Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6042z ostatnich 7 dni
24808z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Usługi związane z przeglądem i naprawami systemów przeciwpożarowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługi związane z przeglądem i naprawami systemów przeciwpożarowych

Data zamieszczenia: 2025-04-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
ul. Mogilska 109
31-571 Kraków
powiat: Kraków
zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-04-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZP.25.2025 - Usługi związane z przeglądem i naprawami systemów przeciwpożarowych w obiektach małopolskiej Policji.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Przeglądy i naprawy instalacji systemów sygnalizacji pożaru oraz instalacji i urządzeń elektronicznych systemów oddymiania - KWP w Krakowie.
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi przeglądów, napraw instalacji systemów sygnalizacji pożaru oraz instalacji i systemów oddymiania.
2. Przeglądy konserwacyjne wykonane mają być w terminach określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wykonywanych przeglądów konserwacyjnych, ich ilości oraz ewentualnych napraw wraz z wymaganiami dotyczącymi prowadzenia dokumentacji z wykonanych prac zawiera załącznik nr 2 (Opis Przedmiotu Zamówienia) i nr 3 (Formularz cenowy) do SWZ.
4. UWAGA! Zamawiający wymaga, aby w przypadku wykonywania usług konserwacji na urządzeniach objętych gwarancją producenta, Wykonawca wykonywał przedmiotowe usługi w sposób, który nie spowoduje utraty bądź ograniczenia gwarancji udzielonej przez producenta danego urządzenia.
5. Zestawienie obiektów z ich lokalizacją wraz z wykazem zawierającym typ i ilości elementów podlegających usługom określone są w załączniku nr 3 do niniejszej SWZ (Formularz cenowy).
6. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane usługi oraz na urządzenia, produkty i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia - zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 2 do SWZ, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta.
Zadanie nr 2 - Przeglądy i naprawy instalacji systemów sygnalizacji pożaru oraz instalacji i urządzeń elektronicznych systemów oddymiania - KMP w Krakowie, KPP Kraków, OPP Kraków, KPP Wieliczka, KPP Miechów, KPP Olkusz, KPP Proszowice.
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi przeglądów, napraw instalacji systemów sygnalizacji pożaru oraz instalacji i systemów oddymiania.
2. Przeglądy konserwacyjne wykonane mają być w terminach określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wykonywanych przeglądów konserwacyjnych, ich ilości oraz ewentualnych napraw wraz z wymaganiami dotyczącymi prowadzenia dokumentacji z wykonanych prac zawiera załącznik nr 2 (Opis Przedmiotu Zamówienia) i nr 3 (Formularz cenowy) do SWZ.
4. UWAGA! Zamawiający wymaga, aby w przypadku wykonywania usług konserwacji na urządzeniach objętych gwarancją producenta, Wykonawca wykonywał przedmiotowe usługi w sposób, który nie spowoduje utraty bądź ograniczenia gwarancji udzielonej przez producenta danego urządzenia.
5. Zestawienie obiektów z ich lokalizacją wraz z wykazem zawierającym typ i ilości elementów podlegających usługom określone są w załączniku nr 3 do niniejszej SWZ (Formularz cenowy).
6. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane usługi oraz na urządzenia, produkty i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia - zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 2 do SWZ, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta.
Zadanie nr 3 - Przeglądy i naprawy instalacji systemów sygnalizacji pożaru oraz instalacji i urządzeń elektronicznych systemów oddymiania - KMP Nowy Sącz, KPP Limanowa, KPP Gorlice, KMP Tarnów, KPP Bochnia, KPP Brzesko, KPP Dąbrowa Tarnowska.
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi przeglądów, napraw instalacji systemów sygnalizacji pożaru oraz instalacji i systemów oddymiania.
2. Przeglądy konserwacyjne wykonane mają być w terminach określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wykonywanych przeglądów konserwacyjnych, ich ilości oraz ewentualnych napraw wraz z wymaganiami dotyczącymi prowadzenia dokumentacji z wykonanych prac zawiera załącznik nr 2 (Opis Przedmiotu Zamówienia) i nr 3 (Formularz cenowy) do SWZ.
4. UWAGA! Zamawiający wymaga, aby w przypadku wykonywania usług konserwacji na urządzeniach objętych gwarancją producenta, Wykonawca wykonywał przedmiotowe usługi w sposób, który nie spowoduje utraty bądź ograniczenia gwarancji udzielonej przez producenta danego urządzenia.
5. Zestawienie obiektów z ich lokalizacją wraz z wykazem zawierającym typ i ilości elementów podlegających usługom określone są w załączniku nr 3 do niniejszej SWZ (Formularz cenowy).
6. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane usługi oraz na urządzenia, produkty i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia - zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 2 do SWZ, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta.
Zadanie nr 4 - Przeglądy i naprawy instalacji systemów sygnalizacji pożaru oraz instalacji i urządzeń elektronicznych systemów oddymiania - KPP Wadowice, KPP Oświęcim, KPP Chrzanów, KPP Sucha Beskidzka.
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi przeglądów, napraw instalacji systemów sygnalizacji pożaru oraz instalacji i systemów oddymiania.
2. Przeglądy konserwacyjne wykonane mają być w terminach określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wykonywanych przeglądów konserwacyjnych, ich ilości oraz ewentualnych napraw wraz z wymaganiami dotyczącymi prowadzenia dokumentacji z wykonanych prac zawiera załącznik nr 2 (Opis Przedmiotu Zamówienia) i nr 3 (Formularz cenowy) do SWZ.
4. UWAGA! Zamawiający wymaga, aby w przypadku wykonywania usług konserwacji na urządzeniach objętych gwarancją producenta, Wykonawca wykonywał przedmiotowe usługi w sposób, który nie spowoduje utraty bądź ograniczenia gwarancji udzielonej przez producenta danego urządzenia.
5. Zestawienie obiektów z ich lokalizacją wraz z wykazem zawierającym typ i ilości elementów podlegających usługom określone są w załączniku nr 3 do niniejszej SWZ (Formularz cenowy).
6. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane usługi oraz na urządzenia, produkty i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia - zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 2 do SWZ, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta.
Zadanie nr 5 - Przeglądy i naprawy instalacji systemów sygnalizacji pożaru oraz instalacji i urządzeń elektronicznych systemów oddymiania - KPP Nowy Targ, KPP Zakopane.
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi przeglądów, napraw instalacji systemów sygnalizacji pożaru oraz instalacji i systemów oddymiania.
2. Przeglądy konserwacyjne wykonane mają być w terminach określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wykonywanych przeglądów konserwacyjnych, ich ilości oraz ewentualnych napraw wraz z wymaganiami dotyczącymi prowadzenia dokumentacji z wykonanych prac zawiera załącznik nr 2 (Opis Przedmiotu Zamówienia) i nr 3 (Formularz cenowy) do SWZ.
4. UWAGA! Zamawiający wymaga, aby w przypadku wykonywania usług konserwacji na urządzeniach objętych gwarancją producenta, Wykonawca wykonywał przedmiotowe usługi w sposób, który nie spowoduje utraty bądź ograniczenia gwarancji udzielonej przez producenta danego urządzenia.
5. Zestawienie obiektów z ich lokalizacją wraz z wykazem zawierającym typ i ilości elementów podlegających usługom określone są w załączniku nr 3 do niniejszej SWZ (Formularz cenowy).
6. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane usługi oraz na urządzenia, produkty i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia - zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 2 do SWZ, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta.
Zadanie nr 6 - Naprawa instalacji i systemu sygnalizacji pożaru w KPP w Chrzanowie.
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa naprawy instalacji i systemu sygnalizacji pożaru w KPP w Chrzanowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie naprawy instalacji i systemu sygnalizacji pożaru w KPP w Chrzanowie zawiera załącznik nr 2 (Opis Przedmiotu Zamówienia).
3. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonaną usługę zgodnie z warunkami określonymi w załączniku nr 2 do SWZ.

CPV: 50610000-4, 50700000-2

Dokument nr: 2025/BZP 00177088, ZP.25.2025

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-04-14 11:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb86563d-223f-49b6-9a4e-bc683140deb1
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2) Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
3) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem Platformy. Wszelka korespondencja kierowana do zamawiającego powinna/ musi być sygnowana nr referencyjnym postępowania.
4) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-eb86563d-223f-49b6-9a4e-bc683140deb1.
5) Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy") podając np. identyfikator postępowania.
6) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania.
7) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://www.ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
8) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum pomocy platformy e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ .
9) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
10) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie (...) wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
11) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie (...) wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub;
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji").
Dalsza część w informacjach dodatkowych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej ,,RODO" oraz art. 19 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, dalej PZP, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Krakowie,
ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków;
2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych są następujące: podkom. Robert Pasiut, email: iod.kwp@malopolska.policja.gov.pl, adres do korespondencji: Ul. Mogilska 109 31-571 Kraków
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i e RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa. Podstawę prawną udostępnienia w szczególności stanowi art. 18 ust. 6 Pzp, z zastrzeżeniem wynikającym z treści art. 18 ust.5, oraz art. 74 Pzp, a także regulacje określone w ustawie z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U.2022.902);
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jedynie przez okres niezbędny do realizacji celów, dla których zostały zgromadzone - zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego - , a także dla celów archiwizacyjnych przez okres nie dłuższy niż wskazany w odnośnych przepisach prawa krajowego oraz przepisach dotyczących działalności archiwalnej jednostek Policji;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego uprawnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym żądanie nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres Warszawa 00-193, Ul. Stawki 2, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Administrator oświadcza jednocześnie, że stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę danych osobowych zebranych w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący ich zabezpieczenie przed bezprawnym rozpowszechnianiem.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-04-14 11:00
Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem platformy zakupowej e-Zamówienia pod adresem: https://www.ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.