Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa kompletu materiałów do badań |
Data zamieszczenia: | 2023-05-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Intuseal Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Kineskopowa 1 05-500 Piaseczno powiat: piaseczyński 22 354 6964 oferty@intuseal.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/160389 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Piaseczno |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 22 354 6964 |
Termin składania ofert: | 2023-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przeprowadzenia procedury wyboru najkorzystniejszej oferty na dostawę jednego kompletu materiałów do badań w postaci rur, elementów przepustów instalacyjnych w przegrodach oraz elementów montażowych Powstaje w kontekście projektu POIR.01.01.01-00-0732/19 - System produktów IoT (Internet of Things) z branży pasywnej ochrony przeciwpożarowej z funkcją wykrywania naruszenia integralności przejścia przeciwpożarowego Część 1 jeden komplet materiałów do badań Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego kompletu materiałów do badań w postaci rur, elementów przepustów instalacyjnych w przegrodach oraz elementów montażowych. zgodnie z specyfikacją zawartą w szczegółowym opisie zamówienia. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz charakter branży, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację zamówienia, zostaną przekazane po podpisaniu oświadczenia dopuszczającego do informacji poufnych (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego). Oświadczenie należy przesłać w wersji elektronicznej na adres: oferty@intuseal.com. Kod CPV 44140000-3 - Produkty związane z materiałami budowlanymi Termin realizacji zamówienia: planowany termin realizacji zamówienia do 3 tygodni od daty podpisania umowy (planowany termin podpisania umowy 9 czerwca 2023 r.) CPV: 44140000-3 Dokument nr: 2023-17880-160389 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-06-05 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-06 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo łódzkie Powiat rawski Gmina Rawa Mazowiecka Miejscowość Rawa Mazowiecka Wymagania: Zamówienia uzupełniające 1. Zamawiający dopuszcza udzielenie wyłonionemu Wykonawcy zamówień uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości realizowanego zamówienia, o ile te zamówienia będą zgodne z przedmiotem niniejszego zamówienia podstawowego. 2. Zamawiający dopuszcza udzielenie wyłonionemu Wykonawcy usług zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem odstawowym, nieprzekraczających 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, lub b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Warunki zmiany umowy Zamawiający określa następujące warunki zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania: 1) Istotne zmiany treści niniejszej umowy, przewidziane przez Zamawiającego, wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, na uzasadniony wniosek w następujących przypadkach: ? zmiany adresu siedziby Wykonawcy, ? zmiany nazwy firmy Wykonawcy, ? zmiany dotyczącej miejsca realizacji zamówienia, ? wystąpi konieczność zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy, ? w przypadku konieczności zmiany przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, ? możliwe są zmiany umowy, które w sposób obiektywny są korzystne dla Zamawiającego, a na dokonanie tych zmian wyraża zgodę Wykonawca, ? wystąpi okoliczność, której nie można było przewidzieć podczas zawierania umowy, a która uniemożliwia realizację umowy w jej pierwotnej treści, ? dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie, ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ? wystąpi konieczność przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia spowodowana: a) uzasadnionymi przerwami powstałymi z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, b) zmianami przepisów prawa mającymi wpływ na możliwość terminowej realizacji umowy, c) szczególnie uzasadnionymi trudnościami w pozyskaniu materiałów wyjściowych do poszczególnych elementów realizacji umowy, d) siłą wyższą lub innymi okolicznościami niezależnymi od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, e) zmianą przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia, f) przedłużeniem, w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia, a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, g) zaistnieniem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy wraz z ograniczeniem należnego Wykonawcy wynagrodzenia pomniejszonego. o zmiany zakresu przedmiotu umowy wraz ze wzrostem należnego Wykonawcy wynagrodzenia. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych. 2. Pytania odnośnie zapytania ofertowego prosimy kierować na adres: oferty@intuseal.com. 3. Termin związania ofertą musi wynosić minimum 30 dni od daty złożenia oferty. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zamówienia lub unieważnienia postępowania wszczętego wskutek opublikowania niniejszego zapytania ofertowego bez podania przyczyn, na każdym etapie. 5. Niniejsze zapytanie ofertowe zostało umieszczone na stronie bazakonkurencyjnosci.gov.pl. 6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści składanych ofert. 7. O wyborze najkorzystniejszej oferty zostaną powiadomieni wszyscy oferenci biorący udział w przedmiotowej procedurze. 8. Wyniki postępowania zostaną umieszczone na stronie internetowej bazakonkurencyjnosci.gov.pl. Złożenie oferty jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na publikację danych Oferenta i ceny netto złożonej oferty. 9. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmian w zapytaniu ofertowym. Informacja o zmianach zostanie udostępniona zgodnie ze sposobem udostępnienia zapytania ofertowego. Każda zmiana staje się wiążąca od chwili przekazania informacji o jej dokonaniu. Zmiana w zapytaniu ofertowym może skutkować zmianą terminu składania ofert. 10. Oferent ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferent zobowiązuje się nie rościć z tego tytułu żadnych żądań względem Zamawiającego. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Oferta podpisana przez osobę upoważnioną do złożenia oferty zawierająca min. następujące elementy: a) dane teleadresowe Oferenta, w tym nr NIP; b) cenę netto całego zamówienia wyrażoną w PLN; w przypadku ceny wyrażonej w walucie obcej zostanie ona przeliczona po średnim kursie NBP z dnia ostatniego dnia terminu składania ofert; c) datę ważności oferty co najmniej 30 dni od dnia złożenia oferty; d) specyfikację przedmiotu zamówienia; e) termin realizacji zamówienia. 2. Oświadczenie, iż Oferent nie jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, zgodnie z definicją zamieszczoną w treści Zapytania, zgodnie z wytycznymi z pkt. Wykluczenia. Oferta i oświadczenie powinny być przygotowane zgodnie z wzorami stanowiącymi załącznik nr 1 do zapytania. Złożenie oferty nie stanowi zawarcia umowy. Wykluczenia 1. W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie będzie mogło zostać udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo zgodnie z definicją: Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-05-29 Data ostatniej zmiany 2023-05-29 15:51:49 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium Nr 1 CENA NETTO (P1) (waga 100% oceny) P1 = (Cn / Cr) x 100 P1 - liczba punktów w kryterium cena oferty przyznanych rozpatrywanej ofercie Cn - najniższa cena netto całego zamówienia Cr - cena netto całego zamówienia w rozpatrywanej ofercie 100 - Waga kryterium Kontakt: Osoby do kontaktu Anna Polanowska tel.: 22 354 6964 e-mail: oferty@intuseal.com |
© eurobudowa.pl 2004-2025