pomorskie (Słupsk)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie węzłów cieplnych wraz z instalacjami |
Data zamieszczenia: | 2023-03-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Przemyślu Książąt Lubomirskich 6 37-700 Przemyśl powiat: Przemyśl 16 735 51 00, faks 16 735 51 01 przetargi@pwsw.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/737711 |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Przemyśl |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 16 735 51 00, faks 1 |
Termin składania ofert: | 2023-03-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie węzłów cieplnych wraz z instalacjami w dwóch budynkach Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie węzłów cieplnych wraz z instalacjami w dwóch budynkach Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu tj. budynku Kolegium Technicznego zlokalizowanym przy Ul. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 1E i budynku Biblioteki Uczelnianej zlokalizowanej przy Ul. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 1D. 3. Zakres robót obejmuje: A. Budynek Biblioteki 1. Prace wewnętrzne budowlane; a) demontaż okna wraz z parapetem wewnętrznym i zewnętrznym, b) wyburzenie części muru od poziomu parapetu do poziomu posadzki c) wyrównanie posadzki, wykonanie; izolacji przeciwwilgociowej posadzki, okładziny z płytek gresowych posadzki wraz z cokołami, d) wykończenie szpaletu wewnętrznego oraz zewnętrznego w miejscu wyburzonego muru, uzupełnienia docieplenia szpaletu, wykończenie tynkiem cienkowarstwowym w kolorze elewacji e) prace wykończeniowe (malowanie, szpachlowanie, uzupełnienia tynkarskie) f) montaż drzwi zewnętrznych, stalowych / aluminiowych, ciepłych. 2. Prace zewnętrzne budowlane; a) wykonanie schodów zewnętrznych terenowych wraz z podbudową, nawierzchnia schodów z kostki brukowej betonowej, z obrzegowaniem palisadą betonową, bez balustrady. b) wykonanie nawierzchni utwardzonej (chodnika), z kostki brukowej betonowej wraz z odpowiednią podbudową, chodnik łączący projektowane schody z istniejącym ciągiem pieszym c) likwidacja przyłączy gazu do budynku UWAGA: schody można wykonać dopiero po likwidacji istniejącego przyłącza gazu. d) przywrócenie terenu do stanu pierwotnego (ukształtowanie, zieleń) 3. Prace branżowe instalacyjne: a) Likwidacja istniejącej kotłowni gazowej wraz z odcinkami instalacji istniejącej w obrębie pomieszczenia, b) Wykonanie nowoprojektowanej instalacji węzła, c) Instalacja kanalizacyjna - Pomieszczenie węzła wyposażone będzie we wpust podłogowy (z zamknięciem syfonowym) z odpływem do miejskiej sieci kanalizacyjnej za pośrednictwem istniejącej studni schładzającej. d) Instalacja elektryczna: oświetleniowa, gniazda wtykowe, opomiarowanie, instalacja ochrony przed pożarem, rozdzielnia. e) Instalacja wentylacyjna: nawiewna i wywiewna grawitacyjna. B. Budynek Kolegium Technicznego 1. Prace wewnętrzne budowlane ; a) demontaż okna wraz z parapetem wewnętrznym i zewnętrznym, b) wyburzenie części muru od poziomu parapetu do poziomu posadzki c) wyrównanie posadzki, wykonanie hydroizolacji poziomej, wykonanie okładziny z płytek gresowych wraz z cokołami, d) wykończenie szpaletu wewnętrznego oraz zewnętrznego w miejscu wyburzonego muru, uzupełnienia docieplenia szpaletu, e) montaż drzwi zewnętrznych, stalowych / aluminiowych, ciepłych, f) wykonanie ściany działowych wraz z zaślepieniem istniejących otworów komunikacyjnych w technologii lekkiej, g) prace wykończeniowe (malowanie, szpachlowanie, uzupełnienia tynkarskie) h) wykonanie przejść instalacyjnych w stropach pomiędzy kondygnacjami, 2. prace zewnętrzne; a) wykonanie schodów zewnętrznych terenowych wraz z podbudową, nawierzchnia schodów z kostki brukowej betonowej, z obrzegowaniem palisadą betonową, bez balustrad. b) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej w kolorze szarym wraz z krawężnikami i podbudową. c) przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. 3. Prace branżowe instalacyjne: a) Likwidacja istniejącej kotłowni gazowej wraz z odcinkami instalacji w obrębie pomieszczenia ( kondygnacja 2) b) przeniesienie instalacji c.o. i c.w.u. wraz z pozostałymi jej elementarni na przeciwległą ścianę pomieszczenia (kondygnacja 2) c) Wykonanie nowoprojektowanej instalacji węzła wraz z doprowadzeniem do pomieszczenia na kond. 2 - według projektu, d) Instalacja kanalizacyjna - wykonanie wpustu podłogowego (z zamknięciem syfonowym) z odpływem do miejskiej sieci kanalizacyjnej za pośrednictwem istniejącej studni schładzającej. e) Instalacja elektryczna: według projektu. f) Instalacja wentylacyjna: według projektu. g) Instalacja zimnej, ciepłej wody i cyrkulacji: h) wykonaniu nowych odcinków instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji; i) połączeniu nowej instalacji z projektowanym węzłem cieplnym. j) wykonanie podłączenia wysokiego parametru z przyłącza do Wymiennikowni w obu budynkach. CPV: 45000000-7, 45111300-1,45421000-4,45450000-6, 45262522-6,45330000-9-,45331000-6, 45310000-3,45432100-5,45442100-8 Dokument nr: 2023/BZP 00126293, PANS-DZP/382/I/03/23 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-23 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/pwsw 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pwsw 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej, która dostępna jest pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/pn/pwsw 2. Zapytania, wnioski i inne informacje (z wyłączeniem oferty i dokumentów składanych wraz z ofertą) Wykonawcy przekazują za pośrednictwem funkcji ,,Wyślij wiadomość" dostępnej na stronie dedykowanej przedmiotowemu postępowaniu. Zamawiający uprasza o przekazywanie pytań również w formie edytowalnej, gdyż skróci to czas udzielania wyjaśnień. Korespondencja przesłana do Zamawiającego nie może być szyfrowana. 3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia z Biuletynu Zamówień Publicznych, pod którym zostało zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu dotyczące niniejszego postępowania. 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu Platformy zakupowej opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy (adres: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin). Składając ofertę Wykonawca akceptuje Regulamin. 5. Jeżeli Wykonawca będzie chciał założyć konto Użytkownika na Platformie wówczas konieczne jest posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail). Adres e-mail wskazany w Formularzu Oferty powinien być tożsamy z adresem używanym przez Wykonawcę/Użytkownika do obsługi jego konta na Platformie. Po zarejestrowaniu się na Platformie Wykonawca będzie miał dostęp do Instrukcji dla Wykonawców również pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119, s. 1 z późn. zm.), zwanego dalej ,,RODO" informujemy że: 1) Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego jest Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Przemyślu, Ul. Książąt Lubomirskich 6, 37-700 Przemyśl, e-mail: rektorat@pwsw.pl, tel. 16 735 51 00. 2) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora Danych można uzyskać informację, kontaktując się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyłając informację na adres e-mail: iod@pwsw.pl lub listownie na adres wskazany w pkt. 1. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust. 1 lit.c, art.9 ust.1 i 2 lit.b i art.10 RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w trybie art.8 oraz art.96 ust.3 ustawy pzp; zasada jawności, o której mowa w art.96 ust.3 ustawy pzp ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych za wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 RODO; dane osobowe , o których mowa w art.10 RODO udostępnione będą w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, do upływu terminu do ich wniesienia; 5) Panią/Pana dane osobowe będą przechowywane , zgodnie z art.97 ust.1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekroczy 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą odejmowane w sposób zautomatyzowany stosownie do art.22 RODO; 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/ Pana dotyczących skorzystania z prawa dostępu do danych osobowych wymaga przedstawienia przez Panią/Pana informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty prowadzonego lub zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; b) na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych; skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO; prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania do czasu zakończenia postępowania, w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej , w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub oprawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/ Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art.17 ust.3 lit. b, d lu e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. 2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba, że ma zastosowanie jedno z wyłączeń, o których mowa w art.14 ust.5 RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/737711 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-23 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pwsw Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni Wymagania: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. 2. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 3.000,00 zł. brutto. (trzy tysiące złotych 00/100) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 23.03.2023 r. do godz. 10:00 (CEST) z dopiskiem: Wadium - PANS-DZP/382/I/03/23 5. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. 6. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b pomoc finansowa udzielana przez Agencję ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 7. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego ING BANK ŚLĄSKI Nr rachunku 76 1050 1562 1000 0090 3055 9794, Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 10. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: 1) upływu terminu związania ofertą; 2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. 11. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) którego oferta została odrzucona; 3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: PANS-DZP/382/I/03/23 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie węzłów cieplnych wraz z instalacjami w dwóch budynkach Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu tj. budynku Kolegium Technicznego zlokalizowanym przy ul. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 1E i budynku Biblioteki Uczelnianej zlokalizowanej przy ul. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 1D. 3. Zakres robót obejmuje: A. Budynek Biblioteki 1. Prace wewnętrzne budowlane; a) demontaż okna wraz z parapetem wewnętrznym i zewnętrznym, b) wyburzenie części muru od poziomu parapetu do poziomu posadzki c) wyrównanie posadzki, wykonanie; izolacji przeciwwilgociowej posadzki, okładziny z płytek gresowych posadzki wraz z cokołami, d) wykończenie szpaletu wewnętrznego oraz zewnętrznego w miejscu wyburzonego muru, uzupełnienia docieplenia szpaletu, wykończenie tynkiem cienkowarstwowym w kolorze elewacji e) prace wykończeniowe (malowanie, szpachlowanie, uzupełnienia tynkarskie) f) montaż drzwi zewnętrznych, stalowych / aluminiowych, ciepłych. 2. Prace zewnętrzne budowlane; a) wykonanie schodów zewnętrznych terenowych wraz z podbudową, nawierzchnia schodów z kostki brukowej betonowej, z obrzegowaniem palisadą betonową, bez balustrady. b) wykonanie nawierzchni utwardzonej (chodnika), z kostki brukowej betonowej wraz z odpowiednią podbudową, chodnik łączący projektowane schody z istniejącym ciągiem pieszym c) likwidacja przyłączy gazu do budynku UWAGA: schody można wykonać dopiero po likwidacji istniejącego przyłącza gazu. d) przywrócenie terenu do stanu pierwotnego (ukształtowanie, zieleń) 3. Prace branżowe instalacyjne: a) Likwidacja istniejącej kotłowni gazowej wraz z odcinkami instalacji istniejącej w obrębie pomieszczenia, b) Wykonanie nowoprojektowanej instalacji węzła, c) Instalacja kanalizacyjna - Pomieszczenie węzła wyposażone będzie we wpust podłogowy (z zamknięciem syfonowym) z odpływem do miejskiej sieci kanalizacyjnej za pośrednictwem istniejącej studni schładzającej. d) Instalacja elektryczna: oświetleniowa, gniazda wtykowe, opomiarowanie, instalacja ochrony przed pożarem, rozdzielnia. e) Instalacja wentylacyjna: nawiewna i wywiewna grawitacyjna. B. Budynek Kolegium Technicznego 1. Prace wewnętrzne budowlane ; a) demontaż okna wraz z parapetem wewnętrznym i zewnętrznym, b) wyburzenie części muru od poziomu parapetu do poziomu posadzki c) wyrównanie posadzki, wykonanie hydroizolacji poziomej, wykonanie okładziny z płytek gresowych wraz z cokołami, d) wykończenie szpaletu wewnętrznego oraz zewnętrznego w miejscu wyburzonego muru, uzupełnienia docieplenia szpaletu, e) montaż drzwi zewnętrznych, stalowych / aluminiowych, ciepłych, f) wykonanie ściany działowych wraz z zaślepieniem istniejących otworów komunikacyjnych w technologii lekkiej, g) prace wykończeniowe (malowanie, szpachlowanie, uzupełnienia tynkarskie) h) wykonanie przejść instalacyjnych w stropach pomiędzy kondygnacjami, 2. prace zewnętrzne; a) wykonanie schodów zewnętrznych terenowych wraz z podbudową, nawierzchnia schodów z kostki brukowej betonowej, z obrzegowaniem palisadą betonową, bez balustrad. b) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej w kolorze szarym wraz z krawężnikami i podbudową. c) przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. 3. Prace branżowe instalacyjne: a) Likwidacja istniejącej kotłowni gazowej wraz z odcinkami instalacji w obrębie pomieszczenia ( kondygnacja 2) b) przeniesienie instalacji c.o. i c.w.u. wraz z pozostałymi jej elementarni na przeciwległą ścianę pomieszczenia (kondygnacja 2) c) Wykonanie nowoprojektowanej instalacji węzła wraz z doprowadzeniem do pomieszczenia na kond. 2 - według projektu, d) Instalacja kanalizacyjna - wykonanie wpustu podłogowego (z zamknięciem syfonowym) z odpływem do miejskiej sieci kanalizacyjnej za pośrednictwem istniejącej studni schładzającej. e) Instalacja elektryczna: według projektu. f) Instalacja wentylacyjna: według projektu. g) Instalacja zimnej, ciepłej wody i cyrkulacji: h) wykonaniu nowych odcinków instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji; i) połączeniu nowej instalacji z projektowanym węzłem cieplnym. j) wykonanie podłączenia wysokiego parametru z przyłącza do Wymiennikowni w obu budynkach. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45262522-6 - Roboty murarskie 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45442100-8 - Roboty malarskie 45233140-2 - Roboty drogowe 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o poniższe kryteria: 1) Kryterium nr 1- Cena 60 % (C): Maksymalną ilość punktów w kryterium ,,Cena" otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium ,,Cena" zostanie określona zgodnie ze wzorem: Cena oferty najtańszej C = ------------------------------- × Kp × Wc Cena oferty badanej gdzie: C - liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w kryterium cena Kp - współczynnik proporcjonalności = 100 Wc - waga procentowa dla kryterium ,,Cena" = 60 % W kryterium nr 1 oferta może uzyskać maksymalnie 60 pkt. 2) Kryterium nr 2 - Okres gwarancji 40% (G): Kryterium ,,okres gwarancji" będzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji za sprzęt objęte przedmiotem zamówienia, podanego przez Wykonawcę w formularzu oferty. Wymagany minimalny okres gwarancji - 3 lata - 3 lata - 0 pkt, - 4 lata - 20 pkt, - 5 lat i więcej - 40 pkt, Okres gwarancji należy podać w pełnych latach. W przypadku podania okresu gwarancji w miesiącach Zamawiający zaliczy do wyliczenia punktów okres pełnego roku, przyjmując rok niższy niż będzie to wynikało z podanej ilości miesięcy (np. podanie okresu gwarancji 50 miesięcy lub 4 lata i 5 miesięcy będzie ocenione jako 4 pełne lata.) UWAGA! W przypadku podania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 5 lat, Zamawiający na potrzeby punktacji przyjmie maksymalną ilość punktów dla tego kryterium. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium ,,Cena" (C), w kryterium okres gwarancji (G). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie (C+G) najwyższą liczbę punktów. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 4) Zdolności technicznej lub zawodowej: A) Zdolności technicznej : Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada zdolność techniczną w zakresie doświadczenia zapewniającą należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, wykonał, co najmniej 1 robotę budowlaną, polegającą na wykonaniu w ramach remontu, przebudowy lub budowy budynku, montażu węzła cieplnego o wartości 100.000,00 brutto, potwierdzoną dowodami wystawionymi przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, określające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, B) Zdolności zawodowej: Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że podczas realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował co najmniej: a) jedną osobą posiadającą uprawnienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, b) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych; c) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do pełnienia funkcji kierownika robót instalacyjnych, 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, na podst. art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnego na dzień złożenia: 1) wykazu robót budowlanych na potwierdzenie spełnienia warunku dot. Zdolności technicznej określonego w Rozdz. XVII pkt.1 ppkt.4A) wg. Załącznika Nr 8 2) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiadających uprawnienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2020r. poz. 1333 z późn. zm.) na potwierdzenie spełnienia warunku dot. zdolności zawodowej określonej w Rozdziale XVII pkt.1 ppkt. 4B) wg. Załącznika Nr 9 tj. a) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane do pełnienia funkcji kierownika budowy, w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, b) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych; c) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do pełnienia funkcji kierownika robót instalacyjnych, 2. Z treści dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie wymagał złożenia przedmiotowych środków dowodowych. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1) Wypełniony formularz Oferty, którego przykładowy wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego prze Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w formularzu Oferty. 2) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Uwaga: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentu w przypadku wskazania w pkt. 5 Oferty (Załącznik Nr 2 do SWZ) danych umożliwiających dostęp do tych dokumentów w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych, z których możliwe jest uzyskanie tego dokumentu przez Zamawiającego; 3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców, natomiast oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ten z wykonawców, który spełnia dany warunek z zaznaczeniem, który warunek postawiony przez Zamawiającego jest spełniony przez danego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia; 4) Pisemne zobowiązanie wg. Załącznika Nr 4 do SWZ , lub inne dokumenty o ile Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art.118 ustawy, oraz 5) W przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego, Wykonawca składa oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby ( art. 125 ust.5 ustawy Pzp.) , potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postepowaniu, wzór stanowi załącznik Nr 3 A, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w Rozdziale XV pkt.1 ppkt.4 A i B SWZ polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostepniających zasoby ( jeżeli dotyczy); 6) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Wykonawcy składają oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ. (jeżeli dotyczy). 7) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. O SZCZEGÓLNYCH ROZWIĄZANIACH W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA WSPIERANIU AGRESJI NA UKRAINĘ ORAZ SŁUŻĄCYCH OCHRONIE BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO, Załącznik nr 7 do SWZ. 8) Dokument wadium (wnoszone w innej formie niż pieniężne) 9) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania. 10) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. 2. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 3.000,00 zł. brutto. (trzy tysiące złotych 00/100) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 23.03.2023 r. do godz. 10:00 (CEST) z dopiskiem: Wadium - PANS-DZP/382/I/03/23 5. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. 6. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b pomoc finansowa udzielana przez Agencję ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 7. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego ING BANK ŚLĄSKI Nr rachunku 76 1050 1562 1000 0090 3055 9794, Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 10. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: 1) upływu terminu związania ofertą; 2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. 11. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) którego oferta została odrzucona; 3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Oferta złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców (współpartnerów) wchodzących w skład np. konsorcjum lub spółki cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego podmiotu i spełniać następujące wymagania: 1) współpartnerzy (zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy pzp) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie winno zostać przedłożone wraz z ofertą - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; 2) zgodnie z art.117 ust.4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenie (wg załącznika nr 4 do SWZ) z którego treści wyraźnie będzie wynikać, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni współpartnerzy; 3) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich współpartnerów; 4) wszelka korespondencja dokonywana będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem); 5) wypełniając formularz oferty (załącznik Nr 2), jak również inne dokumenty powołujące się na ,,Wykonawcę" w miejscu np. ,,nazwa i adres Wykonawcy" należy wpisać dane dotyczące wszystkich współpartnerów, a nie ich pełnomocnika - lidera lub jednego ze współpartnerów; 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zmiany do umowy zawiera par. 16 załącznika nr 5 do SWZ Projektowane postanowienia umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o poniższe kryteria: 1) Kryterium nr 1- Cena 60 % (C): Maksymalną ilość punktów w kryterium ,,Cena" otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium ,,Cena" zostanie określona zgodnie ze wzorem: Cena oferty najtańszej C = ------------------------------- × Kp × Wc Cena oferty badanej gdzie: C - liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w kryterium cena Kp - współczynnik proporcjonalności = 100 Wc - waga procentowa dla kryterium ,,Cena" = 60 % W kryterium nr 1 oferta może uzyskać maksymalnie 60 pkt. 2) Kryterium nr 2 - Okres gwarancji 40% (G): Kryterium ,,okres gwarancji" będzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji za sprzęt objęte przedmiotem zamówienia, podanego przez Wykonawcę w formularzu oferty. Wymagany minimalny okres gwarancji - 3 lata - 3 lata - 0 pkt, - 4 lata - 20 pkt, - 5 lat i więcej - 40 pkt, Okres gwarancji należy podać w pełnych latach. W przypadku podania okresu gwarancji w miesiącach Zamawiający zaliczy do wyliczenia punktów okres pełnego roku, przyjmując rok niższy niż będzie to wynikało z podanej ilości miesięcy (np. podanie okresu gwarancji 50 miesięcy lub 4 lata i 5 miesięcy będzie ocenione jako 4 pełne lata.) UWAGA! W przypadku podania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 5 lat, Zamawiający na potrzeby punktacji przyjmie maksymalną ilość punktów dla tego kryterium. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium ,,Cena" (C), w kryterium okres gwarancji (G). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie (C+G) najwyższą liczbę punktów. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-04-21 |
© eurobudowa.pl 2004-2025