wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykończenie niecki basenowej oraz jacuzzi wraz z instalacją technologii basenowej oraz montaż sauny |
Data zamieszczenia: | 2025-03-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
RAFAŁ PRYNC PAŁAC POLANKA RESTAURACJA, HOTEL & SPA, PRINC ILLUMINATION Księdza Jerzego Popiełuszki 103 38-400 Krosno powiat: Krosno 600262200 rprync@yahoo.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/219309 |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Krosno |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 600262200 |
Termin składania ofert: | 2025-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe nr 1/2025/KPO/HORECA/PałacPolanka na wykończenie niecki basenowej oraz jacuzzi wraz z instalacją technologii basenowej oraz montaż sauny w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności Inwestycja A1.2.1 Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności Przedsięwzięcie MŚP nr KPOD.01.03-IW.01-5782/24-00 Powstaje w kontekście projektu KPOD.01.03-IW.01-5782/24 - Rozszerzenie działalności Pałacu Polanka (Podkarpacie) o uruchomienie nowej strefy basenowej, obejmujące wykończenie niecki basenowej oraz jacuzzi wraz z instalacją technologii basenowej oraz montaż s Część 1 Zadanie 1- wykończenie niecki basenowej wraz z technologią Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Zadanie nr 1 I. Przedmiotem zamówienia jest wykończenie niecki basenowej, obejmujące: kompletne wykończenie niecki basenu ( wyrównanie niecki, wykonanie izolacji, ułożenie mozaiki (np. Ezzari), fugi epoksydowej) i mozaiki ( z fugą epoksydową) nad niecką wraz z wykonaniem kompletnej technologii zgodnie z projektem- min. cyrkulacji, zbiornika wyrównawczego, układu filtracyjnego, ogrzewania (wymiennika ciepła), szafy sterującej , stacji kontrolno- pomiarowej, lampy UV i innych niezbędnych elementów technologii oraz wykonanie atrakcji basenowych: masaż karku, wylewka bali, przeciwprąd ( duo jet), dwie drabinki, odkurzacz i fotometr. Wszystkie elementy w niecce należy wykonać ze stali nierdzewnej/ brązu. II. Projekt technologii basenowej oraz wizualizacje strefy w załączeniu. III. 1. W cenę powinny być wliczone wszelkie koszty związane z dostawą, wniesieniem, podłączeniem sprzętu oraz wykonaniem wszelkich niezbędnych robót budowlanych celem osiągnięcia wyrobu finalnego. Wykonawca wskaże sposób wykonania wypłycenia niecki do poziomu -120cm. Zamawiający wykona to we własnym zakresie. Na oferowany sprzęt Wykonawca zapewni gwarancję o długości co najmniej 24 miesięcy. Zamawiający wymaga, by Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził wizję lokalną. Wizja lokalna jest możliwa po wcześniejszym umówieniu się mailowo, wysyłając maila na: rprync@yahoo.com (z co najmniej 1 dniowym wyprzedzeniem) z przedstawicielem Zamawiającego, w dni pracujące od poniedziałku do piątku, w godz.ch 9.00 - 15.00. Zamawiający odrzuci ofertę, która zostanie złożona bez uprzedniego odbycia wizji lokalnej. 2. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 4. W przypadkach gdy w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub konkretne pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Zamawiajacy korzysta z mozliwosci zastosowania odniesienia do specyfikacji technicznych lub norm własciwych dla Europejskiego Obszaru Gospodarczego, Wykonawca udowodni w swojej ofercie, ze proponowane rozwiazania w rownoważnym stopniu spełniaja wymagania okreslone w zapytaniu ofertowym. Okres gwarancji 24 m-ce Część 2 Zadanie 2- Wykonanie niecki jacuzzi z wykończeniem i technol Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Zadanie nr 2 I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie jacuzzi wraz z instalacją technologii, obejmujące: wykonanie wanny żelbetowej, lub równoważnej- okrągłej o średnicy 3m , głębokości ok 0,85cm wraz z kompletną technologią ( w tym zbiornik wyrównawczy) i wykończeniem mozaiką, z: masażem ściennym 2 dyszowym-2stanowiska, 3 dyszowy-3 stanowiska, pompą masażu i dmuchawą podwodną. Elementy masarzu i cyrkulacji należy wykonać ze stali nierdzewnej lub brązu. II. Projekt technologii basenowej oraz wizualizacje strefy w załączeniu. III. 1. W cenę powinny być wliczone wszelkie koszty związane z dostawą, wniesieniem, podłączeniem sprzętu oraz wykonaniem wszelkich niezbędnych robót budowlanych celem osiągnięcia wyrobu finalnego. Na oferowany sprzęt Wykonawca zapewni gwarancję o długości co najmniej 24 miesięcy. Zamawiający wymaga, by Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził wizję lokalną. Wizja lokalna jest możliwa po wcześniejszym umówieniu się mailowo, wysyłając maila na: rprync@yahoo.com (z co najmniej 1 dniowym wyprzedzeniem) z przedstawicielem Zamawiającego, w dni pracujące od poniedziałku do piątku, w godz.ch 9.00 - 15.00. Zamawiający odrzuci ofertę, która zostanie złożona bez uprzedniego odbycia wizji lokalnej. 2. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 4. W przypadkach gdy w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub konkretne pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Zamawiajacy korzysta z mozliwosci zastosowania odniesienia do specyfikacji technicznych lub norm własciwych dla Europejskiego Obszaru Gospodarczego, Wykonawca udowodni w swojej ofercie, ze proponowane rozwiazania w rownoważnym stopniu spełniaja wymagania okreslone w zapytaniu ofertowym. Okres gwarancji 24 m-ce Część 3 Zadanie 3- Wykonanie sauny suchej z montażem Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Zadanie nr 3 I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż sauny o wymiarach 224x195x220 z przeszkleniem od dwóch stron, piec 9kw II. Wizualizacje strefy w załączeniu. III. 1. W cenę powinny być wliczone wszelkie koszty związane z dostawą, wniesieniem, podłączeniem sprzętu oraz wykonaniem wszelkich niezbędnych robót budowlanych celem osiągnięcia wyrobu finalnego. Na oferowany sprzęt Wykonawca zapewni gwarancję o długości co najmniej 24 miesięcy. Zamawiający wymaga, by Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził wizję lokalną. Wizja lokalna jest możliwa po wcześniejszym umówieniu się mailowo, wysyłając maila na: rprync@yahoo.com (z co najmniej 1 dniowym wyprzedzeniem) z przedstawicielem Zamawiającego, w dni pracujące od poniedziałku do piątku, w godz.ch 9.00 - 15.00. Zamawiający odrzuci ofertę, która zostanie złożona bez uprzedniego odbycia wizji lokalnej. 2. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 4. W przypadkach gdy w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub konkretne pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Zamawiajacy korzysta z mozliwosci zastosowania odniesienia do specyfikacji technicznych lub norm własciwych dla Europejskiego Obszaru Gospodarczego, Wykonawca udowodni w swojej ofercie, ze proponowane rozwiazania w rownoważnym stopniu spełniaja wymagania okreslone w zapytaniu ofertowym. Okres gwarancji 24 m-ce CPV: 33150000-6, 37416000-7, 37480000-6, 39290000-1, 44411200-6, 45212000-6, 33150000-6, 37416000-7, 37480000-6, 39290000-1 Dokument nr: 2025-89706-219309, 1/2025/KPO/HORECA/PałacPolanka Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-04-03 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-04 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat Krosno Gmina Krosno Miejscowość Krosno Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2025-04-15 Koniec realizacji 2025-06-30 Czy występuje płatność częściowa NIE Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat Krosno Gmina Krosno Miejscowość Krosno Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2025-04-15 Koniec realizacji 2025-06-30 Czy występuje płatność częściowa NIE Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat Krosno Gmina Krosno Miejscowość Krosno Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2025-04-15 Koniec realizacji 2025-06-30 Czy występuje płatność częściowa NIE Wymagania: Zamówienia uzupełniające nie dotyczy Warunki zmiany umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy zawartej z podmiotem wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia wyłącznie w formie pisemnego aneksu z następujących powodów: 1) Termin bądź zakres realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: a) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, b) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu zapytania ofertowego oraz opóźnienia Zamawiającego w podpisaniu umowy, c) w przypadku zawinionego przez Zamawiającego nieprzekazania Wykonawcy dokumentów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, o ile Zamawiający zobowiązany był do przekazania takich dokumentów Wykonawcy, d) opóźnień Zamawiającego w zakresie dokonania odbioru końcowego; e) wystąpienia okoliczności, których obiektywnie nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2) Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT o kwotę wynikającą z tej zmiany, b) rezygnacja z części dostaw, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub których wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - o wartość niedostarczonych elementów, 3) Inne zmiany: a) w zakresie kolejności i terminów dostaw poszczególnych elementów, b) w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów, c) uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia, d) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, e) otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których zamawiający zostanie zobowiązany. 4) Warunki zmian: a) inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, b) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych dostaw, c) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Czy dopuszczalna oferta częściowa? TAK Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 2. Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych, stanowiące załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. 3. Oświadczenie dotyczące istnienia okoliczności i podstaw do zakazu udostępnienia funduszy, środków finansowych lub zasobów gospodarczych oraz udzielenia wsparcia w związku z agresją Rosji wobec Ukrainy (zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 3 do ogłoszenia). 4. Aktualny dokument rejestrowy (o ile nie można go pozyskać z https://ems.ms.gov.pl/ lub https://prod.ceidg.gov.pl/). 5. Jeżeli oferta została podpisana przez inną osobę niż wynika to z dokumentu rejestrowego - dokument upoważniający do składania ofert. 6. Karty katalogowe/specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu 7. Referencje- przynajmniej 3szt. odpowiadające swoim charakterem przedmiotowi zamówienia 8. Brak Formularza ofertowego wypełnionego zgodnie ze wzorami stanowiącymi załącznik nr 1 lub załączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym będzie skutkować odrzuceniem oferty. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego. 9. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentacji oferenta lub inną osobę umocowaną stosownym dokumentem pod rygorem odrzucenia oferty. 10. Zamawiający wezwie Oferenta do wyjaśnień/uzupełnień jeżeli oferta nie będzie zawierała kompletu wymaganych danych/załączników. Typ Wiedza i doświadczenie Opis W postępowaniu mogą wziąć udział dostawcy/wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie w świadczeniu usług objętych zamówieniem. Na potwierdzenie spełnienia kryterium Oferent załączy min. 3 referencje odpowiadające swoim charakterem przedmiotowi zamówienia Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Oferty w postępowaniu mogą składać jedynie dostawcy/wykonawcy znajdujący się w takiej sytuacji finansowej i ekonomicznej, co do których nie toczy się postępowanie likwidacyjne, nie ogłoszono upadłości oraz nie zawieszono działalności gospodarczej. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie oświadczenia oferenta zawartego w formularzu oraz na podstawie wpisów w elektronicznych bazach CEIDG/KRS, a w przypadku podmiotów zagranicznych na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis W zakresie jakości wykonania dostawy Dostawcy zobowiązani są zagwarantować w ofercie udzielenie gwarancji na okres minimum 24 miesięcy- liczona od dnia podpisania protokołu odbioru. Z udziału w postępowaniu ofertowym wykluczeni są Dostawcy/Wykonawcy, którzy bezpośrednio lub za pośrednictwem innych podmiotów są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub z podmiotami powiązanymi z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się powiązania między podmiotami, o których mowa w zdaniu poprzednim, lub członkami organów tych podmiotów, a Wykonawcą lub członkami organów Wykonawcy, polegające na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Realizacja przez Oferentów przedstawionego powyżej warunku oceniana będzie na podstawie złożonego oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego. Oferent ma obowiązek złożyć oświadczenie stanowiące element obowiązkowego formularza ofertowego (załącznik nr 2 do niniejszego zapytania). Z postępowania o udzielenie zamowienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o ktorych mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczegolnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczenstwa narodowego (Dz.U. z 2023, poz. 129). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy. Realizacja przez Oferentów przedstawionego powyżej warunku oceniana będzie na podstawie złożonego oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego. Oferent ma obowiązek złożyć oświadczenie stanowiące element obowiązkowego formularza ofertowego (załącznik nr 3 do niniejszego zapytania). Cała dokumentacja wraz z ofertą powinna być dostarczona w języku polskim za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności. Formularz ofertowy oraz załączniki muszą być podpisane przez Wykonawcę przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy lub przez inną osobę na podstawie udzielonego pełnomocnictwa. Zamawiający dopuszcza podpisanie oferty odręcznie, podpisem kwalifikowanym bądź podpisem zaufanym. Zamawiający wezwie Dostawców/Wykonawców, którzy we wskazanym terminie złożyli oferty, ale zawierają one oczywiste omyłki, braki lub też złożyli dokumenty i oświadczenia zawierające błędy do ich korekty/uzupełnienia/wyjaśnień, wyznaczając w tym celu termin 3 dni roboczych oraz wskazując zakres wymaganych korekt/uzupełnień. Niedotrzymanie wskazanego terminu będzie skutkować odrzuceniem oferty. Korektom oraz uzupełnieniom podlegają jedynie braki lub błędy o charakterze formalnym. Nie dopuszcza się możliwości zmiany warunków złożonej oferty, w tym elementów podlegających ocenie lub powodujących odrzucenie oferty. Wezwanie do uzupełnień będzie wysyłane drogą mailową na adres wskazany w złożonej ofercie lub poprzez bazę konkurencyjności. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) została złożona po terminie; 2) wykonawca podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu; 3) jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia lub warunkom proceduralnym; 4) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 5) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia; Zamawiający zastrzega sobie możliwość odrzucenia oferty Wykonawcy lub unieważnienia postępowania, w przypadku gdy koszt wykonania zadania podany przez Wykonawcę - przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi kosztów przygotowania oferty. Zamawiający zastrzega również możliwość unieważnienia niniejszego postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-03-19 Data ostatniej zmiany 2025-03-19 15:51:35 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena - Ceny ofert netto (waga 100 %) będą obliczone zgodnie z poniższym wzorem: max. 100 pkt. W = (Cmin / Cx) * 100 W - liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena Cmin - najniższa cena zaoferowana w złożonych ofertach, Cx - cena ocenianej oferty Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena - Ceny ofert netto (waga 100 %) będą obliczone zgodnie z poniższym wzorem: max. 100 pkt. W = (Cmin / Cx) * 100 W - liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena Cmin - najniższa cena zaoferowana w złożonych ofertach, Cx - cena ocenianej oferty Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena - Ceny ofert netto (waga 100 %) będą obliczone zgodnie z poniższym wzorem: max. 100 pkt. W = (Cmin / Cx) * 100 W - liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena Cmin - najniższa cena zaoferowana w złożonych ofertach, Cx - cena ocenianej oferty Kontakt: Osoby do kontaktu Rafał Prync tel.: 600262200 e-mail: rprync@yahoo.com |
© eurobudowa.pl 2004-2025