Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie utwardzenia nawierzchni drogi gminnej |
Data zamieszczenia: | 2025-04-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Gminy Boronów Dolna 2 42-283 Boronów powiat: lubliniecki Telefon +48 34 353 91 00 wew. 23, Fax +48 34 366 98 14 gmina@boronow.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Boronów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon +48 34 353 9 |
Termin składania ofert: | 2025-04-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zwraca się z zapytaniem ofertowym o przedstawienie ceny na: Wykonanie utwardzenia nawierzchni drogi gminnej w Boronowie II. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ,,Wykonanie utwardzenia nawierzchni drogi gminnej w Boronowie". Zamówienie obejmuje utwardzenie odcinka drogi gminnej w Boronowie (ul. 3 Maja) na długości około 100 metrów i szerokość 3,20 metrów - działka ewidencyjna numer 6129/1658, 6126/1657 km. 2. Lokalizacja:Szczegółowy zakres robót zawiera: ? Wykonanie korytowania drogi na głębokość 20 cm, ? Wykonaniu nawierzchni z tłucznia kamiennego - wyrównanie i zagęszczenie mechaniczne (uwalcowanie) warstwy dolnej - grubość po zagęszczeniu 10 cm, frakcja 30-60 mm, ? Wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego - wyrównanie, zagęszczenie mechaniczne (uwalcowanie) i profilowanie warstwy górnej - grubość po zagęszczeniu 10 cm, frakcja 0-30 mm, ? Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych: sztuk 3 ? Regulacja zasuw na przyłączach wodociągowych: sztuk 2. Dokument nr: GKiZP.271.ZO.3.1.2025 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi 28.04.2025 r. o godz. 10?5 - pok. nr 16. Składanie ofert: III. Termin złożenia oferty: 28.04.2025 r. godz. 1000. VIII. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć do dnia 28.04.2025 r. godz. 10°° ?w siedzibie Zamawiającego Gmina Boronów ul. Dolna 2, 42-283 Boronów Pok. nr 11 - sekretariat ?lub drogą elektroniczną na adres: gmina@boronow.pl Miejsce i termin realizacji: IV. Termin realizacji zadania: 31.05.2025 r. Wymagania: V. Do oferty należy dołączyć: ?pełnomocnictwo w przypadku gdy oferenta reprezentuje pełnomocnik, ?kosztorys ofertowy. VII. Sposób przygotowania oferty Ofertę sporządzić należy na załączonym druku stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis lub podpisy muszą być czytelne lub opisane pieczątkami imiennymi. W przypadku składania oferty w siedzibie Zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis: ,,OFERTA - Wykonanie utwardzenia nawierzchni dróg gminnych w Boronowie" nie otwierać przed 28.04.2025 r. godz. 1015 Zamawiający dopuszcza również składanie ofert w wersji elektronicznej w formie skanu na adres email: gmina@boronow.pl IX. Kryterium wyboru oferty: ? Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: - najniższa cena brutto oferty spełniającej wszystkie wymogi zawarte w zapytaniu ofertowym. ? W toku badania i oceny ofert Zamawiający może prosić Wykonawców o wyjaśnienia dotyczące treści złożonych przez nich ofert. ? Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. X. Ogłoszenie wyników: Oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza poinformowany zostanie o tym pisemnie. Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymane od Państwa oferty nie powodują powstania żadnych zobowiązań wobec stron. Uwagi: XI. KLAUZULA INFORMACYJNA WYNIKAJĄCA Z ART. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuję, że: ? Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Boronów z siedzibą 42-283 Boronów, ul. Dolna 2; ? kontakt z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) - inspektor@odocn.pl; ? dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; ? odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp"; ? dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; ? obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? Osobie, której dane osobowe dotyczą posiada: 1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO; ? Osobie, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje: 1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: VI. Zapytania o przedmiot zamówienia: Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela: Bożena Twarkowska: tel. 034 35-39-100 wew. 23, e-mail: bozenat@boronow.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025