Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6023z ostatnich 7 dni
23527z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Opracowane dla potrzeb Instytutu analiz warunków tech.i usytuowania dla sieci wod.,...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowane dla potrzeb Instytutu analiz warunków tech.i usytuowania dla sieci wod., bezpośrednich rurociągów wod., małych sieci wod., instalacji magazynowania wodoru i ich instalacji towarzyszących

Data zamieszczenia: 2025-04-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Instytut Nafty i Gazu- Pań stwowy Instytut Badawczy
Lubicz
31-503 Kraków
powiat: Kraków
0
kupiec@inig.pl
https://inig.ezamawiajacy.pl/pn/inig/demand/notice/public/162612/details
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opracowane dla potrzeb Instytutu analiz warunków tech.i usytuowania dla sieci wod., bezpośrednich rurociągów wod., małych sieci wod., instalacji magazynowania wodoru i ich instalacji towarzyszących.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowane dla potrzeb Instytutu analiz warunków tech.i usytuowania dla sieci wod., bezpośrednich rurociągów wod., małych sieci wod., instalacji magazynowania wodoru i ich instalacji towarzyszących.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie na zlecenie i we współpracy z Instytutem Nafty i Gazu - Państwowym Instytutem Badawczym w Krakowie analizy warunków technicznych i usytuowania dla sieci wodorowych, bezpośrednich rurociągów wodorowych, małych sieci wodorowych, instalacji magazynowania wodoru i ich instalacji towarzyszących w Polsce.

CPV: 71621000-7

Dokument nr: 2025/BZP 00181724, DZ 2711-2/25

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-04-23 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://inig.ezamawiajacy.pl/pn/inig/demand/205057/notice/public/details
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://inig.ezamawiajacy.pl/pn/inig/demand/205057/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania określono w Rozdziale IX SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych określona została w
Rozdziale XVIII SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://inig.ezamawiajacy.pl/pn/inig/demand/notice/public/162612/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-04-23 10:00
Miejsce składania ofert: https://inig.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-31

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZ 2711-2/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowane dla potrzeb Instytutu analiz warunków tech.i usytuowania dla sieci wod., bezpośrednich rurociągów wod., małych sieci wod., instalacji magazynowania wodoru i ich instalacji towarzyszących.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie na zlecenie i we współpracy z Instytutem Nafty i Gazu - Państwowym Instytutem Badawczym w Krakowie analizy warunków technicznych i usytuowania dla sieci wodorowych, bezpośrednich rurociągów wodorowych, małych sieci wodorowych, instalacji magazynowania wodoru i ich instalacji towarzyszących w Polsce.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71621000-7 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71621000-7 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający, zgodnie z art. 112 Ustawy Pzp, określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli wykaże, że:
a) Należycie wykonał w okresie 3 lat do dnia składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie (2) prace/projekty badawcze na łączną kwotę 90 000 zł netto o tematyce związanej z zapewnieniem bezpieczeństwa dla otoczenia instalacji / obiektów zawierających wodór lub gaz ziemny lub był autorem (współautorem) co najmniej dwóch (2) opublikowanych artykułów w tej samej tematyce lub potwierdzoną działalność (np. szkoleniową) w tematyce związanej z opisem przedmiotu zamówienia;
ORAZ
b) dysponuje zespołem, w którego skład wejdą osoby, które uczestniczyły w wymienionych w rozdziale IV pracach / projektach lub były autorem lub współautorem artykułów lub prowadziły szkolenia jak określono w wymaganiach. Potwierdzeniem spełnienia warunków określonych w przywołanym rozdziale będzie:
o dla wymagania dotyczącego prac/projektów badawczych: podanie nazwy projektu/pracy badawczej oraz opisu w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku, okresu realizacji, kwoty, identyfikatora pracy/projektu badawczego;
o dla wymagania dotyczącego publikacji: podanie tytułu artykułu, autorów, nazwy czasopisma i nr wydania, roku i numerów stron;
o dla prowadzonych działalności np. szkoleń: tematu działalności (np. szkolenia), liczby zrealizowanych działań (np. szkoleń) oraz opisu w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku. Informacje takie powinny być podane w formularzu załączniku do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1
Ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie
Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym
niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed
jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono
upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego
działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji
wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Dokumenty, o których mowa, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem;
2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór - załącznik nr 7 do
SWZ)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Określone w SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty
stanowiącej Załącznik nr 1 do Umowy, w zakresie terminu lub miejsca realizacji usług w przypadku
wystąpienia w trakcie obowiązywania Umowy przynajmniej jednej z wymienionych okoliczności:
a) siły wyższej.
Za siłę wyższą uważa się zdarzenie nadzwyczajne i zewnętrzne, na którego wystąpienie i trwanie Strona
nie ma wpływu oraz któremu to zdarzeniu, lub jego skutkom, nie była w stanie zapobiec pomimo
dołożenia należytej staranności. Za Siłę Wyższą uważa się w szczególności klęski żywiołowe.
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00063350 z dnia 2025-01-24
2025-01-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
Do siły wyższej nie zalicza się:
- zdarzenia zawinionego przez Stronę Umowy albo przez osobę trzecią, za którą ta Strona odpowiada,
- braku środków finansowych, chyba że ich brak wynika z zaistnienia Siły Wyższej.
W przypadku wystąpienia okoliczności uznanych za siłę wyższą i opisanych powyżej, Zamawiający
dopuszcza wydłużenie terminu realizacji Umowy o czas trwania zdarzenia uznanego za siłę wyższą.
Strona, która stwierdzi wystąpienie Siły Wyższej, ma obowiązek niezwłocznie poinformować o tym drugą
Stronę. Zawiadomienie o wystąpieniu Siły Wyższej musi zawierać opis okoliczności zdarzenia oraz jeżeli
to możliwe, ocenę jego wpływu na wykonanie zobowiązań umownych, w tym na przewidziane w Umowie
terminy.
Strona dotknięta działaniem Siły Wyższej podejmie wszelkie konieczne czynności zmierzające do
ograniczenia skutków Siły Wyższej w zakresie wykonania zobowiązań wynikających z Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2025-05-22

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.