Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i dostawa urządzeń do zdalnego odczytu wodomierzy (nakładek wodomierzowych)...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa urządzeń do zdalnego odczytu wodomierzy (nakładek wodomierzowych) pracujących w technologii LoRaWAN "

Data zamieszczenia: 2023-01-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne ,,EKO-BABICE" sp. z.o.o
ul. Kutrzeby 36
05-082 Stare Babice
powiat: warszawski zachodni
Tel.: (22) 722-90-08, Tel.: (22) 752-92-53
bok@eko-babice.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Stare Babice
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: Tel.: (22) 722-90-08
Termin składania ofert: 2023-02-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE CENOWE
Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na realizację zamówienia pn. ,,Zakup i dostawa urządzeń do zdalnego odczytu wodomierzy (nakładek wodomierzowych) pracujących w technologii LoRaWAN ".
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa na potrzeby Zamawiającego 2000 szt. urządzeń do zdalnego odczytu wskazań wodomierzy (nakładek na wodomierze); Nakładki będą montowane na wodomierzach typu Altair produkcji DIEHL Metering.
2. Uprawnienia Zamawiającego z tytułu prawa opcji.
1) Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do skorzystania w okresie obowiązywania Umowy z Prawa opcji. Zamawiający może z niego skorzystać zlecając Wykonawcy realizację zakresu prac przewidzianych w ramach Prawa opcji. Zakres zamówienia objęty Prawem opcji obejmuje dostawę 1000 szt. nakładek na wodomierze typu Altair produkcji DIEHL Metering w terminie 60 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę pisemnego zgłoszenia Zamawiającego do jego wykonania, przy czym Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia (zakupu) pełnego zakresu objętego prawem opcji.
2) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji przedmiotu Umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z Prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Wykonawca oświadcza, że wyraża zgodę na zawarcie Prawa opcji w Umowie, nie będzie wnosił oraz zrzeka się jakichkolwiek roszczeń z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z Prawa opcji.
3) Zakres zamówienia objęty Prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po otrzymaniu pisemnego zgłoszenia Zamawiającego do jego wykonania.
4) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z Prawa opcji Wykonawcy przysługuje zwiększone Wynagrodzenie wynikające z oferty Wykonawcy dla zakresu objętego Prawem opcji oraz związany z tym dodatkowy termin realizacji Umowy.
5) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego Prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.
6) Skorzystanie z Prawa opcji nie wymaga zmiany Umowy.
7) Warunki gwarancji i rękojmi dla nakładek wodomierzowych dostarczonych w ramach Prawa opcji są takie same jak warunki gwarancji i rękojmi udzielone na podstawie zamówienia podstawowego, z tym że okres obowiązywania warunków gwarancji i rękojmi za przedmiot dostawy w ramach Prawa opcji biegnie od dnia podpisania protokołu odbioru nakładek na wodomierze objętych Prawem opcji. 3. Nakładki na wodomierze muszą spełniać poniższe wymagania związane z wdrożonymi u Zamawiającego systemami:
1) obsługiwać technologię LoRaWAN Class A zgodną z działającą u Zamawiającego siecią LoRaWAN
2) w szczególnych przypadkach, dla wodomierzy zlokalizowanych w piwnicach oraz w miejscach o słabej propagacji fal radiowych, Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania nakładek wodomierzowych wyposażonych w anteny zewnętrze. W szczególnych przypadkach należy również rozważyć zmianę technologii transmisji danych na inną uzgodnioną z Zamawiającym,
3) być objęte co najmniej 5 letnią gwarancją i rękojmią;
4) być fabrycznie nowe (nieużywane, nieregenerowane) i pochodzić od jednego producenta oraz posiadać indywidualny numer fabryczny naniesiony w sposób trwały i wyraźnie widoczny na obudowie oraz logo Zamawiającego;
5) posiadać funkcję dwukierunkowej transmisji danych i być zgodne z działającymi u Zamawiającego systemami zbierającymi dane z nakładek (serwer LNS) lub automatycznie integrować dane z programem do obsługi nakładek działającym u Zamawiającego (SIMAX). Dodatkowo zalecane jest umożliwienie aktywowania i obsługo nakładek z poziomu posiadanego oprogramowania na urządzeniach mobilnych ekip instalatorów. Odczyt danych z nakładek powinien odbywać się za pomocą sieci LoRaWAN (dwa razy dziennie)lub awaryjnie z terminala inkasenta;
6) nie generować dodatkowych opłat za transmisję między nakładką a systemem informatycznym Zamawiającego;
7) posiadać szyfrowana transmisję danych (AES128 lub więcej) dodatkowo Wykonawca przekaże Zamawiającemu klucze szyfrujące transmisję;
8) działać w wolnych od licencji oraz koncesji pasmach częstotliwości radiowych zgodnych z działającą u Zamawiającego siecią LoRaWAN i nie wymagać pozwolenia radiowego;
9) umożliwiać ich demontaż bez naruszania plomb wodomierza;
10) posiadać możliwie maksymalną moc nadajnika zgodną ze standardem:
11) po zamontowaniu na wodomierzu umożliwiać również na miejscu wizualny odczyt stanu wodomierza i jego numeru;
12) posiadać pamięć umożliwiającą zapamiętywanie następujących danych przez okres minimum 6 miesięcy:
a) wskazanie wodomierza zapamiętane w ustalonym cyklu odczytów (np. dwa ray dziennie o godz. 12:00 i 0:00),
b) alarmów wraz z czasem ich wystąpienia;
13) posiadać stopień ochrony IP 68 umożliwiający pracę w pełnym zanurzeniu;
14) pracować poprawnie w warunkach i temperaturze działania wodomierzy,
15) mieć możliwość liczenia impulsów w przód i wstecz (w obu kierunkach);
16) być zgodne z przepisami prawa powszechnie obowiązującego i podlegać obowiązkowej ocenie zgodności z zasadniczymi wymogami oraz posiadać certyfikat CE;
17) posiadać funkcję zapamiętywania stanów wodomierza i alarmów (integracja w działanie wodomierza np. magnes, wsteczny przepływ, demontaż) i przekazywania tej informacji w innym terminie do terminala inkasenckiego bądź koncentratora, a następnie przekazywane do systemu informatycznego Zamawiającego (SIMAX);
18) nie wystawać poza obudowę wodomierza więcej niż 65 mm w dowolnym kierunku;
19) umożliwiać częstotliwość rejestracji i transmisji danych co 1 godzinę;
20) posiadać wymienną baterię o żywotności co najmniej 5 lat od pierwszego odczytu dokonanego z zastosowaniem nakładki wskazanego przez system przy transmisji danych;
21) posiadać system, który w przypadku niskiego poziomu baterii generuje odpowiednie komunikaty alarmowe odczytywane przez terminal inkasencki i koncentrator przekazywane do systemu informatycznego Zamawiającego (SIMAX);
22) nie wpływać na pracę i dokładność odczytu wodomierzy;
23) wymagane jest wyposażenie 50 szt. urządzeń/nakładek na wodomierze z zewnętrzną antenę celem wzmocnienia sygnału;
24) nie zakłócać pracy urządzeń znajdujących się u odbiorcy usług oraz muszą być odporne na zakłócenia pochodzące od tych urządzeń (zakładając prawidłową pracę tych urządzeń i ich zgodność z obowiązującymi przepisami i normami m.in. CE, EN, EMC itd);
25) zawierać instrukcję montażu w języku polskim wraz z rysunkami lub zdjęciami ilustrującymi sposób montażu.
26) dane ze wszystkich dostarczonych nakładek wodomierzowych muszą być automatycznie eksportowane bezpośrednio lub bezpośrednio do programu SIMAX (opracowanego przez firmę AIUT) i odpowiednio przetwarzane, zgodnie z wdrożoną przez EKO BABICE Sp. z o.o. procedurą, a ich zakres musi co najmniej pokrywać się z zakresem danych odczytywanych we wdrożonym systemie informatycznym Zamawiającego. W tym zakresie wymagana jest integracja systemów informatycznych obsługujących dostarczone urządzenia do zdalnego odczytu wskazań wodomierzy.
27) Wykonawca przygotuje i przekaże Zamawiającemu pełną dokumentację dotyczącą dostarczonych rozwiązań (w tym instrukcje, pełną dokumentację techniczną, certyfikaty, normy).

CPV: 32230000-4

Dokument nr: SEK / BOK /1 /1 / 2023

Otwarcie ofert: MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
1. Otwarcie ofert nie jest jawne. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego ,,EKO-BABICE" sp. z o.o. w Starych Babicach, Ul. Gen. Kutrzeby 36, pokój nr 20 (sala konferencyjna)
w dniu 02 - 02 - 2023 r. o godz. 1315
2. Podczas otwarcia ofert Zamawiający odczyta informacje, takie jak nazwa i adres Wykonawców, ceny ofertowe brutto.

Składanie ofert:
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego
,,EKO-BABICE" sp. z o.o., Ul. Gen. Kutrzeby 36, 05-082 Stare Babice, recepcja, w nieprzekraczalnym terminie
do dnia 02- 02- 2023 r. do godz. 13oo
2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godz. wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską. W przypadku wysyłania oferty pocztą, kurierem Zamawiający nie gwarantuje, że oferta dotrze we wskazane wyżej miejsce we właściwym czasie.
3. Oferta złożona po terminie wskazanym w pkt 1 powyżej zostanie zwrócona Wykonawcy bez rozpatrywania.
4. Oferty w kopertach naruszonych będą traktowane jako odtajnione i zwrócone Wykonawcom bez rozpatrywania.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Termin wykonania zamówienia wynosi 140 dni od dnia zawarcia umowy i będzie realizowany, zgodnie z poniższym harmonogramem:
1) DOSTAWA 1000 szt. nakładek na wodomierze w terminie do 60 dni od dnia podpisania umowy.
2) DOSTAWA 1000 szt. nakładek na wodomierze w okresie 100-140 dni od dnia podpisania umowy.
4 Przedmiot zamówienia określony w pkt 1 realizowany będzie:
1) zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia;
2) zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami technicznymi, opracowaniami typowymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej (rozumianą jako szeroko pojęty profesjonalizm, posiadany zasób doświadczenia i wiedzy niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia), etyką zawodową;
3) zachowując należytą staranność i osiągając wysoką jakość, jaka jest wymagana przy realizacji całości zamówienia, jak również realizacji poszczególnych czynności wynikających z niniejszego zamówienia;
4) w terminie i na zasadach określonych niniejszym zamówieniem;
5) dostarczony na adres: Stacja Uzdatniania Wody, Ul. Źródlana 17, 05-083 Borzęcin Mały, na koszt i ryzyko Wykonawcy.

Wymagania:
TRYB ZAMÓWIENIA
Zamówienie prowadzone jest na podstawie regulaminu udzielania zamówień sektorowych.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW
1. O udzielenie niniejszego zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 (dwa) zamówienia polegające na dostawie urządzeń do zdalnego odczytu wodomierzy (nakładek na wodomierze) obsługujących technologię LoRaWAN w ilości co najmniej 1 000 szt. każde zamówienie, a dane z dostarczonych nakładek są odczytywane przez Zamawiającego co najmniej od 1 roku z wykorzystaniem technologii LoRaWAN.
W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz dostaw (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencie bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy miały zostać zrealizowane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
V. PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA zgodnie z ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
1. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835 - dalej: ,,Ustawa"), z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
0 zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
1 rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy.
2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w art. 7 ust. 1 Ustawy.
3. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 1, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzjelenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Okres wykluczenia, o którym mowa w art. 7 ust. 2 Ustawy rozpoczyna się nie wcześniej niż po upływie 14 dni od dnia wejścia w życie Ustawy.
5. W przypadkach nieuregulowanych w niniejszym punkcie stosuje się odpowiednie zapisy Ustawy.
VI. GWARANCJA I RĘKOJMIA ZA WADY
Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udziela 5 lat gwarancji i rękojmi za wady
VII. WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
VIII. ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
IX. WYJAŚNIENIE TREŚCI ZAPYTANIA CENOWEGO
Wykonawca może zwrócić się z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania cenowego, jednakże w przypadku, gdy wniosek Wykonawcy wpłynie dwa dni przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
X. ZMIANA / WYCOFANIE OFERTY / OFERTA ZŁOŻONA PO TERMINIE
Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie składania ofert.
XI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do Zapytania cenowego) ceny ofertowej brutto dla oferowanych nakładek wodomierzowych.
2. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w niniejszym Zapytaniu.
3. Cena musi być podana i wyliczona w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
4. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN).
5. Cena ofertowa zostanie wyliczona w następujący sposób:
C = cena jednostkowa wapna palonego (brutto) zł/Mg x 400 Mg
XII. KRYTERIA OCENY OFERT
1. W niniejszym postępowaniu oferty oceniane będą na podstawie kryterium
Cena ofertowa -100%
2. Określenie ilości punktów w kryterium cena ofertowa dokonane zostanie na podstawie wzoru:
cena najniższej oferty
Ilość punktów =---------------------------------------------x 100
cena oferty ocenianej
3. Oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów spośród ważnych ofert zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
XIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT
1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1) formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 -Oferta wykonawcy,
2) wykaz dostaw sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2,
3) Karty katalogowe potwierdzające spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego. W celu wykazania wymogów technicznych do oferty należy załączyć specyfikacje techniczne oraz wszelkie inne dokumenty przedmiotu zamówienia, które umożliwia zbadanie wymogów technicznych,
4) stosowne Pełnomocnictwo@ - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;
2. Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisane przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
3. W przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
4. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
5. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści Zapytania cenowego.
6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
7. Zaleca się, aby każda zapisana strona oferty była ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta wraz z załącznikami była w trwały sposób ze sobą połączona (np. zbindowana, zszyta uniemożliwiając jej samoistną dekompletację).
8. Poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) w ofercie, powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
9. Ofertę należy umieścić w zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce). Kopertę (paczkę) należy opisać w następujący sposób:
Nadawca:
nazwa i adres Wykonawcy (pieczęć) Adresat:
Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne ,,EKO-BABICE" sp. z o.o. ul. Gen. Kutrzeby 36, 05-082 Stare Babice
,,Zakup i dostawa urządzeń do zdalnego odczytu wodomierzy (nakładek wodomierzowych) pracujących w technologii LoRaWAN".
(Oznaczenie sprawy: SEK / BOK /1 /1 / 2023)
NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT
02-02-2023 r. godz. 1315
XVI. TRYB OCENY OFERT / ODRZUCENIE OFERT / WYKLUCZENIE
1. Wezwanie do uzupełnienia dokumentów
1) Zamawiający wzywa Wykonawcę, który uzyska najwyższą liczbę punktów, a który nie złożył wymaganych przez Zamawiającego dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, albo złożone dokumenty zawierające błędy - do ich złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
2) Złożone na wezwanie Zamawiającego dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
3) Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2. Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek.
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, w tym dotyczących ceny oferty (rażąco niska cena). Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z zastrzeżeniem treści następnego punktu, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
2) Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zapytania cenowego, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
3. Zamawiający odrzuca ofertę, w szczególności gdy:
1) została złożona po terminie składania ofert,
2) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia,
3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
4) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
5) zawiera błędy w obliczeniu ceny,
6) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
4. Wykluczanie wykonawcy.
1) Z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia wyklucza się Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu.
XVII. INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAWARCIA UMOWY
1. Umowa w sprawie niniejszego zamówienia zostanie zawarta w formie pisemnej wg wzoru stanowiącego załącznik do zapytania cenowego.
2. Mają do niej zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
3. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy mają posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
4. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający będzie mógł wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ważnych ofert.
XVIII. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
W niniejszym postępowaniu wnioski oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną (e-mail: zamowienia@eko-babice.pl). Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
XIX. INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn.

Kontakt:
Osoba do kontaktu:
Monika Jędrzejczak tel. 607 283 233 Katarzyna Siemiak tel. 509 755 827

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.