pomorskie (Słupsk)
wielkopolskie (Poznań)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2023-03-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Gminy Mogilany Rynek 2 32-031 Mogilany powiat: krakowski tel.: 12 270 10 13, 12 270 12 45, fax: 12 270 16 77 zp@mogilany.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Mogilany |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 12 270 10 13, |
Termin składania ofert: | 2023-03-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE Dotyczy: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: ,,Przebudowa Szkoły Podstawowej wraz z rozbudową o salę gimnastyczną z infrastrukturą techniczną" w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej. Wójt Gminy Mogilany, działając zgodnie z Zarządzeniem Nr 229/2020 Wójta Gminy Mogilany z dnia 31 grudnia 2020 roku w sprawie zasad udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż kwota 130 000 złotych netto zaprasza do złożenia oferty na wyżej wymienione zadanie zgodnie z załączonym Formularzem cenowym. Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty cenowej na poniżej opisany przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: ,,Przebudowa Szkoły Podstawowej wraz z rozbudową o salę gimnastyczną z infrastrukturą techniczną" w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej. 2. Inwestycja dofinansowana ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zwanego dalej ,,Programem Polski Ład", ustanowiony uchwałą Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej uchwałą nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r. oraz uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r.). 3. Inwestycja realizowana na podstawie decyzji pozwolenia na budowę nr AB.V.1.1449.2020, znak: AB.V.6740.1.201.2018.SP z dnia 15.12.2020 r. 4. Zakres inwestycji obejmuje m.in.: 1) budynek sali gimnastycznej na planie prostokąta o wym. 31,8 m x 19,6 m, usytuowany równolegle do południowych ścian istniejącej szkoły podstawowej, z łącznikiem do jej południowo-wschodniej części. Główne wejście do budynku sali prowadzi przez łącznik od strony wschodniej; 2) program użytkowy budynku zawiera: a) salę gimnastyczną wraz z widownią i zapleczem (szatnia osobna dla chłopców i dziewcząt w tym: przebieralnie, prysznice, sanitariaty, schowek i magazyn sprzętu sportowego, pokój trenera wraz z sanitariatami), b) dwie sale lekcyjne, c) pomieszczenia techniczne (kotłownia i wentylatornia), d) komunikacja wewnętrzna zaplanowana jest przez korytarze i klatkę schodową; 3) instalacje elektryczne i teletechniczne: wewnętrzna linia zasilająca, odgromowa, gniazd wtykowych, informatyczna, monitoringu, nagłośnienia, oświetlenia (w tym ewakuacyjne, awaryjne); 4) instalacje sanitarne: zewnętrzna i wewnętrzna instalacja gazowa wraz z kotłownią gazową; centralnego ogrzewania, w tym ogrzewania podłogowego; ciepłej wody użytkowej z podgrzewaczem w kotłowni; wody zimnej z istniejącej instalacji w budynku szkoły podstawowej, w tym instalacja hydrantów wewnętrznych wnękowych oraz zewnętrznego hydrantu pożarowego; kanalizacji sanitarnej - odprowadzenie ścieków do zbiornika szczelnego na nieczystości ciekłe; kanalizacji deszczowej - odprowadzenie wód opadowych z budynku i z terenów utwardzonych do zbiorników retencyjnych; wentylacji mechanicznej i klimatyzacji - chłodnice i urządzenia do odzyskiwania ciepła oraz nawilżacze zabezpieczone przed zanieczyszczeniami znajdującymi się w powietrzu; 5) zagospodarowanie terenu w ramach inwestycji: budowa zjazdu i dojścia do budynku od strony wschodniej części działki oraz parkingu na 25 miejsc postojowych od strony wschodniej i południowej sali gimnastycznej; budowa muru oporowego oraz schodów terenowych, wzmocnienie powierzchni skarp geokratami; teren zieleni - wykonanie trawników dywanowych oraz nasadzenia drzew i krzewów. Dokument nr: ZP.271.2.120.2023 Specyfikacja: Szczegółowy zakres inwestycji określa dokumentacja techniczna załączona do przetargu na wykonanie inwestycji. Przed złożeniem oferty z dokumentacją można zapoznać się: osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Mogilany - adres: Rynek 2, 32-031 Mogilany pok. 19 lub na stronie BIP UG Mogilany: https://bip.malopolska.pl Składanie ofert: 13 . Ofertę wraz z formularzem cenowym (wg załączonych wzorów) prosimy złożyć do dnia 23.03.2023r. do godz. 10:00 Ofertę można złożyć: - elektronicznie na: zp@mogilany.pl - osobiście w Urzędzie Gminy Mogilany, Rynek 2, 32-031 Mogilany -Dziennik Podawczy (urna na parterze), w godz.ch pracy Urzędu, t j.: poniedziałek - od 8:00 do 16:00; wtorek- piątek - od 7:00 do 15:00 - pocztą, w zamkniętej kopercie na adres Zamawiającego z dopiskiem: Oferta na: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: ,,Przebudowa Szkoły Podstawowej wraz z rozbudową o salę gimnastyczną z infrastrukturą techniczną" w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej Odczytanie ofert nastąpi w dniu 23.03.2023r. do godz. 10:30 w Urzędzie Gminy Mogilany, Rynek 2 w pok. 3B ( parter) Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji: Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Konarach, Konary Ul. Szkolna 13, 32-031 Mogilany. 7. Termin realizacji zadania: 1) Rozpoczęcie zadania - dzień zawarcia umowy z Zamawiającym tj. około 27.03.2023 r., 2) Planowane zakończenie zadania - 14.08.2024 r. Wymagania: 5. Zakres wymaganych uprawnień (dokumenty potwierdzające spełnienie poniższych wymagań należy przedłożyć po ogłoszeniu informacji z otwarcia ofert dla przedmiotowego zamówienia): 1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego wraz z doświadczeniem w zakresie kierowania robotami lub prowadzeniem nadzoru inwestorskiego w danej specjalności przy budowie lub rozbudowie lub nadbudowie lub przebudowie budynków o wartości min. 3 000 000,00 mln zł brutto w ciągu ostatnich 5-ciu lat od daty przypadającej na złożenie oferty cenowej. 2) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego wraz z doświadczeniem w zakresie kierowania robotami lub prowadzeniem nadzoru inwestorskiego w danej specjalności przy budowie lub rozbudowie lub nadbudowie lub przebudowie budynków o wartości min. 3 000 000,00 mln zł brutto w ciągu ostatnich 5-ciu lat od daty przypadającej na złożenie oferty cenowej. 3) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego wraz z doświadczeniem w zakresie kierowania robotami lub prowadzeniem nadzoru inwestorskiego w danej specjalności przy budowie lub rozbudowie lub nadbudowie lub przebudowie budynków o wartości min. 3 000 000,00 mln zł brutto w ciągu ostatnich 5-ciu lat od daty przypadającej na złożenie oferty cenowej. 6. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie nadzoru inwestorskiego zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) a w szczególności: 1) kontrolę zgodności wykonanych robót zgodnie z dokumentacją techniczną, zgodnością z umową zawartą z generalnym wykonawcą i przyjętym harmonogramem rzeczowo-finansowym; 2) kontrolę zgodności wykonanych robót ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB); 3) kontrolę wbudowanych materiałów w zakresie zgodności z dokumentacją techniczną specyfikacji warunków zamówienia; 4) obowiązkowa obecność przy przekazaniu placu budowy; 5) bieżąca kontrola wykonania robót, około 3 razy w tygodniu, ale tak aby była zapewniona skuteczność nadzoru (za wyjątkiem przestoju w robotach, gdzie częstotliwość pobytu można ograniczyć do niezbędnego minimum, bądź zawezwania przez Zamawiającego lub kierownika budowy); 6) dokonywanie stosownych wpisów w dzienniku budowy odnośnie: zakresu wykonywanych robót; odbioru robót zanikających, ulegających zakryciu; zakończenia robót i gotowości do odbioru; 7) uczestniczenia w pracach komisji dotyczących przedmiotowej inwestycji i naradach koordynacyjnych; 8) dokonywanie czynności odbiorów częściowych i odbioru końcowego z udziałem przedstawicieli Zamawiającego oraz sprawdzanie dokumentów przekazywanych Zamawiającemu; 9) prowadzenie rozliczeń finansowych etapów budowy, sprawdzanie zgodności z harmonogramem finansowo-rzeczowym oraz rozliczenia całej inwestycji z wykonawcą robót a inwestorem; 10) uzgadnianie z projektantem zmian projektowych wynikających podczas prowadzonych prac; 11) rozwiązywanie skarg i roszczeń osób trzecich podczas prowadzonych prac; 12) inspektor branży konstrukcyjno-budowlanej pełni funkcję koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej, elektrycznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, art. 27. 8. Wartość inwestycji zgodnie z ofertą Wykonawcy robót: 5 728 807,47 zł brutto. 9. Wynagrodzenie za wykonaną usługę nadzoru inwestorskiego: kwota brutto podana w ofercie (wynagrodzenie ryczałtowe). Dla osoby fizycznej nieosiągającej dochodów kwota brutto stanowi kwotę łącznie z kosztami pracodawcy. 10. Termin i sposób zapłaty: 1) Zapłata za usługę w terminie 30 dni od daty złożenia poprawnie wystawionej faktury (rachunku) w Urzędzie Gminy Mogilany, po rozliczeniu wykonania poszczególnych etapów budowy, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym i po podpisaniu protokołu odbioru przez wykonawcę robót, przedstawiciela zamawiającego oraz inspektora nadzoru. Wynagrodzenie wyliczone będzie zgodnie z zakresem odbieranych robót (% robót odbieranych w stosunku do robót całkowitych ,,x" wynagrodzenia umownego). 2) Fakturę (rachunek) należy wystawić na: Nabywca: GMINA MOGILANY 32-031 Mogilany, Rynek 2 NIP 9442246027 Odbiorca: URZĄD GMINY MOGILANY 32-031 Mogilany, Rynek 2 3) Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 4) Zamawiający zastrzega, iż w roku 2023 na pełnienie funkcji inspektora nadzoru posiada kwotę 65 744,92 zł, pozostała część zostanie rozliczona w 2024 roku. 11. Postanowienia ogólne: 1) zaleca się, aby Wykonawca Nadzoru Inwestorskiego, przed złożeniem oferty, dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji zadania oraz zapoznał się z udostępnioną w postępowaniu przetargowym dokumentacją projektową; 2) projekt umowy stanowi załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia (OPZ). Zamawiający zastrzega, że zapisy umowy mogą ulec niewielkim zmianom; 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty; 4) złożenie ofert nie jest wiążące dla Zamawiającego; 5) nie dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych na poszczególne branże oddzielnie. Uwagi: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.), dalej ,,RODO" Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Gmina Mogilany, reprezentowana przez Wójta Gminy Mogilany, adres: Rynek 2, 32-031 Mogilany, tel. 12 2701013, email: gmina@mogilany.pl; 2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, którym jest Dorota Marek, za pośrednictwem adresu e-mail: odo.dmarek@admarek.pl; Nasz znak: ZP.271.2.120.2023 5 3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. B i c RODO, tj. w celu związanym z realizacją niniejszej Umowy oraz w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze; 4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa; 5) podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Fakt niepodania w/w danych może skutkować brakiem możliwości nawiązania współpracy; 6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 7) Wykonawca posiada: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jego dotyczących, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jego danych osobowych, c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO; 8) Wykonawcy nie przysługuje : a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO. Kontakt: 12. Osoba do kontaktu: Marcin Wiercioch tel. /12/ 270-10-13 wew. 239 |
© eurobudowa.pl 2004-2025