JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
652z dziś
7660z ostatnich 7 dni
28986z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Roboty budowlane polegające na budowie dwóch budynków rekreacyjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Roboty budowlane polegające na budowie dwóch budynków rekreacyjnych

Data zamieszczenia: 2025-03-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Tropicana Sp. z o.o
Kazimierza Wielkiego 7/5
65-047 Zielona Góra
powiat: Zielona Góra
537493696
bartoszewicz.bartlomiej@gmail.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/220823
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra
Wadium: ---
Nr telefonu: 537493696
Termin składania ofert: 2025-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe nr 1/2025 na roboty budowlane polegające na budowie dwóch budynków rekreacyjnych
Powstaje w kontekście projektu
KPOD.01.03-IW.01-B996/24 - Rozszerzenie profilu działalności w przedsiębiorstwie Tropicana sp. z o.o. mające na celu wdrożenie nowych usług i dywersyfikację działalności, świadczonej w województwie lubuskim

Część 1
Budowa dwóch budynków rekreacyjnych w technologii drewnianej

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie dwóch budynków rekreacyjnych w celu uruchomienia działalności gospodarczej - świadczenia usługi noclegu w ramach projektu pt. Rozszerzenie profilu działalności w przedsiębiorstwie Tropicana sp. z o.o. mające na celu wdrożenie nowych usług i dywersyfikację
działalności, świadczonej w województwie lubuskim, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, Działanie A1.2.1 Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności.
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę dwóch budynków rekreacyjnych, w technologii drewnianej, o powierzchni użytkowej ok. 56 m2 każdy, zgodnie z projektem budowlanym, w tym robociznę, zakup i dostawę na miejsce realizacji niezbędnych materiałów oraz montaż poszczególnych elementów.
Prace obejmują:
- Przygotowanie fundamentów,
- Budowa z elementów drewnianych szkieletu budynku,
- Ocieplenie, montaż drzwi oraz okien,
- Montaż deski elewacyjnej.
Główne parametry budynku wynikające z projektu budowlanego:
1. Wymiary: min. 5 x 7 metrów
2. Powierzchnia zabudowy budynku: ok. 35 m2
3. Dach: dwuspadowa konstrukcja
4. Pomieszczenia parter: salon, kuchnia, hol, łazienka
5. Pomieszczenia poddasze: dwie sypialnie
6. Rodzaj drewna: świerk (lub inny) C24 - drewno konstrukcyjne
7. Grubość ścian: min. 240 mm
8. Docieplenie ścian wełna: min. 150 mm, współczynnik przenikania ciepła 0,033
9. Grubość balika: min. 42 mm
10. Docieplenie podłogi: min. 50 mm styrodur + min. 100 mm wełna, współczynnik przenikania ciepła 0,033
11. Grubość docieplenia dachu: min. 200 mm wełna, współczynnik przenikania ciepła 0,033
12. Grubość deski dachowej: min. 20 mm
13. Grubość izolowanego stropu: min. 180 mm
14. Wysokość ścian parteru: 270 cm
15. Wysokość antresoli do kalenicy w najwyższym miejscu: 335,4 cm
16. Wysokość ściany bocznej antresoli: 168,8 cm
17. Wysokość do kalenicy dachu: 605,4 cm
18. Powierzchnia dachu: 49 m2
19. Okna trzyszybowe w kolorze grafit:
- 2 x 1440mm x 1890mm,
- 1 x 1120 mm x 2200 mm,
- 1 x 600mm x 540mm,
- 1 x 760 mm x 760 mm,
- 1 x 1975mm x 600mm
20. Okna trapezowe w kolorze grafit: 2 x 1440x2493x1485 mm
21. Drzwi:
- 1 x 800 mm x 2000 mm (drzwi zewnętrzne spełniające parametry budynku
mieszkalnego),
- 3 x 800 x 2000 mm (wewnętrzne drewniane),
22. Schody drewniane
23. Poziom wilgotności drewna: 12%-18%
24. Fundament: słupy betonowe
25. Położenie blachodachówki
26. Orynnowanie
27. Instalacja elektryczna: 25 pkt. w całym budynku
28. Instalacja wodno-kanalizacyjna: 14 pkt. (3x kuchnia: cw + zw + odpływ; 11 łazienka:
umywalka: cw + zw + odpływ; prysznic: cw+ zw+odpływ; toaleta: zw + odpływ,
zasobnik wody 2 pkt., wentylacja kanalizacji),
29. Prace elewacyjne: deska palona elewacyjna
30. Wejście do budynków rekreacyjnych musi być z poziomu gruntu, a progi muszą być
zlikwidowane lub złagodzone, tak by dolna kondygnacja była dostępna dla osób
niepełnosprawnych.
31. Gwarancja: minimum 12 m-ce
32. Gwarancja na konstrukcję: minimum 5 lat
Pozostałe wymagania:
1. Zamówienie powinno zostać wykonane zgodnie z projektem budowlanym, obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo
budowlane, zgodnie z normami, zaleceniami producentów materiałów i wytycznymi zastosowanych technologii oraz zgodnie ze sztuką budowlaną, a także wskazaniami i wymaganiami osób pełniących nadzór ze strony Zamawiającego.
2. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy.
3. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju tj. racjonalnego wykorzystania zasobów podczas realizacji
zamówienia, realizacji przedmiotu zamówienia w sposób korzystny z punktu widzenia ochrony środowiska poprzez zapewnienie minimalizacji oddziaływania działalności człowieka na środowisko, zapewnienie minimalizacji zużycia materiałów, surowców, energii niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający wymaga stosowania przez wykonawcę rozwiązań proekologicznych, które zapobiegają powstawaniu odpadów oraz recyklingu/ponownego wykorzystania odpadów.
5. Zamawiający wymaga segregowania odpadów w trakcie realizacji zamówienia.
Zamawiający umożliwia Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji robót budowlanych, tj. na terenie działki nr 76/30 w Lubikowie (66-340), gmina Przytoczna. Zamawiający pozostawia możliwość dokonania wizji do decyzji Wykonawców, jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty.
Wizja lokalna możliwa jest w dni robocze od poniedziałku do piątku. Wykonawcy zainteresowani uczestnictwem w wizji lokalnej zobowiązani są najpóźniej do końca dnia poprzedzającego uczestnictwo w wizji, zgłosić chęć udziału w wizji lokalnej. Udział w wizji należy zgłosić drogą elektroniczną za pośrednictwem e-maila: bartoszewicz.bartlomiej@gmail.com , w tytule wiadomości należy wpisać postępowanie nr 1/2025.
Zamawiający wyjaśnia, że tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w Ustawie Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych i funkcji nie gorszych od założonych.
Wykonawca może zaoferować równoważne produkty lub asortyment o nie niższych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są nie niższe niż te opisane w zapytaniu ofertowym. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań. Warunki równoważności rozwiązań: nie mniejszy zakres zastosowań, nie mniejsza funkcjonalność rozumiana jako zbiór funkcji realizowanych przez rozwiązanie, sposób realizacji funkcji zgodny pod względem ergonomicznym, nie gorsze parametry techniczne dotyczące trwałości, wydajności, bezpieczeństwa eksploatacji.
Termin i miejsce realizacji zamówienia: do 22 tygodni od podpisania umowy z Wykonawcą.
Miejsce realizacji: Działka nr 76/30 Lubikowo (66-340), gmina Przytoczna, województwo lubuskie

CPV: 45000000-7, 45210000-2

Dokument nr: 2025-72272-220823, 1/2025

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-04-04

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
lubuskie
Powiat
międzyrzecki
Gmina
Przytoczna
Miejscowość
Lubikowo

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w terminie związania ofertą. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
2 W przypadku zawinionego opóźnienia (z winy leżącej po stronie Wykonawcy) w realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,5 % wartości netto zamówienia za każdy dzień opóźnienia.
3 Przewiduje się możliwość zmiany (istotnej) postanowień zawartej Umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
a) Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień Umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) - w takim przypadku wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikającym ze zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT). Wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
b) Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień Umowy w zakresie terminu
wykonania Umowy lub jej części w przypadku konieczności przedłużenia terminu wykonania Umowy lub jej części ze względu na:
- zawarcie Umowy po upływie pierwotnego terminu związania ofertą na skutek przyczyn leżących po stronie Zamawiającego oraz inne przyczyny będące następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający.
- siłę wyższą, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnych od obu stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy i którego nie można było uniknąć ani któremu strony nie
mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności (np. pożar, powódź, inne klęski żywiołowe, pandemia, promieniowanie lub skażenie, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne,
- zmianę przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia,
- przedłużenie, w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, np. opóźnienie w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., mających wpływ na termin wykonania przedmiotu
zamówienia, a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
- wprowadzenie zmian w projekcie budowlanym i dokumentacji technicznej skutkujących koniecznością wstrzymania prac lub realizacji robót uniemożliwiające dotrzymanie pierwotnego terminu wykonania zamówienia,
z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
- gdy wystąpi konieczność wykonania robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy (nie będących przedmiotem zamówienia) ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz konieczność wykonania innych robót, które
wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy,
- zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
- nastąpi zamiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia z powodów niezawinionych przez Wykonawcę, których nie można było wcześniej przewidzieć.
c) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia: w przypadku zmniejszonego zapotrzebowania na dane prace, urządzenia/wyposażenie. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące
Wykonawcy zostanie pomniejszone w przedmiotowym zakresie.
d) zmiany parametrów przedmiotu umowy, zmiany zakresu rzeczowego umowy oraz zmiany sposobu wykonania zamówienia, nie prowadzące do zmiany charakteru umowy zmiany technologiczne, w szczególności: konieczność realizacji zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, materiałowych
niż wskazane w zapytaniu ofertowym (o parametrach nie niższych niż wskazane w zapytaniu ofertowym), w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych pierwotnie rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy lub w sytuacji braku dostępności materiału na rynku;
e) wystąpienia okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, a zmiana postanowień w Umowie nie prowadzi do zmiany charakteru Umowy lub w lepszy sposób zabezpieczy cele Projektu.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Potwierdzenie spełnienia
warunku - złożenie stosownego oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym
stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie całości przedmiotu zamówienia w terminie przewidzianym w zapytaniu ofertowym. Potwierdzenie spełnienia warunku - złożenie stosownego oświadczenia zawartego w
formularzu ofertowym.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie, wykonał zrealizował zamówienie/zamówienia polegające na
budowie co najmniej czterech budynków w technologii drewnianej o powierzchni
zabudowy co najmniej 35 m2 każdy (35 m2 powierzchnia jednego budynku).
Warunek zostanie spełniony zarówno jeżeli Wykonawca zrealizował budowę co
najmniej 4 budynków w ramach jednego zamówienia jak również w ramach kilku
zamówień.
W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku, Wykonawca przedkłada
wykaz wykonanych w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, zrealizowanych zamówień odpowiadających wymogom
sformułowanym powyżej oraz dokumenty potwierdzające, że zamówienia te
zostały wykonane należycie, tj. referencje lub inne równoważne dokumenty.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-03-19
Data ostatniej zmiany
2025-03-19 15:58:18

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena - waga: 80 % (80 pkt)
Liczba punktów w kryterium ,,cena" zostanie obliczona według poniższego wzoru:
Cmin/Co x 80 pkt
Cmin - najniższa cena brutto ze wszystkich cen zaproponowanych przez oferentów
Co - cena całkowita brutto badanej oferty
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Liczba punktów w kryterium ,,Gwarancja na konstrukcję" zostanie obliczona według
poniższego wzoru:
Gs = (Go/Gn)x20 pkt
gdzie:
Gn - najdłuższa gwarancja
Go - gwarancja w badanej ofercie
Gs - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium ,,Gwarancja na konstrukcję"

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Bartłomiej Bartoszewicz
tel.: 537493696
e-mail: bartoszewicz.bartlomiej@gmail.com

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.