Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie oceny technicznej prac budowlanych |
Data zamieszczenia: | 2025-04-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A ul. Wojska Polskiego 6 58-310 Szczawno-Zdrój powiat: wałbrzyski tel. 572 729 876, tel. 693864663 mfajek@szczawno-jedlina.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Szczawno-Zdrój |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 572 729 876, te |
Termin składania ofert: | 2025-04-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 1. Działając na podstawie zapisów Regulaminu udzielania zamówień podprogowych o wartości do 130 000,00 zł, prosimy o przygotowanie oferty cenowej zgodnie z Formularzem ofertowym wg wzoru stanowiącego załączniki nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego dla zamówienia, którego przedmiotem jest: Wykonanie oceny technicznej prac budowlanych wykonanych w budynku Zakładu Przyrodoleczniczego w Szczawnie-Zdroju w podziale na części: - ocena techniczna wykonania więźby dachowej wraz z pokryciem dachu i elementami towarzyszącymi wraz ze wskazaniem ewentualnych sposobów wykonania ustalonych w wyniku oceny koniecznych prac (Część/Zadanie 1), - ocena techniczna wykonania zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej wraz ze wskazaniem ewentualnych sposobów wykonania ustalonych w wyniku oceny koniecznych prac (Część/Zadanie 2), - ocena techniczna wykonania hydroizolacji ścian piwnic (Część/Zadanie 3). 2. Udzielający zamówienia dopuszcza składanie ofert częściowych na każde zadanie osobno lub łącznie na dwa lub trzy zadania. 3. Szczegółowe wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na przeprowadzeniu oceny technicznej prac budowlanych wykonanych w budynku Zakładu Przyrodoleczniczego położonym przy Ul. Sienkiewicza 1 w Szczawnie Zdroju Budynek Zakładu Przyrodoleczniczego przy Ul. Sienkiewicza 1 w Szczawnie Zdroju wpisany jest do rejestru zabytków na mocy decyzji 73/A/01 z dnia 17.12.2001 Dokumentacja określająca dane techniczne budynku i zakres wykonanych uprzednio robót zawarta jest w Załączniku nr 2. W budynku przeprowadzono w latach 2019-2023 prace budowlane dotycząc niżej wymienionych części obiektu, które podlegać będą ocenia Wykonawcy, to jest wykonanie więźby dachowej wraz z pokryciem dachówką ceramiczną i instalacją odgromową, dostawa i montaż stolarki okiennej wraz z okiennicami i drzwiowej, wykonanie hydroizolacji ścian piwnic. 2) Zadanie zostało podzielone na 3 części/zadania: Część 1/Zadanie 1.: 1.1. Wykonanie oceny technicznej budynku Zakładu Przyrodoleczniczego (ZPL) w Szczawnie Zdroju przy Ul. Sienkiewicza 1 (zwanego dalej Obiektem) w zakresie więźby dachowej wraz z pokryciem dachu dachówką ceramiczną z elementami towarzyszącymi (okna połaciowe, naświetla, instalacje odgromowe, podbitka, obróbka blacharska) wraz z określeniem ewentualnego zakresu robót koniecznych do zapewnienia bezpiecznego użytkowania Obiektu. 1.2. Wymagania dotyczące oceny technicznej: ocena techniczna będzie w szczególności obejmować: a) szczegółową inwentaryzację budowlaną dachu, tj. więźby dachowej wraz z pokryciem dachu dachówką ceramiczną z elementami towarzyszącymi (okna połaciowe, naświetla, instalacje odgromowe, podbitka, obróbka blacharska ), która posłuży do oceny: stanu technicznego konstrukcji dachu, impregnacji oraz wykonania pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej, sposobu montażu naświetli i uprzednio wykonanych prac budowlanych, a następnie do ustalenia koniecznych prac. Inwentaryzację należy wykonać wraz ze szczegółową dokumentacją fotograficzną stanu istniejącego, kwerendą archiwalną oraz innymi opracowaniami niezbędnymi do wykonania zamierzenia inwestycyjnego Zamawiającego. b) wykonanie odkrywek (w niezbędnym zakresie) oraz obliczeń konstrukcyjnych dla elementów Obiektu wymagających sprawdzenia c) wykonanie oceny stanu technicznego dachu we wskazanym zakresie wraz z wytycznymi do wykonania niezbędnych prac d) wskazanie rozwiązań (zarówno wymagających wykonania prac, jak i wymagających przeprowadzenia ewentualnych postępowań/procesów legalizacji), m.in. koniecznych, wzmocnień, zabezpieczeń itp. oraz zalecenia co do sposobu wykonania tych prac wraz z podaniem materiałów niezbędnych i wstępnym oszacowaniem kosztów ich wykonania, a także określenie istotności koniecznych zmian, e) opracowanie ewentualnych wytycznych do zmian projektowych, f) wnioski z oględzin i badań obejmować będą także: stwierdzenia czy stan techniczny badanych części Obiektu nie stwarza zagrożenia dla życia lub zdrowia ludzi oraz pozwala na bezpieczne użytkowanie Obiektu zgodne z dotychczasowym i zamierzonym sposobem użytkowania. Wymaga się sporządzenia kompleksowej opinii. Celem Zamawiającego jest określenie stanu części Obiektu oraz ustalenie, wymaganych prac, mając na uwadze trwałość rozwiązań i konieczność zapewnienia bezpiecznych warunków użytkowania obiektu. Ocena winna się odnosić do dokumentów zawartych w załączniku nr 2 do Zapytania. Oceny należy dokonać pod kątem zgodności wykonanych prac z projektem oraz niezależnie pod kątem zgodności z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami budowlanymi i przepisami prawa (w tym prawa miejscowego). 1.3. Wykonawca zaprezentuje wyniki opinii Zamawiającemu oraz uzyska akceptacji Zamawiającego dla ewentualnych rekomendowanych rozwiązań. 1.4. Zaakceptowane rozwiązania posłużą Zamawiającemu do i ustalenia kosztów prac projektowych i robót budowlanych. 1.5. Jeśli zajdzie taka potrzeba, opracowanie stanowić będzie dokument opisujący przedmiot zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia na usługę projektową. Wykonawca zobowiązany będzie wówczas, na wezwanie Zamawiającego, przygotowywać odpowiedzi na pytania zadawane w trakcie postępowania. Wykonawca zobowiązany jest do opisania ewentualnych proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazwy. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, to Wykonawca zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów materiałów lub urządzeń, dopisania ,,lub równoważne" oraz określenia parametrów materiałów lub urządzeń, których spełnienie będzie powodowało uznanie, że zaoferowane materiały lub urządzenia są równoważne. 1.6. Z chwilą podpisania protokołu odbioru zamówienia Wykonawca przeniesie na rzecz Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do opinii bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, w tym zależne prawa autorskie. Szczegółowe postanowienia określające warunki przeniesienia tych praw określa projekt umowy - załącznik nr 3. do Zapytania adekwatnie do danej części/zadania. 1.7. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonaną opinię. Gwarancja udzielona zostanie na okres 24 miesięcy. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnego usuwania usterek i wad zgłoszonych Wykonawcy przez Zamawiającego pisemnie lub w formie elektronicznej. Część 2/Zadanie 2.: 2.1. Wykonanie oceny technicznej budynku Zakładu Przyrodoleczniczego (ZPL) w Szczawnie Zdroju przy Ul. Sienkiewicza 1 (zwanego dalej Obiektem) w zakresie zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej - oceny sposobu i technik montażu, w tym osadzenia i uszczelnienia wraz z określeniem ewentualnego zakresu robót koniecznych do zapewnienia prawidłowego użytkowania Obiektu. 2.2. Wymagania dotyczące oceny technicznej: Ocena techniczna będzie w szczególności obejmować: a) szczegółową inwentaryzację budowlaną w zakresie wykonanej w obiekcie zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej Obiektu , w zakresie sposobu wykonania oraz użytych materiałów budowlanych która posłuży do oceny stanu technicznego tych części Obiektu i uprzednio wykonanych prac budowlanych, a następnie do ustalenia koniecznych prac. Inwentaryzację należy wykonać wraz ze szczegółową dokumentacją fotograficzną stanu istniejącego, kwerendą archiwalną oraz innymi opracowaniami niezbędnymi do wykonania zamierzenia inwestycyjnego Zamawiającego. b) wskazanie rozwiązań (zarówno wymagających wykonania prac, jak i wymagających przeprowadzenia ewentualnych postępowań/procesów legalizacji), m.in. koniecznych wzmocnień, zabezpieczeń itp. oraz zalecenia co do sposobu wykonania tych prac wraz z podaniem niezbędnych materiałów, a także określenie istotności koniecznych zmian, c) opracowanie ewentualnych wytycznych do zmian projektowych, Wymaga się sporządzenia kompleksowej oceny. Celem Zamawiającego jest określenie stanu wykonania i montażu zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej oraz ustalenie wymaganych prac, mając na uwadze trwałość rozwiązań i konieczność zapewnienia bezpiecznych warunków użytkowania obiektu. Ocena winna się odnosić w szczególności do zakresu wskazanego w niniejszej SWZ pkt IV oraz dokumentów zawartych w załączniku nr 2 do SWZ Oceny należy dokonać pod kątem zgodności wykonanych prac z projektem oraz niezależnie pod kątem zgodności z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami budowlanymi i przepisami prawa (w tym prawa miejscowego). 2.3. Wykonawca zaprezentuje wyniki oceny Zamawiającemu oraz uzyska akceptacji Zamawiającego dla ewentualnych rekomendowanych rozwiązań. 2.4. Zaakceptowane rozwiązania posłużą do ustalenia kosztów prac projektowych i robót budowlanych. 2.5. Jeśli zajdzie taka potrzeba, opracowanie stanowić będzie dokument opisujący przedmiot zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia na usługę projektową. Wykonawca zobowiązany będzie, na wezwanie Zamawiającego, przygotowywać odpowiedzi na pytania zadawane w trakcie postępowania. Wykonawca zobowiązany jest do opisania ewentualnych proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazwy. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, to Wykonawca zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów materiałów lub urządzeń, dopisania ,,lub równoważne" oraz określenia parametrów materiałów lub urządzeń, których spełnienie będzie powodowało uznanie, że zaoferowane materiały lub urządzenia są równoważne. 2.6. Z chwilą podpisania protokołu odbioru zamówienia Wykonawca przeniesie na rzecz Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do opinii bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, w tym zależne prawa autorskie. Szczegółowe postanowienia określające warunki przeniesienia tych praw określa projekt umowy - załącznik nr 3 do SWZ adekwatnie do danej części/zadania. 2.7. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonaną opinię Gwarancja udzielona zostanie na okres 24 miesięcy. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnego usuwania usterek i wad zgłoszonych Wykonawcy przez Zamawiającego pisemnie lub w formie elektronicznej. Część 3/Zadanie 3.: 3.1. Wykonanie oceny technicznej budynku Zakładu Przyrodoleczniczego (ZPL) w Szczawnie Zdroju przy Ul. Sienkiewicza 1 (zwanego dalej Obiektem) zawierającej ocenę wykonania hydroizolacji i docieplenia ścian piwnic wraz z ewentualnym określeniem zakresu robót i koniecznych do zapewnienia prawidłowego użytkowania Obiektu 3.2. Wymagania dotyczące oceny technicznej: Ocena techniczna będzie w szczególności obejmować: a) szczegółową inwentaryzację budowlaną dotyczącą wykonanej hydroizolacji ścian piwnic, ich docieplenia, w zakresie sposobu wykonania oraz użytych materiałów budowlanych która posłuży do oceny stanu technicznego tych części Obiektu i uprzednio wykonanych prac budowlanych, a następnie do ustalenia koniecznych prac. Inwentaryzację należy wykonać wraz ze szczegółową dokumentacją fotograficzną stanu istniejącego i kwerendą archiwalną. b) wskazanie rozwiązań (zarówno wymagających wykonania prac, jak i wymagających przeprowadzenia ewentualnych postępowań/procesów legalizacji), m.in. koniecznych, wzmocnień, zabezpieczeń itp. oraz zalecenia co do sposobu wykonania tych prac wraz z podaniem materiałów, a także określenie istotności koniecznych zmian, c) opracowanie ewentualnych wytycznych do zmian projektowych, Wymaga się sporządzenia kompleksowej oceny. Celem Zamawiającego jest określenie sposobu wykonania hydroizolacji ścian piwnic oraz ewentualne ustalenie wymaganych prac, mając na uwadze trwałość rozwiązań i konieczność zapewnienia bezpiecznych warunków użytkowania obiektu. Ocena winna się odnosić w szczególności do dokumentów zawartych w załączniku nr 2 do Zapytania. Oceny należy dokonać pod kątem zgodności wykonanych prac z projektem oraz niezależnie pod kątem zgodności z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami budowlanymi i przepisami prawa (w tym prawa miejscowego). 3.3. Z chwilą podpisania protokołu odbioru zamówienia Wykonawca przeniesie na rzecz Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do oceny bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, w tym zależne prawa autorskie. Szczegółowe postanowienia określające warunki przeniesienia tych praw określa projekt umowy - załącznik nr 3 do Zapytania. 3.4. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonaną ocenę. Gwarancja udzielona zostanie na okres 24 miesięcy. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnego usuwania usterek i wad zgłoszonych Wykonawcy przez Zamawiającego pisemnie lub w formie elektronicznej. 3) Zamawiający w odniesieniu do każdej z części zastrzega rozliczanie ryczałtowe wykonanych prac. Wykonawca obowiązany jest skalkulować wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 4) Zamawiający wymaga sporządzenia opinii przez osobę posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy budowlanego lub biegłego sądowego. Ewentualne rozwiązania projektowe - jeśli będą konieczne - wykona projektant (lub rzeczoznawca/biegły - jeśli posiada wskazane w Zapytaniu uprawnienia). 5) Sposób rozliczania, a także inne, szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone są we wzorach umów (załączniki nr 3). Dokument nr: NZP/17/2025 Składanie ofert: Oferty należy składać do dnia 28.04.2025 r. do godz. 14:00. pocztą elektroniczną na adres e-mail: mfajek@szczawno-jedlina.pl, przy czym Oferent jest zobowiązany dostarczyć oryginał oferty na wezwanie Udzielającego zamówienia, jeśli Udzielający Zamówienia uzna to za potrzebne, chyba, że oferta będzie podpisana elektronicznie. Miejsce i termin realizacji: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Do 2 miesięcy od daty podpisania umowy Wymagania: Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r, poz. 2019 ze zm.) na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ww. ustawy. W postępowaniu nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Postępowanie jest prowadzone na podstawie zasad określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, efektywności, równego traktowania, jawności i przejrzystości, a także przy dołożeniu przez osoby przeprowadzające postępowanie wszelkich starań w celu zachowania obiektywizmu oraz bezstronności przy wyborze Wykonawcy usługi. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, nie jest aukcją ani przetargiem w rozumieniu art. 701 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych. Wizja lokalna Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej (fakultatywnie) oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. W umówionych dniach wizje lokalne można odbyć w godzinach: 8:00-14:00 po uprzednim umówieniu terminu i godziny. Prosimy umawiać wizję lokalną pod numerem telefonu 693-864-663 (Ireneusz Grzybowski). Podwykonawstwo 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom). 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców. 4. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca podał nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli, podwykonawców zaangażowanych w wykonanie usługi, jeżeli są już znani. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach w odniesieniu do informacji, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje wymagane informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. IV. WARUNKI PŁATNOŚCI: Rozliczenie za wykonane prace nastąpi na podstawie 1 faktury końcowej, płatnej po przekazaniu kompletnej dokumentacji i protokolarnym odbiorze. Wynagrodzenie płatne będzie w terminie 30 dni od daty przekazania Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT drogą elektroniczną na adres faktury@szczawno-jedlina.pl V. ISTOTNE WARUNKI STAWIANE OFERENTOM: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią poniższe warunki udziału w postępowaniu: Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie odpowiednie do pełnionej funkcji: a) Projektanta branży konstrukcyjno-budowlanej - 1 osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu ustawy - Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 z późn. Zm) Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 551), z doświadczeniem w projektowaniu dot. obiektów zabytkowych (należy wykazać min. 2 obiekty zabytkowe których dotyczyły prace projektowe) b) Rzeczoznawca Budowlany w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadający: 1) tytuł rzeczoznawcy budowlanego w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w rozumieniu art. 8b ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r., poz. 1117) oraz ustawy - Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725, dalej ,,Prawo Budowlane"), Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831), 2) co najmniej 10 letnią praktykę zawodową przy sporządzaniu opinii lub ekspertyz budowlanych po nadaniu tytułu Rzeczoznawcy Budowlanego, albo osoba sprawująca funkcję biegłego sądowego, ustanowiona decyzją Prezesa Sądu na podstawie art. 104 §1 KPA oraz §1 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 24.01.2005r. w sprawie biegłych sądowych (Dz.U. 2005, nr. 15, poz. 133) i co najmniej 10 letnią praktykę zawodową przy sporządzaniu opinii lub ekspertyz budowlanych po nadaniu tytułu Biegłego Sądowego. Uwaga: Zamawiający uzna także za spełnienie powyższego warunku sytuację, gdzie jedna osoba spełnia oba powyższe wymogi. UWAGA: W przypadku sporządzania opinii przez biegłego sądowego Zamawiający zgodnie z obowiązującymi przepisami nie wymaga podpisania dokumentu pieczęcią biegłego sądowego, ale wymaga sporządzenia opinii przez osobę która wykonując funkcję biegłego sądowego daje większą gwarancję poprawności wykonania usługi. VI. NAJISTOTNIEJSZE POSTANOWIENIA UMOWY Zakres przedmiotowy umowy oraz wymagania stawiane Oferentowi są tożsame z informacjami zawartymi w niniejszym Zapytaniu Ofertowym, które zawiera wzór umowy - zał. nr 3 VII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY: 1. Ofertę (wszystkie wymagane dokumenty i załączniki) sporządzoną w języku polskim, w formie pisemnej, należy przesłać za pomocą e-mail na adres mfajek@szczawno-jedlina.pl 2. Oferta powinna być kompletna, tj. musi zawierać wszystkie wymagane dokumenty i załączniki. 3. Wszystkie dokumenty oferty powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji Oferenta. W przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć kopię pełnomocnictwa potwierdzonego ,,za zgodność z oryginałem". 4. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni od wyznaczonej daty składania ofert. VIII. KRYTERIUM OCENY OFERTY: Przy wyborze propozycji (oferty) Udzielający zamówienia będzie się kierował kryterium: Lp. Opis kryterium Waga (%) 1 Cena 100% Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca łącznie następujące warunki: o będzie zgodna z opisem przedmiotu zamówienia oraz będzie spełniała warunki określone przez Udzielającego zamówienia w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz załącznikach; o zawiera najkorzystniejszą cenę, zgodnie ze wskazanym kryterium oceny ofert-100% cena. Liczone wg. wzoru: (najniższa cena ofertowa/ cena oferty badanej) x 100. Opis sposobu obliczania ceny: Zaproponowana oferta (cena) powinna zawierać: 1) wartość usługi będącej przedmiotem zamówienia, 2) obowiązujący podatek od towarów i usług. Oferta winna zawierać: 1. Wypełniony Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego, zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia; 2. Pełnomocnictwo - jeśli jest wymagane na podstawie obowiązujących przepisów. 3. Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualny wpis z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, 4. Aktualne dokumenty potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu dot. uprawnień projektanta, uprawnień rzeczoznawcy albo biegłego sądowego. Oferta i załączone dokumenty powinny być podpisane przez osobę upoważnioną z mocy prawa do reprezentowania Oferenta UWAGA: Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem ponosi oferent. Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję oferty (ceny) przed upływem terminu jej składania. W toku badania i oceny ofert udzielający zamówienia może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać oferentów do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. X. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY: 1. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień w wyznaczonym terminie lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 2. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w terminie: 30 od dnia składania ofert (chyba, że z zajdą okoliczności wymuszające zmianę tego terminu). 3. Zamawiający zawrze umowę z wybranym wykonawcą w terminie i czasie wskazanym przez Zamawiającego, poprzedzonym pisemnym lub telefonicznym zaproszeniem. Umowa zawarta zostanie według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania. 4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny. 5. Jednocześnie Udzielający zamówienia przypomina o ciążącym na oferencie obowiązku informacyjnym, wynikającym z art. 14 RODO, względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Udzielający zamówienia pośrednio pozyska od oferenta biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Udzielający zamówienia zastrzega możliwość zakończenia postępowania w każdym czasie bez podawania przyczyn i bez wyłonienia najkorzystniejszej oferty. Kontakt: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Oferentami są: Osoba odpowiedzialna formalnie - Marek Fajek tel. 572 729 876 Osoba odpowiedzialna merytorycznie - Ireneusz Grzybowski tel. 693864663 Zapytania i oferty prosimy kierować na adres: mfajek@szczawno-jedlina.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025