Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
514z dziś
5546z ostatnich 7 dni
24300z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie otworów studziennych zastępczych oraz likwidacja nieeksploatowanych studzien

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie otworów studziennych zastępczych oraz likwidacja nieeksploatowanych studzien

Data zamieszczenia: 2025-03-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Ełku
ul. Suwalska 64
19-300 Ełk
powiat: ełcki
tel. 500 101 318, (87) 621 84 19, (87) 621-84-00
sekretariat@pwikelk.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Ełk
Wadium: 10 000,00 PLN
Nr telefonu: tel. 500 101 318, (8
Termin składania ofert: 2025-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
4.1. Nazwa przedmiotu zamówienia nadana przez Zamawiającego:
WYKONANIE OTWORÓW STUDZIENNYCH NR 3K i 17D ORAZ LIKWIDACJI STUDNI NR7Ci21A NA TERENIE KOMUNALNEGO UJĘCIA WODY MIASTA EŁKU
4.2. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie otworów studziennych zastępczych Nr 3K i 17D oraz likwidacja nieeksploatowanych studzien Nr 7C i 21A na terenie komunalnego ujęcia wody miasta Ełku zlokalizowanego w obrębie geodezyjnym Przykopka.
4.3. Ogólny zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
1) otworów studziennych Nr 3K i 17D o planowanej głębokości ok. 26 m i 25 m na terenie komunalnego ujęcia wody miasta Ełku według projektu geologicznego, stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. Wymaga się wykonania studni z zastosowaniem filtrów kolumnowych, w tym części roboczej z filtrów Johnsona ze stali nierdzewnej, ze szczeliną ciągłą, atestowanych do celów studziennych, których zakup i dostawa znajduje się w zakresie Wykonawcy;
2) pompowań próbnych wykonanych przy pomocy urządzeń Wykonawcy;
3) obudowy wykonanych otworów studziennych zgodnie z częścią projektową, z materiałów zakupionych i dostarczonych przez Wykonawcę. Budowa studni obejmuje: komorę o wysokości H=2,0 m z kręgów żelbetowych DN 2000 mm, izolowanych wodoszczelnie w płaszczyznach pionowych i poziomych i płytę żelbetową, demontowaną, z trzema uchwytami do zawiesi dźwigowych, z otworem pasującym do włazu o wymiarach: 0,6 m x 0,6 m (właz dostarczy Zamawiający);
4) osadzenie głowic studziennych z pokrywą, wykonanych ze stali nierdzewnej (wejście dostosowane do zestawu studziennego DN 100 w systemie bezkołnierzowym/wyjście zakończone kołnierzem pływającym z kolanem DN 100);
5) likwidacji studzien głębinowych Nr 7C i 21A według projektu robót geologiczno-technicznych, stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ.
4.4. Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
4.5. Inwestycja prowadzona będzie na terenie strefy ochronnej komunalnego ujęcia wody podziemnej dla miasta Ełk. Z tego względu Wykonawca zobowiązany będzie do szczególnej ostrożności w zakresie pracy sprzętu ciężkiego i innych urządzeń pod kątem ewentualnych awarii. Dopuszcza się wykonywanie prac urządzeniami posiadającymi pełną sprawność techniczną. Zamawiający zastrzega możliwość kontroli używanego przez Wykonawcę sprzętu i niedopuszczenie go do prac na terenie inwestycji.

CPV: 45 26 2220-9, 45 25 5110-3

Dokument nr: DT.240.1.3.2025

Otwarcie ofert: 10. DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT
Oferty zostaną otwarte dnia 31.03.2025 r. o godz. 12:15 w siedzibie Zamawiającego pod adresem : 19-300 Ełk, Ul. Suwalska 64.

Specyfikacja:
3. SPOSÓB UZYSKANIA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
SPECYFIKACJA MOŻNA OTRZYMAĆ W WERSJI ELEKTRONICZNEJ, UMIESZCZONEJ NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO LUB W WERSJI PAPIEROWEJ NA PISEMNY WNIOSEK ZAINTERESOWANEGO.
Adres internetowy (URL) www.pwikelk.pl

Składanie ofert:
9. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty należy składać do dnia 31.03.2025 r. do godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego pod adresem: 19-300 Ełk, Ul. Suwalska 64.

Miejsce i termin realizacji:
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
5.1. Rozpoczęcie realizacji zamówienia od dnia zawarcia umowy.
5.2. Zakończenie realizacji zamówienia do dnia 15.10.2025 r.

Wymagania:
4.6. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.
4.7. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
4.8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
6. WYMAGANE WADIUM ORAZ ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
6.1. Zamawiający będzie żądał od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 PLN. Możliwe formy wniesienia wadium oraz zasady jego zwrotu lub zatrzymania określone zostały przez Zamawiającego w SIWZ.
6.2. Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy o wartości 5% ceny całkowitej złożonej oferty. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy najpóźniej do dnia podpisania umowy, na warunkach określonych w SIWZ.
7. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki wymienione w § 8 ust.l Regulaminu wewnętrznego udzielania zamówień publicznych.
7.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Wykonawca spełni warunek, jeśli złoży oświadczenie w trybie § 8 ust. 1 Regulaminu wewnętrznego zamówień publicznych (Zał. nr 5 do SIWZ).
7.2. Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia;
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, wykonał co najmniej dwa odwierty o głębokości minimum 25 m, systemem udarowym w jednej kolumnie rur o średnicy minimum 0508 mm i wydajności nie mniejszej niż 50 m3/h każdy. Potwierdzeniem spełnienia opisanego warunku udziału

w postępowaniu jest złożenie wymaganego oświadczenia, wykazu wykonanych robót wraz z dowodami potwierdzającymi ich należyte wykonanie w trybie § 8 ust. 1 Regulaminu wewnętrznego zamówień publicznych (Zał. nr 4 do SIWZ). Wykaz wykonanych robót musi zawierać ich rodzaj, datę wykonania i dane podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączniki w postaci dowodów, potwierdzających że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa wyżej są:
a) referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego wykonywane były roboty budowlane;
b) poświadczenie odbiorcy robót, z tym że w odniesieniu do robót nadal wykonywanych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w pkt. a) i b).
7.3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Wykonawca spełni warunek, jeśli złoży oświadczenie w trybie § 8 ust. 1 Regulaminu wewnętrznego udzielania zamówień publicznych (Zał. nr 5 do SIWZ).
7.4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Wykonawca spełni warunek, jeśli złoży oświadczenie w trybie § 8 ust. 1 Regulaminu wewnętrznego udzielania zamówień publicznych (Zał. nr 5 do SIWZ).
7.5. Wykonawcy zobowiązują się do uwzględnienia wymagań środowiskowych Zamawiającego. Potwierdzeniem spełnienia warunku jest oświadczenie Wykonawcy (Zał. nr 6 do SIWZ).
7.6. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w § 8 ust. 7 Regulaminu wewnętrznego udzielania zamówień publicznych. Wykonawca spełni warunek, jeśli złoży oświadczenie w trybie § 8 ust.l Regulaminu wewnętrznego udzielania zamówień publicznych (Zał. nr 7 do SIWZ).
7.7. Wykonawcy składając oświadczenia stanowiące wypełnienie klauzuli sankcyjnej, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. póz. 835). Wykonawca spełni warunek, jeśli złoży oświadczenie (Załącznik nr 7 do SIWZ).
7.8. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu oświadczeń wg Załącznika nr 8 do SIWZ:
1) że nie zalega z opłacaniem podatków;
2) że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt II. SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia oraz dokumenty wg metody ,,spełnia / nie spełnia". Stwierdzenie spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę oświadczeń żądanych przez Zamawiającego od Wykonawcy przez powołaną przez Zamawiającego komisję przetargową.
7.9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
-udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, składając Zamawiającemu pełnomocnictwo i na warunkach określonych w SIWZ do postępowania.
7.10. Dokumenty wymagane od Wykonawców, które stanowią ofertę :
1) Formularz ofertowy wg Załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Oświadczenia Wykonawcy wg Załącznika nr 4 (z wymaganymi potwierdzeniami). 5 i 6 do SIWZ.
4) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania wraz z klauzulą sankcyjną wg Załącznika nr 7 do SIWZ.
5) Oświadczenie potwierdzające brak zalegania z opłacaniem podatków i składek na ubezpieczenie wg Załącznika nr 8 do SIWZ.
6) Oświadczenie o przeprowadzonej wizji lokalnej wg Załącznika nr 9 do SIWZ:
7) Dokument potwierdzający wniesienie wymaganego wadium.
8. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ STRON
Zapytania dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy kierować pisemnie na adres Zamawiającego, wyłącznie za pomocą poczty elektronicznej: sekretariat@pwikelk.pl
Zapytania należy składać nie później niż do dnia 24.03.2025 r. do godz. 12:00.
Zapytania złożone po terminie pozostaną bez odpowiedzi.
11. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca będzie związany ofertą 30 dni.
12. KRYTERIA OCENY OFERT
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (cena - 100 %).
13. ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE MOŻLIWOŚĆ UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA NA KAŻDYM JEGO ETAPIE.

Kontakt:
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów Janusz Gałaszewski tel. 500 101 318 Agata Korolczuk tel. (87) 621 84 19

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.