wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa wyposażenia |
Data zamieszczenia: | 2025-03-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
UNIWERSYTET KALISKI im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego Nowy Świat 4 62-800 Kalisz powiat: Kalisz zamowienia.publiczne@uniwersytetkaliski.edu.pl https://uniwersytet-kaliski.ezamawiajacy.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Kalisz |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA wyposażenia do pracowni Bezpieczeństwa Wewnętrznego Krótki opis przedmiotu zamówienia Zadanie nr 1- DOSTAWA rejestratora IP dla 32 kamer z rozpoznawaniem twarzy Zadanie nr 2- DOSTAWA kamery termowizyjnej i światła widzialnego Zadanie nr 3- DOSTAWA kamery kopułkowej, stałopozycyjnej, panoramicznej Zadanie nr 4- DOSTAWA kamery IP obrotowej PTZ 1080p Zadanie nr 5- DOSTAWA kamery kopułowej 4w1 Zadanie nr 6- DOSTAWA konwentera formatów wideo Zadanie nr 7- DOSTAWA kodera wideo audio analog Zadanie nr 8- DOSTAWA zasilacza buforowego impulsowego Zadanie nr 9- DOSTAWA akumulatora Zadanie nr 10- DOSTAWA transceivera z dwoma odbiornikami Zadanie nr 11- DOSTAWA kompaktowego przenośnego transceivera Zadanie nr 12- DOSTAWA transceivera Zadanie nr 13- DOSTAWA zasilacza stabilizowanego Zadanie nr 14- DOSTAWA analizatora okablowania sieciowego Zadanie nr 15- DOSTAWA szafy RACK, patchcorda, patchpanelu Zadanie nr 16- DOSTAWA UPS-a Zadanie nr 17- DOSTAWA serwera i dysku HDD Zadanie nr 18- DOSTAWA oprogramowania Microsoft Zadanie nr 19- DOSTAWA komputera i klawiatury Zadanie nr 20- DOSTAWA przełącznika zarządzalnego i modułu GBIC Zadanie nr 21- DOSTAWA routerów Zadanie nr 22- DOSTAWA listwy zasilającej i zestawu narzędzi Zadanie nr 23- DOSTAWA monitorów Zadanie nr 24- DOSTAWA wideotelefonu CPV: 30200000-1, 32333200-8, 48820000-2,30234000-8, 48000000-8, 30213300-8,30237460-1, 32413100-2, 32323000-3 Dokument nr: 2025/BZP 00155736, I.DZP.23110.Tp1-11.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-03-28 11:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://uniwersytet-kaliski.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej: eZamawiający, pod adresem: https://uniwersytet-kaliski.ezamawiajacy.pl . W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji: elektronicznie, na adres e-mail: zamowienia.publiczne@uniwersytetkaliski.edu.pl , przy czym preferuje się przekazywanie ich za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://uniwersytet-kaliski.ezamawiajacy.pl w zakładce ,,Korespondencja". Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://uniwersytet-kaliski.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Uniwersytetu Kaliskiego: https://uniwersytet-kaliski.ezamawiajacy.pl , lub https://oneplace.marketplanet.pl . Wykonawca po wybraniu opcji ,,przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie ,,zarejestruj się". Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez: - podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub - kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub - jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki ,,Korespondencja". Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję ,,Zadaj pytanie" lub przy użyciu zakładki ,,Korespondencja". W celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy ,,Pytanie wysłane". Zgodnie z art. 284 ustawy Pzp Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz przedłużenia terminu składania ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ. Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy Zakupowej https://uniwersytet-kaliski.ezamawiajacy.pl . Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Uniwersytetu Kaliskiego, pod numer tel.+4822 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godz.ch 9.00-17.00), lub na adres e-mail: oneplace@marketplanet.pl .Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:dokumenty w formacie ,,pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oprócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://uniwersytet-kaliski.ezamawiajacy.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-03-28 11:00 Miejsce składania ofert: https://uniwersytet-kaliski.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025