wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
pomorskie (Gdynia)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa narzędzi i materiałów eksploatacyjnych |
Data zamieszczenia: | 2025-03-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki ul. Gabriela Narutowicza 11/12 80-233 Gdańsk powiat: Gdańsk tel:. +48 58 348 61 53, 58 347 18 66, fax: +48 58 347 24 45 szp.weti@pg.edu.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel:. +48 58 348 61 |
Termin składania ofert: | 2025-03-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA narzędzi i materiałów eksploatacyjnych DOSTAWA narzędzi i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby projektów AIMS5.0, SUSTRONICS dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby projektów AIMS5.0, SUSTRONICS. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia. 4) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącej produkcji, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. 5) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający może żądać, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą dokumentację techniczną. Przez dokumentację techniczną Zamawiający rozumie: specyfikacje techniczne udostępniane przez producentów, dystrybutorów lub opisy sporządzone przez Wykonawcę na ich podstawie, wraz ze wskazaniem źródeł pochodzenia przedstawionych informacji, np. adres strony internetowej www. producenta zawierającej opis oferowanych urządzeń. Wskazane źródła informacji, na podstawie których sporządzona została dokumentacja techniczna muszą być weryfikowalne w okresie prowadzonego postępowania. Dokumentacja techniczna musi potwierdzać wszystkie wymagane parametry techniczne przedmiotu zamówienia wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentacji w języku angielskim. CPV: 44613400-4, 39157000-7, 44531510-9, 38650000-6, 24951100-6, 30193000-8 Dokument nr: ZZ/030/009/D/2025 Składanie ofert: 6. Termin i sposób składania ofert 1) TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 25.03.2025 r. o godz. 10:00. 2) Ofertę należy złożyć pisemnie, w języku polskim lub angielskim. 3) Oferty należy składać w: a) formie pisemnej (opatrzonej własnoręcznym podpisem) - w zamkniętej i opisanej kopercie, w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, 80-233 Gdańsk Ul. G. Narutowicza 11/12, Budynek WETI A (nr 41), pok. 127 lub b) przy pomocy środków komunikacji elektronicznej: w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub ? w postaci elektronicznej (opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) przesłanej na adres: szp.weti@pg.edu.pl , z wpisanym w temacie wiadomości następującym oznaczeniem: ,,ZZ/030/009/D/2025 - OFERTA" lub ? jako skan podpisanej oferty przesłanej na adres: szp.weti@pg.edu.pl , z wpisanym w temacie wiadomości następującym oznaczenie: ,,ZZ/030/009/D/2025 - OFERTA. Miejsce i termin realizacji: 7) Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wyznacza termin wykonania zamówienia: maksymalnie do 21 dni kalendarzowych, liczonych od dnia udzielenia zamówienia. 8) Miejsce realizacji zamówienia: Politechnika Gdańska, Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. Gabriela Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek WETI A (nr 41), pokój 116. Wymagania: na podstawie art. 11 ust. 5 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) 1. Tryb udzielenia zamówienia 1) Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 11 ust. 5 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) - dalej ustawa Pzp. 2) Strona internetowa Zamawiającego: https://pg.edu.pl 3) Adres poczty elektronicznej: szp.weti@pg.edu.pl 4) Niniejsze ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone jest w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Zamawiającego: https://dzp.pg.edu.pl 5) Zamawiający udziela zamówienia w sposób zapewniający przejrzystość, bezstronność i obiektywizm oraz równe traktowanie podmiotów zainteresowanych wykonaniem zamówienia, z uwzględnieniem okoliczności mogących mieć wpływ na jego udzielenie. 6) Zamawiający zastrzega, że niniejsze ogłoszenie stanowi zaproszenie do składania ofert i nie stanowi oferty, a otrzymanie w wyniku niniejszego zaproszenia oferty Wykonawcy nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Politechnikę Gdańska bądź zawarciem jakiejkolwiek umowy, a nadto nie łączy się z koniecznością zawarcia przez Zamawiającego umowy. 7) Zamawiający nie udostępnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli podmiot zainteresowany wykonaniem zamówienia, nie później niż przed zawarciem umowy o wykonanie zamówienia zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Zastrzeżone informacje muszą stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1233). Stosowne zastrzeżenie Wykonawca powinien złożyć na formularzu OFERTA, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia. W przeciwnym razie cała oferta może zostać ujawniona. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwałą SN z dnia 20 października 2005 (sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem. 3) Zamówienie realizowane jest: ? w ramach projektu SUSTRONICS finansowanego ze środków Chips JU (dawniej KDT JU) oraz środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach umów: nr 101112109, oraz nr KDT/2022/12/SUSTRONICS/2023. ? w ramach projektu AIMS5.0 finansowanego ze środków Chips JU (dawniej KDT JU) oraz środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach umów: nr 101112089, oraz nr KDT/2023/32/AIMS5.0/2023 3. Opis sposobu przygotowania oferty: 1) Oferta musi zawierać co najmniej: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do ogłoszenia b) opcjonalnie pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) 2) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie zaoferowanego sprzętu, charakteryzując go poprzez wskazanie: producenta oraz modelu lub nr katalogowego lub nazwy albo innych informacji jednoznacznie identyfikujących oferowany przedmiot zamówienia. 3) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. 4) Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 5) Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z ww. opisem ponosi wyłącznie Wykonawca. 6) Jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo określające jego zakres i wystawione przez osoby do tego upoważnione. 7) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści ogłoszenia drogą elektroniczną na adres email: szp.weti@pg.edu.pl 4. Opis sposobu obliczania ceny oferty 1) Wykonawca określa cenę za realizację zamówienia w formularzu ofertowym sporządzonym z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia. 2) Cenę oferty należy określić w PLN. 3) oferty należy określić w wartości brutto z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 4) Stawka podatku VAT powinna być określona zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w dniu składania oferty. 5) W przypadku złożenia oferty w walucie innej niż PLN, cena oferty zostanie przeliczona na PLN wg kursu NBP, tabela A, obowiązującego w dniu wyznaczonym jako termin składania ofert. 6) Cenę oferty należy obliczyć uwzględniając wszystkie elementy związane z prawidłową terminową realizacją zamówienia. Koszty poniesione przez Wykonawcę, a nie uwzględnione w cenie oferty nie będą przez Zamawiającego dodatkowo rozliczane. 7) Cena określona w ofercie obowiązuje przez cały okres związania ofertą i będzie wiążąca dla zawieranej umowy. 8) Cena nie będzie podlegać żadnym negocjacjom. 9) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem. 10) Jeżeli w postępowaniu zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z dnia 2024 r. poz. 361 ze zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający doliczy do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towaru i usług, która miałby obowiązek doliczyć. W takim przypadku Wykonawca, składając ofertę ma obowiązek poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego oraz wskazać nazwę i wartość towaru lub usługi bez kwoty podatku a także wskazać stawkę podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy będzie miała zastosowanie. 5. Termin związania ofertą 1) Termin związania ofertą: 30 dni tj. do dnia 23.04.2025 r. 4) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 5) Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. 6) Dokumenty w formie kopii powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy. 7. Kryteria oceny ofert 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: Lp. Kryterium Znaczenie procentowe kryteriumMaksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium (1 pkt = 1%) 1.Cena oferty (C)70%70 pkt. 2.Termin dostawy (T)30%30 pkt. 2) Ocenie ofert będą podlegać tylko oferty niepodlegające odrzuceniu. 3) Sposób i zasady oceny ofert wg poszczególnych kryteriów: 2.1) Kryterium: cena oferty a) ocenie podlega cena całkowita brutto oferty w PLN b) ofercie z najniższą ceną Zamawiający przyzna maksymalną liczbę punktów - 70 pkt c) pozostałym ofertom Zamawiający przyzna punkty obliczone wg wzoru: ?? ? = ?? x 70 gdzie: C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium cena oferty Cn - najniższa cena brutto spośród złożonych ważnych, nieodrzuconych ofert w PLN; Cb - cena brutto ocenianej oferty w PLN; 70 - waga kryterium d) obliczenia dokonywane będą przez Zamawiającego z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku e) w kryterium cena oferty (C) oferta może uzyskać maksymalnie 70 pkt 2.2) Kryterium: termin dostawy a) ocenie podlega termin dostawy wynikający ze złożonej oferty b) termin dostawy należy określić w dniach kalendarzowych c) termin dostawy nie może być dłuższy niż 21 dni kalendarzowych od dnia udzielenia zamówienia i nie krótszy niż 7 dni kalendarzowych od dnia udzielenia zamówienia d) kryterium termin dostawy rozpatrywane będzie wg następującego wzoru: ?= ???? ?? x 30 gdzie: T - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium termin dostawy Tmin - najkrótszy zaoferowany termin dostawy spośród ofert podlegających ocenie; Tb - termin dostawy oceny badanej (ocenianej); 30 - waga kryterium e) obliczenia dokonywane będą przez Zamawiającego z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku f) w przypadku niewpisania przez Wykonawcę terminu dostawy, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin dostawy wynoszący 21 dni kalendarzowych g) w przypadku wpisania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 21 dni kalendarzowych, Zamawiający odrzuci ofertę h) w kryterium termin dostawy (T) oferta może uzyskać maksymalnie 30 pkt 4) Zamawiający dokona zsumowania punktów przyznanych w kryteriach oceny ofert. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma oferta zostanie obliczona wg wzoru: CLP = C + T gdzie: CLP - całkowita liczba punktów przyznanych ofercie C - liczba punktów przyznanych w kryterium cena oferty T - liczba punktów przyznanych w kryterium termin dostawy Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt. 5) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym ogłoszeniu o udzielanym zamówieniu oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyżej kryteria wyboru. 6) W przypadku, gdy Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 7) W przypadku, gdy nie będzie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane we wcześniej złożonych ofertach. 8) W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. 9) Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, informując o tym niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Przez oczywistą omyłkę pisarską w szczególności należy rozumieć widoczne, wbrew zamierzeniu niewłaściwe użycie wyrazu, widocznie mylną pisownię wyrazu, ewidentny błąd gramatyczny, niezamierzone opuszczenie wyrazu (ów) lub jego części. 10) Zamawiający poprawi oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, informując o tym niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 11) Zamawiający poprawi inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią ogłoszenia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, informując o tym niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 12) Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia dokumentów wymaganych wraz z ofertą. 13) Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z dnia 13 kwietnia 2022 r. (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 507, z 2025 r. poz. 172) zwanej dalej ustawą sankcyjną. Zamawiający samodzielnie dokona weryfikacji Wykonawcy pod kątem wykluczenia z postępowania w oparciu o ww. przesłanki. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit a) ustawy Pzp w związku z art. 7 ust. 1 i 3 ustawy sankcyjnej. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyn Uwagi: 9. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania swobodnego przepływu takich danych danych osobowych oraz 1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, zm.: Dz. Urz. UE. L. z 2018r. nr 127, str.2), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdańska ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk; b) inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Gdańskiej jest mgr inż. Paweł Baniel: tel. +48 58 348-66-29, iod@pg.edu.pl; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ,,Dostawę narzędzi i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby projektów AIMS5,0, SUSTRONICS dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej"., nr: ZZ/030/009/D/2025" prowadzonym w trybie art. 11 ust. 5 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) dalej ,,ustawa Pzp"; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 ustawy Pzp; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dokumentacja postępowań o zamówienie publiczne finansowanych ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej (EU) przechowywana będzie również przez okres wynikający z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków pochodzących z UE; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.); ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2) Dodatkowo stosownie do art. 19 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 oraz 75 ustawy Pzp: a) w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do uzyskania potwierdzenia, czy przetwarzane są dotyczące go dane osobowe, to Zamawiający będzie uprawniony do żądania od Wykonawcy dodatkowych informacji precyzujących żądanie (np. nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia); b) w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych, to Zamawiający będzie uprawniony do przetwarzania tych danych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. |
© eurobudowa.pl 2004-2025