Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
467z dziś
6522z ostatnich 7 dni
24920z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa kruszywa do remontu nawierzchni dróg

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa kruszywa do remontu nawierzchni dróg

Data zamieszczenia: 2023-01-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Mienia Komunalnego
ul. Kolejowa 41
77-200 Miastko
powiat: bytowski
tel. 59 857 20 37
Województwo: pomorskie
Miasto: Miastko
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 59 857 20 37
Termin składania ofert: 2023-02-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
"DOSTAWA kruszywa do remontu nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Miastko w 2023 r pow. bytowski, woj . pomorskie"

(nazwa zamówienia)
1.Przedmiot zamówienia: dostawa, usługa, robota budowlana* 2.0pis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z rozładunkiem: a. podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm w ilości 1700 ton
do remontu nawierzchni dróg gminnych we wskazane miejsce przez Zamawiającego na terenie Gminy Miastko. Ilość kruszywa należy traktować szacunkowo, ilość ta może ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb w zakresie realizacji umowy.
2.2. Przedmiot umowy winien odpowiadać normie PN-EN 13242
2.3. Dostawy winny być realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego na zgłoszenie telefoniczne lub drogą mailową, w którym Zamawiający określać będzie termin, ilość i miejsce dostawy.
2.4. Wykonawca dostarczać będzie kruszywo własnym transportem samochodowym.
2.5. Wykonawca winien posiadać możliwość dostarczenia towaru w partiach dziennych w zakresie od 25 ton do 100 ton.
2.6. Wykonawca realizować będzie dostawy w terminach do 24 godzin od zgłoszenia.
2.7. Zamawiający wymaga aby do każdej dostawy był dołączony dokument określający rodzaj i ciężar, ilość ton kruszywa, datę i podpis odbioru przez upoważnioną osobę, markę i nr rejestracyjny pojazdu, którym dostarczono kruszywo, imię i nazwisko kierowcy.
1.8. Wykonawca winien w czasie wykonywania dostaw w pełni przestrzegać bezpieczeństwa wszystkich osób uprawnionych do przebywania w pobliżu rozładunku.
1.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolnego ważenia dostarczanego kruszywa i kontroli jego jakości.
2.10. Wykonawca każdorazowo wraz z fakturą będzie dołączał atest, certyfikat zgodności lub świadectwo jakości wraz z dokumentami potwierdzającymi dostarczoną ilość kruszywa.
2.11. W przypadku stwierdzenia niezgodności deklarowanej wagi z ważeniem kontrolnym lub potwierdzenia badaniem laboratoryjnym niewłaściwej jakości dostarczonego kruszywa, Wykonawca poniesie koszty takich sprawdzeń i badań. Zamawiający ma prawo wyboru laboratorium w którym odbędzie się badanie kruszywa.
2.12. W przypadku dostawy kruszywa w ilości lub jakości nieodpowiadającej przedmiotowi zamówienia, Zamawiający może odmówić odbioru dostawy, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia kruszywa, zgodnego z zamówieniem w terminie następnych 24 godz.
2.13. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru lub kontroli odstępstw od wymagań określonych w przedmiocie umowy i zaproszenia, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego ich usunięcia. W takim przypadkach zostanie sporządzony protokół o stwierdzonych uchybieniach lub odstępstwach.

CPV: 14.21.22.00.-2, 14.21.00.00.-6, 60.10.00.00-9, 60.18.10.00-0

Dokument nr: ID.271.3.2023.RCC

Otwarcie ofert: 10.1.Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 03.02.2023r. o .godz .12:10 w siedzibie zamawiającego
Zarząd Mienia Komunalnego w Miastku., Ul. Kolejowa 41. 10.2.Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego.

Składanie ofert:
9.1. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie do dnia 03.02.2023r.,
do godz 12:00 w siedzibie zamawiającego tj. w Zarządzie Mienia Komunalnego w Miastku, Ul. Kolejowa 41 (sekretariat).

Miejsce i termin realizacji:
3.Wymagany termin realizacji zamówienia: dp.dnią 3.1..12.2023r.

Wymagania:
.14. Rozliczenie za dostarczone kruszywo będzie dokonywane fakturami wystawionymi 1 raz w miesiącu na podstawie ilości materiałów faktycznie odebranych.
Warunki udziału w postępowaniu wymagane od wykonawców: nie dotyczy 5.Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: formularz ofertowy ó.Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
cęnąj.00%
7.0pis sposobu obliczenia ceny oferty:
7.1. Przy kalkulacji wysokości stawek jednostkowych ( 1 tony) przyjętych do oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z:
7.1.1. Przygotowaniem kruszywa wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem.
7.1.2. Dostawą kruszywa na teren Gminy Miastko wg wskazań Zamawiającego.
7.1.3. Innymi pracami ( m.in. towarzyszących i pomocniczymi ) wynikającymi z charakteru dostawy, których wykonanie może być niezbędne w celu wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością.
7.1.4. Czas realizacji.
7.1.5. Wysokość ceny przyjętej do oferty będzie obowiązywać na cały czas wykonania zamówienia i nie będzie podlegać zmianie.
8.0pis sposobu przygotowania oferty:
8.1.Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności.
8.2.Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania firmy
i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 8.3 .Ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie, ma być napisana w języku polskim,
czytelną i trwałą techniką,
Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz opis:
,,Oferta na wykonanie zadania pn.: ,,Dostawa kruszywa do remontu nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Miastko w 2023r. pow. bytowskij woj.pomorskie" - nie otwierać do dnia 03.02.2023r. do godz. 12:10
a. Ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie , ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką; 9.2. Oferta złożona po wyznaczonym terminie zostanie zwrócona wykonawcy bez otwierania. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję przed upływem terminu wyznaczonym na jej składanie.
10.3.Po zakończeniu badania ofert Zamawiający dokona wyboru oferty Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia na zasadach określonych w niniejszym postępowaniu lub może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny. Wykonawcy nie przysługuje możliwość zaskarżenia decyzji wyboru oferty lub unieważnienia postępowania.
10.4.Odpowiedź o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej zostanie przesłana drogą mailową do wykonawców.
11. Osoba/y uprawniona/e do kontaktów z wykonawcami: Roman Chamie ds. drogown ictwa
12. Informacje dotyczące zawierania umowy:
Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania wynikające ze złożonej oferty.
13.Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną przez niego wprowadzone do treści umowy: realizacja przedmiotu zamówienia w ciągu 24 godz. od powzięcia informacji i telefonicznie lub e-mailem. Dopuszcza się. anulowanie przez Zamawiającego zapotrzebowania na daną dostawę poprzez powiadomienie Wykonawcy najpóźniej na 4 godziny przed uzgodnionym terminem.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.