wielkopolskie (POZNAŃ)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Okresowy roczny przegląd drzwi ppoż |
Data zamieszczenia: | 2025-04-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Rejonowy w Myszkowie ul. Kwiatkowskiego 2 42-300 Myszków powiat: myszkowski (34) 315-98-12 zamowienia.publiczne@myszkow.sr.gov.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Myszków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | (34) 315-98-12 |
Termin składania ofert: | 2025-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Na wykonanie usługi: ,,Okresowy roczny przegląd drzwi ppoż w budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie" 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Opis przedmiotu zamówienia: I. Informacje o przedmiocie zapytania: ?Zakres badania technicznego przy kontroli okresowej: oględziny zewnętrznej konstrukcji drzwi; sprawdzenie stanu powłoki lakierniczej; weryfikacja zawiasów i ich mocowania; ocena swobody ruchu skrzydła; kontrola oznakowania drzwi (naklejek, tabliczek znamionowych); kontrola szczeliny pomiędzy posadzką a skrzydłem; kontrola kompletności i poprawności osadzenia uszczelek; sprawdzenie stanu uszczelki pęczniejącej; kontrola osadzenia ościeżnicy; kontrola poprawności funkcji zamykania drzwi; kontrola mocowania mechanizmu samozamykania drzwi ppoż; sprawdzenie poprawności funkcjonowania wszystkich elementów zamka drzwi; weryfikacja stanu przeszklenia oraz uszczelek przyszybowych w drzwiach; konserwacja zawiasów oraz pozostałych elementów ruchomych; ocenę innych nieprawidłowości mogących mieć wpływ na zagrożenie bezpieczeństwa pracowników/interesantów Sądu Rejonowego w Myszkowie. 2.W budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie zamontowane są 33 sztuki drzwi ppoż firm: PADILLA, KASTEL, MERCOR, ALPINA PLUS o odporności ogniowej: EI30, EI45, EI60. II. Z czynności wymienionych w pkt. I. zostaną sporządzone protokoły zgodnie z przepisami art. 62 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (Dz.U. 2025 poz. 418 t.j.), a także rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. 2023.822.t.j.) oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynku i ich usytuowanie (Dz.U. Dz.U.2022.1225 t.j.). CPV: 71356100-9 Dokument nr: DSR.262.2.2025 Składanie ofert: II. Termin i forma składania ofert: drogą elektroniczną na adres zamowienia.publiczne@myszkow.sr.gov.pl w terminie do dnia 17.04.2025 r. do godz. 12:30. Miejsce i termin realizacji: 4. TERMIN WYKONANIA: Termin realizacji zamówienia: do dnia 30.04.2025 r. 5. MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Sąd Rejonowy Ul. Kwiatkowskiego 2, 42-300 Myszków Wymagania: 2. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA: Powyższe postępowanie nie podlega art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024, poz. 1320 t.j.), tj. wartość zamówienia nie przekracza 130 000 złotych, jednakże w oparciu o art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz.U. z 2024, poz. 1530 t.j.). Zgodnie z Regulaminem prowadzenia Postepowania w sprawie udzielania zamówień publicznych i wydatkowania środków publicznych w Sądzie Rejonowym w Myszkowie: Zarządzenie nr 23/2023 z dnia 01.08.2023 r. Dyrektora Sądu Rejonowego w Myszkowie. III. W zamówieniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi i obowiązującymi przepisami, 2. posiadają stosowne uprawnienia do wykonania określonych w zamówieniu usług (minimum 5 lat) 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, 4. złożą ofertę zgodnie w wymaganiami zawartymi w Zaproszeniu do składania ofert DSR.262.2.2025 wraz z aktualnym certyfikatem do wykonywania czynności wymienionych w zapytaniu. 6. ZALICZKI: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu; b) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: o kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o zdolności technicznej lub zawodowej. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców wyżej wskazanych warunków udziału w postępowaniu na podstawie danych i informacji zawartych w złożonych z ofertą dokumentach. 3. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt 1 pkt b), jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1557 t.j.) 8. OPIS SPOSOBU OCENY OFERTY: 1. Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo w kwocie netto i brutto, tj. z uwzględnieniem ewentualnego należnego podatku VAT. Wszystkie ceny jednostkowe i wartości należy podawać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 2. Zamawiający dokona oceny złożonych ważnych ofert (tj. złożonych w terminie oraz spełniających wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym) na podstawie kryteriów: o Cena (C) - 100% W przypadku, gdy oferent przedstawi rażąco niską cenę, oferta zostanie uznana za nieważną. Rażąco niska cena, to cena nieadekwatnie zaniżona w stosunku do warunków rynkowych. 9.SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY I. Oferta powinna zawierać: 1. formularz ofertowy - załącznik nr 1 - z podpisem i pieczątką / podpisem elektronicznym / podpisem zaufanym osób uprawnionych do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy, zawierający nazwę i adres Wykonawcy, NIP, cenę brutto, cenę netto, termin realizacji zamówienia itd. 2. Podpisane oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - załącznik nr 2 do zaproszenia 3. Podpisane oświadczenie w zakresie przeciwdziałania agresji - załącznik nr 3 do zaproszenia 4. Aktualny certyfikat do wykonywania czynności wymienionych w zapytaniu III. W toku badania oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. IV. Zamawiający poprawia w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie, b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. V. Zamawiający wzywa Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do uzupełnienia dokumentów lub złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów. VI. Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia Wykonawcę z najtańszą złożoną ofertą, zgodnie z treścią zamówienia. VII. Jeden wykonawca może złożyć jedną ofertę. VIII. Oferty, które wpłyną po upływie terminu nie będą rozpatrywane. IX. Zamawiający nie zwraca kosztów przygotowania ofert. X. Ewentualne wyjaśnienia i zmiany do Zapytania ofertowego oraz wynik postępowania zostaną opublikowane na stronie internetowej postępowania https://myszkow.sr.gov.pl w zakładce ,,Zamówienia niepodlegające ustawie Pzp". 11. UNIEWAŻNIENIE: Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego z przyczyn organizacyjnych, technicznych i/lub prawnych. Kontakt: 10. OSOBY DO KONTAKTU: Osoba upoważniona do kontaktu - Pani Marta Karoń - (34) 315-98-12 e-mail: zamowienia.publiczne@myszkow.sr.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025