pomorskie (Słupsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup sprzętu geodezyjnego |
Data zamieszczenia: | 2023-03-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Wsparcia Produkcji JSW S.A ul. Towarowa 1 44-330 Jastrzębie-Zdrój powiat: Jastrzębie-Zdrój (+48) 71 787 35 34, tel.: 32 756 4096, tel.: 32 756 2737 dokumentacja@zwp.jsw.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Jastrzębie-Zdrój |
Wadium: | 13 500,00 PLN |
Nr telefonu: | (+48) 71 787 35 34, |
Termin składania ofert: | 2023-03-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup sprzętu geodezyjnego dla JSW S.A. KWK Pniówek 6. Lista produktów Lp. Nazwa zadania Ilość Jednostka miary 1. Zadanie 1 - Tachimetr Leica TS07 5'' R500 (obustronna klawiatura-ekran) wraz z akcesoriami 2 komplet 2. Zadanie 2 - Zestaw GPS, odbiornik GNSS Trimble R12i z kompletem akcesoriów 1 komplet 3. Zadanie 3 - Skaner laserowy 3D Leica BLK360 wraz z akcesoriami 1 komplet 4. Zadanie 4 - Niwelator kodowy Leica LS15 0,3mm wraz z akcesoriami 1 komplet Dokument nr: 081/INW/23, 6674 Otwarcie ofert: 9. Terminy Termin rozpoczęcia licytacji: 2023-03-30 12:00 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-23 23:59 Ofertę można złożyć w jednej z następujących form: - w formie pisemnej - przez przesłanie oferty w zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji. Wykonawca przesyła ofertę wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: JSW S.A. Zakład Wsparcia Produkcji, Ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój. - w formie wiadomości e-mail, jest składana jako skan (pdf) oferty sporządzonej uprzednio w formie pisemnej ze wszystkimi koniecznymi elementami. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej: dokumentacja@zwp.jsw.pl. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer aukcji. - w formie elektronicznej, składana jest w formie plików pdf obejmujących treść oferty i została podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej: dokumentacja@zwp.jsw.pl. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer aukcji. Miejsce i termin realizacji: 15. Termin dostawy/wykonania Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy 16. Sposób dostawy/wykonania Miejsce dostawy: Magazyn JSW S.A. ZWP przyKWK Pniówek w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godz.ch 7:00-13:00. DOSTAWA jednorazowa. Wymagania: 1. Języki Język polski 82. Opis Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji. O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania. Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO). Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem). UWAGA!!! Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się na więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się. 3. Informacje dodatkowe Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie ,,Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych" - Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021 r., dalej: Regulamin. Uwaga ! Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji. Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4096. Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/ Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: dokumentacja@zwp.jsw.pl Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: dokumentacja@zwp.jsw.pl (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji oraz Specyfikacji technicznej w niniejszym postępowaniu. 4. Waluta PLN 7. Kryteria oceny Lp. 1. Nazwa kryterium Cena 8. Reguły Licytacja otwarta Aukcja japońska multiobiektowa Aukcja zniżkowa Cena dotyczy jednej jednostki Czas na decyzję: 60 sekund 10. Widok Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów 811. Informacje o ofertach 1. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert równoważnych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. 5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1. 6. Kryterium oceny- najniższa cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną. 14. Warunki płatności 1. Zapłata ceny nastąpi w terminie do 60 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zapłata następuje przelewem w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 2. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK Pniówek, ul. Krucza 18, 43-251 Pawłowice 3. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy dostarczyć na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A., ul. Armii Krajowej 56, 44-330 Jastrzębie Zdrój, 4. Odbiorca uiszcza wynagrodzenie przelewem na rachunek bankowy wskazany na fakturze 5. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A. 817. Warunki udziału I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania ofert. Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym:https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne. II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert. Wysokość wadium: 13 500,00 PLN Wadium należy wnieść w jednej lub kilku z następujących form: 1.Pieniądzu w formie przelewu na rachunek bankowy(nie może być wpłacone przekazem pocztowym): Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Zakład Wsparcia Produkcji, ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, PKO BP S.A. nr konta 49 1020 2498 0000 8702 0443 8792 z dopiskiem "wadium do aukcji nr 081/INW/23". Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie przelewu środków pieniężnych odpowiadających kwotowo oznaczonemu wadium. 2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej. Wadium uznaje się za skutecznie wniesione (w jednym z poniższych sposobów), jeżeli przed upływem terminu składania ofert: - w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. zostanie złożony oryginał gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej. - oryginał gwarancji bankowej sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej: dokumentacja@zwp.jsw.pl. - oryginał bądź kopia gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci elektronicznej lub kopia gwarancji ubezpieczeniowej, sporządzonej w postaci papierowej (formie pisemnej lub dokumentowej) zostanie przesłana na adres skrzynki mailowej: dokumentacja@zwp.jsw.pl. W szczególności treść gwarancji powinna zawierać: a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty wadium na pierwsze żądanie Organizatora aukcji (Beneficjenta)w sytuacjach określonych w § 15 ,,Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych" - Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr760/X/2021 z dnia 30.11.2021 r., b) wskazanie sumy gwarancyjnej, c) wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji, d) określenie terminu ważności gwarancji. Złożenie lub przesłanie gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 21 ust. 2 lit. b Regulaminu. Kasa ZWP JSW S.A. jest czynna w dniach: poniedziałek, wtorek, środę i piątek w godzinach od 08:00 do 09:00 oraz 12:30 do 13:30. 3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wartości wadium jest możliwe: - w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto, - w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto. Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert do Prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone przez CUW JSW S.A.) o przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik do ogłoszenia). Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celu Wykonawca składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. - Sekcja Obsługi Zobowiązań). W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adres e-mail: blokady-wadium@jsw.pl. Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882, Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739. Wraz z ofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW. III. Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej: 1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1. 2. Potwierdzenie dokonania ustanowienia wadium. 3. Dodatkowe wymagane od Wykonawcy dokumenty (zgodnie z załącznikiem - Specyfikacja techniczna): a. Instrukcja stosowania lub DTR w szczególności potwierdzająca wszystkie parametry opisane w przedmiocie aukcji. b. Wzór dokumentu gwarancyjnego określającego warunki i okres gwarancji. c. Wzór deklaracji zgodności WE lub wzór deklaracji zgodności UE (dostawca zobowiązuje się przekazać odpowiednią deklarację). d. Wykaz zamówień (co najmniej jednego) wskazujących, że Wykonawca (w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum firm, lider bądź jeden z uczestników/członków konsorcjum) wykonał w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia ogłoszenia postępowania (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie)dostawę sprzętu geodezyjnego. Ww. wykaz winien zawierać wartość i przedmiot wykonanej dostawy oraz datę wykonania i dane podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana. e. Referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz których wskazane w wykazie dostawy były wykonane, potwierdzające, że przedmiot zamówienia został wykonany należycie. Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim. 818. Prawa i obowiązki zamawiającego 1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania w całości lub części (w zakresie poszczególnych zadań) bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania. 3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. 4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej. 5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: dokumentacja@zwp.jsw.pl do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację. 6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie do postanowień Regulaminu. 19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej - 20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna 821. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna 22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne - Uwagi: Operator aukcji: JSW IT SYSTEMS Spółka z o.o. ul. Armii Krajowej 56 44-330 Jastrzębie-Zdrój NIP: 633-19-81-130 www.jswits.pl Kontakt: Pomoc techniczna dla uczestników aukcji: (+48) 71 787 35 34 helpdesk@logintrade.net 12. Kontakt w sprawach formalnych Dział Zamówień Niepublicznych Inwestycje, Małgorzata Zięba nr tel.: 32 756 4096; e-mail:dokumentacja@zwp.jsw.pl 13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia Michał Ziebura nr. tel.: 32 756 2737 Wiesław Czyż nr. tel.: 32 756 2537 |
© eurobudowa.pl 2004-2025