dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
opolskie (Opole)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa izolacji wydechów do prototypu pchacza |
Data zamieszczenia: | 2023-01-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Stocznia Koźle Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Stoczniowców 2 47-200 Kędzierzyn-Koźle powiat: kędzierzyńsko-kozielski 77 4822110 rudolf.kowalczyk@stocznia-kozle.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/141317 |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Kędzierzyn-Koźle |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 77 4822110 |
Termin składania ofert: | 2023-02-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA izolacji wydechów do prototypu pchacza Powstaje w kontekście projektu POIR.01.01.02-00-0102/19 - Prace B+R w Stoczni Koźle dotyczące opracowania prototypu innowacyjnego pchacza żeglugi śródlądowej Część 1 DOSTAWA izolacji wydechów prototypu pchacza Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa izolacji wydechów do prototypu pchacza: Poz. w Zał. 4; Nazwa elementu; Główne parametry; Ilość; Materiał 31; Wełna mineralna; 80 kg/m3 grubość 60mm; 10m2; Świadectwo MED. 32; Włóknina szklana; Przeszywana WSPT; 12m2; Atest niepalności 33; Blacha; Ocynkowana 0,7mm; 12m2; PN-89 H-92125 34; Bednarka; FB20x2 L=660mm; 28szt.; S235 35; Bednarka; FB20x2 L=60mm; 216szt.; S235 36; Bednarka; FB20x2 L=1340mm; 6szt.; S235 37; Wkręt samogwintujący; 4,2x13; 500szt.; galv. 38; Drut (okrągły miedziany); R270-RND 1,0 D; 250m2; CW024A Uzupełnieniem opisu jest Zał. 4: Rysunek nr 432-1 Plan rurociągów spalinowych. CPV: 44111500-6, 44111520-2, 45321000-3 Dokument nr: 2023-19263-141317, 36/POIR.01.02.00-00-0102/19 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-02-07 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-02 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo opolskie Powiat kędzierzyńsko-kozielski Gmina Kędzierzyn-Koźle Miejscowość Kędzierzyn-Koźle Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamawiający nie udziela wykonawcy wybranemu zgodnie z zasadą konkurencyjności zamówień na dodatkowe dostawy, polegających na częściowej wymianie dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększeniu bieżących dostaw lub rozbudowie istniejących instalacji, a zmiana wykonawcy prowadziłaby do nabycia materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji. Zamawiający nie udziela wykonawcy wybranemu zgodnie z zasadą konkurencyjności, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, przewidzianych w zapytaniu ofertowym zamówień na usługi lub roboty budowlane, polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych. Warunki zmiany umowy 1. Zamówienie będzie realizowane na podstawie pisemnej umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Oferentem. 2. Podstawą wypłaty wynagrodzenia będą podpisane przez Wykonawcę i Zamawiającego protokoły odbioru przedmiotu zamówienia. 3. Okres realizacji zamówienia rozpoczyna bieg w dniu podpisania umowy z wykonawcą. 4. Planowany termin podpisania umowy - w terminie związania ofertą. 5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: a) Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna w sytuacji, gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego i nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy, a ponadto jej dokonanie wskazane jest w szczególności, gdy: - nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; - wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony, - zmiany wartości umowy tj. zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez wykonawcę przedmiotu zamówienia, - przyczyn niezawinionych przez żadną ze stron, wykonanie umowy w terminie w niej przewidzianym nie jest możliwe, b) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: i. zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, ii. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, iii. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, c) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki: i. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, ii. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 6. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i zgody obu stron. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis 1. Oferent ubiegający się o realizację zamówienia zobligowany jest dopełnić obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu. 2. O realizację zamówienia może ubiegać się każdy podmiot, którego przedmiot prowadzonej działalności i oferta handlowa, są zgodne z przedmiotem zapytania ofertowego. 3. Zapisy pkt. VI.2 będą weryfikowane na podstawie oświadczenia oferenta zawartego we wzorze formularza ofertowego (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) oraz ogólnodostępnych informacji m.in. zapisy stron internetowych oraz dokumentów rejestrowych. 4. W przypadku stwierdzonej wątpliwości co do potencjału oferenta zgodnie z zapisami pkt VI.2, zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania na etapie oceny ofert, dodatkowych dokumentów potwierdzających potencjał np. referencje, protokoły odbioru prac lub usługi. 5. Podmiot ubiegający się o realizację zamówienia nie może być powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru dostawcy a dostawcą, polegające w szczególności na: a) Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) Posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony prze IZ PO, c) Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stopniu pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 6. W przypadku powiązania o którym mowa w pkt. 5 oferent zostanie wykluczony z postępowania. 7. Wszystkie dodatkowe koszty związane ze złożeniem oferty leżą po stronie Oferenta. 8. Oferenci uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od postępowania ofertowego. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-01-04 Data ostatniej zmiany 2023-01-04 13:46:47 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert opisano w zapytaniu ofertowym pkt V. OPIS KRYTERIÓW OCENY ORAZ PROCEDURY OCENY OFERT, w załączniku "Zapytanie ofertowe NR 36/POIR.01.02.00-00-0102/19". Kontakt: Osoby do kontaktu Rudolf Kowalczyk tel.: 77 4822110 e-mail: rudolf.kowalczyk@stocznia-kozle.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024