a) w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do uzyskania
potwierdzenia, czy przetwarzane są dotyczące go dane osobowe, to
Zamawiający będzie uprawniony do żądania od Wykonawcy dodatkowych
informacji precyzujących żądanie (np. nazwy lub daty postępowania o
udzielenie zamówienia);
b) w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do ograniczenia
przetwarzania jego danych osobowych, to Zamawiający będzie
uprawniony do przetwarzania tych danych do czasu zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.