Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
514z dziś
5546z ostatnich 7 dni
24300z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa, instalacja i uruchomienie magazynów energii

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa, instalacja i uruchomienie magazynów energii

Data zamieszczenia: 2025-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Notto sp. z o.o. sp. k
Obornicka 1B
64-630 Ryczywół
powiat: obornicki
p.maciejewski@notto.eu
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/221035
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Ryczywół
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA, instalacja, uruchomienie magazynów energii wraz z EMS współpracującymi z instalacjami PV o mocy 99,54 i 90,71 KWp
Powstaje w kontekście projektu
FENG.03.01-IP.03-0157/23 - Wdrożenie rozwiązań wspierających poprawę efektywności energetycznej w przedsiębiorstwie Notto sp. z o.o. sp. k.

Część 1
Magazyny energii

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie 2 magazynów energii:
1. Magazyn energii o pojemności min. 112 kWh
System magazynowania energii współpracował będzie z instalacją fotowoltaiczną o mocy 90,71 KWp i umieszczony będzie na terenie zakładu produkcyjnego Notto.
DOSTAWA, instalacja, uruchomienie magazynu energii wraz z EMS współpracującym z instalacją PV o mocy 90,71 KWp
Minimalne wymagane parametry i funkcjonalności:
- akumulatory o łącznej pojemności min. 112 kWh
- moc min. 100 kW
- typ ogniwa: LiFePO4,
- chłodzenie ogniw cieczą,
- układ klimatyzacji w obudowie,
- min. 6000 cykli pracy dla głębokości rozładowania 95% dla temperatury pracy 25C,
- montaż w szafach outdoor, IP54,
- zintegrowany automatyczny system detekcji pożaru oraz gaszenia ogniw,
- zabudowane przyłącze hydrantu strażackiego,
- sygnalizacja świetlna oraz dźwiękowa pożaru,
- mechanizm odgazowania gazów wybuchowych w modułach bateryjnych oraz obudowie,
- sprawność falownika min 98.5%,
- możliwość przeciążenia 10% długoterminowo
- krótkotrwałe przeciążenie 300%
- zabezpieczenie przed przeciążeniem
- interfejs komunikacyjny modbus TCP
- możliwość pracy w synchronizacji, funkcja ,,power sharing" (moc czynna i pozorna)
- pełen dostęp do parametrów pracy po magistrali modbus TCP
- usługa chmurowa dostępu do magazynu energii,
- możliwość rozbudowy systemu do 4 jednostek,
- możliwość rozbudowy do pracy off grid,
- możliwość współpracy z bypassem tyrystorowym,
- zabezpieczenia DC,
- tory prądowe DC,
- możliwość sterowania źródłami generacji (instalacja PV, sieć),
- pełne opomiarowanie,
- zdalny monitoring systemu,
- gwarancja na inwerter min. 5 lat
- gwarancja na akumulator min. 5 lat
- gwarancja na usługę montażu min. 2 lata
2. Magazyn energii o pojemności min. 168 kWh
System magazynowania energii współpracował będzie z instalacją fotowoltaiczną o mocy 99,54 KWp i umieszczony będzie na terenie zakładu produkcyjnego Notto.
DOSTAWA, instalacja, uruchomienie magazynu energii wraz z EMS współpracującym z instalacją PV o mocy 99,54 KWp.
Minimalne wymagane parametry i funkcjonalności:
- akumulatory o łącznej pojemności min. 168 kWh
- moc min. 100 kW
- typ ogniwa: LiFePO4,
- chłodzenie ogniw cieczą,
- układ klimatyzacji w obudowie,
- min. 6000 cykli pracy dla głębokości rozładowania 95% dla temperatury pracy 25C,
- montaż w szafach outdoor, IP54,
- zintegrowany automatyczny system detekcji pożaru oraz gaszenia ogniw,
- zabudowane przyłącze hydrantu strażackiego,
- sygnalizacja świetlna oraz dźwiękowa pożaru,
- mechanizm odgazowania gazów wybuchowych w modułach bateryjnych oraz obudowie,
- sprawność falownika min 98.5%,
- możliwość przeciążenia 10% długotrwale
- krótkotrwałe przeciążenie 300%
- zabezpieczenie przed przeciążeniem
- interfejs komunikacyjny modbus TCP
- możliwość pracy w synchronizacji, funkcja ,,power sharing" (moc czynna i pozorna)
- pełen dostęp do parametrów pracy po magistrali modbus TCP
- usługa chmurowa dostępu do magazynu energii,
- możliwość rozbudowy systemu do 4 jednostek,
- możliwość rozbudowy do pracy off grid,
- możliwość współpracy z bypassem tyrystorowym,
- zabezpieczenia DC,
- tory prądowe DC,
- możliwość sterowania źródłami generacji (instalacja PV, sieć),
- pełne opomiarowanie,
- zdalny monitoring systemu,
- gwarancja na inwerter min. 5 lat
- gwarancja na akumulator min. 5 lat
- gwarancja na usługę montażu min. 2 lata
Zakres zamówienia dot. obydwu magazynów:
- dostawa, instalacja, uruchomienie oraz szkolenie z obsługi systemu,
- integracja ze źródłami generacji, w szczególności PV oraz odbiorami na terenie zakładu,
- dedykowany EMS,
- przygotowanie dokumentacji powykonawczej,
- pomiary elektryczne i termowizyjne,
- gotowość do podpisania umowy serwisowej,
- wsparcie w zakresie zgłaszania instalacji do OSD.

CPV: 31400000-0, 31430000-9

Dokument nr: 2025-1403-221035

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-04-03
Oferta może być złożona wyłącznie za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności.
Oferty należy składać do końca dnia wskazanego w punkcie ,,TERMIN SKŁADANIA ofert".

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
Zamówienie (rozumiane jako dostawa, instalacja i uruchomienie systemu) powinno zostać zrealizowane nie później niż w ciągu 30 tygodni od dnia udzielenia zamówienia (podpisania umowy lub zamówienia z wybranym oferentem).
Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w punkcie ,,Warunki zmiany umowy".
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
wielkopolskie
Powiat
obornicki
Gmina
Ryczywół
Miejscowość
Ryczywół

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian w treści umowy w sprawie zamówienia na następujących warunkach:
a. przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, jeżeli z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w sprawie zamówienia, nie jest możliwe dotrzymanie pierwotnego terminu wykonania przedmiotu zamówienia;
b. przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn leżących
po stronie Zamawiającego wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;
c. gdy zaistnieją nieprzewidziane okoliczności, tzn. okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć, zmiany będą konieczne, gdyż bez ich dokonania świadczenie wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia nie będzie mogło być zrealizowane, bądź nie będzie mógł zostać osiągnięty cel, dla którego miało być wykonywane; w takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia;
d. zmniejszenia zakresu dostaw/prac będących przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego. W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie stosownie zmniejszone na podstawie przygotowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego rzetelnej wyceny prac/dostaw zaniechanych. Łączna wartość zmian nie może przekroczyć 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
e. realizacji dostaw/prac dodatkowych, które nie zostały przewidziane w zapytaniu ofertowym. W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie stosownie zwiększone na podstawie przygotowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego rzetelnej wyceny dostaw/prac dodatkowych. Łączna wartość zmian nie może przekroczyć 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
f. realizacji dostaw/prac zamiennych tj. wykonanych inaczej niż to opisano w zapytaniu ofertowym, według odmiennej technologii lub przy użyciu innych materiałów, urządzeń stanowiących wyposażenie o tej samej funkcji, lecz korzystniejszych warunkach eksploatacyjnych (np. mniejszym zużyciu energii). W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy może zostać zmniejszone bądź zwiększone na podstawie przygotowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego rzetelnej wyceny porównawczej dostaw/prac pierwotnych i zamiennych. Łączna wartość zmian nie może przekroczyć 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
g. w sytuacji, gdy rezultat będący przedmiotem danego świadczenia wchodzącego
w zakres przedmiotu zamówienia będzie mógł być wykonany szybciej, bardziej efektywnie, mniejszym nakładem sił i środków bądź przy zastosowaniu rozwiązań korzystniejszych dla Zamawiającego z punktu widzenia kosztów wykonania przedmiotu zamówienia, kosztów eksploatacji, niezawodności w okresie eksploatacji lub możliwości rozwoju; w takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia;
h. powstania nadzwyczajnych okoliczności (nie będących "siłą wyższą"), grożących rażącą stratą w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia, niezależnych od Zamawiającego i wykonawcy, których nie przewidzieli oni przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia; w takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia celem uniknięcia rażącej straty przy wykonaniu przedmiotu zamówienia;
i. wprowadzenia lub zmiany regulacji prawnych lub regulacji dotyczących zasad dofinansowania projektu ze środków Unii Europejskiej wprowadzonych w życie po dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia; w takim przypadku Zamawiający
i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia celem dostosowania go do zmienionego stanu prawnego;
j. zaistnienia, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy jako zdarzenie zewnętrzne wobec łączącego Zamawiającego i wykonawcę stosunku prawnego:
- charakterze od nich niezależnym,
- którego nie mogli przewidzieć przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia,
- którego nie można uniknąć, ani któremu nie mogli zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
- której nie można przypisać Zamawiającemu lub wykonawcy.
Za siłę wyższą uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, epidemie, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia.
W takim przypadku termin wykonania przedmiotu zamówienia może zostać przesunięty o czas trwania siły wyższej oraz czas trwania jej następstw. W takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą również określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia celem dostosowania go do skutków wystąpienia siły wyższej.
Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian treści umowy w sprawie zamówienia w przypadkach dozwolonych zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2021-2027.
Wskazane powyżej zmiany będą dokonywane na wniosek Zamawiającego lub wykonawcy, za zgodą obu stron, w formie aneksu do umowy w sprawie zamówienia sporządzonego na piśmie pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał instalację, uruchomienie oraz montaż co najmniej dwóch systemów magazynowania energii o pojemności min. 112 kWh zintegrowanych z instalacją PV
Weryfikacja na podstawie wykazu zrealizowanych usług znajdującego się w treści formularza ofertowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji posiadanego doświadczenia na etapie oceny ofert (Zamawiający może zwrócić się do oferentów z prośbą o przedstawienie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie).
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Formularz ofertowy
Specyfikacja techniczna oferowanego systemu potwierdzająca spełnianie wszystkich parametrów podanych w opisie przedmiotu zamówienia w zapytaniu ofertowym
Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym załączonym do niniejszego zapytania ofertowego, stanowiącym załącznik nr 1.
Oferty złożone w innej formie nie będą rozpatrywane.
Oferty niekompletne lub niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia, co do których oferent nie udzielił odpowiednich wyjaśnień, nie będą rozpatrywane.
Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania oferenta wg dokumentu rejestrowego lub posiadającą/posiadające stosowne pełnomocnictwo (w takim przypadku pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty). Oferty złożone za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności niezawierające podpisanego formularza ofertowego nie będą rozpatrywane.
Oferent związany jest ofertą przez okres 60 dni od dnia upływu terminu składania ofert lub w przypadku wyboru Oferenta do czasu podpisania Umowy na wykonanie zadania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia postępowania ofertowego w dowolnym terminie (również po upływie terminu składania ofert) bez podania przyczyny. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wnioskować o udzielenie wszelkich wyjaśnień i przesłanie dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert, jak również wyznaczyć oferentowi nieprzekraczalny termin udzielenia wyjaśnień i dodatkowych informacji (odpowiedzi), pod rygorem pozostawienia oferty bez rozpatrzenia.
Oferenci są uprawnieni do składania zapytań do treści niniejszego zapytania ofertowego wyłącznie za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzielenia odpowiedzi na zadane przez oferenta pytania jeśli wpłynęły one do Zamawiającego w ostatnim dniu składania ofert.
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Oferta złożona przez Oferenta, który podlega wykluczeniu, zostaje odrzucona ze względu na niespełnienie wymagań.
Z udziału w postępowaniu wykluczone są równie podmioty, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-03-20
Data ostatniej zmiany
2025-03-20 15:01:58

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena netto (waga: 80 %)
Cena najniższa/Cena badanej oferty x waga x 80 pkt
W przypadku, gdy oferent poda cenę w walucie obcej, zostanie ona przeliczona na polskie złote po średnim kursie NBP z dnia publikacji zapytania ofertowego.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Czas reakcji serwisu na usterkę w godzinach (waga: 20 %)
Czas reakcji najkrótszy/Czas reakcji badanej oferty x waga x 100 pkt
Czas reakcji: okres, od otrzymania zgłoszenia serwisowego, do podjęcia czynności serwisowych (przekazanie wskazówek dalszego postępowania lub rozpoczęcie usuwania usterki)

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Paweł Maciejewski
tel.:
e-mail: p.maciejewski@notto.eu

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.