Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sukcesywna dostawa wapna palonego mielonego wysoko reaktywnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sukcesywna dostawa wapna palonego mielonego wysoko reaktywnego

Data zamieszczenia: 2023-01-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych ,,USKOM" Sp. z o.o
ul. Elektryczna 9
67-120 Kożuchów
powiat: nowosolski
tel. 68/355-22-08, tel. 509-598-643
sekretariat@uskom.eu
Województwo: lubuskie
Miasto: Kożuchów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 68/355-22-08, t
Termin składania ofert: 2023-01-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na dostawę wapna palonego mielonego wysoko reaktywnego dla potrzeb higienizacji osadu w Oczyszczalni ścieków w Podbrzeziu Dolnym.
I. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wapna palonego mielonego wysoko reaktywnego dla potrzeb higienizacji osadu w Oczyszczalni Ścieków, Ul. Inwestycyjna 1 w Kożuchowie.
2. Parametry jakościowe produktu:
o zawartość CaO- min. 90%,
o zawartość MgO - max. 2%
o zawartość CO2 - max. 3%,
o zawartość SO3 - max. 2%,
o reaktywność t60-max. 3 min.,
o granulacja: pozostałość na sicie 0,09 m - max 10%.

Dokument nr: 2/COS/2023

Składanie ofert:
Ofertę w języku polskim, należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym do dnia 27.01.2023 r, do godz. 09.00, za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e- mail: sekretariat@uskom.eu do wiadomości p.malczyk@uskom.eu lub pisemnie na adres, Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych ,,USKOM" Sp. z o.o. Ul. Elektryczna 9, 67-120 Kożuchów z dopiskiem ,,Zapytanie ofertowe na dostawy wapna palonego mielonego wysoko reaktywnego dla potrzeb higienizacji osadu w Oczyszczalni ścieków w Podbrzeziu Dolnym.

Miejsce i termin realizacji:
1. Termin realizacji zamówienia: przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
Postępowanie obejmuje zamówienie poniżej progów stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2022 r. póz. 1710 ze zm.) i prowadzone będzie w trybie określonym w Regulaminie udzielania zamówień publicznych, obowiązującym w Przedsiębiorstwie Usług Komunalnych ,,USKOM" Sp. z o.o. w Kożuchowie oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U z 2022 r. poz. 1360 ze zm.).
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych ,,USKOM" Sp. z o.o. w Kożuchowie zaprasza do złożenia oferty.
II. Uwagi ogólne
1. Rzeczywista ilość dostarczonego wapna palonego mielonego oraz częstotliwość dostaw wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu.
2. Zamówienie składane będzie pisemnie i wysłane za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany przez Wykonawcę adres e - mail.
3. Cena winna obejmować wszelkie koszty związane z realizacja zamówienia, w tym koszty transportu, ubezpieczenia ładunku, podatków, zysku oraz załadunku i rozładunku w miejscu przeznaczenia tj. Oczyszczalnia Ścieków, ul. Inwestycyjna 1 w Kożuchów.
4. Realizacja poszczególnych dostaw odbywać się będzie za pomocą przystosowanych do tego celów samochodów ciężarowych obsługiwanych przez uprawnionych w tym zakresie kierowców. Realizacja zamówienia winna odbywać się w dniach roboczych: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00.
5. Cena zamawianego wapna palonego mielonego nie ulegnie zmianie w trakcie realizacji umowy.
6. Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć ilość zamówionego wapna, z tego tytułu Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego żadnych roszczeń odszkodowawczych.
7. Oferent udzieli 6 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.
9. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określi umowa.
2. Wykonawca składa tylko jedną ofertę.
IV. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
4. Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, odpis KRS lub aktualny na dzień składania oferty wypis z ewidencji działalności gospodarczej.
5. Wykonawca potwierdzi wydrukiem posiadanie rachunku bankowego zgłoszonego do Urzędu Skarbowego.
6. Wykonawca przedłoży ofertę wraz z załącznikami do zapytania ofertowego, które powinny być parafowane przez osobę (lub osoby, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.
7. Oferenci składają również:
o Normę zakładową produktu,
o Kartę charakterystyki niebezpiecznej substancji.
Wszelkie dokumenty składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta.
2. Dostawy wapna palonego mielonego będą realizowane na zasadzie sukcesywnych dostaw. Realizacja zamówienia będzie w terminie 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
VI. Istotne warunki zamówienia
1. Oferta powinna zawierać koszt 1 dostawy wapna palonego mielonego, której szacunkowa ilość w kilogramach przyjęta do wyceny wynosi 5100 kg.
2. Cenę netto należy podać w PLN. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Należność za dostawę zamówionych materiałów zgodnie z umową, Zamawiający ureguluje w terminie 30 dni kalendarzowych po otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury VAT, przelewem na wskazany numer rachunku bankowego, zgłoszony do Urzędu Skarbowego, no co Wykonawca przedkłada wydruk potwierdzenia zgłoszenia ze strony Ministra Finansów.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
VII. Kryteria oceny ofert
1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie: Kryterium wyboru oferty -100 % cena,
3, Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
4, Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
VIII. Termin związania oferta
Termin związania z ofertą wynosi: 30 dni od terminu składania ofert.
IX. Rozstrzyganie sporów
Spory będą w pierwszej kolejności rozstrzygane polubownie, w przypadku braku porozumienia między
Stronami, spory będą rozstrzygane przez Sąd właściwy terytorialnie dla Zamawiającego.

Kontakt:
8. Osobą upoważnioną do kontaktów ze strony Zamawiającego jest: Piotr Malczyk -p.malczyk@uskom.eu, tel. 509-598-643.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.