Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1322z dziś
7377z ostatnich 7 dni
25775z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie przeglądu, serwisu technicznego i konserwacji drzwi ppoż

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie przeglądu, serwisu technicznego i konserwacji drzwi ppoż

Data zamieszczenia: 2023-01-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Polkowicki - Starostwo Powiatowe w Polkowicach
ul. św. Sebastiana 1
59-100 Polkowice
powiat: polkowicki
Tel. 76 746 15 00, tel. 76 746 15 21
sekretariat@powiatpolkowicki.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Polkowice
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 76 746 15 00, t
Termin składania ofert: 2023-02-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
w postępowaniu o wartości nieprzekraczającej kwoty 80.000 zł netto na:
,,Wykonanie przeglądu, serwisu technicznego i konserwacji 32 sztuk drzwi ppoż."
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu serwisowego technicznego i konserwacji 32 sztuk drzwi ppoż. stalowych jednoskrzydłowych i dwuskrzydłowych przeszklonych w budynku Starostwa Powiatowego w Polkowicach przy Ul. św. Sebastiana 1.
Przegląd serwisowy obejmuje:
1) Sprawdzenie procedury zamknięcia drzwi ppoż.
2) Kontrola działania zamków, zawiasów, samozamykaczy, kantrygli (drzwi dwuskrzydłowe), listew samoopadających, osadzeń uszczelek oraz powłok lakierniczych.
3) Zamki - sprawdzenie prawidłowego działania obydwu rygli (jednocześnie ryglowanie klamką góra
i bok) zamykanie rygla wkładki, luzy klamki.
4) Zawiasy - przesmarowanie trzpieni i gniazd zawiasów (smarem stałym).
5) Samozamykacze - konserwacja zgodna z instrukcją użytkowania producenta GEZE.
6) Kontrygle - pasowanie prętów w gniazda, ew. usunąć zanieczyszczenia gniazda podłogowego.
7) Listwy samoopadające - zużycie gumy uszczelniającej, szczelina między uszczelką i posadzką, prawidłowość działania mechanizmu opadania.
8) Sprawdzenie i ewentualne dokręcenie wkrętów mocujących okucia do konstrukcji.
9) Właściwe ustawienie oraz regulacja skrzydeł drzwiowych.
10) Regulację okuć drzwiowych oraz samozamykaczy.
11) Poprawienie mocowania uszczelek lub uzupełnienie ich braków.
12) Właściwe ustawienie klocków oraz uszczelek p-szybowych.
Zaleca się, aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali we własnym zakresie szczegółowej wizji lokalnej systemów oraz urządzeń i instalacji. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia.

4. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko.
2) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za wykonanie usługi.
3) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszym zaproszeniu oraz zgodnie zobowiązującymi przepisami.
4) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym
i personelem zdolnym do wykonywania zamówienia.

CPV: 50712000-9

Składanie ofert:
) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na adres: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, Ul. św. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice lub pocztą elektroniczną na adres sekretariat@powiatpolkowicki.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 02.02.2023 r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
9. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
Do dnia 10 lutego 2023 roku.

Wymagania:
2) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na formularzu ofertowym załączonym do zapytania. Wszelkie skreślenia należy zaparafować.
3) Cena wynagrodzenia musi być podana w PLN, wartość całego zamówienia cyfrowo
i słownie. Złożona oferta musi uwzględniać wszystkie zobowiązania, obejmować wszystkie koszty
i składniki związane z wykonaniem zamówienia. Powinna być podpisana przez upoważnioną osobę.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia ofert niepełnych bez wezwania Wykonawcy do uzupełnienia oferty cenowej.
5) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu składania ofert.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikowania opisu przedmiotu zamówienia, wezwania do udzielenia szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania oraz do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

6. Podstawy wykluczenia o których mowa w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 poz. 129):
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 poz. 129) tj.:
a) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w pkt. 3;
b) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w pkt. 3;
c) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w pkt. 3.
2) Wykluczenie jak w pkt. 1 lit. a - c następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt. 1.
3) W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie pkt. 1, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.
4) Kontrola udzielania zamówień publicznych w zakresie zgodności z pkt. 1 jest wykonywana zgodnie z art. 596 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
5) Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się odpowiednio złożenie oferty.
6) Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie pkt. 1, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej.
7. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1) Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej - Załącznik nr 1,
Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy podpisującego ofertę.
8. Termin związania z ofertą:
Termin związania ofertą wynosi: 30 dni.
Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
10. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria:
cena - 100%.

Kontakt:
Dodatkowe wyjaśnienia i informacje dotyczące zamówienia można uzyskać pod nr tel. 76 746 15 21,

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.