wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa utrzymania porządku w lokalach oraz na zewnątrz budynków |
Data zamieszczenia: | 2025-03-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny ul. Warszawska 430 25-414 Kielce powiat: Kielce Telefon: 413490900 swietokrzyski@arim.gov.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Kielce |
Wadium: | 40.000,00 zł |
Nr telefonu: | Telefon: 413490900 |
Termin składania ofert: | 2025-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Usługa utrzymania porządku w lokalach Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych oraz na zewnątrz budynków Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania na rzecz Zamawiającego, polegającej na: o utrzymaniu porządku i czystości biurowych powierzchni użytkowych placówek ARiMR w województwie świętokrzyskim; o utrzymaniu porządku i czystości na zewnątrz budynku na terenie placówek ARiMR w województwie świętokrzyskim; o utrzymaniu w czystości i pielęgnacji terenów zielonych wokół placówek ARiMR w województwie świętokrzyskim; o dostarczaniu do placówek ARiMR w województwie świętokrzyskim środków czyszczących, płynów myjących i innych środków higienicznych (takich jak mydła w płynie, płyny do mycia naczyń, gąbki, kostki toaletowe, odświeżacze powietrza, worki na śmieci, worki do niszczarek) oraz materiałów higieniczno-sanitarnych (ręczniki papierowe i papiery toaletowe) w ilościach w pełni zabezpieczających potrzeby prawidłowego funkcjonowania w obiektach Zamawiającego, oszacowanej na podstawie danych zawartych w załączniku nr 6 do SWZ Szczegółowy wykaz powierzchni i lokalizacji objętych usługą zawarty jest w Załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy. Szczegółowy wykaz czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach świadczonej usługi sprzątania określa Załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy. Z przyczyn trudnych do przewidzenia powierzchnie objęte usługą mogą ulec zmianie. Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę o ewentualnych korektach nie później niż 15 dni przed dokonaniem zmiany, co skutkować będzie proporcjonalną zmianą wynagrodzenia przy zachowaniu stawek określonych w Załączniku nr 3 do projektowanych postanowień umowy - formularzu cenowym. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części zamówionych usług. Sprzątanie pomieszczeń odbywać się będzie w dni robocze, w godz.ch wskazanych w Załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy. Wykonawca zobowiązany jest do sprzątania po bieżących remontach pomieszczeń (malowanie, przeróbki budowlane itp.) jako pracochłonność równoważną za okres trwania remontu i braku wykonywania usługi sprzątania w tym okresie. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług dodatkowych niewymienionych powyżej w sytuacjach awaryjnych (np. zalanie pomieszczeń), w ramach otrzymywanego miesięcznego wynagrodzenia. Wykonawca na podstawie art. 95 pzp wymaga by czynności codziennego utrzymania porządku były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę. Nie wymaga się zatrudnienia na umowę o pracę osób, które zostały zatrudnione na zastępstwo (np. za pracowników stale świadczących pracę podczas ich przebywania na urlopie lub zwolnieniu lekarskim) Część zamówienia: LOT-0001 Tytuł: Usługa utrzymania porządku w lokalach Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych oraz na zewnątrz budynków Opis: 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania na rzecz Zamawiającego, polegającej na: o utrzymaniu porządku i czystości biurowych powierzchni użytkowych placówek ARiMR w województwie świętokrzyskim; o utrzymaniu porządku i czystości na zewnątrz budynku na terenie placówek ARiMR w województwie świętokrzyskim; o utrzymaniu w czystości i pielęgnacji terenów zielonych wokół placówek ARiMR w województwie świętokrzyskim; o dostarczaniu do placówek ARiMR w województwie świętokrzyskim środków czyszczących, płynów myjących i innych środków higienicznych (takich jak mydła w płynie, płyny do mycia naczyń, gąbki, kostki toaletowe, odświeżacze powietrza, worki na śmieci, worki do niszczarek) oraz materiałów higieniczno-sanitarnych (ręczniki papierowe i papiery toaletowe) w ilościach w pełni zabezpieczających potrzeby prawidłowego funkcjonowania w obiektach Zamawiającego, oszacowanej na podstawie danych zawartych w załączniku nr 6 do SWZ 2.1 Szczegółowy wykaz powierzchni i lokalizacji objętych usługą zawarty jest w Załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy. 2.2 Szczegółowy wykaz czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach świadczonej usługi sprzątania określa Załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy. 2.3 Z przyczyn trudnych do przewidzenia powierzchnie objęte usługą mogą ulec zmianie. Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę o ewentualnych korektach nie później niż 15 dni przed dokonaniem zmiany, co skutkować będzie proporcjonalną zmianą wynagrodzenia przy zachowaniu stawek określonych w Załączniku nr 3 do projektowanych postanowień umowy - formularzu cenowym. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części zamówionych usług. 2.4 Sprzątanie pomieszczeń odbywać się będzie w dni robocze, w godz.ch wskazanych w Załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy. 2.5 Wykonawca zobowiązany jest do sprzątania po bieżących remontach pomieszczeń (malowanie, przeróbki budowlane itp.) jako pracochłonność równoważną za okres trwania remontu i braku wykonywania usługi sprzątania w tym okresie. 2.6 Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług dodatkowych niewymienionych powyżej w sytuacjach awaryjnych (np. zalanie pomieszczeń), w ramach otrzymywanego miesięcznego wynagrodzenia. 2.7 Wykonawca na podstawie art. 95 pzp wymaga by czynności codziennego utrzymania porządku były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę. Nie wymaga się zatrudnienia na umowę o pracę osób, które zostały zatrudnione na zastępstwo (np. za pracowników stale świadczących pracę podczas ich przebywania na urlopie lub zwolnieniu lekarskim). Wewnętrzny identyfikator: BOR13.2610.01.2025 Główna klasyfikacja (cpv): 90910000 Usługi sprzątania Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90911300 Usługi czyszczenia okien, 90611000 Usługi sprzątania ulic, 90620000 Usługi odśnieżania, 77310000 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych, 39830000 Środki czyszczące CPV: 90919200, 90911300, 90611000, 90620000, 77310000, 39830000, 90910000 Dokument nr: 174483-2025, BOR13.2610.01.2025 Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia: Data otwarcia: 18/04/2025 11:10:00 (UTC+2) Miejsce: https://platformazakupowa.pl/pn/arimr Specyfikacja: Dokumenty zamówienia Dokumenty zamówienia Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski Adres dokumentów zamówienia: https://PlatformaZakupowa.pl/pn/ARiMR Kanał komunikacji ad hoc: Nazwa: Platforma zakupowa Open Nexus https://platformazakupowa.pl/pn/arimr Adres URL: https://platformazakupowa.pl/pn/arimr Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 18/04/2025 11:00:00 (UTC+2) Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji Podpodział krajowy (NUTS): Kielecki (PL721) Kraj: Polska Informacje dodatkowe: Szczegółowy wykaz powierzchni i lokalizacji objętych usługą zawarty jest w SWZ - załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy. Miejsce realizacji Podpodział krajowy (NUTS): Kielecki (PL721) Kraj: Polska Informacje dodatkowe: Biura ARiMR w miastach powiatowych woj. świętokrzyskiego Szacowany okres obowiązywania Data początkowa: 01/06/2025 Data zakończenia trwania: 31/12/2026 Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach Kontakt: Oficjalna nazwa: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny Numer rejestracyjny: NIP: 5261933940 Numer rejestracyjny: REGON: 010613083 Adres pocztowy: ul. Warszawska 430 Miejscowość: Kielce Kod pocztowy: 25-414 Podpodział krajowy (NUTS): Kielecki (PL721) Kraj: Polska Punkt kontaktowy: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny 25-414 Kielce ul. Warszawska 430 E-mail: swietokrzyski@arim.gov.pl Telefon: 413490900 Faks: 413328402 Adres strony internetowej: www.arimr.gov.pl Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://PlatformaZakupowa.pl/pn/ARiMR Role tej organizacji: Nabywca Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia Organizacja zapewniająca dostęp offline do dokumentów zamówienia Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału Organizacja rozpatrująca oferty |
© eurobudowa.pl 2004-2025