Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6042z ostatnich 7 dni
24971z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie utwardzenia nawierzchni drogi gminnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie utwardzenia nawierzchni drogi gminnej

Data zamieszczenia: 2025-04-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Boronów
Dolna 2
42-283 Boronów
powiat: lubliniecki
Telefon +48 34 353 91 00 wew. 23, Fax +48 34 366 98 14
gmina@boronow.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Boronów
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon +48 34 353 9
Termin składania ofert: 2025-04-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zwraca się z zapytaniem ofertowym o przedstawienie ceny na:
Wykonanie utwardzenia nawierzchni drogi gminnej w Boronowie
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest ,,Wykonanie utwardzenia nawierzchni drogi gminnej w Boronowie".
Zamówienie obejmuje utwardzenie odcinka drogi gminnej w Boronowie (ul. 3 Maja) na długości około
100 metrów i szerokość 3,20 metrów - działka ewidencyjna numer 6129/1658, 6126/1657 km. 2.
Lokalizacja:Szczegółowy zakres robót zawiera:
? Wykonanie korytowania drogi na głębokość 20 cm,
? Wykonaniu nawierzchni z tłucznia kamiennego - wyrównanie i zagęszczenie mechaniczne
(uwalcowanie) warstwy dolnej - grubość po zagęszczeniu 10 cm, frakcja 30-60 mm,
? Wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego - wyrównanie, zagęszczenie mechaniczne
(uwalcowanie) i profilowanie warstwy górnej - grubość po zagęszczeniu 10 cm, frakcja 0-30 mm,
? Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych: sztuk 3
? Regulacja zasuw na przyłączach wodociągowych: sztuk 2.

Dokument nr: GKiZP.271.ZO.3.1.2025

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi 28.04.2025 r. o godz. 10?5 - pok. nr 16.

Składanie ofert:
III. Termin złożenia oferty: 28.04.2025 r. godz. 1000.
VIII. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć do dnia 28.04.2025 r. godz. 10°°
?w siedzibie Zamawiającego
Gmina Boronów
ul. Dolna 2, 42-283 Boronów
Pok. nr 11 - sekretariat
?lub drogą elektroniczną na adres: gmina@boronow.pl

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin realizacji zadania: 31.05.2025 r.

Wymagania:
V. Do oferty należy dołączyć:
?pełnomocnictwo w przypadku gdy oferenta reprezentuje pełnomocnik,
?kosztorys ofertowy.
VII. Sposób przygotowania oferty
Ofertę sporządzić należy na załączonym druku stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym
w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis lub podpisy muszą być czytelne lub opisane pieczątkami
imiennymi. W przypadku składania oferty w siedzibie Zamawiającego lub pocztą na kopercie należy
umieścić napis:
,,OFERTA - Wykonanie utwardzenia nawierzchni dróg gminnych w Boronowie"
nie otwierać przed 28.04.2025 r. godz. 1015
Zamawiający dopuszcza również składanie ofert w wersji elektronicznej w formie skanu na adres email:
gmina@boronow.pl
IX. Kryterium wyboru oferty:
? Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
- najniższa cena brutto oferty spełniającej wszystkie wymogi zawarte w zapytaniu ofertowym.
? W toku badania i oceny ofert Zamawiający może prosić Wykonawców o wyjaśnienia dotyczące treści
złożonych przez nich ofert.
? Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
X. Ogłoszenie wyników:
Oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza poinformowany zostanie o tym
pisemnie.
Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymane od Państwa oferty nie powodują
powstania żadnych zobowiązań wobec stron.

Uwagi:
XI. KLAUZULA INFORMACYJNA WYNIKAJĄCA Z ART. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający
informuję, że:
? Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Boronów z siedzibą 42-283 Boronów,
ul. Dolna 2;
? kontakt z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) - inspektor@odocn.pl;
? dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania
ofertowego;
? odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp";
? dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy;
? obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawy Pzp;
? w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO;
? Osobie, której dane osobowe dotyczą posiada:
1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
? Osobie, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje:
1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
VI. Zapytania o przedmiot zamówienia:
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela:
Bożena Twarkowska: tel. 034 35-39-100 wew. 23, e-mail: bozenat@boronow.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.