Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
688z dziś
6744z ostatnich 7 dni
25141z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż instalacji chłodzenia oraz tłumików akustycznych dla instalacji...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż instalacji chłodzenia oraz tłumików akustycznych dla instalacji wentylacyjnych

Data zamieszczenia: 2023-01-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
ul. Rynek 1
35-064 Rzeszów
powiat: Rzeszów
przetargi@erzeszow.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-02-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA i montaż instalacji chłodzenia oraz tłumików akustycznych dla instalacji wentylacyjnych budynków żłobka i przedszkola przy Ul. Iwonickiej 52 i 54 w Rzeszowie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż: instalacji chłodzenia oraz tłumików akustycznych na centralach wentylacyjnych dla budynków żłobka i przedszkola przy Ul. Iwonickiej 52 i 54 w Rzeszowie.
BUDYNEK ŻŁOBKA - zakres dostawy:
Instalacja chłodzenia:
- chłodnica freonowa do istniejącej centrali NW1,
- agregat freonowy o parametrach:
*nominalna moc chłodnicza nie mniej niż 70 kW
*nominalna moc grzewcza nie mniej niż 70 kW
*poziom ciśnienia akustycznego nie więcej niż 68 dB(A)
*nominalny pobór mocy chłodzenie nie więcej niż 22kW
*nominalny pobór mocy grzanie nie więcej niż 18,5kW
- instalacja freonowa,
- dostosowanie automatyki do potrzeb chłodzenia,
- doprowadzenie zasilania elektrycznego do jednostki zewnętrznej i modułu wymiennika z głównej tablicy rozdzielczej TG zlokalizowanej na poziomie piwnic budynku.
Tłumiki akustyczne
- tłumik akustyczny płytowy o wym. 800x800x1500 mm wraz z konstrukcją wsporczą do centrali NW1,
- tłumik akustyczny płytowy o wym. 800x1000x1500 mm wraz z konstrukcją wsporczą do centrali NW1,
- tłumik akustyczny płytowy o wym. 1030x440x1500 mm wraz z konstrukcją wsporczą do centrali N2K.
BUDYNEK PRZEDSZKOLA - zakres dostawy:
Instalacja chłodzenia:
- chłodnica freonowa do istniejącej centrali NW1,
- agregat freonowy o parametrach:
*nominalna moc chłodnicza nie mniej niż 60,0 kW
*nominalna moc grzewcza nie mniej niż 60,0 kW
*poziom ciśnienia akustycznego nie więcej niż 66 dB(A)
*nominalny pobór mocy chłodzenie nie więcej niż 20,5kW
*nominalny pobór mocy grzanie nie więcej niż 18kW
- instalacja freonowa,
- dostosowanie automatyki do potrzeb chłodzenia,
- doprowadzenie zasilania elektrycznego do jednostki zewnętrznej i modułu wymiennika z głównej tablicy rozdzielczej TG zlokalizowanej na poziomie piwnic budynku.
Tłumiki akustyczne
- tłumik akustyczny płytowy o wym. 800x800x1500 mm wraz z konstrukcją wsporczą do centrali NW1,
- tłumik akustyczny płytowy o wym. 800x1000x1500 mm wraz z konstrukcją wsporczą do centrali NW1,
- tłumik akustyczny płytowy o wym. 820x440x1500 mm wraz z konstrukcją wsporczą do centrali N2K.
Zamawiający udostępnia rysunki instalacji elektrycznej i rzuty instalacji wentylacyjnych budynków żłobka i przedszkola. Po wykonaniu dostawy i montażu należy przedstawić pomiary elektryczne instalacji.
Instalacja zlokalizowana ma być na dachu trzykondygnacyjnych, połączonych ze sobą budynków żłobka i przedszkola.
Dostarczone urządzenia należy zamontować wraz z odpowiednimi konstrukcjami wsporczymi do montażu na dachu budynków bez ingerencji w pokrycie dachowe.
Oferowane urządzenia i materiały powinny posiadać aprobaty techniczne i świadectwa jakości.
Zamówienie ma na celu poprawę komfortu przebywania osób w pomieszczeniach budynku żłobka i przedszkola w czasie występowania wysokich temperatur w okresie letnim oraz obniżenie poziomu hałasu emitowanego przez instalację wentylacyjną zlokalizowaną na dachach budynków.

CPV: 45331000-6, 45315300-1

Dokument nr: 2023/BZP 00057100, ZP-A.271.4.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-03 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-69e93df7-9be6-11ed-b4ea-f64d350121d2
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
przetargi@erzeszow.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-03 09:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie e-zamówienia. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-A.271.4.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż: instalacji chłodzenia oraz tłumików akustycznych na centralach wentylacyjnych dla budynków żłobka i przedszkola przy ul. Iwonickiej 52 i 54 w Rzeszowie.
BUDYNEK ŻŁOBKA - zakres dostawy:
Instalacja chłodzenia:
- chłodnica freonowa do istniejącej centrali NW1,
- agregat freonowy o parametrach:
*nominalna moc chłodnicza nie mniej niż 70 kW
*nominalna moc grzewcza nie mniej niż 70 kW
*poziom ciśnienia akustycznego nie więcej niż 68 dB(A)
*nominalny pobór mocy chłodzenie nie więcej niż 22kW
*nominalny pobór mocy grzanie nie więcej niż 18,5kW
- instalacja freonowa,
- dostosowanie automatyki do potrzeb chłodzenia,
- doprowadzenie zasilania elektrycznego do jednostki zewnętrznej i modułu wymiennika z głównej tablicy rozdzielczej TG zlokalizowanej na poziomie piwnic budynku.
Tłumiki akustyczne
- tłumik akustyczny płytowy o wym. 800x800x1500 mm wraz z konstrukcją wsporczą do centrali NW1,
- tłumik akustyczny płytowy o wym. 800x1000x1500 mm wraz z konstrukcją wsporczą do centrali NW1,
- tłumik akustyczny płytowy o wym. 1030x440x1500 mm wraz z konstrukcją wsporczą do centrali N2K.
BUDYNEK PRZEDSZKOLA - zakres dostawy:
Instalacja chłodzenia:
- chłodnica freonowa do istniejącej centrali NW1,
- agregat freonowy o parametrach:
*nominalna moc chłodnicza nie mniej niż 60,0 kW
*nominalna moc grzewcza nie mniej niż 60,0 kW
*poziom ciśnienia akustycznego nie więcej niż 66 dB(A)
*nominalny pobór mocy chłodzenie nie więcej niż 20,5kW
*nominalny pobór mocy grzanie nie więcej niż 18kW
- instalacja freonowa,
- dostosowanie automatyki do potrzeb chłodzenia,
- doprowadzenie zasilania elektrycznego do jednostki zewnętrznej i modułu wymiennika z głównej tablicy rozdzielczej TG zlokalizowanej na poziomie piwnic budynku.
Tłumiki akustyczne
- tłumik akustyczny płytowy o wym. 800x800x1500 mm wraz z konstrukcją wsporczą do centrali NW1,
- tłumik akustyczny płytowy o wym. 800x1000x1500 mm wraz z konstrukcją wsporczą do centrali NW1,
- tłumik akustyczny płytowy o wym. 820x440x1500 mm wraz z konstrukcją wsporczą do centrali N2K.
Zamawiający udostępnia rysunki instalacji elektrycznej i rzuty instalacji wentylacyjnych budynków żłobka i przedszkola. Po wykonaniu dostawy i montażu należy przedstawić pomiary elektryczne instalacji.
Instalacja zlokalizowana ma być na dachu trzykondygnacyjnych, połączonych ze sobą budynków żłobka i przedszkola.
Dostarczone urządzenia należy zamontować wraz z odpowiednimi konstrukcjami wsporczymi do montażu na dachu budynków bez ingerencji w pokrycie dachowe.
Oferowane urządzenia i materiały powinny posiadać aprobaty techniczne i świadectwa jakości.
Zamówienie ma na celu poprawę komfortu przebywania osób w pomieszczeniach budynku żłobka i przedszkola w czasie występowania wysokich temperatur w okresie letnim oraz obniżenie poziomu hałasu emitowanego przez instalację wentylacyjną zlokalizowaną na dachach budynków.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać:
1) wypełniony formularz OFERTA;
2) dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowania Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca i/lub podmiot udostępniający zasoby wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (w formularzu OFERTA i/lub druku zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby) oraz z zastrzeżeniem ppkt. b) ; b) jeżeli w imieniu wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt. a), Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do OFERTY tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski ;
c) pełnomocnictwo - jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: - Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, - ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 58 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), - umocowanie które nie wynika z ppkt. 2 a) i b)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty i Oświadczenia wskazane w sekcji V pkt 5.5. Ogłoszenia. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.
2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą stanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do OFERTY należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
4. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
5. W formularzu OFERTA w miejscu ,,nazwa i adres wykonawcy" należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, a nie tylko pełnomocnika.
6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań.
8. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z §10 projektu umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-03-04

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.