wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
warmińsko-mazurskie (Ełk)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zmiana stałej organizacji ruchu w ciągu drogi powiatowej |
Data zamieszczenia: | 2025-03-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie ul. Kamienna 3 57-100 Strzelin powiat: strzeliński Tel./fax: 071 3921278, faks 071 7351124 sekretariatpzd@powiatstrzelinski.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Strzelin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel./fax: 071 392127 |
Termin składania ofert: | 2025-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie zaprasza do złożenia ofert cenowych na realizację zadania p.n.: ,,Zmiana stałej organizacji ruchu w ciągu drogi powiatowej nr 3105 D" 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Zakres prac obejmuje opracowanie oraz uzgodnienie z niezbędnymi organami projektu stałej organizacji ruchu polegającej na uspokojeniu ruchu w m. Wiązów w ciągu drogi powiatowej nr 3105 D poprzez: - wybudowanie jednego azylu drogowego (wyspa odginająca tor jazdy, zwana potocznie ,,szykaną"). Azyl drogowy (,,szykana") należy ująć w projekcie jako element modułowy prefabrykowany, przykręcany bezpośrednio do jezdni przy pomocy śrub i kołków koloru czerwonego z białym pasem zewnętrznym na obwodzie z elementami odblaskowymi; wymiary azylu min. 1,5 m x 1,5 m max 2,0 m x 2,0 m; na środku azylu należy umieścić słupek przeszkodowy zespolony U-5b. W związku z umieszczeniem ww. elementów należy doprojektować odpowiednie oznakowanie pionowe i poziome. - wyniesienie istniejącego przejścia dla pieszych. Szerokość wyniesionego przejścia winna wynosić 7 m, przy czym, 4 m wyniesienie na którym zostanie wykonane oznakowanie P-10 oraz po 1,50 m najazdy z obu stron. Maksymalna wysokość wyniesienia winna wynosić ok 9 cm po zagęszczeniu przy czym należy je zlicować z krawężnikami po obu stronach. W związku wyniesieniem ww. przejścia należy doprojektować odpowiednie oznakowanie pionowe i poziome. - w ciągu drogi wojewódzkiej nr 396 na skrzyżowaniach z drogą powiatowa nr 3105 D oraz 3057 D należy zaprojektować oznakowanie typu ,,F-6" informujące o ograniczeniu tonażowym w ciągu drogi powiatowej nr 3105. 2. Szczegółowe lokalizacje zostaną wskazane wybranemu Wykonawcy w trakcie wizji lokalnej w terenie. 3. Dokumentacja winna być przygotowana w ilości egzemplarzy niezbędnej do uzgodnienia z właściwymi organami plus cztery egzemplarze zatwierdzonego projektu. 4. Opracowanie należy przekazać Zamawiającemu w czterech egzemplarzach (zatwierdzonego projektu, a w przypadku zatwierdzenia z uwagami egzemplarz oryginalny plus cztery egzemplarze projektu uwzględniające uwagi organu oraz wersja elektroniczna pdf zapisana na płycie CD lub innym nośniku), 5. Do przekazywanego opracowania należy dołączyć oryginały wszystkich pozyskanych opinii oraz zatwierdzenia.6. Wykonawca ma obowiązek odbyć wizję w terenie przed przystąpienie do prac projektowych. Wszelkie informacje dodatkowe zostaną przekazane wyłonionemu Wykonawcy. Zamawiający deklaruje udział w przedmiotowej wizji na wniosek Wykonawcy. 2. Wytyczne dla Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie (na własny koszt) oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowiej wyceny wartości robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy; 2) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wszelkich materiałów oraz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia; 3) dokumentacja będąca przedmiotem zamówienia, winna być przekazana w czterech egzemplarzach w formie papierowej oraz zbiorczo na nośniku cyfrowym (1 szt.); dokumentację należy sporządzić w ilości egzemplarzy niezbędnej do uzyskania zatwierdzenia, 4) projekt umowy, jaką Wykonawca będzie zobowiązany podpisać w przypadku wyboru jego oferty, stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Dokument nr: PZD.272.1.44.2025.RB Składanie ofert: Ofertę cenową należy złożyć osobiście w sekretariacie Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie bądź przesłać na adres mailowy: sekretariatpzd@powiatstrzelinski.pl do dnia 28.03.2025 r. do godz. 12:00 Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji: 1) Rozpoczęcie - do 2 dni od daty podpisania umowy 2) zakończenie - do 16 lipca 2025 r. (przez zakończenie rozumie się przekazanie przedmiotu zamówienia oraz złożenie w siedzibie Zamawiającego potwierdzone protokołem przekazania/przyjęcia). Wymagania: Zapytanie ofertowe Postępowanie prowadzone bez zastosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 (tekst jedn. Dz.U. z 2024, poz. 1320 z późn. zm.) 4. Okres związania ofertą Wykonawca związany jest ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 5. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien dołączyć do oferty: Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała następujące dokumenty: ? wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo - ofertowy, sporządzony wg. załączonego wzoru formularza ofertowego (załącznik nr 1); ? oświadczenie o nierozwiązaniu umowy z winy Wykonawcy w przeciągu ostatnich 2 lat. 6. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną. W tytule wiadomości należy umieścić treść: ,,Zmiana stałej organizacji ruchu w ciągu drogi powiatowej nr 3105 D".Opis sposobu obliczania ceny 1) Na załączonym formularzu cenowo - ofertowym, należy przedstawić cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia; 2) wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie; 3) cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia; 4) wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. 9. Kryteria wyboru ofert Jedynym kryterium jest cena. 10. Informacja o czynnościach i uwarunkowaniach formalno - prawnych 1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia; 2) przed podpisaniem umowy Zamawiający może żądać aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej - w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty; 3) zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą; 4) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny; 5) do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcą środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych; 6) niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych. Kontakt: 1) Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w Powiatowym Zarządzie Dróg w Strzelinie jest: ? Roksana Butyńska, tel. nr: 71 392 12 78, e-mail: sekretariatpzd@powiatstrzelinski.pl 2) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy tj. od 7:30 do 15:30 |
© eurobudowa.pl 2004-2025