pomorskie (Wejherowo)
małopolskie (Kraków)
mazowieckie (Płock)
dolnośląskie (Bolesławiec)
dolnośląskie (Boguszów-Gorce)
śląskie (Ruda Śląska)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2025-05-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Kutno ul. Wincentego Witosa 1 99-300 Kutno powiat: kutnowski tel +48 24 355 70 20 zamowienia@gminakutno.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/1070756 |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Kutno |
Wadium: | nie jest wymagane |
Nr telefonu: | tel +48 24 355 70 20 |
Termin składania ofert: | 2025-05-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach zadania pn. Budowa sieci wodociągowej do miejscowości Byszew-Kaczyn, gmina Kutno OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach zadania pn. Budowa sieci wodociągowej do miejscowości Byszew- Kaczyn, gmina Kutno. 2. Nadzór inwestorski prowadzony będzie w branży instalacyjnej i branży drogowej. 3. Zakres robót budowlanych, nad realizacją których ma być pełniony nadzór inwestorski opisują: 1)Projekt Architektoniczno-Budowlany - załącznik nr 4A do Zapytania ofertowego; 2)Projekt Techniczny - załącznik nr 4B do Zapytania ofertowego; 3)Projekt Zagospodarowania Terenu - załącznik nr 4C do Zapytania ofertowego; 4)STWiOR - załącznik nr 4D do Zapytania ofertowego; 5)Załączniki do projektu budowlanego - załącznik nr 4E do Zapytania ofertowego; 6)Przedmiar robót - załącznik nr 4F do Zapytania ofertowego; (Uwaga: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wykonawcy robót budowlanych Zamawiający udostępnia przedmiar robót jako materiał poglądowo -informacyjny). 7) Projekt umowy - załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego. 4. Zadaniem osoby odpowiedzialnej za świadczenie usługi objętej przedmiotem niniejszego zamówienia będzie w szczególności wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych, objętych nadzorem inwestorskim, wszystkich obowiązków wynikających z umowy na wykonanie robót budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418 ze zm.). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres obowiązków Wykonawcy (osoby odpowiedzialnej za świadczenie usługi) zawiera projekt umowy (załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego). 6. Zamawiający informuje, iż dokumenty postępowania zmierzającego do wyłonienia wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim dostępne są na platformie zakupowej, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1070756 7. Zamawiający wymaga obecności Inspektora nadzoru na terenie budowy w okresie trwania umowy na roboty budowlane - w zależności od potrzeb i w sposób zapewniający należyte pełnienie nadzoru, w celu zapewnienia prawidłowej kontroli budowy pod względem zgodności wykonywanych prac z opisem przedmiotu zamówienia, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, umową o roboty budowlane wraz z jej ewentualnymi zmianami, harmonogramem rzeczowo - finansowym, z zastrzeżeniem że Zamawiający wymaga obecności Inspektora nadzoru robót drogowych w liczbie minimum 2 (dwóch) pobytów w tygodniu na terenie budowy podczas wykonywania robót. Każdorazowy pobyt inspektora nadzoru na terenie budowy musi być potwierdzony wpisem do Dziennika Budowy. Ostateczna liczba pobytów Inspektora nadzoru robót drogowych na terenie budowy wynikać będzie z oferty Wykonawcy. 8. Zamawiający nie zapewnia zaplecza Wykonawcy (Inspektorowi nadzoru), a godz. pracy Wykonawcy (Inspektora nadzoru) muszą być dostosowane do godzin pracy wykonawcy robót budowlanych. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczy niezbędne zasoby, w szczególności pomieszczenia, urządzenia i środki służące do wykonania przedmiotu zamówienia. CPV: 71000000-8, 71500000-3, 71520000-9, 71521000-6, 71247000-1 Dokument nr: INW.271.24.2025 Składanie ofert: 1. Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 maja 2025 roku do godz. 10:00. 2. Ofertę wraz z załącznikami przygotowaną w postaci elektronicznej, w formacie .pdf, .docx, .doc, .odt lub .jpg, należy przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail: zamowienia@gminakutno.pl Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci papierowej w siedzibie Zamawiającego. (UWAGA: decyduje data i godz. wpływu oferty do Zamawiającego pocztą elektroniczną, a nie data jej wysłania) Miejsce i termin realizacji: TERMIN REALIZACJI UMOWY (WYKONANIA ZAMÓWIENIA) Wykonawca zobowiązany będzie pełnić czynności nadzoru inwestorskiego od dnia podpisania umowy, aż do zakończenia robót budowlanych objętych nadzorem, przy czym za zakończenie świadczenia usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego uważa się zorganizowanie i przeprowadzenie odbioru końcowego robót i ostatecznego finansowego rozliczenia robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim. Zakłada się, że wykonawca robót budowlanych, zakończy realizację robót budowlanych (zgłosi gotowość do odbioru końcowego robót) w terminie do 14 lipca 2025 roku. Wymagania: 9. INFORMACJA NA TEMAT WIZJI LOKALNEJ: Ze względu na ogólnodostępny teren, na którym zlokalizowany jest przedmiot zamówienia Wykonawcy mogą zapoznać się z warunkami realizacji zamówienia w miejscach wykonywania robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia bez uprzedniego zgłoszenia Zamawiającemu planowanego odbycia wizji lokalnej. Zamawiający, w odniesieniu do treści art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp, oświadcza, iż nie wymaga obligatoryjnego odbycia wizji lokalnej przez Wykonawców, którzy będą składać oferty w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 10. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY: nie dotyczy 211. W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji robót budowlanych, dla których nadzór inwestorski jest przedmiotem zamówienia, Wykonawcy nadzoru inwestorskiego nie przysługuje wynagrodzenie. Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie o zaistnieniu takich okoliczności. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w zdaniu pierwszym skutkowało będzie rozwiązaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego w terminie 7 dni od dnia przekazania Wykonawcy informacji, o której mowa w zdaniu pierwszym. W takim przypadku żadnej ze stron nie przysługują żadne roszczenia. 12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 13. Ilekroć w dokumentach zamówienia jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane od konkretnego wykonawcy oraz odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne". Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych i użytkowych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj. w PFU, OPZ, przedmiarze robót i SST. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w dokumentach zamówienia. II. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, INFORMACJA O OFERTACH WARIANTOWYCH ORAZ INFORMACJA O ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH 1.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. IV. INFORMACJE DOTYCZĄCE WADIUM I ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium ani zabezpieczenia należytego wykonania umowy. V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają na poziomie poniżej opisanym warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie. 2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie. 3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie. 4. Zdolności technicznej lub zawodowej: opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, iż Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, że dysponują lub będą dysponować następującym zespołem osób, który skierują do realizacji zamówienia, tj.: a) Inspektor nadzoru robót instalacyjnych - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, 4gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, pozwalające na wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi objętymi usługą nadzoru inwestorskiego w zakresie branży instalacyjnej. b) Inspektor nadzoru robót drogowych - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, pozwalające na wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi objętymi usługą nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej. Uprawnienia budowlane, o których mowa powyżej w pkt V ppkt 4 zapytania ofertowego, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725) lub inne ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów pozwalające na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w danej branży lub też ważne zdobyte w innych państwach równoważne kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych (t.j. Dz. U. z 2023 r. nabytych poz. 334) w państwach pozwalające członkowskich na pełnienie funkcji Unii Europejskiej inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w danej branży. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek opisany powyżej w pkt V ppkt 4 Zapytania ofertowego, będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełniał będzie go samodzielnie. VI. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT 1. Zamawiający wyznaczył następujące kryterium oceny ofert: Lp. 1 KryteriumZnaczenie w % Cena100 % RAZEM: 2. 100 % Liczba punktów w kryterium Cena zostanie obliczona wg następującego wzoru: 5LC = Cmin ×100 pkt Cb gdzie: LC - oznacza liczbę punktów przyznanych ofercie za kryterium Cena; Cmin - oznacza Cenę brutto oferty, z oferty z najniższą ceną spośród ocenianych ofert; Cb - oznacza Cenę brutto oferty z ocenianej oferty. Przy obliczaniu liczby punktów Zamawiający zaokrąglał będzie wyniki ostatniego działania ? do dwóch miejsc po przecinku (z zastosowaniem reguł matematycznych): w sytuacji, kiedy na trzecim miejscu po przecinku jest cyfra ,,5" lub wyższa, wówczas wartość ulega zaokrągleniu ,,w górę" (to znaczy, że np. wartość 0,155 musi zostać zaokrąglona do 0,16); ? w sytuacji, kiedy na trzecim miejscu po przecinku jest cyfra ,,4" lub niższa, wówczas wartość ulega zaokrągleniu ,,w dół" (to znaczy, że np. wartość 0,154 musi zostać zaokrąglona do 0,15). 3. Jako najkorzystniejsza, zostanie wybrana oferta, która będzie przedstawiała najkorzystniejszą cenę, spośród ocenianych ofert, tzn. uzyska największą liczbę punktów za kryterium Cena. 4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone dwie lub więcej oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. VII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, obejmującą całość przedmiotu zamówienia. 2.Ofertę należy przygotować w języku polskim. 3.Oferta oraz załączone do niej dokumenty, oświadczenia muszą być podpisane przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby ofertę oraz załączone do niej dokumenty podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze. Jeżeli osoba / osoby podpisująca(e) ofertę działa / działają na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo musi zostać załączone do oferty. Podpis osoby uprawnionej / upoważnionej musi pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). Z treści dokumentu pełnomocnictwa winno wynikać uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu. 4. Ofertę wraz z załącznikami należy przygotować w postaci elektronicznej, w formacie .pdf, .docx, .doc, .odt lub .jpg. 5. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osoby uprawnione. 6. Na ofertę składa się: 61) Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego (wolne miejsca w formularzu wypełnia Wykonawca) podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W Formularzu ofertowym Wykonawca zobowiązany jest określić w szczególności Cenę brutto oferty. Cena brutto oferty musi być wyrażona liczbowo w PLN i podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Przyjmuje się matematyczną zasadę zaokrąglania trzeciej liczby po przecinku, tj.: ? w sytuacji, kiedy na trzecim miejscu po przecinku jest cyfra ,,5" lub wyższa, wówczas wartość ulega zaokrągleniu ,,w górę" (to znaczy, że: np. wartość 0,155 musi zostać zaokrąglona do 0,16); ? w sytuacji, kiedy na trzecim miejscu po przecinku jest cyfra ,,4" lub niższa, wówczas wartość ulega zaokrągleniu ,,w dół". (to znaczy, że: np. wartość 0,154 musi zostać zaokrąglona do 0,15). 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego); 3) w przypadku, gdy ofertę lub załączniki do oferty podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze do reprezentacji podmiotu lub której samodzielne działanie w świetle zasad reprezentacji podmiotu wynikających z właściwego rejestru jest niewystarczające do reprezentacji podmiotu - pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotu składającego ofertę wraz z załącznikami, o ile prawo do reprezentacji tego podmiotu nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Oferta wraz z załącznikami złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza: a) skan oferty (wraz z załącznikami) sporządzonej w postaci ,,papierowej" i podpisanej własnoręcznym podpisem; lub b) ofertę (wraz z załącznikami) sporządzoną w postaci elektronicznej opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym; przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 4. Zamawiający zaleca następujący sposób postępowania przy przesyłaniu oferty: a) w temacie przesłanej wiadomości zawierającej ofertę wraz z załącznikami należy wskazać znak postępowania, tj. ,,INW.271.24.2025 - oferta"; b) w treści wiadomości należy wskazać pełną nazwę Wykonawcy wraz z numerem telefonu kontaktowego; c) zabezpieczyć ofertę wraz z załącznikami hasłem, tj. podpisaną ofertę wraz z załącznikami (wszystkie dokumenty, które składa Wykonawca) skompresować (np. przy użyciu programu: 7-ZIP) do pliku w formacie ZIP zabezpieczonego hasłem dostępu; d) Wykonawca, który zabezpieczył składaną przez siebie ofertę hasłem, przekazuje hasło dostępu do pliku zawierającego ofertę wraz z załącznikami po upływie terminu składania ofert, jednak nie później niż w ciągu 60 minut od upływu terminu na składanie ofert, na adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminakutno.pl W szczególnych przypadkach, Zamawiający dopuszcza przekazanie hasła przez Wykonawcę Zamawiającemu drogą telefoniczną; e) w przypadku braku przekazania przez Wykonawcę hasła dostępu do pliku zawierającego ofertę wraz z załącznikami w sposób określony w lit. d, Zamawiający jednokrotnie wezwie Wykonawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej do przekazania hasła dostępu do pliku zawierającego ofertę wraz z załącznikami w ciągu 120 minut od wezwania przez Zamawiającego. 5. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają złożenia oświadczenia Wykonawcy w tym zakresie, podpisanego przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 6. Zmiany w treści oferty oraz wycofanie oferty muszą być złożone w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty. 87. Zamawiający informuje, że w przypadku złożenia oferty po terminie wskazanym powyżej, taka oferta nie będzie rozpatrywana. 8. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. IX. OPIS OKOLICZNOŚCI, W KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ WYKONAWCY LUB UNIEWAŻNI POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 1. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a)jej treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego; b)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; c) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia lub wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego nie złożył wyjaśnień w sprawie wysokości zaoferowanej ceny; d) zawiera błędy w obliczeniu ceny; za błędy w obliczeniu ceny nie uznaje się oczywistych omyłek rachunkowych, które Zamawiający poprawi z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek; e)jest nieważna na podstawie obowiązujących przepisów prawa; f)została złożona, przez Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeśli były stawiane); g) została złożona przez Wykonawcę, który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych; h) Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy - jeżeli Zamawiający wymagał wniesienia wadium; i) w przypadku zabezpieczenia oferty hasłem - Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w pkt VIII ppkt 4 lit. e) zapytania ofertowego, nie prześle w terminie określonym w pkt VIII ppkt 4 lit. e) zapytania ofertowego, hasła dostępu do pliku zawierającego ofertę wraz z załącznikami; j) zgodnie z art. 7 ust. 3 w związku z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 507) Zamawiający wykluczy Wykonawcę a następnie odrzuci ofertę: ? wykonawcy oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu nr 765/2006 i rozporządzeniu nr 269/2014 albo wpisanego na listę 9na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; ? wykonawcy oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu nr 765/2006 i rozporządzeniu nr 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; ? wykonawcy, oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu nr 765/2006 i rozporządzeniu nr 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. 2. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: a)nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; b)cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający będzie mógł zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty; c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć; d) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia w sytuacji, gdy w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia ofert dodatkowych, zostaną złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie. W sytuacji, gdy w wyniku wezwania, o którym mowa wcześniej zostaną złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie Zamawiający zamiast unieważnić postępowanie może przeprowadzić negocjacje cenowe, o których mowa w pkt XI ppkt 2 zapytania ofertowego. X. OKREŚLENIE WARUNKÓW ISTOTNYCH ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej - aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. 10Katalog przykładowych zmian umowy określa projekt umowy - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. XI. INFORMACJE DODATKOWE 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do treści niniejszego zapytania ofertowego lub załączników do niego, przed upływem terminu składania ofert. Zmiany takie zostaną upublicznione w taki sam sposób jak zapytanie ofertowe. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia negocjacji w zakresie cen przedstawionych w ofertach. W przypadku prowadzenia negocjacji cenowych, z negocjacji zostanie spisany protokół, który podpisują obydwie strony negocjacji. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia do Wykonawcy o złożenie wyjaśnień treści złożonej oferty, w tym w szczególności w zakresie wysokości zaoferowanej ceny oferty. 4. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania (postanowienia niniejszego punktu nie mają zastosowania do Formularza ofertowego (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego). 5. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6. Złożenie oferty nie rodzi po stronie Wykonawcy roszczenia o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez wyboru Wykonawcy. Uwagi: XII. KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KLIENTÓW STAROSTWA POWIATOWEGO W KUTNIE DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 RODO* informuję: 1. Informacje dotyczące administratora danych Administratorem Pana/Pani danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Wójt Gminy, siedziba: 99-300 Kutno, ul. Wincentego Witosa 1, Regon: 611015744 sekretariat@gminakutno.pl 11 tel: 24 355 70 20 , e-mail:2. Inspektor ochrony danych Z Inspektorem ochrony danych w Urzędzie Gminy w Kutnie można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: iod@gminakutno.pl lub listownie na powyżej wskazany adres z dopiskiem ,,Inspektor ochrony danych" 3. Cel przetwarzania Pana/Pani danych osobowych oraz podstawy prawne Dane oferenta będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO - przepis prawa. Podstawą prawną przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest Pana/ Pani zgoda Oferenta/ Wykonawcy wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postepowaniu oraz następujące przepisy prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO): a) ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny, b) ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. 4. Okres przechowywania danych Dane Oferenta/ Wykonawcy pozyskane w związku z postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przetwarzane będą przez okres 5 lat: od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia 5. Komu przekazujemy Pana / Pani dane osobowe a) Dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego mogą być przekazywane wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. b) Ponadto odbiorcami Pana/ Pani danych osobowych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem mogą być podmioty z którymi Administrator zawarł umowy o powierzenie przetwarzania danych osobowych np. kancelarie prawne. 6. Przetwarzanie zautomatyzowane W odniesieniu do Pana/ Pani danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO 7. Uprawnienia przysługujące oferentowi, związane z przetwarzaniem danych osobowych W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Oferentowi/ Wykonawcy przysługują następujące uprawnienia: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania kopii, b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, c) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej, d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa, e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/ 12Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pana/ Pani dotyczących narusza przepisy RODO 8. Obowiązek podania danych Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienie publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, Organizator może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Kodeks cywilny. *Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Kontakt: Osoba do kontaktu w sprawie zapytania ofertowego: Pani Jolanta Łowczyńska, adres e-mail: zamowienia@gminakutno.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025
Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.