śląskie (Siemianowice Śląskie)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem żaluzji fasadowych z napędem elektrycznym i regulację okien |
Data zamieszczenia: | 2025-04-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gryficach ul. Niechorska 27 72-300 Gryfice powiat: gryficki tel. 509681575, (91) 384 33 98 sekretariat@medicam.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Gryfice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 509681575, (91) |
Termin składania ofert: | 2025-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Dotyczy: ,,Dostawy wraz z montażem i uruchomieniem żaluzji fasadowych z napędem elektrycznym i regulację okien w budynku głównym szpitala SPZZOZ w Gryficach". 1. DOSTAWA wraz z montażem żaluzji fasadowych z napędem elektrycznym: - w sali intensywnego nadzoru na oddziale wewnętrznym, zlokalizowanej na 2 piętrze tzw. budynku głównego szpitala, - w gabinecie zabiegowym oddziału neurologicznego zlokalizowanego na 3 piętrze budynku głównego szpitala 2. Regulacja okien w budynku głównym szpitala na wszystkich kondygnacjach (7 kondygnacji). Szczegółowy wykaz elementów objętych zamówieniem: Lp. Opis czynności Ilość 1. DOSTAWA, montaż i uruchomienie żaluzji fasadowych z napędem elektrycznym i przyciskami bezprzewodowymi, sterującymi urządzeniami wraz z programowaniem, rozruchem oraz uruchomieniem systemu w sali intensywnego nadzoru oddziału wewnętrznego. Instalację elektryczną zasilającą wykona Zamawiający wg wytycznych Wykonawcy. Wymiary okna (1kpl.) mierzone w świetle ościeży: 228*165 cm Zdjęcie okna: 5 kpl. 2 DOSTAWA, montaż i uruchomienie żaluzji fasadowych z napędem 3 kpl elektrycznym i przyciskami bezprzewodowymi, sterującymi urządzeniami wraz z programowaniem, rozruchem oraz uruchomieniem systemu w gabinecie zabiegowym oddziału neurologicznego. Instalację elektryczną zasilającą wykona Zamawiający wg wytycznych Wykonawcy. Wymiary okna (1 kpl.) mierzone w świetle ościeży: 100*165 cm Zdjęcie okna: 3 . regulacja skrzydeł okiennych w budynku głównym szpitala. 884 szt. 1. Zastosowane materiały muszą posiadać wymagane parametry, atesty oraz certyfikaty uprawniające do stosowania w budownictwie na terenie Unii Europejskiej. 2. Wskazane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się na miejscu z istniejącymi uwarunkowaniami oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz do skalkulowania wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie przedmiotu zamówienia. 3. Rezygnacja z powyższego jest Jego wyborem i ryzykiem. Wizja lokalna odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy. 4. Roboty wykonywane będą w czynnym obiekcie. W związku z powyższym należy każdorazowo uzgodnić z użytkownikiem terminy wejścia przede wszystkim do sal chorych, w tym do sali intensywnego nadzoru na oddziale wewnętrznym. 5. Dokładne wymiary żaluzji należy określić z ,,natury" po otrzymaniu zlecenia. 6. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia funkcjonalności, porządku i czystości na terenie objętym robotami. Dokument nr: 25/T/2025 Składanie ofert: 1. Ofertę można: o wysłać pocztą lub złożyć osobiście w sekretariacie SPZZOZ w Gryficach w zaklejonych kopertach opisanych jako ,,Oferta na dostawę wraz z montażem i uruchomieniem żaluzji fasadowych z napędem elektrycznym i regulację okien w budynku głównym szpitala SPZZOZ w Gryficach". Adres złożenia, przesłania oferty: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gryficach 72-300 Gryfice, Ul. Niechorska 27 o złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej sekretariatu szpitala. Ofertę należy zamieścić w załączniku (w temacie wiadomości należy wpisać ,,Oferta na dostawę wraz z montażem i uruchomieniem żaluzji fasadowych z napędem elektrycznym i regulację okien w budynku głównym szpitala SPZZOZ w Gryficach". Adres poczty elektronicznej: sekretariat@medicam.pl 2. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 22.04.2025 r. (w przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data wpływu). Miejsce i termin realizacji: IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1. Etap I: DOSTAWA, montaż i uruchomienie żaluzji - do 30 dni kalendarzowych liczonych od daty podpisania umowy; 2. Etap II: Regulacja okien - do 90 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Wymagania: 7. W ofercie należy uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, w szczególności: dojazd do miejsca realizacji zamówienia, urządzenia, robocizna, utylizacja odpadów oraz szacunkowe koszty ewentualnych przeglądów pogwarancyjnych wraz z określeniem czasu reakcji na zgłaszane problemy. V. OKRES GWARANCJI: 1. Montaż i zapewnienie poprawnego działania żaluzji - 24 miesiące od daty odbioru robót; 3. W celu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia: - prawidłowo wypełnionego formularza ofertowego (załącznik nr 1), -jednostronnie podpisanej przez Oferenta propozycji umowy (załącznik nr 2). 4. W przypadku składania oferty drogą elektroniczną, wypełniony formularz ofertowy należy podpisać podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym i załączyć do wiadomości e-mail. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada w/w. podpisów, dopuszcza się także dołączenie skanu podpisanej oferty. 5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 6. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 7. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 8. Wtoku badania i oceny oferty Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. VII. SPOSÓB OCENY I DOKONANIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY 1. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (100 %) realizacji zamówienia. 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą łączną ceną za wykonanie przedmiotu zamówienia. 3. Oferent powinien podać stałą cenę zawierającą wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. 4. Za wykonanie zlecenia Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe w łącznej kwocie brutto. VIII. WARUNKI PŁATNOŚCI 1. Etap I: Dostawa, montaż i uruchomienie żaluzji - Płatność w terminie 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru usługi; 2. Etap II: Regulacja okien - Płatność w terminie 31 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru usługi. X. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków niniejszego zapytania ofertowego, anulowania postępowania oraz odstąpienia od finalnego wyboru Wykonawcy w każdym czasie i na każdym etapie postępowania, bez podania przyczyny. 2. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty oraz jej dostarczeniem ponosi Wykonawca. 3. Wykonawcom biorącym udział w postępowaniu nie przysługują żadne roszczenia z tytułu anulowania lub unieważnienia postępowania przez Zamawiającego. 4. Wykonawca nie może być powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. 5. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji; c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej (rodzice, dzieci, wnuki, teściowie, zięć, synowa), w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia (rodzeństwo, krewni małżonka/i) lub pozostawanie w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. e) pozostawaniu z zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym (pkt. 5 w formularzu ofertowym). W sytuacji występowania powiązania Wykonawca podlegał będzie odrzuceniu z postępowania. 6. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.- pkt. 6 w formularzu ofertowym. Uwagi: XI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Zamawiający oświadcza, iż w przypadku powierzenia mu danych osobowych osób fizycznych przez Wykonawcę będzie w pełnym zakresie przestrzegać przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L. z 2016 Nr 119 poz. 1). Kontakt: IX. OSOBA UPOWAŻNIONA DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI mgr inż. Bogusław Rysak tel. 509681575, email: boguslaw.rysak@medicam.pl. Kontakt w dni powszednie od godz. 8:00 do 14:00. |
© eurobudowa.pl 2004-2025