JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1353z dziś
8216z ostatnich 7 dni
29429z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

SERWIS SYSTEMU BMS ORAZ KONSERWACJA SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

SERWIS SYSTEMU BMS ORAZ KONSERWACJA SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA

Data zamieszczenia: 2025-05-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Okręgowy w Zamościu
ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 11
22-400 Zamość
powiat: Zamość
tel. 84 63 16 800, tel. 84-631-68-66
lukasz.szura@zamosc.so.gov.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Zamość
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 84 63 16 800, t
Termin składania ofert: 2025-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
NA SERWIS SYSTEMU BMS ORAZ KONSERWACJĘ SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA
W BUDYNKU SĄDU OKRĘGOWEGO W ZAMOŚCIU,
o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych netto.
III. Nazwa przedmiotu zamówienia oraz termin wykonania zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przegląd, serwis i konserwacja niżej
wymienionych systemów z podziałem na części:
Część nr 1) - System central i wentylacji BMS;
Część nr 2) - System Sygnalizacji Włamania i Napadu; System Telewizji
Przemysłowej CCTV; System Kontroli Dostępu; System Sygnalizacji Pożaru.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.

CPV: 50700000-2

Dokument nr: G.262.107.2025

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub drogą elektroniczną:
do dnia 14 maja 2025 r. do godz. 09:00.
Ofertę należy przesłać na poniższe dane:
e-mail: lukasz.szura@zamosc.so.gov.pl
lub
za pośrednictwem operatora pocztowego,
lub
złożyć osobiście w biurze podawczym,
Sąd Okręgowy w Zamościu, Ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 11,
22-400 Zamość.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

Wymagania:
Postępowanie prowadzone jest w oparciu o procedury przewidziane dla zamówień,
których wartość nie przekracza kwoty wynikającej z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).
IV. Wymagania związane z wykonaniem przedmiotu umowy:
1. Szczegółowy opis wymagań związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia
został określony:
1) W załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia;
2) W załączniku nr 2 - Wzór umowy.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
poniższy warunek udziału w postępowaniu:
Dla części nr 1:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich
trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę przeglądu,
serwisu i konserwacji systemu BMS w ramach jednej umowy i wartości 40.000,00
zł brutto.
Dla części nr 2:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich
trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę przeglądu,
serwisu i konserwacji systemów bezpieczeństwa w ramach jednej umowy
i wartości 30.000,00 zł brutto.
Do oferty należy załączyć dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub
są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź
inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane
lub są wykonywane.
3. Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie
wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1
marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
(Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana
na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile
została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy
z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598
oraz z 2024 r. poz. 619, 1685 i 1863) jest podmiot wymieniony w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany
na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został
wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
V. Opis sposobu przygotowania oferty i wymagane dokumenty:
1. Oferta winna być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim i podpisana
(imieniem i nazwiskiem) przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy,
zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru przedsiębiorców w KrajowymRejestrze Sądowym (KRS), zaświadczeniem z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej (CEIDG) albo udzielonym pełnomocnictwem.
2. Oferta może być złożona w postaci elektronicznej, podpisana kwalifikowanym
podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do występowania w imieniu
Wykonawcy lub złożona w postaci elektronicznej jako skan formularza ofertowego
z załącznikami, który uprzednio będzie podpisany odręcznie przez osobę upoważnioną
do reprezentacji Wykonawcy.
3. Oferta powinna być rzetelna, kompletna i odpowiadać wszystkim warunkom
zawartym w opisie przedmiotu zamówienia. Wszelkie zmiany i poprawki w treści oferty
muszą być parafowane i datowane przez osobę/osoby podpisującą/e ofertę.
4. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
a) Formularz ofertowy;
b) Oświadczenie Wykonawcy;
c) ewentualnie pełnomocnictwo - sporządzone w języku polskim
i podpisane (imieniem i nazwiskiem) przez osoby upoważnione
do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem
z właściwego rejestru przedsiębiorców KRS albo zaświadczeniem o wpisie
do CEIDG;
d) wykaz usług oraz dowody określające, czy te usługi zostały wykonane
lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz
którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane.
5. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę /w danej części zamówienia/ oraz
ponosi wszelkie koszty związane z udziałem w postępowaniu.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
8. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej
prowadzonego postępowania informację z otwarcia ofert.
VI. KRYTERIA WYBORU:
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą kierując się kryterium Cena: 100%.
2. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę z najniższą ceną.
3. Oferty budzące wątpliwości mogą być przedmiotem zapytania Zamawiającego
o wyjaśnienie ich treści. Zamawiający ma prawo wezwania Wykonawcy do wyjaśnienia
treści oferty, a w przypadku braku złożenia wyjaśnień do odrzucenia oferty.4. W toku oceny ofert Zamawiający może poprawiać w ofercie oczywiste omyłki
pisarskie i rachunkowe (z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek) oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zaproszeniem,
niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym
Wykonawcę, którego oferta została poprawiona, z zastrzeżeniem, że ww. czynności
Zamawiający wykona przed ustaleniem rankingu ofert.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim
wymogom określonym w niniejszym Zaproszeniu wraz z załącznikami, i która została
oceniona zgodnie z postanowieniem pkt 2 jako najkorzystniejsza.
6. W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert uzyskały taką samą liczbę punktów,
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie
określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty
dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
7. Oferty niespełniające wymogów określonych w postępowaniu będą odrzucane.
8. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest podpisać umowę
w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. W przypadku niepodpisania
umowy przez wybranego Wykonawcę zostanie wybrana kolejna oferta z najniższą ceną.
ZAMAWIAJĄCY MOŻE W KAŻDYM CZASIE ODWOŁAĆ POSTĘPOWANIE BEZ PODANIA
PRZYCZYNY LUB ZMIENIĆ POSTANOWIENIA ZAPROSZENIA PRZED TERMINEM SKŁADANIA
OFERT.

Kontakt:
II. Komórka realizująca i osoba do kontaktów:
Sekcja Gospodarcza Sądu Okręgowego w Zamościu,
e-mail: lukasz.szura@zamosc.so.gov.pl
Osoby do kontaktów w kwestii zamówienia:
Łukasz Szura, tel. 84-631-68-66 - w zakresie procedury.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.