dolnośląskie (Żarów)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
pomorskie (Słupsk)
opolskie (Opole)
śląskie (Lisów)
łódzkie (Głowno)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | SERWIS SYSTEMU BMS ORAZ KONSERWACJA SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA |
Data zamieszczenia: | 2025-05-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Okręgowy w Zamościu ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 11 22-400 Zamość powiat: Zamość tel. 84 63 16 800, tel. 84-631-68-66 lukasz.szura@zamosc.so.gov.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Zamość |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 84 63 16 800, t |
Termin składania ofert: | 2025-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA SERWIS SYSTEMU BMS ORAZ KONSERWACJĘ SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA W BUDYNKU SĄDU OKRĘGOWEGO W ZAMOŚCIU, o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych netto. III. Nazwa przedmiotu zamówienia oraz termin wykonania zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przegląd, serwis i konserwacja niżej wymienionych systemów z podziałem na części: Część nr 1) - System central i wentylacji BMS; Część nr 2) - System Sygnalizacji Włamania i Napadu; System Telewizji Przemysłowej CCTV; System Kontroli Dostępu; System Sygnalizacji Pożaru. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1. CPV: 50700000-2 Dokument nr: G.262.107.2025 Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub drogą elektroniczną: do dnia 14 maja 2025 r. do godz. 09:00. Ofertę należy przesłać na poniższe dane: e-mail: lukasz.szura@zamosc.so.gov.pl lub za pośrednictwem operatora pocztowego, lub złożyć osobiście w biurze podawczym, Sąd Okręgowy w Zamościu, Ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 11, 22-400 Zamość. Miejsce i termin realizacji: 3. Termin wykonania zamówienia: Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Wymagania: Postępowanie prowadzone jest w oparciu o procedury przewidziane dla zamówień, których wartość nie przekracza kwoty wynikającej z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320). IV. Wymagania związane z wykonaniem przedmiotu umowy: 1. Szczegółowy opis wymagań związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia został określony: 1) W załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia; 2) W załączniku nr 2 - Wzór umowy.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższy warunek udziału w postępowaniu: Dla części nr 1: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę przeglądu, serwisu i konserwacji systemu BMS w ramach jednej umowy i wartości 40.000,00 zł brutto. Dla części nr 2: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę przeglądu, serwisu i konserwacji systemów bezpieczeństwa w ramach jednej umowy i wartości 30.000,00 zł brutto. Do oferty należy załączyć dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane. 3. Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598 oraz z 2024 r. poz. 619, 1685 i 1863) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3. V. Opis sposobu przygotowania oferty i wymagane dokumenty: 1. Oferta winna być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim i podpisana (imieniem i nazwiskiem) przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru przedsiębiorców w KrajowymRejestrze Sądowym (KRS), zaświadczeniem z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) albo udzielonym pełnomocnictwem. 2. Oferta może być złożona w postaci elektronicznej, podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy lub złożona w postaci elektronicznej jako skan formularza ofertowego z załącznikami, który uprzednio będzie podpisany odręcznie przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy. 3. Oferta powinna być rzetelna, kompletna i odpowiadać wszystkim warunkom zawartym w opisie przedmiotu zamówienia. Wszelkie zmiany i poprawki w treści oferty muszą być parafowane i datowane przez osobę/osoby podpisującą/e ofertę. 4. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: a) Formularz ofertowy; b) Oświadczenie Wykonawcy; c) ewentualnie pełnomocnictwo - sporządzone w języku polskim i podpisane (imieniem i nazwiskiem) przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru przedsiębiorców KRS albo zaświadczeniem o wpisie do CEIDG; d) wykaz usług oraz dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane. 5. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę /w danej części zamówienia/ oraz ponosi wszelkie koszty związane z udziałem w postępowaniu. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 8. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację z otwarcia ofert. VI. KRYTERIA WYBORU: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą kierując się kryterium Cena: 100%. 2. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę z najniższą ceną. 3. Oferty budzące wątpliwości mogą być przedmiotem zapytania Zamawiającego o wyjaśnienie ich treści. Zamawiający ma prawo wezwania Wykonawcy do wyjaśnienia treści oferty, a w przypadku braku złożenia wyjaśnień do odrzucenia oferty.4. W toku oceny ofert Zamawiający może poprawiać w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe (z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek) oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zaproszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona, z zastrzeżeniem, że ww. czynności Zamawiający wykona przed ustaleniem rankingu ofert. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom określonym w niniejszym Zaproszeniu wraz z załącznikami, i która została oceniona zgodnie z postanowieniem pkt 2 jako najkorzystniejsza. 6. W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 7. Oferty niespełniające wymogów określonych w postępowaniu będą odrzucane. 8. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest podpisać umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. W przypadku niepodpisania umowy przez wybranego Wykonawcę zostanie wybrana kolejna oferta z najniższą ceną. ZAMAWIAJĄCY MOŻE W KAŻDYM CZASIE ODWOŁAĆ POSTĘPOWANIE BEZ PODANIA PRZYCZYNY LUB ZMIENIĆ POSTANOWIENIA ZAPROSZENIA PRZED TERMINEM SKŁADANIA OFERT. Kontakt: II. Komórka realizująca i osoba do kontaktów: Sekcja Gospodarcza Sądu Okręgowego w Zamościu, e-mail: lukasz.szura@zamosc.so.gov.pl Osoby do kontaktów w kwestii zamówienia: Łukasz Szura, tel. 84-631-68-66 - w zakresie procedury. |
© eurobudowa.pl 2004-2025
Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.